3020x bekeken
Omdat mannen het niet kunnen hebben dat vrouwen meer sex kunnen krijgen
zekers waar!!!!
En vrouwen onderling maken elkaar ook veel uit voor van alles en nog wat het is vaak niet eens van de gasten dat een meisje eeen slet word genoemt maar door andere meisjes. Want zelfs hier in de topic zie je het een paar keer. Ja dan hou je dit idee wel in stand.
jaloezie.,. omdat die meisjes doen wat ze zelf willen en niet wat andere mensen willen.
Doe wat je wil doen, en trek je niks aan van wat andere ervan vinden
idd.
in wezen zou iederene die niet bij de eerste partner is gebleven een slet zijn
want mensen noemen je altijd wel ''iets''
is er niet wat te zeiken over je bedtaferelen, dan is het wel om je uiterlijk, dan om je kleding, dan om je levensindeling, en en en.
ik zou er maar wat moe van worden als ik steeds van iedereen ''iets'' moest vinden, zolang men niet van mij vreet zal het me allemaal worst zijn wat iedereen in zijn/haar leven doet
in wezen zou iederene die niet bij de eerste partner is gebleven een slet zijn
want mensen noemen je altijd wel ''iets''
is er niet wat te zeiken over je bedtaferelen, dan is het wel om je uiterlijk, dan om je kleding, dan om je levensindeling, en en en.
idd
laatste aanpassing
nee tuurlijk niet.. op je 19e ben je al zooo volwassen
op je 19e denk je zelf dat je al heel volwassen bent...totdat je weer een stukkie ouder wordt, dan weet je dat je dat toen nog echt niet was...
Maar goed, das lastig uitleggen aan een "volwassen" tiener, want die laten zich natuurlijk niks meer vertellen
Iets wat ook weer bij volwassenheid hoort, iets aan kunnen nemen van een ander...
Maar goed, das lastig uitleggen aan een "volwassen" tiener, want die laten zich natuurlijk niks meer vertellen
precies
maar durven gewoon niet.
of het lukt ze niet
op je 19e ben je al zooo volwassen
dat dacht ik met 16 ook al, als ik er nu op terug kijk, was ik het ook al
. Ze willen het zelf ook wel, maar durven gewoon niet.
nee hoor, of je bent er een type voor, of niet klaar!
en als iemand er van houdt prima, maar mijn ding is
het niet ik ga liever voor vast
Als n man da doet, is ie stoer en wanneer een vrouw dat te vaak doet is ze een slet....
Waarom??
Omdat mannen (niet allemaal!!
Ze gaan r wel overheen maar noemen n griet dan vervolgens wel n slet! Beetje jammer...
nee hoor, of je bent er een type voor, of niet klaar!
en als iemand er van houdt prima, maar mijn ding is
het niet ik ga liever voor vast
me2 darling
ik heb jou liever zonder haar op bepaalde plekken
bij mij vindt je niets dat er niet hoort
Je bent heet.....dat is heel wat anders dan sambal
scherp pittig heet, het beestje hoeft maar een naam te hebben