Partyflock

Forumonderwerp · 941758
2859x bekeken

Waarschuw beheerder
Vroegah hè, op de lagere school, had ik een hele leuke juffrouw, haar naam is me echter even ontschoten. En natuurlijk zo verliefd als wat, je wist niet beter.

Juffrouw X. was de vrouw van je dromen. Kalverliefde.

Okee, nu de 'clue' van het verhaal, op mijn 18e werd ik voor het eerst pas echt verliefd. Ik viel voor een hele lieve wat jongere blonde dame. Vreemd genoeg heb ik die verliefdheid daarna nooit weer zo heftig gehad, die eerste dag kon ik amper eten en slapen was er eigenlijk ook niet bij.

Is zulke verliefdheid eenmalig?
Waarschuw beheerder
Hahaha Ik weet wat je bedoeld maar antwoord op je vraag :S das een goeie :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:50:
jawel maar is denk niet realistisch om zo te denken.

Och, maar is liefde realistisch?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:50:
Denk echt dat ik die echte hevige verliefdheid maar 1x mee maak en dat dat al gebeurd is.

Maar spijtig is dat toch, nooit meer dat waanzinnige gevoel dat je echt de wereld aan kan.
Waarschuw beheerder
is en blijft een leuk ding dat verliefd zijn...als de grap ervan af is wordt 't minder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sushi! op woensdag 11 april 2007 om 12:59:
als de grap ervan af is wordt 't minder

Het gaat over in houden van, zeggen ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:15:
Relaties duren dan ook nooit langer dan een jaar

Haha.. Ik kreeg in feb 2005 met hem;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:00:
Haha.. Ik kreeg in feb 2005 met hem

Ah, okee. En toen? De verliefdheid was voorbij? Hij had opeens kinderen in Afghanistan? Lucht je hart :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:58:
Och, maar is liefde realistisch?

liefde wel, verliefdheid niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:58:
Maar spijtig is dat toch, nooit meer dat waanzinnige gevoel dat je echt de wereld aan kan.

maar zonder dat gevoel kan ik ook de hele wereld aan:) en verliefd zijn op een rustige manier kan je veel beter de hele wereld aan, door een roze bril kijken ben je alleen maar dgn van slag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:01:
Hij had opeens kinderen in Afghanistan?

:x haha nee.. Gewoon.. Het was meer vriendschap!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:02:
door een roze bril kijken ben je alleen maar dgn van slag

Wel handig voor het afvallen8)

Waarschuw beheerder
liefde wel, verliefdheid niet

Verliefdheid maakt echt blind inderdaad.

maar zonder dat gevoel kan ik ook de hele wereld aan en verliefd zijn op een rustige manier kan je veel beter de hele wereld aan, door een roze bril kijken ben je alleen maar dgn van slag

Dat klopt, maar op een heel ander niveau. Toen ik zo verliefd was voelde ik me op en top, had overal lak aan, ik kon de wereld aan. Nu kan ik de wereld niet aan en voel ik me gewoon dat kleine zandkorreltje op dat immense strand soms.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:03:
Het was meer vriendschap!

Hehe, zo vaak gehoord bij uitgaande relaties, we blijven vrienden. Zie ze geen één van allen nog.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:03:
en voel ik me gewoon dat kleine zandkorreltje op dat immense strand soms.

:aai:

Waarschuw beheerder
Ja, ik ken dat gevoel wel. Vroeger kon je gewoon niet eten en niet slapen van de rolmopsen in je pens.

Nu lijk het allemaal wat meer moeite te kosten om de rolmopsen te laten kronkelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:04:
Hehe, zo vaak gehoord bij uitgaande relaties, we blijven vrienden. Zie ze geen één van allen nog.

Wij wel!!:)

Waarschuw beheerder
donateur
we blijven vrienden. Zie ze geen één van allen nog.

Zo gaat het vaak idd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:06:
Nu lijk het allemaal wat meer moeite te kosten om de rolmopsen te laten kronkelen.

iemand leuk vinden en ontzettend aantrekkelijk en aanlokkelijk, dat dekt de lading gewoon niet zoals dat gevoel van 'toen'.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:07:
Zo gaat het vaak idd..

