Partyflock

Forumonderwerp · 940905

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Welcome to the future – nieuw festival van ID&T

Op zaterdag 4 augustus presenteert ID&T in recreatiegebied Het Twiske een nieuw open air festival: Welcome to the future. Het Twiske, onder de rook van Amsterdam, is de ideale locatie voor dit evenement: relatief klein en intiem, met een maximale capaciteit van tienduizend bezoekers.
Van 12.00 uur ’s middags tot middernacht is er muziek op vier podia, waarin alle eigentijdse techno - van de klassieke Detroit-stijl tot de nieuwste minimal - vertegenwoordigd zal zijn in een line-up met 25 nationale en internationale top-acts.

Het festival in Het Twiske, op een heuvel tussen de dorpen Landsmeer en Oostzaan, bouwt voort op de veertienjarige traditie van Welcome to the future, dat sinds 1993 een platform is geweest voor nieuwe en vernieuwende techno. Zo introduceerden de legendarische feesten in het Amsterdamse Paradiso een groot aantal technonamen voor het eerst aan het Nederlandse publiek – van Underworld en Ken Ishii tot Funk ‘d Void, Rolando en Trentemöller. Bovendien heeft Welcome to the future altijd veel aandacht besteed aan de muziek van eigen bodem. Alle grote namen van de Nederlandse techno stonden er al eens, zoals onder andere Speedy J, Orlando Voorn, Quazar, Steve Rachmad en Michel de Hey.
In de afgelopen jaren verzorgde Welcome to the future eigen area’s op festivals als Dance Valley, Free Your Mind en Rockit, terwijl de tweemaandelijkse feesten in het Amsterdamse Studio 80 een podium bieden aan een nieuwe generatie minimal- en techno-dj’s en producers, onder wie Dandy Jack, Le Clic, Julien Chaptal, Lauhaus, Boris Werner, Kabale und Liebe en Amsterdam 661.

Voor ID&T voelt het als thuiskomen. Op een steenworp afstand van het Twiske is het namelijk 14 jaar geleden allemaal begonnen voor de organisatie. Ook keert ID&T, dat indertijd het succesvolle Shockers organiseerde, na 5 jaar weer terug met een techno-evenement. Het is de eerste keer dat ID&T en de Welcome to the future-organisatie de krachten hebben gebundeld.

Op woensdag 9 mei wordt de line-up van het festival bekend gemaakt. De voorverkoop start zaterdag 12 mei bij Ticketonline.nl. Een week daarna volgt de reguliere verkoop bij Ticketbox en de overige bekende verkooppunten.
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van acco op zaterdag 28 juli 2007 om 15:32:
met z'n alter ego?

altijd lachen met Acco :P
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 15:22:
wilden de mensen eiiiindelijk een rondvaartboot-ritje maken?

salaris komt pas een maand later...

nee, ik heb stiekem weer stuffi aangevraagd! ik zou ook weer naar school gaan hoor. maar ibg is spontaan mn aanmelding kwijtgeraakt, terwijl ik daar wel bevestiging van heb, maarja opleiding zit vol, en ik heb geld nodig...steeds niet eten om uit te kunnen gaan is nietzo fijn

Wat ik trouwens niet snap.... Nog steeds geen timetable? En die van mysteryland is wel al bekend! Waar zijn ze mee bezig bij Id&t?????
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 01:15:
Wat ik trouwens niet snap.... Nog steeds geen timetable? En die van mysteryland is wel al bekend! Waar zijn ze mee bezig bij Id&t?????

Erm... de timetable van Misteryland is belachelijk vroeg? Is niet vreemd als de timetable woensdag bekend wordt ofzo lijkt mij... ??
laatste aanpassing
Uitspraak van Fakkie_X op zondag 29 juli 2007 om 17:12:
Is niet vreemd als de timetable woensdag bekend wordt ofzo lijkt mij...

gewoon 2 weken van tevoren! puzzelen is voorpret(tig)
ik zit ook te wachten op de timetable.
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Verwachting voor zaterdag: 20 graden en zon (y) B)
en derrick may ;)
en technomeisjes in bikini O:)
Uitspraak van T-nus op maandag 30 juli 2007 om 13:15:
en technomeisjes in bikini

