Partyflock

Forumonderwerp · 942461
2165x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Heeft er iemand! Kaartjes voor Defqon... HET FEEST VAN 'T JAAR!!!

Binnen f*cking 1,5 uur uitverkocht! Niet eens de kans gehad door ticketonline.nl te kunnen komen!

Wie kan ervoor zorgen dat ik toch met mijn vrienden naar dit feest kan gaan?!

(K)
~blondie~

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RandyB op zondag 15 april 2007 om 01:35:
Om 18.00 een half uur geklikt maar kwam er niet doorheen, ging ik ff eten en toen was het al uitverkocht :S Ik ben nou echt in staat op iemand van marktplaats ff op te gaan zoeken :@

Als het goed is lukt het nu wel weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blue Eyed Brunette op zondag 15 april 2007 om 01:41:
YES heb net nog 2e kaartje bij kenne krijge.. na 3428789x verder klikken!!!

Dat geeft hoop, nog even dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
nadat ik t idee had dat t geen nut meer had..

kreeg ik t meest ideale telefoontje: er zijn nog wel degelijk kaarten beschikbaar! :yes:

site overbelast... de aanhouder wint :P
Waarschuw beheerder
Zie het somber in als qdance al plaatst dat het uitverkocht is ... helaas, dan maar wat andere feestjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RaptorNL op zondag 15 april 2007 om 02:23:
Zie het somber in als qdance al plaatst dat het uitverkocht is

Ben ook bang dat het te laat is...
Waarschuw beheerder
Tis toch waanzin dat het gewoon toegelaten wordt dat diverse ondernemingen zoveel kaarten opkopen om deze vervolgens voor maar liefst 95, 110 en zelfs 125 aan te bieden.

Vind het schandalig dat er zulke Dagobert's zijn om van het meest grandiose buitenfeest zwaar misbruik te maken...

Al zouden ze de kaarten voor 65 euro verkopen hebben toch ook evengoed dikke winst?
Had alleen liever zelf de winst naar q-dance zien gaan, zodat ze weer brute feesten kunnen organiseren en bekostigen!
Waarschuw beheerder
:x:X:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik vind het ook schandalig!
Heb vanaf 19:15 tot 22:30 zitten klikken.. daarna maar de hoop verloren en gaan stappen.

Vind het echt enorm balen!
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Denk dat je hiervoor beter een topic in markt kan openen. Dit topic is uitgelopen op een halve chat dus aanvegen en verplaatsen heeft geen zin.

(F)