Partyflock

Forumonderwerp · 940124
Hoi!
Ik heb wel eens gehoord dat er ook jumstyle les gegeven wordt in sportscholen, nu vraag ik me af in welke, want ik kan er zo snel niks over vinden op het internet.
Lijkt me echt geweldig om dat als sport te doen!
Laat me alsjeblieft weten waar???!!!!
liefs, Bianca

ja klopt

in ossdorp is een sportschool opgezet door 2 jongens die kampioen zijn geworden in jumpstyle aantal weken terug..
pascal en michael

blijkt superrr te zijn, je krijgt in no time mooie benen en kuiten!! en een goede conditie..
je traint je hele lichaam met het jumpen..
er is een w8lijst op de sportschool
nou die jongens zijn mooi binnen(y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 15:08:
Jumpstyle (wannabee hardstyle)

:roflol:

ja klopt

in ossdorp is een sportschool opgezet door 2 jongens die kampioen zijn geworden in jumpstyle aantal weken terug..
pascal en michael

blijkt superrr te zijn, je krijgt in no time mooie benen en kuiten!! en een goede conditie..
je traint je hele lichaam met het jumpen..
er is een w8lijst op de sportschool
nou die jongens zijn mooi binnen

ik heb er ook helemaal niets op tegen als mensen dit zien als een vorm van 'complete body workout' alleen val mij er niet mee lastig in een propvolle zaal op een feessie :)

laten we dit toppic sluiten:D,, want Jumpstyle is voor watjes!,,ben niet jaloers op hen omdat ik het niet kan,, maar dit is toch geen muziek meer:O:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 14:34:
maar dit is toch geen muziek meer

Mening?
als je het niet over jumpstyle wil hebben ,, wrm komen jullie hier dan :S ?? ieder zn muzieksmaak tog?

:O!
op de basisschool in st odilienberg geven ze ook jumplessen.

get a life
:loser:
voor mij hoeft het ook niet in de sportschool, maar in hun vrije tijd moeten ze het zelf weten vind ik. mrjaah iedr1 zn mening heh :O

dit waait ook wel weer over O:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 23:16:
Wij doen het wel voor volleybaltraining, om een beetje warm te worden

:roflol:

Het zou verboden moeten worden :[
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Hoekske op maandag 2 april 2007 om 14:25:
jumstyle les gegeven wordt in sportscholen

nee is het zo ver gekomen :o?
Haha vet filmpje :respect:

Uitspraak van MarkB op woensdag 23 mei 2007 om 20:38:
Haha vet filmpje

idd:roflol:
Fock Jumpstyle man echt vette shit!! Maarjaaa als je het wel leuk vind mag t van mij wel maar ik vind er geen fok aan en je leert het in 5 min.