:)

yes, ik heb er steeds meer zin in
Uitspraak van T-nus op maandag 30 juli 2007 om 13:15:
en technomeisjes zonder bikini O:)

Ja ideaal!! (l)
Pfff... ik wil zo graag! Er gaan ook zoooooveel leuke & lieve mensen.. En dan heb je ook nog eens die line up! Dit is toch gewoon een kwelling! :(

Na Rockit & BlauerSee is het geld echt ver te zoeken.. :( Geen stufi meer :( Dat is helemaal erg zeg! Ik word denk ik gewoon een keer verstandig! Ik kan ook niet overal bij zijn.. Er komen nog genoeg andere feestjes.. :)

Ja... ik leg me er gewoon bij neer denk ik! :)
Uitspraak van Tom™ op maandag 30 juli 2007 om 16:53:
Ja ideaal!!

Hahaha, bastard!
Uitspraak van Pleun op maandag 30 juli 2007 om 17:42:
Ja... ik leg me er gewoon bij neer denk ik!

s.l.a.p.j.a.n.u.s.
gewoon gaan pleuni en vergeet je haar niet! ;)
en je bikini!! gewoon gaaaaaaaaaan jan, ik zie jou zaterdag

damn, ik leef nu echt weer met mijn gedachten in het weekend
laatste aanpassing

Dik zin in! Vooral in de acts die ik nog nooit heb mogen zien Josh Wink (schaam schaam) en M.A.N.D.Y.
Uitspraak van anders op maandag 30 juli 2007 om 18:38:
en je bikini!!

scherp!

gewoon gaaaaaaaaaan jan, ik zie jou zaterdag

zeker weten pik...tis te hopen dat ik niet weer de geminimaliseerde gast ga uithangen zodat we dimi kunnen checken :)
jann..... tja......weet je, laat maar... ;)
waar blijft die fokkin timetable

gaan er btw nog meer mensen fietsen vanaf amsterdam?
laatste aanpassing
Uitspraak van anders op maandag 30 juli 2007 om 19:31:

ik zit er wel aan te denken....maar ik weet niet of ik de terug reis ook zo chill vind. als er meer mensen gaan is het wel gezellig denk ik....lekker trappen na een dag stampen :P
Uitspraak van janner. op maandag 30 juli 2007 om 18:30:
gewoon gaan pleuni en vergeet je haar niet!

Aaaaaaaahahahaa, geweldig! Jij bent 't! :) Cool... Ik dacht al.. WTF is dat dan voor'n opmerking! Was leuk zaterdag!! :lief:
en je bikini!!

Wordt het een bikini-waardige dag dan? Pfff... met 30 graden loop ik in bikini :) 20 doe ik het niet voor hoor! :[ hihi.

Als me banden voor zaterdag door 'iemand' geplakt worden, ga ik ook met t fietsje!:P Terugweg wordt juist lachen! :D
refereer je nou naar 'die' ene persoon? :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 20:26:
Terugweg wordt juist lachen!

haha, inderdaad, ook daar verheug ik me op. goed; ik moet dan naar saaidam fietsen, maar wel met een paar mede-maloenies. succes gegarandeerd
Damnnn wat heb ik hier zin in (L)
zo blij dat jonson komt ipv lucianco :yes:
Uitspraak van Pleun op maandag 30 juli 2007 om 20:25:
Aaaaaaaahahahaa, geweldig! Jij bent 't! Cool... Ik dacht al.. WTF is dat dan voor'n opmerking! Was leuk zaterdag!!

hehehe...was zeker gezellig! :)

Uitspraak van deniSe..(F) op maandag 30 juli 2007 om 21:53:
Damnnn wat heb ik hier zin in

Tof dat jullie er ook zijn! b)

Benieuwd naar de timetable, dat zal een grote puzzel gaan worden :D:D

Ik ga alleen terug fietsen naar Amsterdam....

