Mijn vraag is wat jullie vinden van loverboys?
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat is niet waar
sommige meisjes worden helemaal in elkaar geslagen of vol gegooit met drugs
sommige worden zo bang gemaakt dat ze niet anders kunnen
ik ken een paar van die meisjes dus wat jij zegt is bullshit
kijk je heb ook wijven die gewoon van neuken houden
die werken uit zichzelf
en hebben een pooier
er zit een verschil tussen pooier en loverboy
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
juist en die gaan echt niet hier op n forum ligge discussieren over wel of geen loverboy! iemand die gemanupalleerd wil worden.. wil daadwerkelyk gemanupaleerd worden.. of dat nou een nederlander of een marokaan is heeft geen hol met dit onderwerp te maken! een verschil tussen loverboy of pooier. dat verschil doe maar gauw loslaten want is precies t zelfde! alleen ik vind alle twee de namen niet zo geschikt eigenlyk!
dat is niet waar
dat zyn juist de rotte appels! die zitte vast! welkke zielepoot slaat nou een vrouw?.. soms laat ik meidjes maar praten. ze geloven echt dat wat ze op tv horen over loverboys dat dat de echte zyn! wat bereik je met slaan>>??? NIX!!!!
kijk je heb ook wijven die gewoon van neuken houden
die werken uit zichzelf
en hebben een pooier
er zit een verschil tussen pooier en loverboy
juist en die gaan echt niet hier op n forum ligge discussieren over wel of geen loverboy! iemand die gemanupalleerd wil worden.. wil daadwerkelyk gemanupaleerd worden.. of dat nou een nederlander of een marokaan is heeft geen hol met dit onderwerp te maken! een verschil tussen loverboy of pooier. dat verschil doe maar gauw loslaten want is precies t zelfde! alleen ik vind alle twee de namen niet zo geschikt eigenlyk!
dat is niet waar
dat zyn juist de rotte appels! die zitte vast! welkke zielepoot slaat nou een vrouw?.. soms laat ik meidjes maar praten. ze geloven echt dat wat ze op tv horen over loverboys dat dat de echte zyn! wat bereik je met slaan>>??? NIX!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 19:37:Is daar een mening over?
het zijn gewoon klootzakken...
dat vind ik nog vrij zacht uitgedrukt...
Ik vind een loverboy een zielige, egoistische, geldvragende, trieste, respectloze, arrogante, dominerende KKdebiel!!!
btw kan niet wachten totdat ik er eentje tegen kom!
laatste aanpassing
zegt iemand die er verstand van heeft!??? wie wil je tegenkomen dan?, als je dit onderwerp volgt dan niet volgen.. je wilt maar al te graag deze forum bezoekke? wat denk je nou dat ze voor t oprapen ligge?.. loversdates zyn nooit arrogant, effe vege naar rechts! denk je nou dat er echte loversDATES op deze forum zitte?... denk dat ie mensen keihard aan t werk zyn! geen tyd voor internet.. .
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:22:zegt iemand die er verstand van heeft!??? wie wil je tegenkomen dan?,
hahaha nee zo te horen heb jij er verstand van.. leer btw eerst ff beter nederlands voordat je denkt dat je mee kan doen met een discussie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:22:wat denk je nou dat ze voor t oprapen ligge?.. loversdates zyn nooit arrogant, effe vege naar rechts! denk je nou dat er echte loversDATES op deze forum zitte?
Voor het oprapen? was het maar zo een feest dan konden ze één voor één opgepakt worden!
En wat interesseert het mij nou of ze op dit forum zitten, daar gaat het hier toch helemaal niet om!! Je kan je ''mening'' geven over loverBOYS!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:22:denk dat ie mensen keihard aan t werk zyn! geen tyd voor internet..
Correctie: ze laten meisjes voor hen werken dus wat nou keihard aan het werk!! Zou bijna denken dat je er zelf eentje bent.
een pooier is iemand die het meisje beschermt als ze problemen heeft
haar de spullen geeft die ze nodig heeft en haar ophaald en naar huis brengt en daar een vergoeding voor krijgt
een loverboy is iemand die meisjes dwingt om te werken of zo geestelijk heb gebrainwasht dat ze het zelf ook willen.
het zijn meestal van die fotomodel typetjes.
die pakt vervolgens al het geld wat het meisje verdiend af.
haar de spullen geeft die ze nodig heeft en haar ophaald en naar huis brengt en daar een vergoeding voor krijgt
een loverboy is iemand die meisjes dwingt om te werken of zo geestelijk heb gebrainwasht dat ze het zelf ook willen.
het zijn meestal van die fotomodel typetjes.
die pakt vervolgens al het geld wat het meisje verdiend af.
