Partyflock
 
Forumonderwerp · 943796
21 juli: Hard Bass in vernieuwde Zeelandhallen
De afgelopen editie van Hard Bass in de SilverDome is nog maar net achter de rug, of B2S is alweer bezig met het volgende spektakel op touw te zetten. Op zaterdag 21 juli 2007 zal Hard Bass ‘Aircraft Carrier Strike Force’ plaatsvinden in de Zeelandhallen te Goes.

Deze locatie heeft een grote gedaanteverwisseling ondergaan en er is een compleet nieuwe hal neergezet die zeer geschikt is voor muziekevenementen. Begin dit jaar vond van deze Noordzeehal de oplevering plaats. Kortom, dit is de nieuwste hal van Nederland en in deze Noordzeehal zal Hard Bass komende zomer haar onderdak vinden. Hard Bass blinkt hiermee als enige indoor evenement uit tussen alle ontelbare festivals. Bovendien heeft Hard Bass de eer het eerste evenement te zijn dat plaatsvindt in deze locatie en is b2s de eerste organisatie die een groot dance evenement van formaat organiseert in de provincie Zeeland.

Bij de uitverkochte editie van maart was de SilverDome omgetoverd tot een ware onderzeeër, en zo zal de editie in Goes in het teken staan van schepen die niet onder, maar op het water varen. Namelijk aircraft carriers! Bezoekers van de voorgaande editie raden dus al dat ze een spectaculaire editie kunnen verwachten op gebied van decor, show en special effects.

Ook de line-up zal er niet om liegen. De Hard Bass ‘Aircraft Carrier Strike Force’ biedt in deze spiksplinternieuwe hal plaats aan een aantal topartiesten uit binnen en buitenland. Deze zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt. Tevens zal Hard Bass dit najaar in tegenstelling tot 2006 niet in de Brabanthallen plaatsvinden. Hier zal B2S later dit jaar uitpakken met een nieuw concept.

Tickets voor deze Hard Bass ‘Aircraft Carrier Strike Force’ editie kosten € 35,25 (ex fee) en zijn vanaf zaterdag 28 april exclusief via www.ticketonline.nl te verkrijgen. Op zaterdag 5 mei start ook de reguliere voorverkoop via de verkooppunten van de Ticketbox en de Free Record shops.

Algemene informatie:
Hard Bass
Zaterdag 21 juli 2007
Zeelandhallen, Goes
22:00 – 07:00 uur
Tickets: €35,25 (ex fee, vvk start op 28 april)

Take a step on board. More info to be announced soon…
Uitspraak van melodiii. op dinsdag 1 mei 2007 om 13:57:
... er zijn er genoeg die ook naar Q-Base of Nature One gaan en dat is dan niet ver?

jah ze moete zig nie zo aanstelle
gun ook eens een korte reis tijd
inderdaad, gun zeeland ook eens een feestje joh, stelletje zeikerds:D

waaaahaa:p
Uitspraak van JDW op donderdag 3 mei 2007 om 18:17:
inderdaad, gun zeeland ook eens een feestje joh, stelletje zeikerds

Maak niet uit we komen toch wel :D

Lekker line-up, is wel volle bak voor een HardBass line-up :respect: voor B2S!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 april 2007 om 20:35:
China , das pas ver

jah okee, das cker waar
maar goed is ook 3,5 uur met de trein :s
 
Mooie line-up, hoef ik een keer geen samengestelde time-table/area-table te maken, want ik mis toch niets..

