Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:45:benieuwd hoe lang ze wegblijft
Ze leest toch stiekem mee
Uitspraak van Super duurWas ik eff te laatop donderdag 19 april 2007 om 15:40:
Maar heb nog steeds geen boze pm
Ik geef het op!
Uitspraak van Super duurZe leest toch stiekem meeop donderdag 19 april 2007 om 15:47:
Zal vast wel ja
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:47:@ de topicopenster:
Je bent een kansloos wijf wat de inkt van een naald niet waard is...
Tattoo's zijn kunst, maar door jou en je mainstream Breezer-meeloopsterfliendjeswordt het een wanstaltige schertsvertoning...
Mwoehahahaha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:25:Ik moest ook vooral in de xx blijven komen Is dit een dreigement?
whahahaha
Als je gaat, ga ik wel mee hoor!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:47:Jajaja!
heey vieze snolletje wat ben je op deze forum aan het doen...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:36:Vriendinnetjes in tha house! Nieuwe PB opties!
ik wil ook, IK WIl OOk!!!!!
Uitspraak van Daisyheey vieze snolletje wat ben je op deze forum aan het doen...Johan
Jayden op donderdag 19 april 2007 om 15:51:
het is heey vieze snol
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 19 april 2007 om 15:50:Als je gaat, ga ik wel mee hoor!!!!
Te gek!
Uitspraak van Daisyheey vieze snolletje wat ben je op deze forum aan het doen...Johan
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 19 april 2007 om 15:52:het is heey vieze snol
Idd, of vies snolletje!
Heey nog een vriendinnetje! Hoeveel krijgen we er nog meer
*Edit* Jou kop ziet er niet echt fris uit meid!
laatste aanpassing
Uitspraak van Super duurHoeveel krijgen we er nog meerop donderdag 19 april 2007 om 15:53:
Hoeveel zullen er nog komen, hoeveel zullen er nog gahaan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:52:Wat een vieze taal voor zo'n kleine meid!
kleine meid hahahaha....
je moet je bek dicht houden snolleke
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 19 april 2007 om 15:52:het is heey vieze snol
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:52:Idd, of vies snolletje!
Maar das best moeilijk, dat Nederlands
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:52:Te gek!
dus je gaat??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:54:Hoeveel zullen er nog komen, hoeveel zullen er nog gahaan?
Oehoe!! Rock it Baby! JWT
Uitspraak van Daisyje moet je bek dicht houden snollekeJohan
Jayden op donderdag 19 april 2007 om 15:54:
whaha.. denk echt dat dat indruk maakt ja
Uitspraak van Super duurHeey nog een vriendinnetje! Hoeveel krijgen we er nog meerop donderdag 19 april 2007 om 15:53:
*Edit* Jou kop ziet er niet echt fris uit meid!
nee die van jou is feest maar als je zo'n grote bek hebt dan moet je ff naar nijmegen komen dan ziet je kop er nie meer uit zoals die er nu uit ziet je weet nie met wie je aan het ouwehoeren bent he.... en de geld voor allemaal...
met grote bekke hier op het forum
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:54:Maar das best moeilijk, dat Nederlands
Altijd al geweten!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:54:dus je gaat??
Misschien
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 19 april 2007 om 15:55:cool heb wel weer zin in een avondje matrixx
Allemaal de matriXX bestormen!
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 19 april 2007 om 15:55:in jou geval lekker snolletje
Girls will do girls, JWT
Uitspraak van Super duurOehoe!! Rock it Baby! JWTop donderdag 19 april 2007 om 15:55:
Uitspraak van Super duurJou kop ziet er niet echt fris uit meid!op donderdag 19 april 2007 om 15:53:
Lees:
Komt spuit 11 in de vorm van een verkapte kamprat ook ff om de hoek blaten!!!!
Ick FinT JauW uN :LOZER:
Whahahaha
*En Garde!*
Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op donderdag 19 april 2007 om 15:01:ik
Heey NL xxmariskaxx NL? Hoeveel van je vriendinnen ga je nog bellen om op pf te komen en even stoer te komen doen hier?
Ik weet dat je mee zit te lezen dus wees stoer en antwoord
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 15:52:Wat een vieze taal voor zo'n kleine meid!
Uitspraak van Super duur*Edit* Jou kop ziet er niet echt fris uit meid!op donderdag 19 april 2007 om 15:53:
Uitspraak van Daisykleine meid hahahaha....Johan
Jayden op donderdag 19 april 2007 om 15:54:
je moet je bek dicht houden snolleke
*Pakt een bak chips bij*
Uitspraak van Daisynee die van jou is feest maar als je zo'n grote bek hebt dan moet je ff naar nijmegen komen dan ziet je kop er nie meer uit zoals die er nu uit ziet je weet nie met wie je aan het ouwehoeren bent he.... en de geld voor allemaal...Johan
Jayden op donderdag 19 april 2007 om 15:56:
met grote bekke hier op het forum
hun wille met zn 2e na nijemegen komen...
de stad waar wij vandaan kome
hhmmm erg slim whahahahaaaa
mja geen worden meer je weet...
B-Flock :bounce: → als beheerder
Op eigen verzoek gesloten.