Uitspraak van jongewageefikeromeerr op dinsdag 23 oktober 2007 om 00:22:
zegt iemand die er verstand van heeft!??? wie wil je tegenkomen dan?,
hahaha nee zo te horen heb jij er verstand van.. leer btw eerst ff beter nederlands voordat je denkt dat je mee kan doen met een discussie
wat denk je nou dat ze voor t oprapen ligge?.. loversdates zyn nooit arrogant, effe vege naar rechts! denk je nou dat er echte loversDATES op deze forum zitte?
Voor het oprapen? was het maar zo een feest dan konden ze één voor één opgepakt worden!
En wat interesseert het mij nou of ze op dit forum zitten, daar gaat het hier toch helemaal niet om!! Je kan je ''mening'' geven over loverBOYS!!
denk dat ie mensen keihard aan t werk zyn! geen tyd voor internet..
Correctie: ze laten meisjes voor hen werken dus wat nou keihard aan het werk!! Zou bijna denken dat je er zelf eentje bent.
doe t in stappe! ik zeg toch LOVERSDATE... ! JE GAAT AL VOORUIT... ZO ZIE IK T GRAAG! LOVERBOYS BESTAAN NIET! IK GELOOF DAT EEN MEIDJE EEN EIGEN VRYE WIL HEEFT! waar 2 playe gaan er ook 2 op slot! LOVERBOYS DIE DWINGEN .. DWINGEN HUN ZELF VOOR ENKELTJE CRISISKAMP! 4 MUREN ZYN KOUD OM JE HEEN MET HERASHEKWERK VOOR JE RAAM! BEN ER GELUKKIG GEEN 1,om aan jou vraag te voldoen! ZO NEDERLANDS ZAT! ? BEN IK TOCH LIEVER DIE POOIER IN BERICHT 2.! ook al nie ~~~~~~0 ! kies voor loversdate!
WWW.SLUITEN.NL
zegt iemand die er verstand van heeft!??? wie wil je tegenkomen dan?,
wat denk je nou dat ze voor t oprapen ligge?.. loversdates zyn nooit arrogant, effe vege naar rechts! denk je nou dat er echte loversDATES op deze forum zitte?
denk dat ie mensen keihard aan t werk zyn! geen tyd voor internet..
doe t in stappe! ik zeg toch LOVERSDATE... ! JE GAAT AL VOORUIT... ZO ZIE IK T GRAAG! LOVERBOYS BESTAAN NIET! IK GELOOF DAT EEN MEIDJE EEN EIGEN VRYE WIL HEEFT! waar 2 playe gaan er ook 2 op slot! LOVERBOYS DIE DWINGEN .. DWINGEN HUN ZELF VOOR ENKELTJE CRISISKAMP! 4 MUREN ZYN KOUD OM JE HEEN MET HERASHEKWERK VOOR JE RAAM! BEN ER GELUKKIG GEEN 1,om aan jou vraag te voldoen! ZO NEDERLANDS ZAT! ? BEN IK TOCH LIEVER DIE POOIER IN BERICHT 2.! ook al nie ~~~~~~0 ! kies voor loversdate!
WWW.SLUITEN.NL
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 15:10:dit leest behoorlijk irritant..
Uitspraak van Ik ben ik. op dinsdag 23 oktober 2007 om 10:54:zieke gasten
idd ....laat ze lekker zelf hun geld verdienen....
laatste aanpassing
@ jongewageefikeromeerr: kan je niet gewoon citeren.. dit leest behoorlijk irritant..
NEEYE SORRY IK HEB NET EEN WEEK INTERNET. DOE SWEEKENDS BYSCHOLING INTERNETCURSES. BY AT HOME. IK MOET EFFE UITVOGELE HOE DEZE SITE NOU WERKT EIGENLYK! SORRY! JE LEEST TOCH ALTYD T LAATSTE TOCH?..
A KISS! VOOR THE A~!
ANNEKE
NEEYE SORRY IK HEB NET EEN WEEK INTERNET. DOE SWEEKENDS BYSCHOLING INTERNETCURSES. BY AT HOME. IK MOET EFFE UITVOGELE HOE DEZE SITE NOU WERKT EIGENLYK! SORRY! JE LEEST TOCH ALTYD T LAATSTE TOCH?..
A KISS! VOOR THE A~!
ANNEKE
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op dinsdag 23 oktober 2007 om 15:23:ben nu bezig met n wijfie uit alkmaar. denk dat zij wel snel aan het werkt is al ik de vorderingen zo bekijkt
Je zult wel trots zijn op jezelf
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 15:18:NEEYE SORRY IK HEB NET EEN WEEK INTERNET. DOE SWEEKENDS BYSCHOLING INTERNETCURSES.
