Partyflock

Forumonderwerp · 941503
15 volgers · 261838x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Het oude is alweer een tijdje split. Vond t wel weer tijd voor een nieuw

WIJ WILLEN @&*%*@& DETROIT TOPIC

Wie wil je dat er NL weer eens bezoekt?
Waarschuw beheerder
gijs, len, matt joost, donderdagavond even het 1 en ander bespreken op msn?
Waarschuw beheerder
prima! eerder is ook geen probleem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op maandag 26 mei 2008 om 13:09:
vond het maar een armzalig optreden van beide

ochja ik ben even vergeten dat jullie dat harde niet trekken sorry :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg dat we ff moeten PM-en met de mensen die naar Mills gaan. We moeten Nederland natuurlijk wel volwaardig vertegenwoordigen daar!
Waarschuw beheerder
gewoon vooraan bij een box! lijkt me duidelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 27 mei 2008 om 13:24:
gijs, len, matt joost, donderdagavond even het 1 en ander bespreken op msn?

donderdag heb ik het erg druk, graag eerder als het kan, morgen avond ben ik ook druk bezig maar ik heb waarschijnlijk wel ergens tijd, laat ff weten!
Waarschuw beheerder
yeah~! net ff parijs via google earth zitten checken en het begint nu echt te kriebelen. eerst beetje stad checken en daarna keihard pompen in de rex!

wat moet er besproken worden? msn wordt misschien lastig als ik het zo lees..
ik heb vrijdag iig de hele dag de tijd en na de spits weggaan lijkt me chill. uutje of 10 a 11.
ik zorg iig dat ik wat eten,drinken,peuken en wat wiet bij me heb voor de heenreis.
hoe zit het met de soundsystem? is die aanwezig in de auto? en zo ja wat? cd,mp3?
hoelaat we teruggaan zien we na de rex wel neem ik aan..

moet ik nog andere dingen meenemen? ik hoor het wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 26 mei 2008 om 19:00:
Tjek die jappen hiero los gaan dan hahaha op een rachmad plaatje

Whahaha (y) Zouden die jappen nou ook helemaal van de wereld zijn of zitten ze in het dagelijks leven zo in een keurslijf gegoten dat ze alleen op de muziek al helemaal los kunnen gaan ?(waar ik me iets bij voor kan stellen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 27 mei 2008 om 13:24:
ijs, len, matt joost, donderdagavond even het 1 en ander bespreken op msn?

Wat mij betreft ook ok!
Waarschuw beheerder
Lennart! citeer 27 mei 2008 15:30
yeah~! net ff parijs via google earth zitten checken en het begint nu echt te kriebelen. eerst beetje stad checken en daarna keihard pompen in de rex!

wat moet er besproken worden? msn wordt misschien lastig als ik het zo lees..
ik heb vrijdag iig de hele dag de tijd en na de spits weggaan lijkt me chill. uutje of 10 a 11.
ik zorg iig dat ik wat eten,drinken,peuken en wat wiet bij me heb voor de heenreis.
hoe zit het met de soundsystem? is die aanwezig in de auto? en zo ja wat? cd,mp3?
hoelaat we teruggaan zien we na de rex wel neem ik aan..

Heeft iemand vanavond geen tijd dan om op msn te gaan?

Er moet besproken worden waar en hoelaat ik jullie ophaal.

Soundsystem is niet aanwezig heb ik al een paar keer gezegd hehe deze auto heb ik nog niet zo lang en er zit nog niks in ja een nietwerkende radio. Ik vroeg me dus af of iemand zo meeneemsoundblasterding heeft!?

Ik zou zeggen vergeet je voorbinddildo niet! :D
Waarschuw beheerder
Fabio citeer 26 mei 2008 21:25
Uitspraak van Gekke Gijs op maandag 26 mei 2008 om 19:00:

Tering, hoe bruut! Wanneer gaan we? hehehehe

Haha ja dat is echt dolkomisch volgens mij. Wel erg duur!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 27 mei 2008 om 18:11:

ik kan vanavond hoor..
Waarschuw beheerder
Tobi Wan Kenobi citeer 27 mei 2008 15:34
Uitspraak van Gekke Gijs op maandag 26 mei 2008 om 19:00:

Whahaha Zouden die jappen nou ook helemaal van de wereld zijn of zitten ze in het dagelijks leven zo in een keurslijf gegoten dat ze alleen op de muziek al helemaal los kunnen gaan ?(waar ik me iets bij voor kan stellen)

Alleen op de muziek helemaal losgaan is niet zo moeilijk hoor! :)

Maar die jappen kijken er ook zo grappig bij haha

Waarschuw beheerder
ik ook :D
Waarschuw beheerder
Lennart! citeer 27 mei 2008 18:12
Uitspraak van Gekke Gijs op dinsdag 27 mei 2008 om 18:11:

ik kan vanavond hoor..

