Partyflock

Forumonderwerp · 941923

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Op 22juni geven we weer een feesje in de city hall/arena in Utrecht! Hier hebben we 3 zalen waaronder een uk hardcore/frenchcore zaal, In deze zaal is een dj uitgevallen.. Op onze website en op pf houden wij regelmatig dj contest's omdat we het altijd leuk vinden nieuwe talenten een kans te geven zichzelf te laten horen aan wat bekendere artiesten en natuurlijk het publiek..
Omdat er een dj uitgevallen is in zaal 2: zagen wij weer de kans om een contest te houden.

Het is wel een beetje kortdag (we kunnen de line up nog maar 1 keer aan laten passen bij ons feesje en de kaartverkoop begint binnenkort en die moet zeker duidelijk vermeld worden) dus we gaan een kort en krachtige contest houden..

Je kan je demo opsturen tot 1mei op die dag maaken we het ook bekend dus zorg dat je hem optijd opstuurt..!

Voor het adres kan je ons aanspreken, we doen niet aan links!

Mvg,

Braincracking*Crew

www.Braincracking-Events.nl
Braincracking_Events@hotmail.com
Waarschuw beheerder
hoe kom 't?
en dat terwijl jullie draaien!????
dat is geen goeie zaak he!
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 36722, 989}
Waarschuw beheerder
2 dj badhearing: Jokkebrok ;) :P

Tuurlijk hebben ze dr zin in:D

2 braincracking: dus ik mag ook weer mee doen voor de hardcore/earlyrave contest????
Waarschuw beheerder
iedereen mag meedoen met elke dj contest!

weet alleen niet of we ook de style early gaan doen.. maar dat zien we dan wel weer!

Waarschuw beheerder
Die style moet je ook niet apart doen,eerlijk is eerlijk,het is gewoon hardcore,en het zal voor mij ook de enige echte hardcore blijven;)
Die style moet je gewoon combineren met pressent hardcore.
Ik heb zo gedraaid op kraakpiep show,en heb hele vettuh complimenten gehad,en ze hadden lang niet zo'n goede mix gehoord,en dan heb ik t voornamelijk over de platenkeus.

Ouwe shit met nieuwe shit rullllllesss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We zijn op het moment wel opzoek naar een locatie,
waar we een klein feesje kunnen gaan houden!

Deze zal ook gehouden worden in het teken van de early dark sounds!
early darkcore, early hardcore & early terror!
wanneer en waar weten we nog niet, het vinden van een locatie is best moeilijk! Als we hiervoor ook een dj contest gaan houden , hoor je dat meteen!!

Waarschuw beheerder
:D