Partyflock

Forumonderwerp · 940069
7490x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yooo playaz en Playettez

Ik zie erg weinig urban hier op pf dus deze topic is voor de urban liefhebbers, binnenkort weer met hele cliqa UPC naar luxurush, wordt kepot hard net als de voorgaande jaren was gruwlijk heb paar lekkere chickies gepakt toen in die dagen met veel xtc geslikt!, we maken ook een meeting daar maar ik ga offtopic hier alle nieuwtjes over de urban party scene (ambasador/luxurush etc)

RezpecT
noo halen is wel te gierig ik geef dr dadelijk bij jou wel. maar eeh ken je deze al van citton

zal ik anders paar van deze branden op de cd dan kunne we luisteren en wat drinken en daarna haar uit eltkaar terekke
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ja die clip is gebaseerd over gerben toch

buiten bewustzijn

buiten bewustzijn

Ik heb die cd hier ook, heb ook nieuwe demo van cit gekregen van die nieuwe album ik sprak m op pp2g vorige week heeft gelijk ff doorgestuurd naar me msn zit ook een nieuwe luistersessie bij voor als je twijfel van die album te downloaden
Uitspraak van Skirheid op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:20:
die clip is gebaseerd over gerben toch

buiten bewustzijn

haha ja je heb gelijks nu pas weet ik weer

Uitspraak van Skirheid op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:20:
heb die cd hier ook, heb ook nieuwe demo van cit gekregen van die nieuwe album ik sprak m op pp2g vorige week heeft gelijk ff doorgestuurd naar me msn zit ook een nieuwe luistersessie bij voor als je twijfel van die album te downloaden

ja die luistersessie ik weet dan spit hij ze album toch. wel goede zaken gedana nadat hij op youtube had gezet toch.

ik moet ookw eer ff me pp2g op gana man, al zeker 3 dagen niet geweest
Waarschuw beheerder
Ja idd toen die luistersessie erop was gekomen ging aantal downloads flink omhoog, denk vooral door dat ene track die veel meisjes vooral echt voelen van echte liefde (ik mis haar), maar ik kan wel vragen of ie ook komt samen met StiekZ, kunnen we die meidje ploegen en daarna samen wat spitten heb magix music maker en stiekz kan echt vette dingen daarmee

Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:22:
k moet ookw eer ff me pp2g op gana man, al zeker 3 dagen niet geweest

Ja stiekz zij ook al dat ie je lang niet gesproken had
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
haha kijk ook nonchalant bij 0:17 lekker casual over de stoel jwt :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van Skirheid op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:35:
Ja idd toen die luistersessie erop was gekomen ging aantal downloads flink omhoog, denk vooral door dat ene track die veel meisjes vooral echt voelen van echte liefde (ik mis haar),

jaa hoor echt veel wijfe over die. loverboy doet ze ook veel iedereen kom gelijk in die vibe. hij pakt maatschappelijke probleems aan op hem manier en daarmee komt ie hardcore

Uitspraak van Skirheid op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:35:
Ja stiekz zij ook al dat ie je lang niet gesproken had

ja klopt, wanner kom hij op flcok dan?

hij zei me allang lang geleden hij zou komen

Uitspraak van Skirheid op vrijdag 31 oktober 2008 om 20:36:
haha kijk ook nonchalant bij 0:17 lekker casual over de stoel jwt

:lol: 24/7 casual hij zelfs op suikerfeest van jutzal. altijd geruit hij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha sow dat was en aardige bukake vriend :lol:

ze moest bijna kotsen toen je die dinges achter in der keel propte :lol: