Partyflock

Forumonderwerp · 940018

Waarschuw beheerder
????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
na jaren vrijgezellig te zijn geweest kies ik toch voor me relatie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als ik een relatie heb wil ik met regelmaat weer vrijgezel zijn en als ik vrijgezel ben wil ik een relatie.

Waarschuw beheerder
Het heeft allebei wel wat. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 07:48:
Als ik een relatie heb wil ik met regelmaat weer vrijgezel zijn en als ik vrijgezel ben wil ik een relatie

Zoals mijn vader altijd zegt "Getrouwd is wat en niet getrouwd is ook wat" ... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een relatie heb wil ik met regelmaat weer vrijgezel zijn en als ik vrijgezel ben wil ik een relatie.

het gras is altijd groener... ( van ziens ;) )

Uitspraak van bonaparte op maandag 2 april 2007 om 08:49:
Getrouwd is wat en niet getrouwd is ook wat

.. en hij neukte erop los ? 8) :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 2 april 2007 om 08:49:
Zoals mijn vader altijd zegt "Getrouwd is wat en niet getrouwd is ook wat" ...

Dat zou mijn vader ook zo kunnen zeggen, vooral omdat hij nu bij zijn derde vrouw rondstuitert.

Waarschuw beheerder
mommenteel liever vrijgezel :p

Waarschuw beheerder
Relatie
Waarschuw beheerder
Liever relatie, maar dat zit er nu nog niet in

Waarschuw beheerder
Relatie 8)Ik ben namelijk hartstikke gelukkig met mijn mannetje! (L)

Waarschuw beheerder
Relatie, maar vrijgezel is ook leuk. Ik zit op een punt dak het niet meer weet.

Waarschuw beheerder

ja dat schiet niet op he mop? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 09:35:
ja dat schiet niet op he mop?

Ik weet het, ik weet het. Ik heb gewoon moeite met afstand doen van mijn vrijheid en aan de andere kant heb ik behoefte aan genegenheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 09:37:
Ik weet het, ik weet het. Ik heb gewoon moeite met afstand doen van mijn vrijheid en aan de andere kant heb ik behoefte aan genegenheid.

dan past een lat relatie misschien meer bij je, dan echt dat hele vaste samenwoon gedoe (y)
zou ik ook niet verkeerd vinden een goeie lat relatie (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 09:40:
dan past een lat relatie misschien meer bij je, dan echt dat hele vaste samenwoon gedoe

De laatste vriendin was een voorbeeld van hoe niet moet (in mijn geval dan). Die wilde elke dag samen zijn, moest maar stoppen met sporten zodat zij zondags niet meer alleen was en ik dan lekker mee kon naar oma of andere familiebezoekjes :rot: No way :D
Waarschuw beheerder
relatie, maar alleen alst een goeie relatie is.
niet goeie relaties leveren zoveel stress op.

gelukkig is mn relatie prima :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 09:00:
Dat zou mijn vader ook zo kunnen zeggen, vooral omdat hij nu bij zijn derde vrouw rondstuitert

Mijn ouders zijn volgende maand 38 jaar getrouwd (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 09:46:
De laatste vriendin was een voorbeeld van hoe niet moet (in mijn geval dan). Die wilde elke dag samen zijn, moest maar stoppen met sporten zodat zij zondags niet meer alleen was en ik dan lekker mee kon naar oma of andere familiebezoekjes

:rot: ze bestaan nog zeg :/
No way

Dat begrijp ik. Moet er niet aan denken zeg :/

Waarschuw beheerder
Soms geniet ik van me leven als vrijgezel!
Maar die vastigheid mis ik ook wel!
Je hebt gewoon niemand die je even knuffeld en zegt dattie van je houd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 2 april 2007 om 11:27:
ze bestaan nog zeg

Op een gegeven moment was het ook alleen maar ruzie maken daarover, ik vertikte het gewoon om te stoppen met honkbal voor haar. Je hebt een leven voordat je elkaar ontmoet en dat hoeft echt niet de vuilnisbak in op het moment dat je een relatie krijgt. Heel egoïstisch ook om dat soort dingen überhaupt te eisen.

Die muts die zat me vlak na een wedstrijd ook te sms'en of ik al weer op weg naar huis was. Gatverdegatver.

