14 volgers · 262892x bekeken
wat is de status met nachtmantel eigenlijk? Waar wordt er geafterd?
Een hele goeie vraag Boesje! Nachtmantel is dit keer helaas niet zo speciaal. De after in Eindhoven zie ik meer zitten, maar die terugreis niet, ik ga niet zooo lang wachten op de trein. Ik denk dat het een aftertje @ 3e hugo wordt met onze eigen huisdj sander, maar ik houd alle opties open
Nachtmantel is dit keer helaas niet zo speciaal. De after in Eindhoven zie ik meer zitten, maar die terugreis niet, ik ga niet zooo lang wachten op de trein.
twijfel ook een beetje. Heb iig wel een kaartje voor de after in Eindhoven, maar om daar nou alleen heen te gaan... Zie wel wat er uiteindelijk gebeurt, denk iig niet dat Don daar nuchter nog zin in heeft. Heel misschien anders toch nagmantel (had dat niet een weekie later gekund
Zie wel wat er uiteindelijk gebeurt, Heel misschien anders toch nagmantel (had dat niet een weekie later gekund ) Eerst deze week maar weer eens overleven...
Precies! We zien t wel. Misschien kunnen we geeneens afteren omdat we te kapot zijn van e-troit
ik heb tim nog gesproken op lowlands en die zei dat het waarschijnlijk de laatste nachtmantel in de bunker wordt.
mensen die gana draaien zijn:
-tim
-dimi
-san proper (technoset)
en nog 1 naam iig maar die weet ik niet meer
nou dat was mijn toevoeging voor vandaag. ik ga ff bijkomen van lowlands want heb echt maar 6uur geslapen afgelopen weekend
mensen die gana draaien zijn:
-tim
-dimi
-san proper (technoset)
en nog 1 naam iig maar die weet ik niet meer
nou dat was mijn toevoeging voor vandaag. ik ga ff bijkomen van lowlands want heb echt maar 6uur geslapen afgelopen weekend
Detroit is dood
Jezus, heb je aandacht nodig ofzo? Ga je speciaal naar het DETROIT topic om te verkondigen dat detroit dood is? Wauw.
Detroit is dood
shit man, waar zijn we mee bezig geweest de afgelopen 2 jaar... Pure tijdverspilling. Licht ook even de organisatoren in, want die hebben het ook nog niet helemaal door geloof ik. Verder kan er per direct een slotje op dit topic. Iemand nog kaarten kopen voor E-troit?
Bedankt voor de info man, kunnen we eindelijk wat nuttigs gaan doen!
Detroit is dood
echt he! slechte kut muziek
shit man, waar zijn we mee bezig geweest de afgelopen 2 jaar... Pure tijdverspilling. Licht ook even de organisatoren in, want die hebben het ook nog niet helemaal door geloof ik. Verder kan er per direct een slotje op dit topic. Iemand nog kaarten kopen voor E-troit?
Bedankt voor de info man, kunnen we eindelijk wat nuttigs gaan doen!
ik weet eigenlijk niet wie ik vervelender vindt, skinnyleggingdragendeketashuffleminimallertjes, of hoog opgeleide übermensch know it all Detroit godenzonen die het begrijpen en het recht menen te hebben alles wat niet uit 313 komt te mogen afkraken in elk topic...
geef eens een voorbeeld dan
ik weet eigenlijk niet wie ik vervelender vindt, skinnyleggingdragendeketashuffleminimallertjes, of hoog opgeleide übermensch know it all Detroit godenzonen die het begrijpen en het recht menen te hebben alles wat niet uit 313 komt te mogen afkraken in elk topic...
wat ik ook nooit snap is dat dit soort vervelende mannetjes toch blijven terug komen
Hehe, moet je die Detroittttters eens zien in ''onze'' minimal topics.....
vind ik ook niet gek met die 13 in een dozijn line ups van tegenwoordig
Acid is ook dood
ja, maar ik heb een reputatie dat ik alleen maar oude troep draai
vind ik ook niet gek met die 13 in een dozijn line ups van tegenwoordig
maar niemand verplicht je om daar heen te gaan toch
maar niemand verplicht je om daar heen te gaan toch
ik ga er ook niet meer heen ook,die tijd is geweest
laatste aanpassing
ik ga er ook niet meer heen ook,die tijd is geweest
Wijs
dan zijn dit soort topics ook niet meer de moeite waard
Inderdaad! Dan kunnen de mensen die keer op keer, op keer, op keer, op keer, op keer weer toehappen dat topic mijden. Alhoewel ik denk dat ze het toch stiekem gaan lezen en toch weer reageren...
Weet het niet zeker man. Wij zitten in een hotel en nemen attributen mee om daarna ook lekker in de kamer te kunnen chillen. Maar als het festival leuk verloopt, en de energie is er nog, dan is de kans wel groot dat we erheen gaan.
Ik ken die toko ook niet waar het gehouden wordt, dus ik weet niet echt wat ik ervan kan verwachten...
Ik ken die toko ook niet waar het gehouden wordt, dus ik weet niet echt wat ik ervan kan verwachten...
Weet het niet zeker man. Wij zitten in een hotel en nemen attributen mee om daarna ook lekker in de kamer te kunnen chillen. Maar als het festival leuk verloopt, en de energie is er nog, dan is de kans wel groot dat we erheen gaan.
\hoe groot is die kamer
M-thee
Slecht voor je mond
Wel lekker hoor altijd, paar potten thee zetten na het feesten. Bij mij gaat zoethout-thee er altijd lekker in op zulke momenten
Thee-->> Detroit...... Zien jullie de connectie?
DETROIT WHÛÛTT!!
Slecht voor je mond
Wel lekker hoor altijd, paar potten thee zetten na het feesten. Bij mij gaat zoethout-thee er altijd lekker in op zulke momenten
thee = altijd lekker!
Thee-->> Detroit...... Zien jullie de connectie
tuurlijk
Een van de eerste keren met de heel veel snel spul op in mijn hooligan periode heb ik een hele nacht thee lopen zetten voor een kamer met wause mensen
Thee