Partyflock

Forumonderwerp · 941503
14 volgers · 264867x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Het oude is alweer een tijdje split. Vond t wel weer tijd voor een nieuw

WIJ WILLEN @&*%*@& DETROIT TOPIC

Wie wil je dat er NL weer eens bezoekt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op maandag 6 april 2009 om 17:13:
TOY!

wat lul je nou klein pikkie, met die gast was niet te praten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 23:40:
Ik ben benieuwd welk festival... Free Your Mind zou tof zijn.

Ja zeker! Of anders E-troit :lief:
Waarschuw beheerder
FYM line up was al bekend toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op dinsdag 7 april 2009 om 11:03:
FYM line up was al bekend toch?

Nee alleen de eerste paar namen dacht ik.
Waarschuw beheerder
oh jah 15 april zie ik :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 7 april 2009 om 09:21:
wat lul je nou klein pikkie, met die gast was niet te praten

gewoon niet binnen blowen ;)
Waarschuw beheerder
is goed, doe jij dat zaterdag ook niet dan?
Waarschuw beheerder
ik weet waar het wel en niet kan :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je weet het pas wanneer je eruit wordt gekicked he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 april 2009 om 23:40:
DJ Bone komt weer naar Nederland

Calendar filling up! Get ready for some VERY special events in Holland, UK and Asia! If I'm not coming to your area, blame your local promoters. The UNDERGROUND started this and we still here.

Ik ben benieuwd welk festival... Free Your Mind zou tof zijn.

tof! WTTF zou ook nog kunnen.....bone is wat mij betreft op elk feessie welkom
Waarschuw beheerder
of e-troit festival ;)
Waarschuw beheerder
beter gewoon E-troit EN FYM (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van chiquito op dinsdag 7 april 2009 om 20:07:
beter gewoon E-troit EN FYM

kan er waarschijnlijk bij beide niet bij zijn dus laat ie maar gewoon zijn vliegtuig missen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 8 april 2009 om 02:11:
kan er waarschijnlijk bij beide niet bij zijn dus laat ie maar gewoon zijn vliegtuig missen

jij gunt andere mensen ook nix he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 8 april 2009 om 10:21:
jij gunt andere mensen ook nix he

op FYM gun ik het je wel,zit dan toch in Berlijn ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 16:24:
http://party flock.nl/par ty/150895:El ectric_Delux e_a_klinch.h tml

ziek!
Waarschuw beheerder
haha inderdaad!! Daar ga ik zeker heen!!! Eindelijk sinds zo'n 7 jaar weer een SLATER!!!

Waarschuw beheerder
Neem vrijdag vrij hehe, zaterdag Underground Sessions dus het wordt een mooi lang weekend :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 april 2009 om 16:24:
ttp://partyflock.nl/party/150895:Electric_Deluxe_a_klinch.html

oh damn....

Toch is 23e leuker (beter publiek), zie Dimi daar wel!
Waarschuw beheerder
ik ga ook niet heen, ik ga alvast voorslapen voor de 23e :P
Waarschuw beheerder
wel tof ja!
maja ach beter beetje chillen voor zaterdag..
Waarschuw beheerder
donateur
Net ff xp opnieuw op mijn pc gezet en opeens fucking al mijn muziek van 2008 en 2009 kwijt :cry: :frusty: :[ :@

heeeeeeeeeeeeeeeellllllllllppp :nocheer:
Waarschuw beheerder
Wat zoek je Wausie?
Waarschuw beheerder
wel vet die line up, maar zal je weer zien dat ze allemaal zo'n nep set gaan weggeven met van die dextro minimal :\
Waarschuw beheerder
donateur
mijn hele h schijf ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 8 april 2009 om 18:52:
al mijn muziek van 2008 en 2009 kwijt

Vinyl blijft. Of er moet een vliegtuig op m'n huis crashen...
Waarschuw beheerder
Even goed googelen wauss. Windows is lang geleden voor me. Mischien heb je windows op de verkeerde schijf geinstalleerd. Of kijk even bij je instellingen of alle files (inc. hidden files) weergegeven worden. Je kunt ook system recovery progjes gebruiken. Maar zoek even goed op google.

Volgende keer even je belangrijke files naar een externe schijf of computer slepen. En na installatie weer terugzetten (y)

succes.
Waarschuw beheerder
donateur
Hans Kazan mijn map is terug,nu mijn geluidskaart nog ,wat misschien toch wel ff iets belangrijker is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op donderdag 9 april 2009 om 00:14:
Hans Kazan mijn map is terug,nu mijn geluidskaart nog ,wat misschien toch wel ff iets belangrijker is ;)

Je driver even opzoeken op internet! moet niet zo moeilijk zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
Lang leve google (y)
laatste aanpassing
Artiest Stroef
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op donderdag 9 april 2009 om 00:14:
Hans Kazan

Is dat het toverwoord? Ga ik ook eens gebruiken, Simsalabim is zo passé!
Waarschuw beheerder
en nu als de duvel een backup maken! :)
Waarschuw beheerder
Wie was die 'Micka' hier ook al weer. Heb dat 2:20 setjes van hem laatst weer eens een paar keer zitten te beluisteren en vind 'm echt zo vet! Dus beter maak je er snel nog eentje (L) ;)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Underground Resistance on CurrentTV

>>> http://current.com/items/89891932/detroit_s_underground_resistance.htm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op donderdag 9 april 2009 om 14:10:
Wie was die 'Micka' hier ook al weer. Heb dat 2:20 setjes van hem laatst weer eens een paar keer zitten te beluisteren en vind 'm echt zo vet! Dus beter maak je er snel nog eentje

Ik heb binnekort een clubavond georganiseerd en dan komt hij ook draaien. Hij maakt echt gruwelijke tech-housesets. Check dit voor meer info: https://partyflock.nl/party/151218:Question ik ga ook nog wel ter zijner tijd een promotiecampagne gebinnen. Hij heeft trouwens wel meer sets gemaakt (Trippin, Unbound, Insanity saved me) maar misschien moet je hem ff pm en voor een link.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stroef op donderdag 9 april 2009 om 12:09:
Is dat het toverwoord?

er moest nog a la voor ;)

Ben iig blij dat alles weer loopt,zou echt geen dag langer zonder muziek kunnen :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stroef op vrijdag 10 april 2009 om 12:41:
Trippin, Unbound, Insanity saved me)

ja heb ze allemaal, vind 't ook super chill. Luistert gewoon lekker en is niet te hard (Y)

ik kan je feest niet toevoegen trouwens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier ga ik sowieso heen:

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?ar...iplineid=muziek

kankah heffie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnagast op donderdag 9 april 2009 om 14:10:
Wie was die 'Micka' hier ook al weer. Heb dat 2:20 setjes van hem laatst weer eens een paar keer zitten te beluisteren en vind 'm echt zo vet! Dus beter maak je er snel nog eentje (L) ;)

dit is Micka
https://partyflock.nl/user/134580:Micka
ben je er morgen? dan kan ik jullie wel even voorstellen

vet dat ie ook op je feest komt stroef!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 10 april 2009 om 19:02:
ga ik sowieso heen:

http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?ar...iplineid=muziek

kankah heffie

link doet het niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op vrijdag 10 april 2009 om 19:40:
dit is Micka
https://partyflock.nl/user/134580:Micka
ben je er morgen? dan kan ik jullie wel even voorstellen

vet dat ie ook op je feest komt stroef!

Ik neem aan dat je bedoelt morgen op awake toch? dan ben ik er wel ja kunnen we best ff meeten, ik ben met Sohus de hele avond op pad wordt wel gezellig dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op vrijdag 10 april 2009 om 18:59:
ja heb ze allemaal, vind 't ook super chill. Luistert gewoon lekker en is niet te hard

ik kan je feest niet toevoegen trouwens.

Ja hij is nog niet geverifeerd, moet ook nog een kvk nummer geven en weet ik wat. Even uitzoeken hoe dat allemaal zit. Maar je kan em al wel bekijken neem ik aan. Meer info op www.myspace.com/questionnight (uiteraard vernoemd naar de oude Carolaatjes hehe, die zal ik ook zeker laten langs komen...)

Ik ben ook vooral heel blij dat Wouter (Double U Jay) komt, dan gaat het dak er echt af, wat een skills heeft die vent toch. Hij is morgenavond te horen op 3voor12 White noise trouwens...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja bedoelde eigenlijk of carter morgen op awake is ehe

maar wij kunnen ook wel meeten, ben daar oa met micka morgen
weet ik eindelijk een gezicht achter mr jonko en sohus ook

dat feest kan ik ook nog niet zien, pas als ie bevestigd is kunnen wij hem zien.

oh nice Wouter op 3voor12! dat gaat de goede kant op. heb hem zien groeien tot wat hij nu is en hij gaat nog ver komen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mills gaat digitaal!
http://www.beatportal.com/feed/item/jeff-mills-goes-digital-with-purpose-maker/

Nou ja, hij gaat de Axis en Purposmaker catalogus digitaal uitbrengen op Beatport. Ik zie het als een eerste stap richting Mills die digitaal of met Final Scratch gaat draaien. Laatste lijkt me het meest aannemelijk. En ik denk dat Mills binnenkort een digitale mix gaat uitbrengen zoals Balance 14 van Voorn. Ben wel benieuwd wat hij met zo'n softwareprogramma kan. Tijden veranderen. Mills zal altijd vinyl blijven draaien maar ik denk dat hij op een gegeven moment wel digitaal moet om te blijven vernieuwen. Ontwikkelen als 3D geluid etc. dat kan ook alleen maar als je met digitaal bronmateriaal gaat werken.

Slechts 25% van de purposemaker collectie is uitgebracht, de andere 75% ligt op de plank en is nooit gereleased omdat het niet paste op een vinyl. Er gaan de komende jaren dus heel veel vette platen uitkomen digitaal. Goede zaak in deze tijd waar weinig echte techno uitkomt en heel veel minimal. Kat Moda EP is als eerste al gereleased met een "festival mix" van The Bells.

With Jeff Mills moving forwards and embracing technological change, he must have insightful theories on the changing face of DJ culture, of which he has been involved with since the 1980s.

“It has drastically changed, some things for the better, some things for the worst,” he replies. “I believe that there were important attributes about DJing that were learned from DJ mixing and beat matching with only the hands as opposed to using a computer and computer software.

“Somehow, understanding modifications to the human body clock would translate to how one would approach making the music and how people would dance to it.

“For me as a DJ, the more time spent thinking about which small collection of 12” vinyls and CDs I should play helps me understand what the dancefloor needs, not so much of what it wants.

“In the days of the Wizard [Mills pseudonym as an radio DJ on the influential Detroit station WJLB], DJs were highly considered by the way they could handle records and thus, the audience.

“Today, it is quite different. A DJs level of skill is rarely measured at all. How popular the DJ is has become the most considered and sought after.

“Where it will go from here is something I’m uncertain of. One thing I can say is that the ‘era of the DJ’ is far from over. In the future, what DJs play and how they play it might not be important.

“I think that the “feeling” the DJ/programmer can generate and translate will be the most desired. There might be various ways for this to happen, but I think technology will have a big role in providing it.”

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 20:24:
de andere 75% ligt op de plank en is nooit gereleased omdat het niet paste op een vinyl.

tracks van langer dan 12 min. dus?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op vrijdag 10 april 2009 om 20:37:
tracks van langer dan 12 min. dus?

Paste in de zin van... als hij een Kat Moda EP uitbracht en hij had vier platen, dat er dan nummers waren die niet bij de andere nummers pasten en daardoor op de plank werden gelegd voor later, en dat later is nooit meer gekomen.

Of tracks die een album niet hebben gehaald. Net als dat er nog steeds muziek van The Beatles uitkomt. Sorry voor de onduidelijkheid.
Waarschuw beheerder
donateur
ah op die manier, ok.
en die collectie was al niet bepaald mager, dat belooft wat.