Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 11:01:
Stel je ontmoet een hele leuke meid, maar ze is stevig/dik/mollig. maar je vind haar superleuk en zij jou ook.
begin je dan wel een relatie met haar of doe je dat niet omdat ze niet slank is?
Ik heb al eens een relatie gehad met een dikke meid

maar voor mij was ze mooi omdat ik van d'r hield toen. En tegen die tijd je van iemand houd maakt uiterlijk niets meer uit. Maar dat ligt er ook een beetje aan waarom iemand dik is. Me ex had dit door medicijnen en kon er niets tegen doen. Een ex daarvoor werd dik doordat ze de hele dag lag te eten en op de bank lag.. daar heb ik toen met me stomme kop wel iets van gezegd. Maar dan nog was dat denk ik niet alleen omdat ze echt dik begon te worden maar vooral de reden waarom dat de irritatie kwam
Echte schoonheid zit van binnen, dus als je van iemand houd is ze altijd mooi. alleen geef ik wel eerlijk toe dat ik op een dik meisje op het eerste gezicht absoluut niet zal vallen. misschien wel als ze al tijden een vriendin is en er een vonk komt. Dus ieder meisje heeft wel kans (voor mij) zolang ze me maar compleet maakt van binnen, en zulke vind je niet zo maar.. de laatste duurde 2,5 jaar om tegen het lijf te lopen