Partyflock

Forumonderwerp · 942684
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00
forumonderwerp: Ticket2.nl aanpakken!
Waarschuw beheerder
donateur
Hier zijn nog allemaal kaarten beschikbaar voor DefQon, maar iemand ervaring hier met Ticket2????
greetz Ray

www.ticket2.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb het in dat andere topic ook al aangegeven, maar ik stond met 30 ticket2 klanten bij de ingang te wachten en we hebben alle 30 een echt kaartje gekregen en een top feest gehad, zie hieronder mijn eerdere post:

---
Een maat van had ook een kaartje via ticket2, geen enkel probeleem, keurig kaartje ontvangen. Ze hadden een lijst bij zich waarmee ze codes controleerden en kreeg daarna gewoon het kaartje, hup naar binnen, scannen, bliep, groen lampje en het feest kon beginnen!

Ze waren alleen een beetje laat :S, half 2 om precies te zijn. Kwam door de file, combineer dat met slecht bereik van de telefoons. Die gasten hebben nog hun excuses aangeboden.

Voor ons geen slecht woord over ticket2, want het was een topdag!

Dus voor de duidelijkheid: Ticket2 was niet nep, je had alleen wat geduld moeten hebben...

---
Voor degene die niet tot half 2 gewacht hebben, kreeg vandaag wel een mail van hun..staat hier onder:

Geachte heer/mevrouw, Wij hebben onlangs uw bestelling ontvangen van Defqon 2007. Debestellingen zouden afgehandeld worden op de locatie in Almere. Dooromstandigheden buiten onze macht om is de afhandeling helaas niet helemaalcorrect verlopen. Door o.a. een slechte en overbelast netwerkverbindingzijn wij niet in staat geweest om alle bestellingen naar tevredenheid afte handelen. Tevens door miscommunicatie met de organisatie van Defqon washet de organisatie niet duidelijk dat Ticket2.nl haar bestellingen op delocatie zou afhandelen, waardoor er een aantal klanten door de organisatieonterecht naar huis zijn gestuurd. Er zijn 15 bestellingen welke nietzijn opgehaald. Valt uw bestelling hieronder neem dan gaarne binnen 7dagen na heden per email contact met ons op. Wij zullen uw reactie metuiterst zorgvuldigheid en op een correcte manier afhandelen. Ticket2.nlbiedt aan deze klanten haar welgemeende excuses aan. Met vriendelijke groet,Ticket2.nl
laatste aanpassing