Partyflock

Forumonderwerp · 941503
14 volgers · 262892x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Het oude is alweer een tijdje split. Vond t wel weer tijd voor een nieuw

WIJ WILLEN @&*%*@& DETROIT TOPIC

Wie wil je dat er NL weer eens bezoekt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 14:06:
wat is de status met nachtmantel eigenlijk? Waar wordt er geafterd?

Een hele goeie vraag Boesje! Nachtmantel is dit keer helaas niet zo speciaal. De after in Eindhoven zie ik meer zitten, maar die terugreis niet, ik ga niet zooo lang wachten op de trein. Ik denk dat het een aftertje @ 3e hugo wordt met onze eigen huisdj sander, maar ik houd alle opties open :D
Waarschuw beheerder
Grote zaal Paard 15-11-2008: STUG

DJ's: Tim Nieburg, Bart van Rijn, Fabio.
Live: Conforce
Live: Djorvin Clain

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 14:14:
Nachtmantel is dit keer helaas niet zo speciaal. De after in Eindhoven zie ik meer zitten, maar die terugreis niet, ik ga niet zooo lang wachten op de trein.

twijfel ook een beetje. Heb iig wel een kaartje voor de after in Eindhoven, maar om daar nou alleen heen te gaan... Zie wel wat er uiteindelijk gebeurt, denk iig niet dat Don daar nuchter nog zin in heeft. Heel misschien anders toch nagmantel (had dat niet een weekie later gekund :() Eerst deze week maar weer eens overleven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 14:50:
Zie wel wat er uiteindelijk gebeurt, Heel misschien anders toch nagmantel (had dat niet een weekie later gekund ) Eerst deze week maar weer eens overleven...

Precies! We zien t wel. Misschien kunnen we geeneens afteren omdat we te kapot zijn van e-troit :P
Waarschuw beheerder
ik heb tim nog gesproken op lowlands en die zei dat het waarschijnlijk de laatste nachtmantel in de bunker wordt.

mensen die gana draaien zijn:
-tim
-dimi
-san proper (technoset)
en nog 1 naam iig maar die weet ik niet meer

nou dat was mijn toevoeging voor vandaag. ik ga ff bijkomen van lowlands want heb echt maar 6uur geslapen afgelopen weekend :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 14:14:
Ik denk dat het een aftertje @ 3e hugo wordt met onze eigen huisdj sander, maar ik houd alle opties open

zeg jij ff tegen mijn buren dat we van 02:00 tot de volgende dag een feestje hebben ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 18 augustus 2008 om 21:18:
zeg jij ff tegen mijn buren dat we van 02:00 tot de volgende dag een feestje hebben

Is goed! Je gaat toch binnekort verhuizen, dus kan mij die potten schelen. 1 nachtje vol gekkigheid moet kunnen. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op maandag 18 augustus 2008 om 21:22:
Detroit is dood

Jezus, heb je aandacht nodig ofzo? Ga je speciaal naar het DETROIT topic om te verkondigen dat detroit dood is? Wauw.
Waarschuw beheerder
Volgens mij istie doorgedraaid van zijn eigen forumplaatje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op maandag 18 augustus 2008 om 21:22:
Detroit is dood

shit man, waar zijn we mee bezig geweest de afgelopen 2 jaar... Pure tijdverspilling. Licht ook even de organisatoren in, want die hebben het ook nog niet helemaal door geloof ik. Verder kan er per direct een slotje op dit topic. Iemand nog kaarten kopen voor E-troit?

Bedankt voor de info man, kunnen we eindelijk wat nuttigs gaan doen!
Waarschuw beheerder
bi je stinkt er weer mooi in
laatste aanpassing

Artiest Baz Reznik
Waarschuw beheerder
is rocka weer aan het rellen?

Carl Craig op Pukkelpop was te gek! jammer alleen dat hij een beetje trancy werd na 1,5 uur...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 23:33:
shit man, waar zijn we mee bezig geweest de afgelopen 2 jaar... Pure tijdverspilling. Licht ook even de organisatoren in, want die hebben het ook nog niet helemaal door geloof ik. Verder kan er per direct een slotje op dit topic. Iemand nog kaarten kopen voor E-troit?

Bedankt voor de info man, kunnen we eindelijk wat nuttigs gaan doen!

(Y)
Waarschuw beheerder
ik weet eigenlijk niet wie ik vervelender vindt, skinnyleggingdragendeketashuffleminimallertjes, of hoog opgeleide übermensch know it all Detroit godenzonen die het begrijpen en het recht menen te hebben alles wat niet uit 313 komt te mogen afkraken in elk topic...

[img width=33 height=26 cacheid=00000ede00006aa921770b7d1a024f877f]http://www.energyflash.nl/forum/images/smilies/mnmlqq5.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op dinsdag 19 augustus 2008 om 13:31:
ik weet eigenlijk niet wie ik vervelender vindt, skinnyleggingdragendeketashuffleminimallertjes, of hoog opgeleide übermensch know it all Detroit godenzonen die het begrijpen en het recht menen te hebben alles wat niet uit 313 komt te mogen afkraken in elk topic...

geef eens een voorbeeld dan
Waarschuw beheerder
pfff scroll eens naar boven en 2 pagina's terug en nog verder in dit topic terug, genoeg voorbeelden, jullie zijn echt geweldig :respect: ik wou dat ik daar bij mocht horen hihihi...