Ik ook rond een uurtje of half 9 dan.
Waarschuw beheerder
ik heb trouwens een ipod met boxen! die boxen gaan op aaa batterijen. k weet alleen niet of mijn ipod het zo lang doet.
maja ik kan iig iets van geluid meenemen
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je of je ipod het zolang doet???? gewoon extra batterijen meenemen toch? Maar Komt daar een beetje geluid uit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 27 mei 2008 om 18:19:
hoe bedoel je of je ipod het zolang doet???? gewoon extra batterijen meenemen toch?

Daar gaan geen batterijen in Gijs :P

Ik kan eventueel ook nog een iPod meenemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 27 mei 2008 om 18:19:
gewoon extra batterijen meenemen toch? Maar Komt daar een beetje geluid uit?

hahaha nouja tis niet waardeloos, maar ook niet geweldig! tis iig wat denk ik dan :D
en een ipod gaat op accu en niet op batterijen dus als ie op is, issie op!

maar als joost nog een opgeladen ipod meeneemt is het wle genoeg denk ik.
Waarschuw beheerder
08 citeer 27 mei 2008 18:22
Uitspraak van Gekke Gijs op dinsdag 27 mei 2008 om 18:19:
hoe bedoel je of je ipod het zolang doet???? gewoon extra batterijen meenemen toch?

Daar gaan geen batterijen in Gijs

Ik kan eventueel ook nog een iPod meenemen

Ow hahaha! :D

Heb jij geen soundblaster joost? Ik heb niet zo'n vertrouwen in die moderne walkmans van jullie! :D
Waarschuw beheerder
Lennart! citeer 27 mei 2008 18:25
Uitspraak van Gekke Gijs op dinsdag 27 mei 2008 om 18:19:
gewoon extra batterijen meenemen toch? Maar Komt daar een beetje geluid uit?

hahaha nouja tis niet waardeloos, maar ook niet geweldig! tis iig wat denk ik dan
en een ipod gaat op accu en niet op batterijen dus als ie op is, issie op!

maar als joost nog een opgeladen ipod meeneemt is het wle genoeg denk ik.

kan ik ook muziek van mij op dat klereding zetten? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 27 mei 2008 om 18:51:
Heb jij geen soundblaster joost? Ik heb niet zo'n vertrouwen in die moderne walkmans van jullie!

Nope sorry ;)
Waarschuw beheerder
hmmm ik zie nu pas dat het vrijdag is. dacht dat het zaterdag was. ach, dan maar ziekmelden :)
Waarschuw beheerder
ohh daarom zat je zo moeilijk te doen dat ik tot de middag in parijs wilde blijven :D
domme ted
Waarschuw beheerder
hahahaha sjezes sander!
Waarschuw beheerder
hoe bedoel je desintresse! :P
Waarschuw beheerder
eyey niet zo he! :) ik was er vanuit gegaan dat het zaterdag was idd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 22:53:
Dat zou mooi zijn. En misschien kun je dat adres van je vriendje/vriendinnetjes ook doorgeven dan ga ik waarschijnlijk daar mijn auto neerzetten. Lijkt me strak plan. Pleur ik wat drank in mijn auto scheelt dat ook weer om het daar te halen. Lekker inzuipen, metro naar R Rex en los gaan met die banaan. Hoe ik het er na regel is dan een 2e zorg.

