Partyflock
 
­ Nederland
wie hebbe er allemaal hun haar geverfd op pf enne wie hebben er een foto van :) hetliefst zow gek mogelijke kleurtjes !!!

dat van mij is redelijk gewoontjes nog nu een fell rose pluk vooraan enne de rest is beetje donker aubergine
hebbut zwart...is wel een beetje op mijn profielpic te zien..
neej ben nie ech meer wakker heb namelijk 10 dagen achter mekaar gewerkt :S waarvan 4 van smorges 7 tot savonds 11 :'(
zwart heb ik et ook ooit nog es gehad maar das nie mooi met me lange haar das net te donker
Aaaah, ik had met de Auto Rai (Vorig jaar) uren van 7 tot half 1, en dan de volgende dag weer het zelfde, zo 2 weken lang, ik voel me nu nog Klote erdoor :p.. Volgend jaar weer hoop ik :)
ja naah das toch nie leuk zoveel werke enne was nog kut werk ook moes me kapsalon zwaar verbouwen !!!! :'(
Ja, ik had mazzel, ik moest in de oggent auto's Poetsen en de rest van de dag die auto's schoon houwe, (Want je weet dat die mensen niet van die auto's afkunnen blijven.. Soms wil je ze echt schoppen hoor..... en ik zat bij MERCEDES :kwijl:
 
heb nu een rood paarse gloed over mn haar... maar wil weer knalroze en donkerblauwe plukken erin hebben
ow laat ik dat nou ook in huis hebben hahahaha die pluk die nu vooraan zit is ook knalrose :D
 
daz nie eerlijk! haha.. maarjah mijn haar moet eerst geblondeerd worden... en de laatste keer dat ik die plukken deed kon ik het er gewoon aftrekken omdat mn haar zo beschadigd was
zow das nie goed !!!

maar klopt wel dat et eerst geblondeerd moet idd..

maar ehh dan zou ik geen 12 % waterstof peroxyde gebruiken maar 9 %
 
weet je wat het is.. koude kleuren.. zoals blauw.. pakken alleen maar op baby blond haar :s
mwahh valt wel mee hoor ik heb me plukkie vooraan ooknie spierwit geblonderd enne hijzz ook behoorlijk knallie
:D
 
maar roze is een warme kleur :S blauw zou groen worden
mja maaaaaaaaaaaarr..... et moet ook nie meer knal oranje zijn natuurlijk voor je het blauwe erin pleurt
klote ja dan haarverf vervaagt..lichter wordt..

je kunt het op deze foto niet zien..toen had ik het waarschijnlijk gewoon blond..

maarre..nu is het donker paars...

keb al heeeel veel kleuren gehad..;) :)
ik heb van de week nog turquase gekocht en grijs hehe das ook wel heel cool :P
 
wihihihi enieweej... ik wil die kleuren weer.... heb af en toe dreads in... ook van die verschrikkelijke kleuren haha... neo geel enzo
cool is dat :) hehehe.......... :P
en dan van die opmerkingen?

heee..carnaval is toch allang geweeeest?

of:

hahaha..verkeerde shampoo gebruikt..?.:S
sukkels hehe die gaste snappe nie dat et zow hoor :S
 
hehe geven ook nog licht in blacklight :d iz wel vet..
En weet je wat ik daarop zeg?


BOEIE, ik vind het FET en wat jij vind moet jij lekker vinden ;)
das coollicht geve in blacklight enne idd.. dikkelul voor de sukkels die et nie snappe
juist...do it yourself and ignore the crowd :)

maarre..lichtgevend UV haar...kwel !

lichtgevende hanekam...tjek..:D
 
framer... er is een gel die stargazer heet... OWWHHZZZZ dat is echt erg in blacklight haha alleen best moeilijk te vinden
mja das dan echt wat voor jou he :)
stargazer..hmmm..

ik zal het onthouden..thnx..

zoffe..gewoon zon spuitbusje met uv lak kopen bij de fop winkel bedenk ik nu..kan ook...
 
ik ben echt zoiemand van... als het opvallend is moet ik het hebben :P


Dit was Op TE ..

Mijn haar was blond en toen neon-gele haarspray erover. Als alleen blacklights aanstonden..was ik echt een lichtbron!! :-D
cool man heheh beetje opvalluh af en toe is toch leuk :)
heehehehe..

kwel..:D
 
woeeeiii isios dat is echt vet... maaruh als je zweet loopt die drap dan niet in je ogen
wat dacht je van groenze zeep in je hanekam om um overeind te zetten? :)

gaat het regenen..oei oei...da was nie prettig...:S
nee...liep totaal niet uit..

heb het afgelopen TE weer met neongeel gedaan, maar over donkerbruin haar werd het meer groen:



ps....het ziet er nu zo uit:

 
die kleur is ook vet?!
had mijn haar niet cool zitten, waardoor het...echt een stom kapsel werd, met dat groen-gele haar :-D

Heb het ook blond gehad, maar daar heb ik geen foto van op I-net..

2 framer: GRoene ZEEP??

er zijn bepaalde merken gel die echt KEIHARD worden...wel duur ( Bondage van Sebastian = wel bijna nergens te krijgen)
of gewoon sterke haarlak..

waarom groene zeep?
 
maakt nie uit... ziet er echt cool uit... niet zo burgelijk zo van... eey laat ik eens een geel shirtje aantrekken.. nee.. jij gaat gewoon helemaal in geel hehe
heb ook nog deze broek aan

ps. let niet op mijn hoofd :-d was net wakker ;-)

 
isios trouw met me haha
 
kommik aan met me net geverfde haartjes in gewoon blond......alleen moek ff kijke hoe k een foto hier in zit ogenblikje


;-)

weet niet eens hoe je eruit ziet ;-)

2 kissione: [ IMG ] HTTP://www.adres.nl/blabla.jpg [ /IMG ]

En dan alles spaties weglaten
 
en toch trouwen we :| hehehe... ik koop wel de ringen
 
we trouwen natuurlijk wel gewoon in partykleding :d dat begrijp je wel
hhmmzzz...huwelijksreis??? naar ?? texel?? ;-) :-d


Maar effe serieus: heb je nergens een foto van jezelf staan op internet?
 
meisje van Q dance had een foto gemaakt... maar gvd niet geplaatst! now im pissed
 
[IMG]http://gekkehuis.dyndns.org/myrtjuh2/myr001.jpg[/img]

Nou TesT TesT
wel vage foto maarja ik ben ook vaaG hehee
 
ja ik mun schaamhaar echt vet man
 
mjah maar dat moet je dan echt wel laten zien hoor.

(very very evil smile)
 
haha ik zal kijken of er iemand een foto van wil maken :d
 
wihihihi kan je dat niet van je zelf ofzo.. of is het zo'n spectakel? haha