Als ik een relatie heb wil ik met regelmaat weer vrijgezel zijn en als ik vrijgezel ben wil ik een relatie.
Getrouwd is wat en niet getrouwd is ook wat
Ik weet het, ik weet het. Ik heb gewoon moeite met afstand doen van mijn vrijheid en aan de andere kant heb ik behoefte aan genegenheid.
dan past een lat relatie misschien meer bij je, dan echt dat hele vaste samenwoon gedoe
De laatste vriendin was een voorbeeld van hoe niet moet (in mijn geval dan). Die wilde elke dag samen zijn, moest maar stoppen met sporten zodat zij zondags niet meer alleen was en ik dan lekker mee kon naar oma of andere familiebezoekjes
No way
ze bestaan nog zeg
De laatste vriendin was een voorbeeld van hoe niet moet (in mijn geval dan).
Je hebt een leven voordat je elkaar ontmoet en dat hoeft echt niet de vuilnisbak in op het moment dat je een relatie krijgt
Heel egoïstisch ook om dat soort dingen überhaupt te eisen.
Vrijgezel zijn heeft zeker een voordeel, lekker je eigen ding doen wanneer en met wie je dat wil!
Maar een relatie is ook zeker fijn en dat begin ik nu wel te missen. Iemand om lekker tegen aan te kruipen, om leuke dingen mee te doen, mee te kletsen en lekker mee te niksen! Maar ook dan lekker je eigen ding doen en uiteindelijk toch weer bij elkaar uitkomen...
en ik vind het ook heel belangrijk dat beiden partners nog een deel eigen leven hebben, en eigen dingen doen, ipv non stop op elkaars lip te zitten.
idd, je hebt niks te eisen, maar zeker hobby's, vrienden en eigen dingen van iemand te respecteren
lekker toch als je beiden onafhankelijk van elkaar leuke dingen kunt doen dan ben je ook weer blij als je elkaar ziet daarna
Als ik ergens broertje dood aan heb is dat wel bij elkaar op de lip zitten, wekt alleen irritaties op. Samen zijn moet leuk zijn, niet verstikkend en dergelijke. Het HOEFT niet. Het MAG.
Probleem is dat ze die niet echt had, de vrienden zet ze gewoon aan de kant zodra ze een relatie heeft.
Precies Wat dat betreft zitten we op dezelde golflengte Ik zou willen dat het er meer waren, helaas valt dat in de praktijk toch te vaak tegen.
idd, ik wil me altijd verheugen op mijn partner , ipv de gewoonte overal maar van in zien. je moet geen gewoonte voor elkaar worden
heel dom, merk je gelijk hoe veel waarde ze hecht aan vriendschappen
en hebt ook weer lekker behoefte om samen te zijn
voor mij wordt het pas een probleem als iemand steeds thuis ''hangt'' en ik geen eigen privacy meer heb, daar ben ik namelijk wel op gesteld, moet soms de tijd hebben om te te kunnen terug trekken en om even alleen te kunnen zijn
zij er gewoon de hele tijd bij komt staan te zuchten. Zo van 'geef me aandacht'. Werkt bij mij averechts, nu is het natuurlijk niet zo dat ik alleen aandacht geeft wanneer het mij uitkomt, maar dat soort dingen word ik echt niet blij van.
Exactly, je hoeft niet samen te zijn om samen te zijn. Lekker elkaar loslaten, vrijheid, blijheid (zolang dat niet inhoudt dat een heel voetbalteam haar slaapkamer bezoekt).
pfff letterlijk een blok aan je been dus, bah nee daar moet ik ook niks van hebben
zolang er maar geen dingen gebeuren die niet horen in een relatie, vertrouwen in elkaar is één van de belangrijkste bouwstenen, als dat goed zit, kun je je partner ook zijn/haar deel vrijheid geven zonder dat dat een probleem is. je weet immers dat ze van zelf weer thuis komen
Op een gegeven moment was het ook alleen maar ruzie maken daarover, ik vertikte het gewoon om te stoppen met honkbal voor haar. Je hebt een leven voordat je elkaar ontmoet en dat hoeft echt niet de vuilnisbak in op het moment dat je een relatie krijgt. Heel egoïstisch ook om dat soort dingen überhaupt te eisen.
Voorlopig ben ik liever vrijgezel...
Als ik ECHT verliefd word wil ik er natuurlijk wel voor gaan, alleen dat zie ik niet snel gebeuren
Ik wil wel eens af van dat sextekort dat dat met zich meebrengt
Als ik ECHT verliefd word wil ik er natuurlijk wel voor gaan, alleen dat zie ik niet snel gebeuren
ach ja...dat kan
Alles goed?