Ik ben weer uitgerust
Maar het was wel echt hele dikke shit! Mills is een absolute held!!
Keihard met ze alle vooraan staan knallen

Begin was erg funky waarna hij opbouwde naar lekkere techno klappers, de laatste uur van zijn set ging hij weer oude funk platen draaien, echt heerlijk.
De Rex is niet speciaal, te dure drank dus ik heb maar de zuinige hollander uitgehangen en lekker vaak mijn fles water bijgevuld. De rookverbod is trouwens best klote, het was erg warm en er hing een zweetlucht in de tent, daar mogen ze echt wat op verzinnen! Je mocht ook geen glaswerk meenemen naar de rookruimte en zitten mocht ook niet, beetje vreemd allemaal. De enige positieve aan de rookruimte is dat je zo makkelijker een babel kan maken met onbekenden, zo een paar relaxde spanjaarden en italianen ontmoet waar ik later wat hasj van heb gekregen

en zelfs een paar jointjes meegerookt met fransen.
Maar wat een klootzakken zijn het dat ze Dieseljunkie eruit hebben gezet, er stonden meer mensen te filmen en fotos te nemen, waaronder ik, niks werd gezegd, er hing ook volgens mij niks om een foto verbod aan te kondigen

Ik snap ook niet dat ze Mills in zo een vissenkom hadden gezet, net een treinlokket ofzo

misschien om hem te beschermen van het zweetlucht
De rest van de reis is ook goed gegaan, alles snel gevonden, alleen de omweg langs brussel op de terugweg

kut wegen in belgie! maar ondanks zijn wij best snel terug gereden

Ik had opzich wel wat langer in parijs willen hangen voor de terugreis, maar de anderen hadden dat slecht getrokken, en de weer was een beetje miserig in de ochtend. Wel respect voor Gijs, in een keer terugrijden
Ik vind zulke reisjes leuk, ze moeten vaker worden ondernomen!
Mijn telefoon is bijna weer opgeladen dan laad ik mijn fotos en filmjes op!