2368x bekeken
Onderwerp is dubbel!
Zie "Het ik verveel me de :x topic b)" voor eenzelfde onderwerp.
Smeer tijgerbalsem op je flamoes, houdt je wel ff bezig.
wikki pedia
er zijn ook mensen die savonds werken dusss dat ga ik vanavond doen
enne met me flamoes spelen heb ik geprobeerd maar helaas het speelt niet terug dus is ook niet zo gezellig he.
ik d8t er zijn nu vast wel gezellige mensen die zinnen hebben in een babbel maar dan krijg je weer van die stomme reacties
daarom opende ik dus me topic want die bullshit is op alle andere topics al te lezen.
enne met me flamoes spelen heb ik geprobeerd maar helaas het speelt niet terug dus is ook niet zo gezellig he.
ik d8t er zijn nu vast wel gezellige mensen die zinnen hebben in een babbel maar dan krijg je weer van die stomme reacties
meeloop volk ben je ... je leest andere zulke opmerkingen maken ... dus da's stoer ... dus volg je de meute ...
Kan je beter tegen mij zeggen, ik quote hem terwijl hij het gewoon als eerste zei... Sorry trouwens dat ik niet een eigen originele opmerking kon verzinnen die nog niemand ooit eerder gezegd had
hey joyce
das een tijd geleden.
Hoest nou??
zet je auto maar voor de deur zal ik er ff op schijten.
enne voor al die andere stakkers met hun zinloze opmerkingen ga ff lekker ergens anders dom lopen zijn. deze topic is te hoog voor jullie niveau..als jullie uberhaupt een niveau hebben.
rianneee! onze pf diehard hehe
Hoest nou??
zet je auto maar voor de deur zal ik er ff op schijten.
rianneee! onze pf diehard hehe
is partyflock upgegraded? dat is niet nodig met zulke loze opmerkingen
maar nee ik rij niet meer elke dag op en neer naar hilversum. al meer dan 2 jaar niet meer joh haha werk tegenwoordig door heel midden nl als wijkverzorgende maar jij nog wel altijd trouw met die k u t trein?
rian weet nog nietof ik naar audioattack ga wanneer is dat dan hou het de laatste tijd niet meer zo bij
wil volgende week ook naar iq
maar nee ik rij niet meer elke dag op en neer naar hilversum. al meer dan 2 jaar niet meer joh haha werk tegenwoordig door heel midden nl als wijkverzorgende maar jij nog wel altijd trouw met die k u t trein?
rian weet nog nietof ik naar audioattack ga wanneer is dat dan hou het de laatste tijd niet meer zo bij
laatste aanpassing
rian weet nog nietof ik naar audioattack ga wanneer is dat dan hou het de laatste tijd niet meer zo bij wil volgende week ook naar iq
Koninginnenacht, is het.. ik ga niet naar iq ik kan niet
Je moet wel bijblijven he... stel dat je wat mist
sommige mensen leren het noooooit af
Jij bent er 1 van he
leer quoten
alsof ik dat niet weet maar dat gaat niet op je mobiel
leer internetten op je mobiel
werk zal helpen
Nu nog iets wat jou kan helpen...hmm alleen ben bang dat dat er niet is.
maar lees nou maar eerst DEZE topic af voor je wat zegt vind meer dan 40 uur per week werken meer dan genoeg. er zijn ook mensen die onregelmatige tijden werken *zucht* moet we ze dan ook alles leren hier.
laatste aanpassing
lastig he met feestjes bezoeken als je in de zorg werkt???
Ja soms wel, maar ik kom er altijd wel uit met mijn werk hoor
nee hoor maar dan kan je elkaaar moeilijker vinden
Je weet het wel spannend te maken he
Ja soms wel, maar ik kom er altijd wel uit met mijn werk hoor
ik niet altijd... = (N)