1444x bekeken
donateur
Niet..
Ik ga toch geen relatie met iemand aan als die ook nog andere gaat neuken. Ga dan lekker scharrelen ofzo, relaties zijn sowieso kut
Ik ga toch geen relatie met iemand aan als die ook nog andere gaat neuken. Ga dan lekker scharrelen ofzo, relaties zijn sowieso kut
Uitspraak van ...(F)rosaliej(F)... op dinsdag 10 april 2007 om 11:54:
jaaah k weet nie wat er van moet vinden me ex wil dat doen of nie?
dus je ex wil je wel neuken maar verder geen gezeur aan zn kop
ja daar komt op neer
Uitspraak van ...(F)rosaliej(F)... op dinsdag 10 april 2007 om 11:52:
open relatie ok of niet ok?
Uitspraak van Stoeipoes op dinsdag 10 april 2007 om 11:54:
relaties zijn sowieso kut
jah ok klopt ma soms ook nie hoor dan ben je de juiste nog nie tegen gekomen denk ik
(permanent verbannen)
dus je ex wil je wel neuken maar verder geen gezeur aan zn kop
ja daar komt op neer ma ik zeur nie eens
klinkt heeeel bekend, nooit geweten dat je dat onder een open relatie verstaat. Ik noem het gewoon neukertje... nja eigenlijk noem ik het nooit want dat blijft meestal gewoon tussen mij en me neukertje
donateur
standaard ... mannen zeiken
Echt he
jah ok klopt ma soms ook nie hoor dan ben je de juiste nog nie tegen gekomen denk ik
Wanneer weet je ooit of iemand de juiste voor je is?
Misschien ben ik die 1e "ware"/"juiste" al tegen gekomen?? En nu is het uit. Dus dat zegt ook geen moer.
laatste aanpassing
Ik ben 1 van de "ware"/"juiste" al tegen gekomen en het is uit. Dus dat zegt ook geen moer.
tja miss was dan nie de ware ? k weet niet miss wordt ooit weer wat kan tog
alleen over je heen
doe jij ff dapper ofzo...
Ik ben 1 van de "ware"/"juiste" al tegen gekomen en het is uit. Dus dat zegt ook geen moer.
idd, je weet t nooit zeker
Ik noem het gewoon neukertje... nja eigenlijk noem ik het nooit want dat blijft meestal gewoon tussen mij en me neukertje
klopt das klote
niet doen dus
Uitspraak van ...(F)rosaliej(F)... op dinsdag 10 april 2007 om 12:01:
tja miss was dan nie de ware ? k weet niet miss wordt ooit weer wat kan tog
Whaha moet er niet aan denken Toen de tijd was hij geweldig, maar nu een relatie met hem? Nee nooit meer hij is zoo NIET monogaam
dan komt de ware miss nog wel op je pat tog
Misschien kom je hem/haar wel nooit tegen
ik weet zeker dat ieder mens meerdere ware liefdes heeft! Ik ben nu al heel erg lang samen met mijn vriend en voor mij is hij (nu) de ware, maar leef niet in de illusie dat hij de enige ware voor mij kan zijn
Uitspraak van Stoeipoes op dinsdag 10 april 2007 om 12:03:
Misschien kom je hem/haar wel nooit tegen
ik weet zeker dat ieder mens meerdere ware liefdes heeft! Ik ben nu al heel erg lang samen met mijn vriend en voor mij is hij (nu) de ware, maar leef niet in de illusie dat hij de enige ware voor mij kan zijn
daar zou je best is gelijk in kunnen hebben je moet je eigen ware maken ( aanpassen en zo tog
donateur
dan komt de ware miss nog wel op je pat tog
Whahahahahahaha
Uitspraak van ...(F)rosaliej(F)... op dinsdag 10 april 2007 om 12:04:
de ware
Uitspraak van ...(F)rosaliej(F)... op dinsdag 10 april 2007 om 12:04:
pat
idd misschien woont hij/zij wel in een of andere krottenwijk in zuid-amerika.. kleine kans dat je m dan tegenkomt
Behoorlijk klein
stoeipoes en pat
Oppassen aap!
Daarom, vandaar dat je vorig jaar op de zelfde camping als Mcpat zat. Je wilt gewoon weten of hij de andere ware voor je is he!
Uitspraak van ...(F)rosaliej(F)... op dinsdag 10 april 2007 om 11:57:
ma ik zeur nie eens
Hihi, hoe weet je dat?
k weet het nie ma k denk ut k deed nix verkeerd voor zo ver ik weet enigste wat ik deed is klaagen dat hij me kleemde ma ja is dat zeuren of is dat tot mijn recht?

![Sylvi@! [RTJ]](/images/user/508412_726334.jpg)