Uitspraak van Johan says: op maandag 2 april 2007 om 21:00:ik kom ook jah
dat mag
voor jouw heb ik alleen geen slaapplaats
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:00:jah gelukkig wel
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:00:ga me best voor je doen oke
hahah ok ,gaan we ff gek doen net als toen in Rotterdam outland
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:03:hahah ok ,gaan we ff gek doen net als toen in Rotterdam outland
gaat helemaal goed komen word gezellig kanjer
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:06:gaat helemaal goed komen word gezellig kanjer
haha wel je oogjes openhouden dan he
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:03:voor jouw heb ik alleen geen slaapplaats
Hoeft niet, slapen is afgelast
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:08:haha wel je oogjes openhouden dan he
tuurlijk doe ik dat komt goed
word wel gezellig
Uitspraak van Johan says: op maandag 2 april 2007 om 21:11:Hoeft niet, slapen is afgelast
hahaha jij stuitert ff door
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:11:tuurlijk doe ik dat komt goed
word wel gezellig
meer dan gezellig
hop hop GAS EROP!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:11:hahaha jij stuitert ff door
tuulek, slapen is voor mietjes
Uitspraak van Johan says: op maandag 2 april 2007 om 21:13:tuulek, slapen is voor mietjes
nou zal eens kijken of jewel echt aanwezig bent daar
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:15:veel meer dan gezellig
Geil
Dit houdt in dat alle gedoopten tussen 18 en 60 jaar gehouden zijn op die dagen slechts één volledige maaltijd te nemen.
Ben ik blij dat ik niet gedoopt ben
Doe je toch heeeel veeeel tussendoortjes?
Ik heb ook een slechte vrijdag
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:16:Geilo:)
dat geile komt na het feest wel bij het afteren
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:19:dat geile komt na het feest wel bij het afteren
haha wij afteren in een 2 bij 2 toch
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:21:haha wij afteren in een 2 bij 2 toch
maakt me niet uit hoe groot het is als we maar gaan afteren
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:25:maakt me niet uit hoe groot het is als we maar gaan afteren
haah het is niet 2 bij 2
maar goed maakt inderdaad niet uit
zoveel ruimte hebben we niet nodig
als je lekker aan het knuffelen bent
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:28:haah het is niet 2 bij 2 oeps maar 1.40 bij 2
nog kleiner?
alleen maar beter
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:28:maar goed maakt inderdaad niet uit
zoveel ruimte hebben we niet nodig
als je lekker aan het knuffelen bent
pcies gaat helemaal goed komen heb er zin aan
Uitspraak van Johan says: op maandag 2 april 2007 om 21:31:jullie gaan offtopik
nou en
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:32:nog kleiner?
alleen maar beter
of mn kraakbank
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:32:pcies gaat helemaal goed komen heb er zin aan
ik hoop wel meer zin ?? dan in
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:40:haha jah hoor ,hebben wel eens vaker overlast gemaakt met die
jah daarom zei ik al schijt aan de buren
straks staat je buurman weer voor de deur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:42:straks staat je buurman weer voor de deur
gamalalal gamalalala zegt ie dan
versta niks van hem
ruikt alleen maar naar knoflook
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:44:ruikt alleen maar naar knoflook
jah dat merkte ik toen wel jah.
als hij weer voor de deur staat dan geef ik hem wel kaugom
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:46:jah dat merkte ik toen wel jah.
als hij weer voor de deur staat dan geef ik hem wel kaugom
vraag hem anders of hij ons een ontbijte brengt
ik doe de deur niet meer open
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:52:kan het vragen maar hij verstaat me toch niet
haha nee idd denk het ook niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:52:is goed ik doe dan de deur wel open
of we negeren hem gewoon ,we slapen dan he
en horen de bel dan gewoon niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:58:ja ik hou het netjes hier in het openbaarb)
misschien liggen we wel tv te kijken op bed
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 21:58:haha ik heb niet een electronische schat![]()
en heb zo'n druk bel geval
maakt niet uit ook zn bel kan ik uitschakelen
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:04:haha jah die doet het inderdaad beter dan die in de woonkamer
jah dat merkte ik toen al jah.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:04:ja jij met je spierballen
om een bel uit te schakelen heb je geen spierballen voor nodig hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:06:jah dat merkte ik toen al jah.
haha het is wel weer een tijdje goed geweest ,maar word weer steeds erger
dus word tijd voor een nieuwe
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:06:om een bel uit te schakelen heb je geen spierballen voor nodig hoor
haha weet ik
maar bespaar je krachten maar dit x
en als we stoeien ook
zit ik weer onder de blauwe plekken
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:09:haha het is wel weer een tijdje goed geweest ,maar word weer steeds erger
dus word tijd voor een nieuwe
nog een paar dagen wachten mop
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:09:maar bespaar je krachten maar dit x
en als we stoeien ook
zit ik weer onder de blauwe plekken
blauwe plekken valt wel mee.
jij wou stoeien hoor niet ik
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:12:nog een paar dagen wachten mop
haha jah dan hoef ik geen tv te zien
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:12:blauwe plekken valt wel mee.
jij wou stoeien hoor niet ik
hahaha volgende x zal ik het laten zien
schaamde me er gewoon voor
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:13:hahaha volgende x zal ik het laten zien
schaamde me er gewoon voor
niet gaan overdrijven he
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:19:niet gaan overdrijven he
hahah jah jij kent je eigen krachten gewoon niet
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:20:hahah jah jij kent je eigen krachten gewoon niet
haha nog ff.
je hebt gewoon snel blauwe plekken.
ze willen stoeien maar achteraf......
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 22:23:haha nog ff.
je hebt gewoon snel blauwe plekken.
ze willen stoeien maar achteraf......
hahaha pas maar op jij
ik pak je terug hoor
Uitspraak van Johan says: op maandag 2 april 2007 om 16:08:Is iedereen vrij dan?
Ik moet gewoon werken..