Dat verklaard alles
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op dinsdag 23 oktober 2007 om 15:23:alkmaar
staan veel spang chimeids daar achter de rameng met beenhaar enz0w jwt laatste keer dat ik daar was lekker ven genoteng
loverboys, gangsters, pooiers... ze willen allemaal groter lijken dan ze zijn.
Door anderen te kleineren en te misbruiken voelen zij zich groot en goed.
Terwijl het eigenlijk allemaal hele zielige jongentjes zijn die vaak door papa in hun kontje zijn geneukt en niet konden uithuilen bij hun moeder omdat die ook verrot geslagen in een hoekje lag te spuiten met een junk in de reet.
maak ze allemaal maar af... who cares?
Terwijl het eigenlijk allemaal hele zielige jongentjes zijn die vaak door papa in hun kontje zijn geneukt en niet konden uithuilen bij hun moeder omdat die ook verrot geslagen in een hoekje lag te spuiten met een junk in de reet.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 16:21:loverboys, gangsters, pooiers... ze willen allemaal groter lijken dan ze zijn.
[qoute]Eigen sites:
www.analdestruction.com[/quote]
volgens mij ben jij ook in de jeugd flink anaal verwaarloost door je vader
smeerpijp
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 16:30:nee ik heb mijn vader sexueel misbruikt van mijn 15e tot aan mijn 18e...
respect daarvoor! is mij nooit gelukt helaas, paps had lekkere kadetten!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 14:47:doe t in stappe! ik zeg toch LOVERSDATE... ! JE GAAT AL VOORUIT... ZO ZIE IK T GRAAG! LOVERBOYS BESTAAN NIET! IK GELOOF DAT EEN MEIDJE EEN EIGEN VRYE WIL HEEFT! waar 2 playe gaan er ook 2 op slot! LOVERBOYS DIE DWINGEN .. DWINGEN HUN ZELF VOOR ENKELTJE CRISISKAMP! 4 MUREN ZYN KOUD OM JE HEEN MET HERASHEKWERK VOOR JE RAAM! BEN ER GELUKKIG GEEN 1,om aan jou vraag te voldoen! ZO NEDERLANDS ZAT! ? BEN IK TOCH LIEVER DIE POOIER IN BERICHT 2.! ook al nie ~~~~~~0 ! kies voor loversdate!
Nee jij hebt verstand van zaken...
Zielige gevallen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 18:17:volgens my is 5 december alweer in zicht! is ook een loverboy.. wedje?.. versiert heel nederland oranje! elk jaar maar weer! schildere dan!
Ik weet het niet hoor.. maar met Sinterklaas is bij mij niet alles Oranje. Denk dat je in de war bent met Koninginnendag
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 18:20:wie heeft er uit kyk op een mooi uitzicht vanavond?
Ik! Hockeyveld veel chimeids hehehehehhehe noest noest noest!
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 19:37:Is daar een mening over?
Grapje zeker?
Nee dat moet dollen zijn!
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op woensdag 24 oktober 2007 om 03:50:Ik vind dat loverboys veel meer respect en erkenning horen te krijgen.
Ons leven gaat zeker niet over rozen...
Het is echt niet makkelijk om een meisje zo te breken dat ze als was in je handen is, en daar gaat echt wel wat tijd en werk in zitten.
Dus een :boeks: voor alleng loverbois!
Sukkel! ga jezelf van kant maken ofzo !
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 18:23:de straf voor loverboys moet veel hoger zijn
en nu wil ik niet lullig doen.. maar welkke straf?! het hoord zo in dit land... ! je kiest ervoor of je kiest er niet voor! vaak zyn t juist de meidjes die gemanupaleeerd wille worden! moet je die dan ook straf geven?...
Dat is echt onzin!! Tuurlijk kies je daar niet voor.. die meisjes worden zo versierd dat ze verliefd worden.. en liefde maakt blind dus uiteindelijk doen ze alles voor hem.. totdat ze echt zien hoe hij is.. en niet meer terugkunnen..
Dat is echt onzin!! Tuurlijk kies je daar niet voor.. die meisjes worden zo versierd dat ze verliefd worden.. en liefde maakt blind dus uiteindelijk doen ze alles voor hem.. totdat ze echt zien hoe hij is.. en niet meer terugkunnen..
