Partyflock
 
Forumonderwerp · 941377
­ Nederland
 
Alle PvdA en SP-stemmers bedankt voor jullie generaal pardon :S
Omgerekend kost dit ELKE NEDERLANDER minimaal 50 euro om deze ILLEGALEN hier te laten blijven.

Afgezien van het feit dat een groot deel een uitkering heeft en nog jaren zal krijgen zal dit een godsvermogen kosten.
Nog even het geld daargelaten zit verder helemaal niemand op deze gigantische groep van 30.000 (een middelgrote stad) te wachten.
Hiermee zullen de allochtonen een meerderheid krijgen in de grote steden op zeer korte termijn.

Notabene Wouter Bos die nu minister van financien is zal dat geld van de burger moeten stelen door belastingverhoging.
Samen met staatssecretaris Nebahat Albayrak (ook PvdA die zelf een 'asielzoeker' of 'gezinshereniger'is), die de komende vier jaar vreemd genoeg verantwoordelijk is voor het asielbeleid zijn hiervoor verantwoordelijk.
 
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 13 april 2007 om 13:02:
mij horen zeggen dat kampertjes goed waren

Jij zegt dat allochtonen zich niet aanpassen, maar we hebben hier in nederland kampers die niet werken en toch een dikke auto rijden. Wellicht hebben de mensen die jij bedoeld, zich aangepast aan die kampers. Dus aan wie moeten ze zich nu aanpassen? Aan jou met je slechte spelling? Dat zal vast geen probleem zijn. :D
je moet eigen aanpassen aan de regels van nederland en idd er zijn kamperts die zich niet zo gedragen.

gewoon houden aan de normen een waarden die je van je ouders krijgt (als je teminste goed bent opgevoed)
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 13 april 2007 om 13:20:
gewoon houden aan de normen een waarden die je van je ouders krijgt

hmm, ik vind dat ik wel redelijk goeie normen en waarden heb (naar mijn mening) terwijl ik geen ouders heb ... leg dat maar eens uit [B&D]Boerke[NL] ;)
 
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 13 april 2007 om 13:20:
je moet eigen aanpassen aan de regels van nederland

Oké, dat is een duidelijke. Vind ik een goed idee.

Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 13 april 2007 om 13:20:
gewoon houden aan de normen een waarden die je van je ouders krijgt (als je teminste goed bent opgevoed)

Dit vind ik tricky. Wie beoordeelt wat een goede opvoeding is en wat de goede normen en waarden zijn? Want ook in Nederland zijn er veel verschillende normen enh waarden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:25:
Dit vind ik tricky. Wie beoordeelt wat een goede opvoeding is en wat de goede normen en waarden zijn? Want ook in Nederland zijn er veel verschillende normen enh waarden.

ja idd beetje lastig om te onderbouwen maar gewoon de normale dingen zeg maar.
wanneer ik bij me vriendin heb geslapen zeg tegen die ouders dankje wel.
als ik ergens ben gaan eten dank je wel zeggen.
als er in de bus een kinderwagen staat en dat vrouwtje wil de bus uit en ze vraagt kun je mee de kinderwagen even tillen dan doe je dat. als je op je werk komt goedemore goedenavond zeggen. zoiets die richting bedoel ik op ofzo snapje ?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:25:
Dit vind ik tricky. Wie beoordeelt wat een goede opvoeding is en wat de goede normen en waarden zijn? Want ook in Nederland zijn er veel verschillende normen enh waarden.

dat heb je in je, je weet uit jezelf ja wel wat wel en wat niet meer door de beugel kan ... tenminste, dat vind ik;)
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 13 april 2007 om 13:28:
srry wist ik niet

geeft niks, boeit me ook niet veel, ben wie ik ben, en probeer gewoon gelukkig te zijn, met of zonder;) (ik kom er ook openlijk voor uit, komt me soms namelijk wel van pas, maar dat weten sommige mensen hier op het forum wel ... ik heb het er wel eens vaker over:P ,maja, on topic weer:P)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 13 april 2007 om 13:27:
zoiets die richting bedoel ik op ofzo snapje ?

Dat snap ik. En ik denk dat de meeste mensen deze omgangsvormen zullen onderschrijven. Denk je dat dit voor allochtonen anders is?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2007 om 13:31:
Denk je dat dit voor allochtonen anders is?

ja, niet voor allen, maar wel voor een groot deel:\ , ze komen uit een andere cultuur, waar andere normen en waarden zijn, en ze willen zich vaak (dus niet altijd!) niet aanpassen aan de algemene normen en waarden in Nederland:(
 
ik ben naar mn werk...
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op vrijdag 13 april 2007 om 13:33:
ja, niet voor allen, maar wel voor een groot deel , ze komen uit een andere cultuur, waar andere normen en waarden zijn, en ze willen zich vaak (dus niet altijd!) niet aanpassen aan de algemene normen en waarden in Nederland

eens

kijk maar eens naar de verhouding tussen man en vrouw in de moslim cultuur
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op vrijdag 13 april 2007 om 13:33:
en ze willen zich vaak (dus niet altijd!) niet aanpassen aan de algemene normen en waarden in Nederland

vind je het gek ik ben vol nederlander en wil dat ook niet...nederland en zn cultuur stellen ook geen reet voor