(Y)
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 70070, 45029, 28347, 165768, 10470}
Uitspraak van ¹³† :bier: JeePee :bier: †¹³ op dinsdag 1 mei 2007 om 17:12:
niet aanwezig was wel benieuwd naar die locatie maar ga liever naar Dominator

Das een week later :D
Uitspraak van M-ystery op zondag 6 mei 2007 om 20:06:
Uitspraak van ¹³† :bier: Hardcore-Alcoholic :bier: †¹³ op dinsdag 1 mei 2007 om 17:12:
niet aanwezig was wel benieuwd naar die locatie maar ga liever naar Dominator

Das een week later

juist gewoon naar allebij :D
Artiest {SHOWLIST artist 73049, 129322}
mischien da ik dan op de camping de veerhoeve ga staaan bij een maat van mij ken ik meteen me plaatsgenoot vince zien :respect: is wel jammer da technoboy de enigste italiaan is :( had ook wel danielle mondello zatox of tatanka willen zien
Line-up ook tegenvallend, had liever een indeling gezien met 2 zalen, met 1 jump/oldskool zaaltje, en de main met Hardstyle natuurlijk. Te weinig interessante verrasingen voor mij. Pas voor deze HardBass, hopen maar op een goede stage op Decibel :yes:.
laatste aanpassing
Het kan toch niet zijn dat hard bass maar in 1 zaal is? Ik kom niet vaak in de zeelandhallen maar er is toch wel meer dan 1 hal? Laten ze nu niet gewoon de dj's zien die ze later onderverdelen in 2 zalen als de tijden bekend zijn..nou, als het echt maar 1 zaal is ga ik ook niet want jump trek ik helaas niet. Leuk om een kwartiertje naar te kijken maar verder ook niet.
Uitspraak van forbidden paradise op dinsdag 8 mei 2007 om 12:26:
er is toch wel meer dan 1 hal?

De nieuwe hal is speciaal gebouwd voor muziek evenementen, en er dus ook goed voor geisoleerd.

De andere 2 zalen zou je erg slecht geluid krijgen plus dan zou het niet hard kunnen of je krijgt geluids overlast.


Uitspraak van forbidden paradise op dinsdag 8 mei 2007 om 12:26:
ga ik ook niet want jump trek ik helaas niet

Dan kom je toch gewoon iets later.... voor ieder wat wils, en extreem veel jump staat er toch niet als je dat zo bekijkt ;).

Mega Party in de Zeelandhallen, gewoon bij zijn dus als party zeeuw :jaja:
Mega Party in de Zeelandhallen, gewoon bij zijn dus als party zeeuw

Eigenlijk heb je wel gelijk...maar dus echt geen jump later in de nacht?:)
Ook ik niet aanwezig, vind de line up slecht integenstelling tot vorige edidties...


Jump is niet mijn ding.. dus nee bedankt..

Al die kippe weer de vogeltjes dans doen, ach man doe dat lekker op het politie bureau daar ziet het er gewoon leuk uit, maar op een feest staat je gewoon voor lul...

Deze editie sla ik over..

+ hopen dat het maar snel terug komt naar Silverdome
 
Zeker aanwezig! lekker dicht bij huis en het eerst grote hardstyle feest in Zeeland wil ik natuurlijk niet missen ;)
 
Ik kom uit drachten en heb een reistijd die +/- 4,75 uur bedraagt
:P en toch kom ik (H)
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 11:14:
heb een reistijd die +/- 4,75 uur bedraagt

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 11:14:
en toch kom ik (H)

:jaja: :respect:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 962, 2566}
Artiest Kronox
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 11:14:
Ik kom uit drachten en heb een reistijd die +/- 4,75 uur bedraagt
en toch kom ik (H)

Misschien moet je er dan bij verklappen dat je vriend in zeeland woont :P

p.s.
4,75 uur reistijd? dan heb je of een brommer of je gaat met de trein want met de auto is er niemand in NL die een reistijd langer dan 4 uur heeft (behalve bij files etc) :)
Vlissingen - Leeuwarden is ook goed te doen in 3uur
Uitspraak van Kronox op maandag 14 mei 2007 om 09:58:
met de trein

Uitspraak van Kronox op maandag 14 mei 2007 om 09:58:
Misschien moet je er dan bij verklappen dat je vriend in zeeland woont

