Partyflock

Forumonderwerp · 940423
Deze 2 artietsen.. echt serieus, ik moet gewoon even respect tonen aan ze hoor! Ik ben nu Demolition 8 aan het beluisteren en alweer 2 top producties !!

Respect to T-Junction & Osiris for:

- Voice Of Power
- Adrenaline Shotz
- Bust Your Ass RMX
- Cant Stop Us Now
- The Rise & Fall
- Whats Up With Life
- Checkmate

:worship:
laatste aanpassing

Ja, maar geen exclusieve artiest.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:40:
Ja, maar geen exclusieve artiest.

??
Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 16:40:
TTM is juist het label wat geen mainstream wilt produceren of zo weinig mogelijk en zich te onderscheiden van labels als MOH dat juist alleen maar mainstream doet (op enkele vinyls na)..

Maar dat lukt ze niet echt met T-Junction, Osiris en (ben het met Smocgh eens) D-Passion. De tracks mogen dan niet zo standaard zijn als de meeste mainstream, maar de opbouw is wel in de meeste gevallen hetzelfde.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:24:
Oja dat is ook 'industrial' natuurlijk

Draai Unexist in een zaal vol mainstream lovers en je jaagt ze zo weg. Hij is net Partyraiser, je houdt ervan of je haat het.
Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:43:
Maar dat lukt ze niet echt met T-Junction, Osiris en (ben het met Smocgh eens) D-Passion. De tracks mogen dan niet zo standaard zijn als de meeste mainstream, maar de opbouw is wel in de meeste gevallen hetzelfde.

Nou.. Promo (eigenaar van TTM) is niet gek! Hij weet dat mainstream platen goed verkopen! Er zijn veel meer mensen die melodietjes aanbidden dan het ragwerk. TTM is bij het echt grote publiek nog niet zo groot als MOH of Traxtorm. Om dat te bereiken zijn gewoon mainstream mensen nodig om naam te krijgen voor het label. Er is niemand die dat beter weet dan promo zelf.. T-Junction & Osiris zijn gewoon voor de naam.. logisch als je het mij vraagt :)

Over D-Passion.. tjah.. ik moet zeggen dat jullie deels gelijk hebben. Zijn nieuwere tracks zijn wat minder rag rag en wat meer tjielp tjielp. Maar goed, echte mainstream is het nog niet.. :)

Draai Unexist in een zaal vol mainstream lovers en je jaagt ze zo weg. Hij is net Partyraiser, je houdt ervan of je haat het.

Precies.. Unexist als mainstream plaatsen is echt geen verstand hebben van hardcore.. :D

Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:06:
Ok, jouw smaak. Maar dat is nou eenmaal hun manier van muziek maken. En ik zie het niemand in ieder geval nadoen.

nee k had t niet over mijn persoonlijke smaak
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 00:46:
Zowiezo verbazingwekkend dat ze aangenomen zijn bij TTM

dat vind ik dus ook... als je kijkt op t melodieuze vlak zijn deze gasten echt niet de top of the bill ofzo... n gemiddelde playah of niel track om maar even iets te noemen steekt bijv. al veel beter in elkaar. daarom vind k t ook raar dat n toch kwalitatief best wel hoogwaardig label als thirdmovement dit onder haar hoede heeft...
laatste aanpassing
Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 16:46:
Over D-Passion.. tjah.. ik moet zeggen dat jullie deels gelijk hebben. Zijn nieuwere tracks zijn wat minder rag rag en wat meer tjielp tjielp. Maar goed, echte mainstream is het nog niet..

Hij is als Endymion, kan gewoon alles producen, mainstream of niet.

Nou.. Promo (eigenaar van TTM) is niet gek! Hij weet dat mainstream platen goed verkopen! Er zijn veel meer mensen die melodietjes aanbidden dan het ragwerk. TTM is bij het echt grote publiek nog niet zo groot als MOH of Traxtorm. Om dat te bereiken zijn gewoon mainstream mensen nodig om naam te krijgen voor het label. Er is niemand die dat beter weet dan promo zelf.. T-Junction & Osiris zijn gewoon voor de naam.. logisch als je het mij vraagt

Precies. Dus dan niet zeggen dat TTM helemaal geen mainstream probeert te maken ;).
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:47:
als je kijkt op t melodieuze vlak zijn deze gasten echt niet de top of the bill ofzo

Juist wel.. qua melodietjes zijn deze gasten echt wel één van de beste.. alleen qua inhoud en opbouw etc. zijn ze nog niet perfect! maar goed.. zie mijn eerdere uitleg!
Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:48:
Hij is als Endymion, kan gewoon alles producen, mainstream of niet.