Het is dan ook eigenlijk ook gewoon beter het niet te zeggen, het is zo'n 'troost' gesprek om elkaar nog een beetje in je waarde te laten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:14:
Het is dan ook eigenlijk ook gewoon beter het niet te zeggen, het is zo'n 'troost' gesprek om elkaar nog een beetje in je waarde te laten.

Ach in het begin zie je elkaar meestal nog wel.. Wordt altijd minder.. Vooral als één van de twee een nieuwe geliefde krijgt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:25:
Mn angst komt uit: Ik word een oude vrijster

Jij had toch al een :cybervriendje: O:) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PRINSES DENN O:) op woensdag 11 april 2007 om 13:17:
Jij had toch al een :cybervriendje:

Ja, maar die is er nooit als ik thuis kom 8) Behalve als ik de computer aandoe natuurlijk (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:16:
Ach in het begin zie je elkaar meestal nog wel.. Wordt altijd minder.. Vooral als één van de twee een nieuwe geliefde krijgt.

In mijn geval krijg je dan het 'grote ontlopen'. Op één of andere manier wil je elkaar niet 'kwetsen' en gaat de één opeens ergens anders uit dan waar je elkaar normaal trof.

Uitspraak van PRINSES DENN O:) op woensdag 11 april 2007 om 13:17:

Kijk, *Denn, daar krijg je pas een snellere hartslag van ;)
Waarschuw beheerder
we hebben elkaar nog altijd (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sushi! op woensdag 11 april 2007 om 13:20:
we hebben elkaar nog altijd

:nocheer:

Leuke dames die elkaar gaan bevlekken :no:
Waarschuw beheerder
iemand leuk vinden en ontzettend aantrekkelijk en aanlokkelijk, dat dekt de lading gewoon niet zoals dat gevoel van 'toen'

Houden van, genegenheid, respect, warmte en liefde etc. dekt dat wel vind ik. Veel intenser (ipv dat heftige) en fijner gevoel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 11 april 2007 om 13:29:
Houden van, genegenheid, respect, warmte en liefde etc. dekt dat wel vind ik. Veel intenser (ipv dat heftige) en fijner gevoel

Heel anders, niet te vergelijken zelfs. De een is wat meer gebaseerd op ratio en gezond verstand, de ander is veel meer gebaseerd op lucht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:20:
Ja, maar die is er nooit als ik thuis kom

Dat is wel ff balen! :nocheer: maaaaaar gelukkig is er altijd de
computer

(L) :d
Kijk, *Denn, daar krijg je pas een snellere hartslag van

:$ (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:34:
Heel anders, niet te vergelijken zelfs. De een is wat meer gebaseerd op ratio en gezond verstand, de ander is veel meer gebaseerd op lucht

En aan lucht heb je niks :p

Waarschuw beheerder
dan heb je ook nog de gevoels relatie's
en de verstands relaties.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:41:
Lastig ademen zonder anders

Het gaat hier over de liefde, niet over ademen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:43:
dan heb je ook nog de gevoels relatie's
en de verstands relaties.

En de scharrels :)

Uitspraak van bonaparte op woensdag 11 april 2007 om 13:43:
Het gaat hier over de liefde, niet over ademen.

Ach, beeldspraak scheemldspraak B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:46:
En de scharrels

dat is niet voor mij weg gelegd denk ik, tenzij ik nog een paar keer op me bek ga en het helemaal gehad heb met de vastigheid :lol:

ik heb geen moeite om alleen te zijn, bevalt me eigenlijk ook wel zo, maar anderzijds ben ik ook weer iemand die voor een vaste relatie kiest.

maar door alle toestanden en de toch wel ''ik ben ongelukkig'' ervaringen in de relatie's denk ik regelmatig vaker na of ik voortaan voor een gevoels relatie moet gaan, ipv continue maar denken aan wat wijs en raadzaam is.

en dat mensen ook eens leren dat ik mijn gevoel volg en MIJN keuze maak, en hun die respecteren en niet hun eigen wensen op mij afvuren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:49:
dat is niet voor mij weg gelegd denk ik, tenzij ik nog een paar keer op me bek ga en het helemaal gehad heb met de vastigheid

Scharrels is voor mensen die de moed opgeven denk je?

ik heb geen moeite om alleen te zijn, bevalt me eigenlijk ook wel zo, maar anderzijds ben ik ook weer iemand die voor een vaste relatie kiest.

