48267x bekeken
Die eerste ging er bij juist negatief af.
ja...en het gaat ook altijd op de verkeerde plaatsen eraf
Ik heb nog maar een pikkie van 3 gram
jep, maar ga der zekers kome
als 37 lukt dan lukt nog is 15 ook wel
wat doe jij precies dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van Snoeipoesop donderdag 12 april 2007 om 19:13:
Die eerste ging er bij juist negatief af.
ja...en het gaat ook altijd op de verkeerde plaatsen eraf
Ik heb nog maar een pikkie van 3 gram
ghehe
bij mij gaat t niet echt opv erkeerde plekke eraf.. overal mooi geleidelijk
wat doe jij precies dan?laatste aanpassing 12 april 2007 19:15
prodimed
wat is dat?
pb je wel ff een uitlegje
tis eiwitdieet iig
is jouw lul gegroeid?
Nee, dat nou net niet
als je iemand toch echt leuk vind.. dan maakt de maat toch ook niet meer uit ..
Nou ik denk niet dat ik een echt dikke jongen leuk zou vinden8)
Froukje de Both in haar Playboy shoots was toch best te doen
als ik iets dus een niet aantrekkelijk wijf vind is het wel die Froukje de Both
Smaken verschillen wederom
als je iemand toch echt leuk vind.. dan maakt de maat toch ook niet meer uit ..
wat een fucking onzin...bij mij doet uiterlijk er wel degelijk iets toe in de mate waarin ik iemand leuk vind in de zin van verliefdheid
bij mij doet uiterlijk er wel degelijk iets toe
bij mij ook, maar je kunt nog zo'n leuke kop hebben, als je karakter klote is heb je voor mij afgedaan
je bent stevig, maar het staat je wel mooi
dat zeker !!
bij mij ook, maar je kunt nog zo'n leuke kop hebben, als je karakter klote is heb je voor mij afgedaan
duhhhh
we hebben het hier over dikke vrouwen
niet altijd maar dat innerlijk erbij halen, dat is hier helemaal niet van toepassing
laatste aanpassing
als ik iets dus een niet aantrekkelijk wijf vind is het wel die Froukje de Both
Nah, ik zou het er wel op kunnen hoor
wat een fucking onzin...bij mij doet uiterlijk er wel degelijk iets toe in de mate waarin ik iemand leuk vind in de zin van verliefdheid
Oh, jij stapt ook niet af op dat gedrocht in de hoek in de hoop dat ze een fijn karakter heeft?
duhhhh
ook hallo
we hebben het hier over dikke vrouwen
snap ik, ik weet wel waar ik typ hoor
ik bedoel maar, je kunt de lekkerste gast tegen komen en zijn karakter is 5 keer niks, dat vind ik hem uiterlijk gezien opeens helemaal niet meer zo mooi.
afknappen heet dat zo mooi
niet altijd maar dat innerlijk erbij halen
jawel, ik moet toch wat zinnigs hierop zeggen
Ik denk eigenlijk dat het niet zo veel uit maakt als hij je ook leuk vind . Ik ben zelf ook niet echt de slangste haha. Maar heb zelf nooit probelemen er mee gehad. Maar het licht ook vaak aan je zelf als je zelf onzeker gaat voelen over je lichaam en hele tijd vraag van vind je me dik enz. gaat dat hem ook vervelen.
Maar ja ben ook een beetje hypocriet want de meeste meisjes die ik mooi vind zijn een stuk slanker dan ik zelf bv
Maar ja ben ook een beetje hypocriet want de meeste meisjes die ik mooi vind zijn een stuk slanker dan ik zelf bv
.bij mij doet uiterlijk er wel degelijk iets toe in de mate waarin ik iemand leuk vind in de zin van verliefdheid
ja dat heb ik ook
Ik denk eigenlijk dat het niet zo veel uit maakt als hij je ook leuk vind . Ik ben zelf ook niet echt de slangste haha. Maar heb zelf nooit probelemen er mee gehad. Maar het licht ook vaak aan je zelf als je zelf onzeker gaat voelen over je lichaam en hele tijd vraag van vind je me dik enz. gaat dat hem ook vervelen.
Sommige mensen kunnen het wel hebben!
Ja, lach er maar om!!! Ze staan anders van aardig dichtbij op je pf... En ik heb het trouwens over je "echte ogen" he!!
hihi..
Ja, het buikje is nu wel in orde... Daar zat eerst ook een 12 kg meer aan...
ghehe bij mij ook of nog meer
maarja