Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 14:02:Hou er niet van! Je zou maar ergens achter blijven haken
oeioeioei dat heb ik ens gehad,, ik had een staafje,, en ik zette de douchekraan aan,, en ton bleef ik precies mt dat bolletje in het richeltje van de douchedeur hangen,,, AAAAUUUWWWW!!
Ik heb mijn piercing er na 1,5 jaar uitgehaald,,want bleef erg onprettig aanvoelen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:50:en wat vinden jullie van zoiets?
zijn vele mooie dingen van dat soort,
heb ze ook gehad, maar vind ze nergens na zitten
doe mij maar een staafjes, daarbij zijn ook genoeg mooie bolletjes, spikes wat je er aan kunt doen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:56:heb ze ook gehad, maar vind ze nergens na zitten
zit het niet lekker dus? voel je het goed zitten met bh aan dan?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:52:footoo
heb nog niks
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:58:ik zit er over te denken om er te laten zetten
doen !!!!
en dan foto
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:05:doen !!!!
en dan foto
hahaha zou je wel wille he!
yep ik heb er ook 1

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 05:14:dat voelde ik erg pijnlijk
Viel bij mij wel mee. Me handpiercing deed mer pijn ^^
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:47:zou je wel wille he!
haah wat dacht jij dan.
pb me die foto dan maar
Uitspraak van !!Muurbloempje!! op vrijdag 11 mei 2007 om 13:58:Ik heb er 1... Maar OMG wat deed dat pijn. Ik wilde er 2. Maar die 2e durf ik niet meer!!!!
mijn vriend heeft er ook twee..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 14:57:zit het niet lekker dus? voel je het goed zitten met bh aan dan?
nee zit voor geen meter vind ik, wel eens leuk om een x te doen maar dan houd het bij mij op...
nee je voelt er op zich niks van met een bh aan hoor..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 05:14:maar wel een tongpiercing dat voelde ik erg pijnlijk
das over het algemeen de minst pijnlijke piercing
Uitspraak van {NL}WiLkE{NL} op woensdag 6 juni 2007 om 10:34:Ik heb er 1... Maar OMG wat deed dat pijn. Ik wilde er 2. Maar die 2e durf ik niet meer!!!!
had ik ook na de eerste, maar ik heb de 2de toch laten zetten
kortom, als je het echt wilt, moet je het gewoon doen...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 05:14:ik heb zelf geen tepelpiercing maar wel een tongpiercing dat voelde ik erg pijnlijk
neem voor de gein eens een christina piercing*gaat als man moeilijk maarre* of tepelpiercing
Tongpiercing is idd t minst pijnlijk... gaatjes in je oren schieten doet meer pijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 13:05:valt ook nog wel mee,
pff echt niet... eerste x was met verdoving toen viel t mee
2de x door t litteken heen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 14:52:zelf eentje gehad maar die is uitgegaan en nu ben ik bang dat ie dicht is gegaan en er niets meer door kan... Iemand ervaring mee misschien?
Dan is die inderdaad al dichtgegroeid.. als het goed is dan is je tepel al na 1 dag dat je piercing eruit is al dichtgegroeid.
Dan zou je het dus weer moeten herprikken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 13:10:2de x door t litteken heen dat deed echt zeer
ja dat kan ik me voorstellen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 13:21:Ze mogen bij mij overal aankomen,behalve mijn tepels
zo denk ik er ook over
Uitspraak van **smiley** op vrijdag 13 april 2007 om 15:43:zijn tepel piercings sexy ?
zo jah..bij vrouwen of mannen
en heb je er zelf 1?
of foto's met tepelpiercing
Ja
Ubersexy
( afhankelijk van de locatie dan)
Ja en ja
Bij zowel mannen als vrouwen
niet meer en nog niet
Had een ongelukje met een dekbed
nee,
geen foto's
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 18:20:heb hem er gister uitgehaald na 4 jaar...bleef enorm last hebben van dat klootding tijdens de sex
kan zo'n intense extra prikkeling geven

![[PV] LadyTerror](/images/user/603647_1579396.jpg)