Precies.. Dat ben ik met je eens :)

Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:48:
Precies. Dus dan niet zeggen dat TTM helemaal geen mainstream probeert te maken

Zeg ik ook niet:

zo weinig mogelijk

Dat zei ik.. en dat is ook waar.. Daarom zijn er maar 2 echte mainstream gerichte artiesten binnen TTM. Als Promo wou dan zouden dat er veel meer zijn want TTM is gewoon het puntje van de zalm en zeker om te werken voor promo. Maargoed.. hij houd het beperkt om niet de bedoeling van TTm bij het publiek te verneuken. En dat lukt hem aardig want de meeste vragen zich af wat mainstream artiesten bij TTM doen en kennen TTM van het ragwerk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:47:
als je kijkt op t melodieuze vlak zijn deze gasten echt niet de top of the bill ofzo...

Ze hebben het juist van hun melo's... Dat is het beste uit hun tracks.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:24:
het mainstream hokje

:z

Unexist als mainstream plaatsen is echt geen verstand hebben van hardcore..

Dat kan gewoon niet, mooiste voorbeeld: Ltt :9
laatste aanpassing

k w8 nog steeds op de eerste track van hun die helemaal 'af' klinkt...
laatste aanpassing
Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 16:51:
Zeg ik ook niet:

Uitspraak van - Petteflet :worship: op woensdag 4 april 2007 om 16:40:
zo weinig mogelijk

Dat zei ik

My bad ;).

Het is meer Industrial dan mainstream.. Dat is in ieder geval zeker!

Wat versta jij uberhaupt onder industrial?

Elke artiest heeft wel eens mainstream gedaan.. maar in grote lijnen is Dominion geen mainstream artiest!

Welke nummers nog meer dan? kan er niet meer vinden:

http://www.discogs.com/artist/Dominion+(6)

En D-Passion past wat mij betreft ook gewoon in het mainstream hokje.

TTM is juist het label wat geen mainstream wilt produceren of zo weinig mogelijk en zich te onderscheiden van labels als MOH dat juist alleen maar mainstream doet (op enkele vinyls na)..

Is dit bedoeld als tegenargument?
Ik vind dat mensen wel een heel beperkt beeld hebben van 'mainstream' , zodra het ook maar iets afwijkt wordt het al 'industrial' genoemd (of bestempeld als 'niet mainstream'), terwijl het er niet eens op lijkt :S
laatste aanpassing
Uitspraak van WM op woensdag 4 april 2007 om 16:51:
Dat kan gewoon niet, mooiste voorbeeld: Ltt

Ik heb een betere: Unexist Will Break Your Face

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:51:
k w8 nog steeds op een track van hun die helemaal 'af' klinkt...

Ik ook maar tot die tijd zijn ze al aardig op weg.
Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:51:
Ze hebben het juist van hun melo's... Dat is het beste uit hun tracks.

Precies.. als de melodietjes tegenvielen had ik er nooit respect voor gehad, want kwalitatief zijn er veel betere tracks.. maar melodietjes zijn hun gewoon (Y) in.. klaar..

Uitspraak van WM op woensdag 4 april 2007 om 16:51:
Dat kan gewoon niet, mooiste voorbeeld: Ltt

haha.. noem ze maar op.. Unexist will break ya face.. Ltt.. etc.. etc.. een hele paklijst! :D Unexist kun je gewoon niet plaatsen als mainstream artiest...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:51:
k w8 nog steeds op een track van hun die helemaal 'af' klinkt...

Dat zul je niet krijgen.. ze komen wel in de buurt want qua opbouw gaat het beter.. als je kijkt naar "Cant Stop Us Now" is een veel betere track qua opbouw! maar ik denk dat T-Junction & Osiris het gewoon moeten houden bij wat ze nu doen :) 90% van iedereen die luisterd vind Voice Of Power een vette melodie hebben.. niemand kijkt naar de enorme irritante hi-hats en bass erin.. ze herinneren zich de melodie! :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:52:
Ik vind dat mensen wel een heel beperkt beeld hebben van 'mainstream' , zodra het ook maar iets afwijkt wordt het al 'industrial' genoemd, terwijl het er niet eens op lijkt

Zie jij hem ergens zeggen dat het industrial is dan?

Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:53:
Ik ook maar tot die tijd zijn ze al aardig op weg.

hoor je mij ook niet zeggen dat ze geen talent hebben... maar ik vind t raar dat hun spul atm zo schrijnend afsteekt bij rest van het label...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:55:
maar ik vind t raar dat hun spul atm zo schrijnend afsteekt bij rest van het label...

Ben ik met je eens, het past er niet bij. Maar goed, ze zitten er nou eenmaal.

EDIT: Het had mij geen zak uitgemaakt bij welk label ze zouden zitten als je dat denkt, ik zou de muziek even leuk vinden als ze bij Enzyme (lol) zouden zitten.
laatste aanpassing
Welke nummers nog meer dan? kan er niet meer vinden:

Haha.. gast.. Dominion gaat al wat jaren mee.. dat hij niets uitgebracht heeft betekend niet dat hij niks draait enz..

Wat versta jij uberhaupt onder industrial?

De vraag is.. wat versta jij onder mainstream! Je hoort mij nergens zeggen dat het echt industrial is hoor...
laatste aanpassing

Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:54:
Zie jij hem ergens zeggen dat het industrial is dan?

(of bestempeld als 'niet mainstream'), terwijl het er niet eens op lijkt

aangepast (y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 16:55:
maar ik vind t raar dat hun spul atm zo schrijnend afsteekt bij rest van het label...

Zie mijn eerdere uitleg.. het is een erg tactische zet van Promo..
laatste aanpassing
Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 16:53:
Ik heb een betere: Unexist Will Break Your Face

Nou doe toch maar Ltt, das pas herrie met liefde gemaakt 8)

Mensen wijken we nou niet af van het onderwerp? :9 Straks gaat het alleen nog maar over het verschil tussen mainstream en industrial ipv T-junction en Osiris..

o jaa... en als unexist op een MOH draait is zeker ook de hele zaal leeg?!!?!? en das toch echt een mainstream partijtje. :S

Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 16:58:
het is een erg tactische zet van Promo..

t zal allemaal wel, maar waarom heeft hij dan geen melodieuze producer onder zn hoede die wel kwalitatief hoogstaand spul produceert. dan zou veel beter bij t3rdm passen imo
want echt als je bijv. die afmix van checkmate ofzo hoort, daar springen me echt de tranen van in mn ogen
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op woensdag 4 april 2007 om 17:03:
o jaa... en als unexist op een MOH draait is zeker ook de hele zaal leeg?!!?!? en das toch echt een mainstream partijtje.

O mijn god gast.. dat zou wat zijn he als heel MOH leeggaat .. Maar de dansvloer is iig een STUK leger als wanneer Angerfist draait ofzo.. Dat is een ding wat wel zeker is.. En meestal draait Unexist toch wel in de darkcore / industrial zaal.. en daar gaan mensen bewust naartoe..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:04:
t zal allemaal wel, maar waarom heeft hij dan geen melodieuze producer onder zn hoede die wel kwalitatief hoogstaand spul produceert. dan zou veel beter bij t3rdm passen imo
want echt als je bijv. die afmix van checkmate ofzo hoort, daar springen me echt de tranen van in mn ogen

Simpel...

Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 16:54:
90% van iedereen die luisterd vind Voice Of Power een vette melodie hebben.. niemand kijkt naar de enorme irritante hi-hats en bass erin.. ze herinneren zich de melodie!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:04:
t zal allemaal wel, maar waarom heeft hij dan geen melodieuze producer onder zn hoede die wel kwalitatief hoogstaand spul produceert.

Void Settler (y) oke niet 100% melodieus, maar die gast heeft zeker potentie (y)
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op woensdag 4 april 2007 om 17:03:
o jaa... en als unexist op een MOH draait is zeker ook de hele zaal leeg?!!?!? en das toch echt een mainstream partijtje.

Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 17:06:
O mijn god gast.. dat zou wat zijn he als heel MOH leeggaat .. Maar de dansvloer is iig een STUK leger als wanneer Angerfist draait ofzo.. Dat is een ding wat wel zeker is.. En meestal draait Unexist toch wel in de darkcore / industrial zaal.. en daar gaan mensen bewust naartoe..

Zie daar mijn antwoord.

