Partyflock

Forumonderwerp · 941059

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een vraag voor de mannen:

Stel je ontmoet een hele leuke meid, maar ze is stevig/dik/mollig. maar je vind haar superleuk en zij jou ook.

begin je dan wel een relatie met haar of doe je dat niet omdat ze niet slank is?

Waarschuw beheerder
lekker man... als man hoef je dan maar een keer te stoten... en de rest gaat vanzelf :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 14:10:
lekker man... als man hoef je dan maar een keer te stoten... en de rest gaat vanzelf

een beetje het idee van een waterbed...
Waarschuw beheerder
En geen gebrek aan iets om vast te houden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 14:10:
lekker man

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 14:08:
Haal weg :dood:

Waarschuw beheerder
Hoezo, er wordt toch niets TEGEN haar gezegd... het gaat nu gewoon in zijn algemeen om wat is mooi en wat niet..

Zoiets ?? Tussenmaatje ??
[img width=283 height=487 cacheid=0012cde9000306424f5d8c8b1a01d63dea]http://www.intojo.blogger.com.br/Piercing%20umbigo.jpg[/img]

ik ken en ze kan genoeg kerels krijgen!

:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 14:16:
Tussenmaatje ??

mooi wijnrek
Waarschuw beheerder
Ik vind dat dik en dun gewoon bullshit... Ik ben zelf hartsikke dik geweest en de jongens die ik leuk vond zagen mij nooit staan teriwjl ik nu toch nogsteeds het zelfde karakter heb???!!!...

Uiterlijk telt mischien mee in andere dingen maar ik vind dat je mensen daar niet op kan beoordelen... :)

Oja en die fotos is natuurlijk wel heel erg overdreven... vind zelfs kinderachtig dat die gepost worden:S Het gaat ver ver over het onderwerp in...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dikkere mensen zijn over het algemeen 10 x zo gezellig :D

Waarschuw beheerder
[img width=150 height=203]http://blogimages.seniorennet.be/butterfly/small_397-4017353ab950566bc381af26926cd3c3.jpg[/img]

aaaahhhh, arme jongen :p

Ik ben zelf hartsikke dik geweest en de jongens die ik leuk vond zagen mij nooit staan teriwjl ik nu toch nogsteeds het zelfde karakter heb???!!!...

DUS.. conclusie... je hoort NIET op het uiterlijk te beoordelen, maar mensen doen dat toch :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M@riekje op zaterdag 7 april 2007 om 14:20:
Dikkere mensen zijn over het algemeen 10 x zo gezellig

ze nemen ook 10x zoveel plaats in beslag :X
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 14:20:
DUS.. conclusie... je hoort NIET op het uiterlijk te beoordelen, maar mensen doen dat toch

:jaja:
Waarschuw beheerder
aaaahhhh, arme jongen

deze foto vind ik dan weer wel leuk hihihi

Waarschuw beheerder
donateur
aaaahhhh, arme jongen:P

whehehe wát 'n foto!:lol: :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 7 april 2007 om 11:01:
Stel je ontmoet een hele leuke meid, maar ze is stevig/dik/mollig. maar je vind haar superleuk en zij jou ook.

je zecht t zelf al , vind ie je leuk en HIJ IJ EEN ECHTE VEND , dan moet dat met die relatie ook goed komen ...;p
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik heb het topic aangeveegd. Kunnen we nu ontopic blijven? Rellen doen jullie maar via PB. (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@riekje op zaterdag 7 april 2007 om 14:20:
Dikkere mensen zijn over het algemeen 10 x zo gezellig

en zijn ze dat niet kan je ze altijd nog uit gaan lachen O:)
Waarschuw beheerder
donateur

begin je dan wel een relatie met haar of doe je dat niet omdat ze niet slank is?

Ik heb al eens een relatie gehad met een dikke meid 8) maar voor mij was ze mooi omdat ik van d'r hield toen. En tegen die tijd je van iemand houd maakt uiterlijk niets meer uit. Maar dat ligt er ook een beetje aan waarom iemand dik is. Me ex had dit door medicijnen en kon er niets tegen doen. Een ex daarvoor werd dik doordat ze de hele dag lag te eten en op de bank lag.. daar heb ik toen met me stomme kop wel iets van gezegd. Maar dan nog was dat denk ik niet alleen omdat ze echt dik begon te worden maar vooral de reden waarom dat de irritatie kwam 8)

Echte schoonheid zit van binnen, dus als je van iemand houd is ze altijd mooi. alleen geef ik wel eerlijk toe dat ik op een dik meisje op het eerste gezicht absoluut niet zal vallen. misschien wel als ze al tijden een vriendin is en er een vonk komt. Dus ieder meisje heeft wel kans (voor mij) zolang ze me maar compleet maakt van binnen, en zulke vind je niet zo maar.. de laatste duurde 2,5 jaar om tegen het lijf te lopen :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The ultimatE op zaterdag 7 april 2007 om 16:33:
maar voor mij was ze mooi omdat ik van d'r hield toen.

en zelfs al zou je niet van er houden, er zijn zat mooie, dikkere dames hoor :D Ken er een stel met een koppie zo mooi (L)
alleen geef ik wel eerlijk toe dat ik op een dik meisje op het eerste gezicht absoluut niet zal vallen.

uiterlijk spreekt toch het eerste aan dus. Das hier ook zo hoor, maar dan kan het net zo goed om de uitstraling gaan (Y)
de laatste duurde 2,5 jaar om tegen het lijf te lopen :$

Some things are worth waiting for :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:12:
Ken er een stel met een koppie zo mooi

dat klopt, gister in de stad was er ook een blond meisje die dik was maar daardoor ook wel een schattig bol koppie :D maar totaal niet iets waar ik dan op zou afstappen..

om de uitstraling

uiterlijk en uitstraling is heel wat anders idd.. een kei lekkerwijf kan ik al van kotsen als ze me aankijkt :D

Some things are worth waiting for

tja.. helaas zijn er voor liefde 2 nodig..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The ultimatE op zaterdag 7 april 2007 om 17:42:
dat klopt, gister in de stad was er ook een blond meisje die dik was maar daardoor ook wel een schattig bol koppie :D maar totaal niet iets waar ik dan op zou afstappen..

achja, zo heeft ieder zijn eigen voorkeur toch? (Y) Een vriend van me probeerde me te koppelen aan een goede vriend van hem typetje 'gehehhehe' met een dik zwart brilletje. Ook niet mijn type, verder zal ie best lief wezen hoor ;)
uiterlijk en uitstraling is heel wat anders idd.. een kei lekkerwijf kan ik al van kotsen als ze me aankijkt :D

Haha, dat heb ik nou met sommige mannen :roflol:

tja.. helaas zijn er voor liefde 2 nodig..

Dat hoef je mij niet te vertellen :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 14:16:
Zoiets ?? Tussenmaatje ??

:roflol: Kan je wel kiezen welke plooi.;)

Niet te mager, vetrandje mag best, als de lichaamscontouren maar (Y) zijn.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
het is niet mijn ding

een klein beetje meer mag wel

maar echt niet teveel

tel daar ook eens bij op dat ik zelf slank ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:48:
Niet te mager, vetrandje mag best, als de lichaamscontouren maar (Y) zijn.

En een bierbuikje? mag dat ook? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:45:
Dat hoef je mij niet te vertellen

ach ja, iedereen kent de teleurstelling wel. Tis alleen vervelend dat je zo pietje precies bent met uitzoeken en dan eens in de 2,5 jaar zo'n mooie droom weer moet laten gaan. Maar goed.. ze geeft genoeg gemene trappen na dus dat maakt de pijn al minder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The ultimatE op zaterdag 7 april 2007 om 17:51:
ze geeft genoeg gemene trappen na dus dat maakt de pijn al minder.

volgens mij doet de ander dat:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:49:
En een bierbuikje? mag dat ook?

Is wel lekker zacht he.O:) :D

Waarschuw beheerder
Tis alleen vervelend dat je zo pietje precies bent met uitzoeken en dan eens in de 2,5 jaar zo'n mooie droom weer moet laten gaan

Tsja, shit happens I guess. Bewijst maar weer dat dat iemand die alles lijkt te zijn wat je zoekt het niet daadwerkelijk hoeft te zijn. Dan is het misschien wel iets zuurder op deze manier... Misschien moet je wat minder pietje precies zijn dan qua die voorselectie, wie weet wat er allemaal aan je neus voorbijgaat 8)
Maar goed.. ze geeft genoeg gemene trappen na dus dat maakt de pijn al minder.