Alleen zijn is inderdaad ook best heerlijk, maar het woord 'alleen' vat het al samen. Jij hebt dan je zoontje die je een knuffel kan geven en liefde, maar niet iedereen heeft dat, helaas.

maar door alle toestanden en de toch wel ''ik ben ongelukkig'' ervaringen in de relatie's denk ik regelmatig vaker na of ik voortaan voor een gevoels relatie moet gaan, ipv continue maar denken aan wat wijs en raadzaam is.

Je gevoel kan je bedriegen natuurlijk. Zo trof ik eens een meisje die me echt wel gelukkig maakte, maar ik raakte stukje bij stukje mijn leven kwijt, het verstand zei toen 'stop'. Gelukkig luisterde ik zowaar naar mijn verstand.

Waarschuw beheerder
iemand leuk vinden en ontzettend aantrekkelijk en aanlokkelijk, dat dekt de lading gewoon niet zoals dat gevoel van 'toen'.

Misschien moet je ook niet streven naar dat gevoel van toen, misschien worden de rolmopsen na de pubertijd uitgeschakeld.

Misschien is verliefdheid zoals toen, wel die rare tinteling in je buik die je nu soms bij mensen voelt.

Mijn exmijnheer is mijn beste vriendje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:54:

Uiteraard werkt dat veel mensen anders, gelukkig maar.

Misschien is verliefdheid zoals toen, wel die rare tinteling in je buik die je nu soms bij mensen voelt.

Zelfs dat gevoel heb ik al een hele tijd niet meer gehad. Wel een relatie aangaan, maar niet gebaseerd op gevoel. Een avondje in de kroeg, zoenen, elkaar bellen, wat afspreken en gewoon opeens 'verkering' hebben. Niets waard achteraf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:52:

nee hoor, maar die kijken wel anders tegen bepaalde dingen aan als ik, die kunnen vaak gevoel en sex los van elkaar zien, ik kan dat niet.

Alleen zijn is inderdaad ook best heerlijk, maar het woord 'alleen' vat het al samen. Jij hebt dan je zoontje die je een knuffel kan geven en liefde, maar niet iedereen heeft dat, helaas.

ik denk dat ik door mijn jeugd niet beter weet, en knuffel krijgen was iets bijzonders, mijn vader zat liever in de kroeg en mijn moeder moest hard werken zodat we te eten hadden, ik ben eigenlijk altijd ''alleen'' geweest en ken ook niet echt het gevoel van familieband.

maar ik heb wel de behoefte om mijn gemis met mensen te delen, door een knuffel, door een relatie te hebben, echter kan ik ook heel goed alleen blijven en ervaar ik dat niet als een straf.

Je gevoel kan je bedriegen natuurlijk. Zo trof ik eens een meisje die me echt wel gelukkig maakte, maar ik raakte stukje bij stukje mijn leven kwijt, het verstand zei toen 'stop'. Gelukkig luisterde ik zowaar naar mijn verstand.

ik heb veel met mijn verstand gedaan, wat me ook ongelukkige tijden heeft opgeleverd omdat ik voor andere mensen maar niet voor mijn gevoel koos, zodat ik aan hun eisen voldeed die ze voor mij voor ogen hadden.
Waarschuw beheerder
dat is niet voor mij weg gelegd denk ik, tenzij ik nog een paar keer op me bek ga en het helemaal gehad heb met de vastigheid

en dat mensen ook eens leren dat ik mijn gevoel volg en MIJN keuze maak, en hun die respecteren en niet hun eigen wensen op mij afvuren.

hierben ik het zo mee eens ik heb dat gevoel nou ook !
en ook genoeg meegemaakt jammer genoeg maar wel van geleerd :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:58:
nee hoor, maar die kijken wel anders tegen bepaalde dingen aan als ik, die kunnen vaak gevoel en sex los van elkaar zien, ik kan dat niet.

Ik kan het prima los van elkaar zien, helaas is de ander het daar dan weer niet altijd mee eens, maar goed, dat is een ander verhaal. (ook andersom trouwens)

ik denk dat ik door mijn jeugd niet beter weet, en knuffel krijgen was iets bijzonders, mijn vader zat liever in de kroeg en mijn moeder moest hard werken zodat we te eten hadden, ik ben eigenlijk altijd ''alleen'' geweest en ken ook niet echt het gevoel van familieband.

