Uitspraak van inactief op vrijdag 20 april 2007 om 21:12:
Ja jij snapt het helemaal , eigenlijk ben ik ook nog fake, deze foto's heb ik gewoon van een of andere tiener-site gejat van gefrustreerde onzekere meisjes die je zo uit de kleren krijg, succes allom! Je moet al die berichtjes eens lezen die ik krijg mijn vriend en ik lachen er vaak smakelijk om.
Wil je nu dan eindelijk eens die foto's van mijn zusje van je profiel halen, brutale vlerk.
OT: Ik denk dat (hoewel niet voor mij want ik ben ook al voorzien van een heel lief vriendinnetje) seksuele afspraken via internet een goede manier is. Vooral voor mensen die in het begin van wezenlijk contact vaak met hun mond vol tanden staan. Als het ijs gebroken is via internet dan kan men zich in ieder geval meteen gaan bezighouden met de dingen waarvan we stiekem allemaal wel weten dat het daarom te doen is. Zo hebben zelfs mannen zonder een direct vlotte babbel een kans.
Zo, en gaan jullie je nu maar met zijn allen vrolijk afvragen waarom ik het zo goed vind dat jongens zonder die vlotte babbel ook een kans hebben.