Maar zou echt heel relaxed zijn als je die kaarten over wilt nemen.

kaarten overnemen is geen probleem.. :)

adres pb ik wel naar degenen die willen, tis 6 km van club rex, en gratis parkeren..

hoelaat gaat iedereen nu uiteindelijk rijden..? misschien een idee om gezamelijk op te rijden..? misschien wel gezellig :D
Waarschuw beheerder
en over die meeting, ik neem een nederlandse vlag mee, dus niet moeilijk te spotten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 27 mei 2008 om 21:05:
hoelaat gaat iedereen nu uiteindelijk rijden..? misschien een idee om gezamelijk op te rijden..? misschien wel gezellig

zou heel gezellig zijn! :)
mij maakt het niet uit. wij wilden wel redelijk vroeg rijden, maar matthew moest nog allemala dingen doen.
hoe laat wilden jullie gaan dan?
Waarschuw beheerder
Tish citeer 27 mei 2008 21:05
Uitspraak van dieseljunkie op zaterdag 24 mei 2008 om 22:53:
Dat zou mooi zijn. En misschien kun je dat adres van je vriendje/vriendinnetjes ook doorgeven dan ga ik waarschijnlijk daar mijn auto neerzetten. Lijkt me strak plan. Pleur ik wat drank in mijn auto scheelt dat ook weer om het daar te halen. Lekker inzuipen, metro naar R Rex en los gaan met die banaan. Hoe ik het er na regel is dan een 2e zorg.

Maar zou echt heel relaxed zijn als je die kaarten over wilt nemen.

kaarten overnemen is geen probleem..

adres pb ik wel naar degenen die willen, tis 6 km van club rex, en gratis parkeren..

hoelaat gaat iedereen nu uiteindelijk rijden..? misschien een idee om gezamelijk op te rijden..? misschien wel gezellig

Misschien is het wel een idee om gezamelijk te rijden inderdaad. Dat gratis parkeren en loopafstand van rex bevalt me ook wel! :)

Hoe laat wij gaan weten we nog niet matthew moet vrijdag eerst nog wat doen geloof ik weet niet hoe laat hij daarmee klaar is?

Hoe laat gaan jullie? Met wie gaan jullie eigenlijk ook mensen van hierow?
Waarschuw beheerder
kan niemand matt ff bellen anders hoelaat hij ong klaar is?!
Waarschuw beheerder
geen paniek lenny!Het is pas dinsdag haha! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van anders op dinsdag 27 mei 2008 om 21:22:
en over die meeting, ik neem een nederlandse vlag mee, dus niet moeilijk te spotten

uhm.. die toko is zo klein.. je weet mij waarschijnlijk zelfs te spotten met m'n 1.63 en het feit dat we elkaar nog nooit hebben gezien :lol:

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 27 mei 2008 om 21:45:
zou heel gezellig zijn! :)
mij maakt het niet uit. wij wilden wel redelijk vroeg rijden, maar matthew moest nog allemala dingen doen.
hoe laat wilden jullie gaan dan?

ik heb nog twee tentamens vrijdag.. de tweede begint om half 2, dus mag om half 3 de zaal uit.. kan dan kwart voor 3 thuis zijn, en heb afgesproken dat iedereen dan voor de deur klaar staat en we meteen weg kunnen..

das dan uit rotterdam.. denk dat afspreken bij een tankstation op de snelweg het makkelijkst is..

ik heb tomtom trowuens ook.. dus dat scheelt ook weer zoeken in parijs zelf :D

Uitspraak van Gijssie! op dinsdag 27 mei 2008 om 21:49:
Met wie gaan jullie eigenlijk ook mensen van hierow?

ik, eliel, carter, joy en carmen..

Eli3l
Carnagast
verwijderd
Carrie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 27 mei 2008 om 22:46:
de tweede begint om half 2, dus mag om half 3 de zaal uit.. kan dan kwart voor 3 thuis zijn, en heb afgesproken dat iedereen dan voor de deur klaar staat en we meteen weg kunnen..

onze intentie is wel om eerder te gaan. misschien dat we onderweg nog ergens chillen..we moeten maar ff contact houden!

gesjellig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

thnx voor 't verklappen van me verjaardagskado he ;)

:cheer:

yess :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 27 mei 2008 om 23:09:
onze intentie is wel om eerder te gaan. misschien dat we onderweg nog ergens chillen..we moeten maar ff contact houden!

mijn intentie was ook eerder te gaan.. maar moet m'n aanwezigheid halen van dat tentamen.. hoef hem niet eens te maken.. maar moet er zijn.. echt te belachelijk voor woorden.. en je mag gewoon niet binnen een uur de zaal uit..

probeer het er anders wel op te gooien dat ik een dringende afspraak heb bij het ziekenhuis die al maanden stond geplanned ofzo.. dan kan ik gewoon hopelijk kwart voor 2 weg..