t begrip loverboys bestaat al effe een tydje.. je zou dan haast denken dat juist meidjes die naief zoudde moette zyn zoals jy t zegt als ze in wrong lover zouden trappe! vraag jezelf eens af nu in deze tyd.. dan bende echt stom snapte! ! je kiest toch niet voor iets als je daar niet achter staat! en dan komen de dwingelandjes naar boven! zou jy voor zo n iemand wille werken dan?... ik weet 100 procent zeker dat wanneer iemand goed lovert.. zyn aggressie niet projecteerd op n meidje dat respect voor zo n iemand wel op zyn plaats is! want er zyn juist veel meidjes behind the scene die er juist voor kieze om zo effe tydelyk hun geld te verdienne?.. zeg nou eerlyk..veelal slimme meidjes.. en misschien werken zulkke meidjes juist in priveclubs! maar ergens is er een begin toch?... negatief oprotte positief enjoy the club! en dat vergete de meeste!x
t begrip loverboys bestaat al effe een tydje.. je zou dan haast denken dat juist meidjes die naief zoudde moette zyn zoals jy t zegt als ze in wrong lover zouden trappe! vraag jezelf eens af nu in deze tyd.. dan bende echt stom snapte! ! je kiest toch niet voor iets als je daar niet achter staat! en dan komen de dwingelandjes naar boven! zou jy voor zo n iemand wille werken dan?... ik weet 100 procent zeker dat wanneer iemand goed lovert.. zyn aggressie niet projecteerd op n meidje dat respect voor zo n iemand wel op zyn plaats is! want er zyn juist veel meidjes behind the scene die er juist voor kieze om zo effe tydelyk hun geld te verdienne?.. zeg nou eerlyk..veelal slimme meidjes.. en misschien werken zulkke meidjes juist in priveclubs! maar ergens is er een begin toch?... negatief oprotte positief enjoy the club! en dat vergete de meeste!x
Hoe dan ook, het zijn natuurlijk ook de meiden die erin trappen...
Je weet wat loverboy is, en als dat precies jou overkomt dan weten ze het ineens niet meer
Maar ja aan de andere kant: die loverboys spelen wel goed op je gevoel in..
Ik vind het lastig om een mening te geven, ik vind dat die jongens klootzakken zijn, maar die meiden zijn ook wel zo naïef als ik weet niet wat..
Je weet wat loverboy is, en als dat precies jou overkomt dan weten ze het ineens niet meer
Maar ja aan de andere kant: die loverboys spelen wel goed op je gevoel in..
Ik vind het lastig om een mening te geven, ik vind dat die jongens klootzakken zijn, maar die meiden zijn ook wel zo naïef als ik weet niet wat..
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 22:01:btw kan niet wachten totdat ik er eentje tegen kom!laatste aanpassing 22 oktober 2007 22:01
grote mond op internet, als jij 1 tegenkomt op straat laat in de avond in je eentje kijken wat je dan doet, waarschijnlijk je tanden oprapen
als jij 1 tegenkomt op straat laat in de avond in je eentje kijken wat je dan doet, waarschijnlijk je tanden oprapen
Je hebt het nu niet over een loverboy neem ik aan?
Een loverboy is juist heel lief voor je en gooit je pas na een lange tijd achter het raam.. Je hoeft echt niet bang te zien om er 1 tegen te komen in het donker, je kan beter bang zijn dat je ze uberhaupt tegen gaat komen..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 21:58:even voor de duidelijkheid
ik heb geen hekel aan marrokanen
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 oktober 2007 om 19:51:je vergeet dat je moeder (waar je uit ben gekomen )
ook een vrouw is ook al heb ze een snor hahahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 oktober 2007 om 20:14:dat je moeder goed schoonmaakt en eten maakt kinderen baard en verder haar mond houd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 16:54:dat is ook het enigste wat mijn kind me kwalijk kan nemen
dat haar vader een marrokaan is
gelukkig zie je er niet veel van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 oktober 2007 om 20:31:en je weet zelf er zijn meer slechte dan goeien
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 11:00:ik ken gewoon weinig goeie morokkanen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 11:52:en ik ben zelf ook niet de rustigste
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 oktober 2007 om 21:58:even voor de duidelijkheid
ik heb geen hekel aan marrokanen
Jezus, Mensen denk eens na voordat je reageerd, verplaats je eens in een ander en probeer een situatie eens voor te stellen met je zusje!
Er zit een hele organisatie achter een loverboy, je kan bij elk verhaal wel een soort stappenplan onderscheiden en het is allemaal gebaseerd op bewezen manipulatie technieken.
Laat de mens zien wat het wil zien en het zal zijn ogen sluiten voor de rest.
Loverboys, slimme mensen met foute normen en waarden
Er zit een hele organisatie achter een loverboy, je kan bij elk verhaal wel een soort stappenplan onderscheiden en het is allemaal gebaseerd op bewezen manipulatie technieken.
Laat de mens zien wat het wil zien en het zal zijn ogen sluiten voor de rest.
Loverboys, slimme mensen met foute normen en waarden
laatste aanpassing
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op woensdag 24 oktober 2007 om 19:33:ik handel alleen
heb je die ene wijf nog geregeld met die tieten