Waarschuw beheerder
haha, okay, laat maar, zie er hierboven al wel een paar.

Waarschuw beheerder
hokjesdenken is zooo 2009
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van justinkees op dinsdag 19 augustus 2008 om 13:31:

:gaap:

wat ik ook nooit snap is dat dit soort vervelende mannetjes toch blijven terug komen :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 14:56:
hokjesdenken is zooo 2009

Acid is ook dood

:devil:
Waarschuw beheerder
en dubstep ook inmiddels toch?

je houdt geen muziek meer over binnenkort martijn.. tijd voor een andere hobby?
Waarschuw beheerder
noh mang heb de trance herontdekt

:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 augustus 2008 om 21:27:
Jezus, heb je aandacht nodig ofzo? Ga je speciaal naar het DETROIT topic om te verkondigen dat detroit dood is? Wauw.

Hehe, moet je die Detroittttters eens zien in ''onze'' minimal/techno/techhouse topics.....

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ALmightyRixxi op dinsdag 19 augustus 2008 om 16:18:
Hehe, moet je die Detroittttters eens zien in ''onze'' minimal topics.....

vind ik ook niet gek met die 13 in een dozijn line ups van tegenwoordig :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op dinsdag 19 augustus 2008 om 15:21:
Acid is ook dood

ja, maar ik heb een reputatie dat ik alleen maar oude troep draai ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 19 augustus 2008 om 16:22:
vind ik ook niet gek met die 13 in een dozijn line ups van tegenwoordig

maar niemand verplicht je om daar heen te gaan toch

:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van justinkees op dinsdag 19 augustus 2008 om 16:24:
maar niemand verplicht je om daar heen te gaan toch

ik ga er ook niet meer heen ook,die tijd is geweest :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de 30 breekt je op he

Waarschuw beheerder
misschien maar eens een topic openen waar iedereen lekker kan zeiken over line ups, andere stijlen, kleding en de nieuwe mode: zeiken over andere zeikerds :D
Waarschuw beheerder
hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 augustus 2008 om 16:57:
misschien maar eens een topic openen waar iedereen lekker kan zeiken over line ups, andere stijlen, kleding en de nieuwe mode: zeiken over andere zeikerds

dan zijn dit soort topics ook niet meer de moeite waard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 19 augustus 2008 om 17:06:
dan zijn dit soort topics ook niet meer de moeite waard

Inderdaad! Dan kunnen de mensen die keer op keer, op keer, op keer, op keer, op keer weer toehappen dat topic mijden. Alhoewel ik denk dat ze het toch stiekem gaan lezen en toch weer reageren...
Waarschuw beheerder
steve ga jij die after nog pakken zaterdag
Waarschuw beheerder
Weet het niet zeker man. Wij zitten in een hotel en nemen attributen mee om daarna ook lekker in de kamer te kunnen chillen. Maar als het festival leuk verloopt, en de energie is er nog, dan is de kans wel groot dat we erheen gaan.

Ik ken die toko ook niet waar het gehouden wordt, dus ik weet niet echt wat ik ervan kan verwachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 19 augustus 2008 om 17:22:
Ik ken die toko ook niet waar het gehouden wordt,

hippe tent en zaadpubliek normaliter,maar denk dat dit keer wel mee zal vallen (y)

als het goed is staat er wel een function one,dus met t geluid zit t wel goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 19 augustus 2008 om 17:22:
Weet het niet zeker man. Wij zitten in een hotel en nemen attributen mee om daarna ook lekker in de kamer te kunnen chillen. Maar als het festival leuk verloopt, en de energie is er nog, dan is de kans wel groot dat we erheen gaan.

\hoe groot is die kamer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op dinsdag 19 augustus 2008 om 17:48:
hoe groot is die kamer

Hehehehe, hier ben ik juist bang voor. Heb weleens eerder een rekening nagestuurd gekregen na een hotelbezoekje. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 19 augustus 2008 om 17:52:
Heb weleens eerder een rekening nagestuurd gekregen na een hotelbezoekje.

maar we gaan alleen een kopje thee drinken met z'n allen...O:) om tot rust te komen..
Waarschuw beheerder
bijv...of M-thee

of gewoon lekker gezond een kopje groene thee :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 19 augustus 2008 om 22:44:
M-thee

Slecht voor je mond :no:

Wel lekker hoor altijd, paar potten thee zetten na het feesten. Bij mij gaat zoethout-thee er altijd lekker in op zulke momenten :lol:

Thee-->> Detroit...... Zien jullie de connectie?

DETROIT WHÛÛTT!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op dinsdag 19 augustus 2008 om 22:51:
Slecht voor je mond

:vaag: slecht voor je sowieso, maar kan wel lekker zijn, zoals zoveel dingen die slecht voor je zijn...O:)
Wel lekker hoor altijd, paar potten thee zetten na het feesten. Bij mij gaat zoethout-thee er altijd lekker in op zulke momenten

thee = altijd lekker!
Thee-->> Detroit...... Zien jullie de connectie

tuurlijk :)
Waarschuw beheerder
Wel lekker hoor altijd, paar potten thee zetten na het feesten. Bij mij gaat zoethout-thee er altijd lekker in op zulke momenten

Een van de eerste keren met de heel veel snel spul op in mijn hooligan periode heb ik een hele nacht thee lopen zetten voor een kamer met wause mensen :lol:

Thee (L)