want hem helemaal skippen kan niet, want het is een vak uit jaar 2.. en mag niet naar m'n master als ik het niet allemaal heb afgerond van jaar 1 en 2.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
ga morgen wel ff babbelen op school.. gewoon zeggen dat ik ergens al een keer aanwezig ben geweest bij die toets ofzo 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op dinsdag 27 mei 2008 om 23:12:
thnx voor 't verklappen van me verjaardagskado he

yess

hahahahahaa :D
leuk verjaardagscadeau iig

Waarschuw beheerder
Gezamelijk rijden vind ik wel een tof idee. Weet niet waar jullie de grens over gaan. Ik moet een vriend op halen in Roosendaal... dus waarschijnlijk wij bij Bergen op Zoom ofzo. Als we daar ergens bij een tankstation kunnen afspreken. Kan ik mooi daar ff mijn auto op kosten van mijn baas nog een keer helemaal volgooien. En dan gezamelijk naar dat adres van jou in de buurt van de Rex Club. Ik ben nog wel van voornemens om een hotel te gaan boeken. 1 of andere goedkope F1 of Ibis ofzo langs de snelweg. Moet ik nog even uitvogelen.

Graag in ieder geval van de mensen die gaan ff een pm met 06 nummer. Wel zo makkelijk. Dan reply ik met de mijne.

Heb lang niet meer zoveel zin gehad in een party. Wat een feest gaat dat worden.

Ook tof om wat mensen te gaan ontmoeten. Dan ga ik jullie vast nog wel vaker zien... zoals op Awakenings Festival, Mysteryland etc.
Waarschuw beheerder
donateur
E-troit festival word ook leuk met Octave One,Counterpart,Dimi Angelis,Tachini ,Alan Oldham en meer (y)

De spirits voor zaterdag beginnen hier ook al aardig te komen :d
Waarschuw beheerder
Claude Young
UR
DJ Rolando
Juan Atkins
Fabrice Lig
Blake Baxter

Lamakomme!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 27 mei 2008 om 23:32:
leuk verjaardagscadeau iig

zeker, maar wist 't al langer hoor, wilde eigelijk dit weekend werken, maar dat mocht niet O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 27 mei 2008 om 21:51:
kan niemand matt ff bellen anders hoelaat hij ong klaar is?!

ik ga zoveel mogelijk proberen snachts op te ruimen na het feest, het duurt maar tot 1:00-1:30, maar ze willen ook dat alle bankstellen van de zaal en pand verwijderd zijn vrijdag, dus ik moet ff uitzoeken waar een hoe ik 7 bankstellen ga dumpen in amsterdam centrum op vrijdag ochtend:p ik weet meer daarover vanavond denk ik, maar het zal geen uren duren.

gezellig, iedereen komt toch mee(y) gaan jullie ook nog naar Garnier?
ik heb tomtom trowuens ook..

dat is absoluut geen overbodige luxe!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2008 om 00:06:
moet een vriend op halen in Roosendaal... dus waarschijnlijk wij bij Bergen op Zoom ofzo. Als we daar ergens bij een tankstation kunnen afspreken.

wij moeten ook daar de grens over..en dan via antwerpen,kortrijk,lille als het goed is.
weer wordt ook wel oke! http://www.weeronline.nl/Frankrijk/Parijs.htm
Uitspraak van technowaus op woensdag 28 mei 2008 om 00:25:
E-troit festival word ook leuk met Octave One,Counterpart,Dimi Angelis,Tachini ,Alan Oldham en meer

Vatsig. Alan Oldham wil ik echt al een hele tijd zien!

ik print voor de zekerheid ook wel een routebeschrijving uit :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Counterpart,Dimi Angelis,Tachini ,Alan Oldham

die wist ik nog niet

:kwijl:
Waarschuw beheerder
alan oldham, eindelijk staat hij weer in NL. voor mij alleen voor hem al een sowiesotje
Waarschuw beheerder
donateur
E-troit festival word ook leuk met Octave One,Counterpart,Dimi Angelis,Tachini ,Alan Oldham en meer (y)

wooow suuper zeker heen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op zaterdag 24 mei 2008 om 14:42:
Haha ja klopt inderdaad! Maar hier in Detroit schijnt gelukkig heerlijk de zon (tis hier 6 uur eerder) en vanmiddag begint DEMF! o.a. Joris Voorn met de skyline van Canada als uitzicht, dit gaat een lekker weekendje worden! :)

vertel ons meer :d