Pet, wij voele elkaar aan :P.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:07:
Void Settler oke niet 100% melodieus, maar die gast heeft zeker potentie

Potentie? Die gast is uniek.. :worship: maar je kunt hem niet vergelijken met T-Junction ;)
laatste aanpassing

Die Superhuman remix in ieder geval niet nee ;).
Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 17:08:
Pet, wij voele elkaar aan .

Haha, ik hoorde het je denken.. ik dacht ik typ het alvast ;)

:D

Een sarcastische smiley?
Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 17:06:
Maar de dansvloer is iig een STUK leger als wanneer Angerfist draait ofzo

das dan best raar want al die angerfist fans hebben als favorieten toch echt wel heeel veel mainstream dj's..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:14:
Een sarcastische smiley?

jij ook toch?:)
laatste aanpassing
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op woensdag 4 april 2007 om 17:16:
das dan best raar want al die angerfist fans hebben als favorieten toch echt wel heeel veel mainstream dj's..

WTF ? Is toch logisch.. Angerfist draait nog vaak mainstream setjes.. en releashed nog wel eens mainstream platen.. dusja..
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op woensdag 4 april 2007 om 17:16:

:lol: Nu lul je jezelf dus klem.
en dat er hier gedurft word void setler te vergelijken met T en O.... Die gast is een held
hij heeft er daadwerkelijk geen verstand van 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:16:
jij ook toch?

Nee ik meende het.

Vind Void Settler een goede producer, nummers als Her Naked Thin Glass Made Clock zijn gewoon geweldig.. met 'potentie' bedoel ik dat hij nog wel kan groeien.. want bij een aantal nummers krijg ik wel de indruk dat hij nog erg 'zoekende' is, soms werkt dat en soms niet (dat laatste nummer op zijn album vind ik bv echt niet lekker klinken)
laatste aanpassing
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op woensdag 4 april 2007 om 17:19:
en dat er hier gedurft word void setler te vergelijken met T en O

Omg... :lol:
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op woensdag 4 april 2007 om 17:19:
en dat er hier gedurft word void setler te vergelijken met T en O.... Die gast is een held

Dat doet niemand.. het is een suggestie .. :loser:

Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 17:08:
Potentie? Die gast is uniek.. maar je kunt hem niet vergelijken met T-Junction

Speciaal voor jou ff herhaling..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:19:
Nee ik meende het.

haha ok dan, ik zou ze iig niet vergelijken qua stijl
met 'potentie' bedoel ik dat hij nog wel kan groeien.. want bij een aantal nummers krijg ik wel de indruk dat hij nog erg 'zoekende' is, soms werkt dat en soms niet (dat laatste nummer op zijn album vind ik bv echt niet lekker klinken)laatste aanpassing 4 april 2007 17:22

jaaa klinkt heel bekend dit, ben ik helemaal met je eens. het id is super, de uitwerking soms tikkie minder (op het technische vlak dan)
laatste aanpassing
ok k weet ook wel dat angerfist niet met unexist te vergelijken is..maar angerfist draait wel hard (lees: snel)
en is daarom toch echt een wereld van verschil met andere mainstream dj's..((gebazeerd op mn eigen ervaring, en das dat ik hun/hem maar 1 keer heb zien draaien).

Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 17:20:
Dat doet niemand.. het is een suggestie ..

toch wel..
laatste aanpassing
want bij een aantal nummers krijg ik wel de indruk dat hij nog erg 'zoekende'

Klopt.. af en toe hoor je gewoon de mistoon, ook al zijn wij geen producers 8)
Uitspraak van VSMSTYLE!!! op woensdag 4 april 2007 om 17:22:
maar angerfist draait wel hard (lees: snel)
en is daarom toch echt een wereld van verschil met andere mainstream dj's..((

Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 17:17:
Angerfist draait nog vaak mainstream setjes.. en releashed nog wel eens mainstream platen.. dusja..

zoveel verschil is er niet.. Unexist hoor ik geen mainstream draaien 8)

Ik vind ze helemaal niet bijzonder.

Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 17:23:
af en toe hoor je gewoon de mistoon

dat dan weer niet... lijkt me dat t zo bedoelt is...
Uitspraak van Marc.P op woensdag 4 april 2007 om 17:24:
Unexist hoor ik geen mainstream draaien

En Angerfist wel.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 17:27:
dat dan weer niet... lijkt me dat t zo bedoelt is...

Ik bedoelde het niet letterlijk ;)

Uitspraak van Krauser op woensdag 4 april 2007 om 17:27:
En Angerfist wel.

Precies, dat zeg ik ook! 8)