Dat neemt niet weg dat ze zo lang moet reizen ;) :jaja:
Dat ze het wat meer gewend is is een ander verhaal :D
laatste aanpassing
Uitspraak van M-ystery op maandag 14 mei 2007 om 11:09:
Dat neemt niet weg dat ze zo lang moet reizen
Dat ze het wat meer gewend is is een ander verhaal laatste aanpassing 14 mei 2007 11:09

Plus dat het feest niet haar enige motivatie is ;)
Maar dennis ik verwacht wel dat je minimaal in een rose pluchen outfit gaat draaien met Reza die overigens babyblauw pluche voor zijn rekening neemt! :D
gek feesie wor dat!
Uitspraak van Kronox op maandag 14 mei 2007 om 11:13:
met Reza die overigens babyblauw pluche voor zijn rekening neemt!

Nou ik vind rose beter bij reza passen hoor :p, ik doe het blauwe wel dan :D hahaha
laatste aanpassing
 
hmmm, na 2 jaar niet naar feestjes te zijn geweest misschien wel weer es leuk, ik doe mee
kut he dan benk op vakantie:S maja zulle der vast meer feeste komen en dan wel aanwezig:Bounce:
Als ze van b2s netzoals andere feesten qua muziek (eerst jump dan hardstyle en dan hardcore) moesten draaien hebben ze zeker wel een tering lekkere line-up neergezet
waarschijnlijk wel heen ;)
 
ik sla een keer over het is ten eerste te ver en ten tweede niet echt boeiende line up
Daker af in de zeelandhallen!!!! xtje vroeg thuis ook altijd goed! tot 21 juli !!!!
Denk dat dit voor mij hem ook niet gaat worden.. line up te klein. Ga liever naar extrema dan die dag :)
Nou, ik sta in ieder geval vooraan om de brede armen van held Elstak te bewonderen.
mijn kaartje is binnen!
Ik hoop dat de Time-table zoiets word:

22.00 - 23.00 Reza
23.00 - 24.00 M-ystery
24.00 - 01.00 Pavo
01.00 - 02.00 Paul Elstak
02.00 - 03.00 Ruthless & Coone
03.00 - 04.00 Beholder & Balistic
04.00 - 05.00 Vince
05.00 - 06.00 Deepack
06.00 - 07.00 Technoboy
 
Vanmiddag kaartjes halen...
Uitspraak van Xenic [www.180ppm.nl] op dinsdag 29 mei 2007 om 11:57:
En nu jouw suggestie voor de timetable.

Reza & m-ystery draaien back2back dus je timetable was al niet juist.

Ik hoop dat de Time-table zoiets word:

22.00 - 24.00 Reza
22.00 - 24.00 M-ystery
24.00 - 01.00 Ruthless & Coone
01.00 - 02.00 Beholder & Balistic
02.00 - 03.00 Pavo
03.00 - 04.00 Deepack
04.00 - 05.00 Technoboy
05.00 - 06.00 Vince
06.00 - 07.00 Paul Elstak

Zoiets?
Naja ieder voor zich natuurlijk he ;)

Uitspraak van Kronox op dinsdag 29 mei 2007 om 12:55:
Reza & m-ystery draaien back2back dus je timetable was al niet juist.

Dat wist ik dus niet.
Uitspraak van Kronox op dinsdag 29 mei 2007 om 12:55:
22.00 - 24.00 Reza
22.00 - 24.00 M-ystery
24.00 - 01.00 Ruthless & Coone
01.00 - 02.00 Beholder & Balistic
02.00 - 03.00 Pavo
03.00 - 04.00 Deepack

04.00 - 05.00 Vince
05.00 - 06.00 Paul Elstak
06.00 - 07.00 Technoboy

Zo dan? :$
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op dinsdag 29 mei 2007 om 14:29:
ik kan nu net doen of ik dom ben

Dat deed je al :)
Zou liever hebben dat je net deed alsof je het niet was! :D
Dat zou veel vetter zijn!