Partyflock

Forumonderwerp · 940623
1 volger · 1382x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jean-Marie Pfaff, oud-doelman van onder meer de Rode Duivels en Bayern München en tegenwoordig vooral tv-ster in zijn eigen reality-show 'de Pfaffs', is door het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding op de vingers getikt wegens onvoorbeeldig gedrag.

Zondagavond was bij onze zuiderburen in een aflevering van de 'Pfaffs' te zien hoe Jean-Marie een zwarte tuinman van een hotel een trap onder zijn achterste verkocht. Dat deed hij op het eiland Barbados waar de Pfaffs in een luxehotel vakantievierden. Jean-Marie vond dat de tuinman in de weg stond omdat die aan het werk was in de voetendouche waar Pfaff zich wilde afspoelen.

Volgens het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding ''moet Jean-Marie Pfaff beseffen dat hij een voorbeeldfunctie heeft, zeker omdat hij zo veelvuldig op tv komt.'' Het Centrum gaat ook een brief schrijven aan VTM, omdat die de beelden uitzond.

Pfaff heeft inmiddels laten weten het niet zo bedoeld te hebben: ''In mijn hart heb ik dat zo niet gemeend, ik heb niets tegen mensen met een andere huidskleur. Voor mij is elke mens gelijk. Ik doe trouwens veel voor ontwikkelingshulp, maar mensen weten dat niet.''

bron: fok

waarom zetten ze er nadrukkelijk bij "zwarte"? Als een zwarte wat flikt dan word het zo lang mogelijk verzwegen, net als bij moslims. En nu is er een slachtoffer en willen ze Pfaff als een racist laten overkomen. Zielige media stakkers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 20:38:
http://www.youtube.com/watch?v=_Un1jD-FuxY

dit gaat te ver man :s

Waarschuw beheerder
ach het word zoals gewoonlijk weer allemaal opgeblaze..
Waarschuw beheerder
ze moeten hem het land uitzetten die racist

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **PappaPP**RIP op donderdag 5 april 2007 om 20:28:
dit gaat te ver man

Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 5 april 2007 om 21:15:
ze moeten hem het land uitzetten die racist

idd, zomaar een neger schoppen, is hij niet helemaal lekker ofzo???
Kijk, een blanke schoppen is normaal daar hoor je niemand over, maar een neger.... respectloos gewoon

Pfaff moet :dood:

Waarschuw beheerder
Vroeger kregen ze de zweep erover, dan was zo'n trap bedoelt als complimentje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 april 2007 om 20:34:
Voor mij is elke mens gelijk.

Zo is dat....als een blanke in de weg stond had hij die heus ook wel geschopt ! Pluim voor Pfaff ! :vaag:
Waarschuw beheerder
Dat noem je toch geen trap. :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 11:30:
Noemen ze dat een trap?

nee, dat noem ik een pagina die niet kan worden weergegeven.

edit: hij doet t weer.
lekker boeiend zeg, gezeik om niks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Link doet 't gewoon hoor. (Y)
Waarschuw beheerder
Weer een olifant in de media (y)

kan de humor er wel van in zien..maar misschien hebben ze een andere humor daar:/
Gelijk een hele mediastunt er om heen..

Waarschuw beheerder
Tja het wordt allemaal wel opgeblazen als dr een blanke tuinman had gestaan had ie dat vast ook gedaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 april 2007 om 20:34:
Zielige media stakkers

indd
Waarschuw beheerder
lol als die gozer nou met zijn hoofd aan de andere kant van dat wasbakje had gezeten na die trap ja dan was het boeiend nu slaat het nergens op