Wie wil er een slijptol lenen?:lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 22:54:
Benieuwd naar de timetable, dat zal een grote puzzel gaan worden

Vraag me af wie er de grote held van de dag gaat worden..... heb in ieder geval hoge verwachtingen van Derrick May, Josh Wink, Liebing en Speedy J.......
laatste aanpassing
Dit gaat hem niet worden, ben redelijk falliet na Rock-It
Uitspraak van Food op maandag 30 juli 2007 om 20:16:
ik zit er wel aan te denken....maar ik weet niet of ik de terug reis ook zo chill vind. als er meer mensen gaan is het wel gezellig denk ik....lekker trappen na een dag stampen

Ik precies hetzelfde probleem. Maar ik heb geen zin om dat geile eind (ik zou nog moeten gaan uitzoeken hoe te fietsen ook) om 12 uur 's nachts nog te moeten fietsen. Wellicht daarna afteren in de 11, maar als ik dat niet doe moet er nog 25 minuten doorgefietst worden naar het zuiden van Buitenveldert... ook niet echt relaxt... ik ga er nog een paar nachtjes over slapen...

Wil trouwens ook echt graag die timetable nu. Blijf de id-t/WTTF site maar checken... zo fucking veel zin!

Uitspraak van anders op maandag 30 juli 2007 om 22:35:
zo blij dat jonson komt ipv lucianco

Ik juist niet, sorry. Ik heb niks met Jonson (erg he? :P)... ik voel die sound van hem gewoon niet. Cobblestone Jazz vind ik daarentegen wel beter te doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 22:58:
Vraag me af wie er de grote held van de dag gaat worden.....

helden...Verwacht Technasia...sowieso is die Area 'the place to be'
laatste aanpassing
Is de Time-table al bekend ofniet?
Uitspraak van Marco27 op dinsdag 31 juli 2007 om 00:55:

Wordt wel tijd!
Uitspraak van Pleun op dinsdag 31 juli 2007 om 00:57:
Wordt wel tijd!

je gaat toch niet zei je?

Uitspraak van anders op maandag 30 juli 2007 om 20:48:
refereer je nou naar 'die' ene persoon?

:yes:
Uitspraak van ReyZaMa op dinsdag 31 juli 2007 om 00:07:
Dit gaat hem niet worden, ben redelijk falliet na Rock-It

net eind van de maand geweest en nu al failliet :O

Uitspraak van chiquito op dinsdag 31 juli 2007 om 00:50:
helden...Verwacht Technasia...

hoop dat die weer wat moois laten horen! :respect:
zo blij dat jonson komt ipv lucianco

Nee dat vind ik nou helemaal geen vooruitgang.

Ik denk dat Josh Wink uiteindelijk met de hoofdprijs naar huis gaat en ik hoop dat Derrick afsluit (y)
Uitspraak van Pleun op maandag 30 juli 2007 om 20:25:
Pfff... met 30 graden loop ik in bikini 20 doe ik het niet voor hoor! hihi.

inderdaad :)

Uitspraak van Pleun op dinsdag 31 juli 2007 om 00:57:

Wordt wel tijd!

gewoon netjes vragen 8)

onderwerp: kom s door met die timetable!!!

Hallo Laura.

De timetable wordt vandaag gepubliceerd.

Je hoort van ons

Tot zaterdag

De WTTF crew

(y)
laatste aanpassing

uiteraard :P
Uitspraak van anders op maandag 30 juli 2007 om 22:35:
zo blij dat jonson komt ipv lucianco :yes:

:no:

heb ook zin in de after in 11 :P
Uitspraak van T-nus op dinsdag 31 juli 2007 om 09:13:
Ik denk dat Josh Wink uiteindelijk met de hoofdprijs naar huis gaat en ik hoop dat Derrick afsluit

dat had ik ook in gedachte.
iedereen helemaal gek van luciano? 10nus, jij hebt duidelijk verstand van techno en dan wil je liever luciano zien? dat snap ik ff niet :)
Uitspraak van anders op dinsdag 31 juli 2007 om 12:52:
iedereen helemaal gek van luciano

nope. doe mij maar Bug, May en Wink. gewoon een lekker BMW-tje :P

Luciano vind ik normaal ook beter maar laatst in de melkweg draaide die wel bout voordat Hawtin hem kwam versterken! Niet gewend van hem..

Mensen die gaan veel plezier ik ga een weekendje techno,n op nature one jeff mils :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2007 om 13:03:
Luciano vind ik normaal ook beter maar laatst in de melkweg draaide die wel bout voordat Hawtin hem kwam versterken! Niet gewend van hem..

jij hebt er duidelijk verstand van :lol:
have fun pik, ik zal een dansje voor je doen

idem dito ! word weer woest :D