muhhashahaahha wat een geweldige opmerkingen over dat vlijtige liesje.. .. precies wat ik eigenlijk al dacht over hem...
Uitspraak van @NOT YOUR BITCH@ op zaterdag 12 april 2008 om 09:41:
,jezus jij lijkt wel een wijf hoe jij af en toe die opmerkingen plaatst zal ik je liesje noemen
you go girls
Mischien kan tie zich beter laten ombouwen, dan is ie helemaal een vrouw. Past beter bij hem. laatste aanpassing 12 april 2008 14:55
Enigste nadeel van wat stevigere meiden is dat ze vaak zo onzeker zijn!
zijn er hier nog papzakken of hoe zit dat ?
genoeg
mensen kijken veel te veel naar het uiterlijk...
ik geen aanleg om dik te worden, kan eten wat ik wil, maar als ik zwaarder was en een jongen zou mij daarom niet willen dan kon ie mooi oprotten
als ik terecht iemand niet wil, dan zou ze niet eens aan mijn gulp mogen ruiken joh
mensen kijken veel te veel naar het uiterlijk...
spijkerstof en ijzer is ook niet zo interessant he
net of jij niet op uiterlijk gericht bent...
maar als ik 10 kilo zwaarder was zou ik ook zulke foto`s posten hoor
liever niet...
wat is dat voor onzin
kom op ze zou er ook super uitzien zelfs als ze bv. 20 kg aan zou komen
waar je op moet letten!
kom op ze zou er ook super uitzien zelfs als ze bv. 20 kg aan zou komen, maar ja het zal wel een gedachte zijn van een man die nog moet opgroeien
plugge als je wat dingen meemaakt, kom je der nog wel achter waar je op moet letten!
*boks* bratha
op grond van wat
Ik kan er toch ook niets aandoen als ik niet op varkens val
zoooooooooo sexiiii
jakkers...en dan ook nog een lekker pakje zware vanelle onder de oksel met druppels geurend lichaamsvocht...
hmmmmmmmmmmmmmmmmm
wel makkelijk:
flesje glijmiddel leeggooien over haar heen en je kan haar tussen iedere plooi pakken en volfappen
macdonalds junks!
lovely dik??? *boks*
nee dat zie k toch niet
dingen meemaken heeft niets met een vetklep zijn te maken sweetcake....
als je veel zoete cake eet wordt je dik...maak je niet echt veel mee he in dat stuk van je huis tot aan de bakker en terug...
ach ja komen ze (hopelijk) vanzelf achter!
zo niet, bereid je voor op vele jaren droogstaan
tenzij je er voor wil betalen natuurlijk....
tis maar wat je ervoor over hebt...
maar kinderachtig gedrag hoeft niet de enige reden te zijn hoor...
trust me! zijn ook zat vrouwe tusse die kan je wel schiete!
maak je niet echt veel mee he in dat stuk van je huis tot aan de bakker en terug..
en aangezien ik genoeg klotepersonen ben tegen gekomen weet ik precies wwaarop ik moet letten
gewoon respect voor iedereen,
boeiend hoe je er uit zietals je innerlijk maar mooi is
wel makkelijk:
flesje glijmiddel leeggooien over haar heen en je kan haar tussen iedere plooi pakken en volfappen