Same here, pa en ma gescheiden, ma kende dat niet ban huis uit, liefde geven. Tenminste, niet op de manier waarop de kinderen behoeft aan hadden.

maar ik heb wel de behoefte om mijn gemis met mensen te delen, door een knuffel, door een relatie te hebben, echter kan ik ook heel goed alleen blijven en ervaar ik dat niet als een straf.

Vrijheid is ook geen straf, maar die knuffel hè... :)

ik heb veel met mijn verstand gedaan, wat me ook ongelukkige tijden heeft opgeleverd omdat ik voor andere mensen maar niet voor mijn gevoel koos, zodat ik aan hun eisen voldeed die ze voor mij voor ogen hadden.

De juiste balans vinden, dat is het lastige eraan, wikken en wegen, geven en nemen. Maar ik wil dat alleen nog maar doen als ik er het gevoel bij heb dat het ook daadwerkelijk gaat werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:02:
Maar ik wil dat alleen nog maar doen als ik er het gevoel bij heb dat het ook daadwerkelijk gaat werken.

Dat zeer zeker en als ik weet dat de ander mij gelukkig wil maken ipv verwacht dat ik hem gelukkig maak.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 11 april 2007 om 14:07:
Dat zeer zeker en als ik weet dat de ander mij gelukkig wil maken ipv verwacht dat ik hem gelukkig maak.

Ik ga in ieder geval niet meer voor het 'dan heb ik ieder geval wat' gedoe, dat heb ik wel gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:15:
Is zulke verliefdheid eenmalig?

Ik ben ook maar 1 keer in me leven ECHT verliefd geweest..:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whehe ben nog wel redelijk verliefd maar het is ff tijdelijk uit.. voor ons allebij.. ff wat shit regelen voor verder gaan :)

Waarschuw beheerder

Mijne ook:)

:[ Heus niet:p

Waarschuw beheerder
Jemig, krijgen we toch nog een zware lading op PF!

Ik ben alleen, en ja...het is wel eens eenzaam thuis. Maar goed, ik heb mijn dieren nog.

Scharrels, tja, zit er midden in en is niks voor mij, je gaat toch allerlei dingen in je hoofd halen, die door de ander weer wordt opgevat als gezeik, waarmee je die persoon ook weer wegjaagd.

Sex, liefde....zit bij mij gekoppeld, geloof ik. Maar ik kan niet neuken voor het neuken..zucht. Zou willen dat ik wat dat betreft een vent was. En dan stap je er in met het voornemen: Nee, niet verliefd worden en dan betrap ik mijzelf erop dat ik na drie weken toch romantische liedjes zit te luisteren. Zucht.

Kriebels, zomer, verliefdheid....onzekerheid, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:17:
Nee, niet verliefd worden en dan betrap ik mijzelf erop dat ik na drie weken toch romantische liedjes zit te luisteren. Zucht.

Grrrrrrrrr.. Opeens slaat alles op DE situatie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:19:
Grrrrrrrrr.. Opeens slaat alles op DE situatie!

Ja....... :cry:

Tis lente! Jippie! :-(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:08:
Ik ga in ieder geval niet meer voor het 'dan heb ik ieder geval wat' gedoe, dat heb ik wel gehad

Heb ik nooit gedaan, vandaar dat ik op mijn leeftijd nog geen hele rij namen/relaties op kan noemen :lol:
Heb nu mijn 3e relatie die langer dan 3 maanden duurt.
Jemig, krijgen we toch nog een zware lading op PF!

Vind je? :lol:
Maar ik kan niet neuken voor het neuken..zucht. Zou willen dat ik wat dat betreft een vent was

Dat kan ik dus wel en dat is niet iets wat alleen mannen kunnen. Heb al vaker mannen teleur moeten stellen die dus wel verliefd werden en ik niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:20:
Tis lente! Jippie!

Hou maar op.. Verliefd zijn zuigt:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:21:
Hou maar op.. Verliefd zijn zuigt

Ja. Heel hard!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 11 april 2007 om 14:20:
Dat kan ik dus wel en dat is niet iets wat alleen mannen kunnen. Heb al vaker mannen teleur moeten stellen die dus wel verliefd werden en ik niet.

8)
Tralala.. Bekend verhaaltje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 14:22:
Ja. Heel hard!

Vooral als een relatie niet echt gepast is in deze situatie.. En je ook heus nog wel een lekkere ex hebt:S