Wat voor een platen draai jij eigenlijk voornamelijk Daphne?
Ik maak detroit ( www.myspace.com/daphnedarretta)
En ik draai minimal,electro,techouse,detroit en funky techno..eigenlijk van alles. T hangt er maar net af hoe laat en waar ik sta
Ik zie trouwens in je vrienden lijst dat je me broertje kent ..die woont ook in zoeterminder ik bedoel zoetermeer
haha ja dat dacht ik al. Sandor Doretta, goeie gozer, zat bij mij op school.. werd trouwens al gevraagd in een ander topic, maar dat heb je volgens mij niet gezien : https://partyflock.nl/topic/959373:Absynth_Zaterdag_6_oktober_Latenstaan_Zoetermeer
maarre, wees eens wat specifieker.. je hebt toch wel artiesten die je grootste inspiratie zijn? waar heb je meeste platen van? welke plaat draai je standaard in een set?
zeer terechte track hoor op je myspace
Ja dat had ik nog niet gezien...maar ik zie dat jullie vrienden zijn van collin en suzanne..die ken ik weer van vroegah
Of na Mils richting Amsterdam
mwa, wel 55 euro en anabolen tattoo henkies / anita's..
haal die 55 euro maar weg. ik ben nog nooit geweest daaro dus wil wel ff kijken hoe het is.
voor in de agenda > 3 november | Nachtmantel | Bunker
mooie berichten. Hoop dan eigenlijk in t buitenland te zitten, maar wie weet. Ik durf t bijna niet meer te vragen maar... de sets van koninginnennach???
komt ie >
sets staan als cubas bestand op een laptop van een vriend van me.
Die laptop had hij zelf meegenomen toen ie moest draaien op een feestje, ze zijn toen daarna naar een vage after gegaan en hebben de laptop aan de desbetreffende organisator gegeven die hem mee naar utrecht heeft genomen waar hij nog steeds ligt.
ohja en de eigenaar van de laptop zit nu in maleisie..
[Don Thomassi] is het weer op dezelfde plek als koninginnenacht???
nog mensen naar dekmantel zaterdag in scheveningen?
misschien morgenavond naar Larkin in de kingdom, maar trek die tent slecht en heb t gevoel dat t net zo wordt als de laatste keer in panama...dus misschien skip ik die ook maar.