Zelfs dat schijnt erbij te horen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:55:
Is wel lekker zacht he.O:) :D

Klotst ook zo lekker :kwijl:
Waarschuw beheerder
Stel je ontmoet een hele leuke meid, maar ze is stevig/dik/mollig. maar je vind haar superleuk

dit kan dus al niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 17:56:
Klotst ook zo lekker

Baarmoedergevoel :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja, shit happens I guess. Bewijst maar weer dat dat iemand die alles lijkt te zijn wat je zoekt het niet daadwerkelijk hoeft te zijn. Dan is het misschien wel iets zuurder op deze manier... Misschien moet je wat minder pietje precies zijn dan qua die voorselectie, wie weet wat er allemaal aan je neus voorbijgaat

nee, ik ga alleen voor het beste, en dat was ze.. maar ze wilde het niet zijn.

Zelfs dat schijnt erbij te horen

Dat geeft ook niet, zolang het maar terecht is.. als ze nou zou zeggen dat ik te lief was ofzo dan kan ik daar wat mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The ultimatE op zaterdag 7 april 2007 om 18:00:
nee, ik ga alleen voor het beste, en dat was ze.. maar ze wilde het niet zijn.

Tsja in dat geval, succes met de volgende maar b)
Uitspraak van The ultimatE op zaterdag 7 april 2007 om 18:00:
Dat geeft ook niet, zolang het maar terecht is.. als ze nou zou zeggen dat ik te lief was ofzo dan kan ik daar wat mee.

Zelfs dat onterechte schijnt er vaak bij te horen. Maar snap je punt, zou beter zijn als het ook nog enigszins dingen zouden zijn wara je wat mee kan of aan hebt (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
gisteren naar die Jennifer Hudson gekeken uit Dreamgirls.

lekker wijf hoor.

mollig is toch veel mooier

[img width=428 height=276 cacheid=000dcaa400277c661c2c701d1a01d6506d]http://www.worstpreviews.com/images/dreamgirls.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zaterdag 7 april 2007 om 18:23:
gisteren naar die Jennifer Hudson gekeken uit Dreamgirls.

lekker wijf hoor.

met het geluid uit neem ik aan? Damn wat krijst dat mens de hele film door :roflol:
Waarschuw beheerder
Bah heb een hekel aan dikke vrouwen :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:19:
Tsja in dat geval, succes met de volgende maar

thanks.. miss duurt het nu eens wat korter :D

Zelfs dat onterechte schijnt er vaak bij te horen.

blijkbaar :S gelukkig heb ik daar dan ook maar 1 keer in de zoveel tijd last van :D

Maar snap je punt, zou beter zijn als het ook nog enigszins dingen zouden zijn wara je wat mee kan of aan hebt

idd, nu kan ik er niets mee
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat als je een leuke uitstraling/gezichtje hebt dat als je dan een beetje stevig bent het niet eens zoveel uitmaakt. En ja als totaal geen uitstraling hebt en niets aan je uiterlijk doet dan heb je pech :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 14:02:
uiterlijk telt altijd mee. Jemag me oppervlakkig vinden maar ik vind wel dat ze er goed uit moet zien. Als ik een etentje heb dan wil ik wel met iets fatsoenlijks aankomen.

Ben het wel met je eens dat uiterlijk mee telt, want dat is het eerste wat je ziet natuurlijk ;) Maar stevige/mollige mensen kunnen er ook heel verzorgd uitzien vind ik, natuurlijk zijn er ook zat mollige mensen die niks aan uiterlijke verzorging doen, maar soms zie ik ook superslanke meiden lopen die kleren aanhebben waarvan ik denk dat ze beter tot hun recht komen in de vuilnisbak. Maar ja, als we allemaal hetzelfde zouden zijn... ;)

Waarschuw beheerder
Ik ken genoeg dikkere meisjes die super mooi en sexy zijn.. Dun betekent niet perse mooier..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 22:32:
Ik ken genoeg dikkere meisjes die super mooi en sexy zijn.. Dun betekent niet perse mooier..

Dat is waar'die zijn er genoeg!
maar lekker is anders!!!

Waarschuw beheerder
Ooow ik ken wel meisjes die wat dikker zijn die ik toch behoorlijk lekker vind (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat kan ook wel!!maar ze moeten geen hang buik hebben of zo!!