Waarschuw beheerder
De laatste vriendin was een voorbeeld van hoe niet moet (in mijn geval dan).

al mijn exen zijn voorbeelden van hoe het niet moet, en wat ik zeker ook niet meer wil in een relatie, dan blijf ik nog liever alleen (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:31:
Je hebt een leven voordat je elkaar ontmoet en dat hoeft echt niet de vuilnisbak in op het moment dat je een relatie krijgt

en ik vind het ook heel belangrijk dat beiden partners nog een deel eigen leven hebben, en eigen dingen doen, ipv non stop op elkaars lip te zitten.

Heel egoïstisch ook om dat soort dingen überhaupt te eisen.

idd, je hebt niks te eisen, maar zeker hobby's, vrienden en eigen dingen van iemand te respecteren (y)

lekker toch als je beiden onafhankelijk van elkaar leuke dingen kunt doen (y) dan ben je ook weer blij als je elkaar ziet daarna (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:29:
Soms geniet ik van me leven als vrijgezel!
Maar die vastigheid mis ik ook wel!
Je hebt gewoon niemand die je even knuffeld en zegt dattie van je houd!

Same here!!

Waarschuw beheerder
Vrijgezel zijn heeft zeker een voordeel, lekker je eigen ding doen wanneer en met wie je dat wil!

Maar een relatie is ook zeker fijn en dat begin ik nu wel te missen. Iemand om lekker tegen aan te kruipen, om leuke dingen mee te doen, mee te kletsen en lekker mee te niksen! Maar ook dan lekker je eigen ding doen en uiteindelijk toch weer bij elkaar uitkomen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:39:
Vrijgezel zijn heeft zeker een voordeel, lekker je eigen ding doen wanneer en met wie je dat wil!

Maar een relatie is ook zeker fijn en dat begin ik nu wel te missen. Iemand om lekker tegen aan te kruipen, om leuke dingen mee te doen, mee te kletsen en lekker mee te niksen! Maar ook dan lekker je eigen ding doen en uiteindelijk toch weer bij elkaar uitkomen...

Daar sluit ik me volledig bij aan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:36:
en ik vind het ook heel belangrijk dat beiden partners nog een deel eigen leven hebben, en eigen dingen doen, ipv non stop op elkaars lip te zitten.

Als ik ergens broertje dood aan heb is dat wel bij elkaar op de lip zitten, wekt alleen irritaties op. Samen zijn moet leuk zijn, niet verstikkend en dergelijke. Het HOEFT niet. Het MAG.

idd, je hebt niks te eisen, maar zeker hobby's, vrienden en eigen dingen van iemand te respecteren

Probleem is dat ze die niet echt had, de vrienden zet ze gewoon aan de kant zodra ze een relatie heeft.

lekker toch als je beiden onafhankelijk van elkaar leuke dingen kunt doen dan ben je ook weer blij als je elkaar ziet daarna

Precies (Y) Wat dat betreft zitten we op dezelde golflengte (Y) Ik zou willen dat het er meer waren, helaas valt dat in de praktijk toch te vaak tegen.
Waarschuw beheerder
relatie licht er aan met hoeveel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GUU-GUU op maandag 2 april 2007 om 11:46:
relatie licht er aan met hoeveel

Ligt :x

Lesbische hentai is helemaal jouw ding zie ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:42:
Als ik ergens broertje dood aan heb is dat wel bij elkaar op de lip zitten, wekt alleen irritaties op. Samen zijn moet leuk zijn, niet verstikkend en dergelijke. Het HOEFT niet. Het MAG.

idd, ik wil me altijd verheugen op mijn partner , ipv de gewoonte overal maar van in zien. je moet geen gewoonte voor elkaar worden :nee:

Probleem is dat ze die niet echt had, de vrienden zet ze gewoon aan de kant zodra ze een relatie heeft.

heel dom, merk je gelijk hoe veel waarde ze hecht aan vriendschappen :S

Precies Wat dat betreft zitten we op dezelde golflengte Ik zou willen dat het er meer waren, helaas valt dat in de praktijk toch te vaak tegen.

ik ben juist blij als mijn vriend lekker wat voor zich zelf gaat doen, of dat nu alleen is of met zijn vrienden dat moet die zelf weten, gun hem zijn plezier, net zoals ik me dat zelf ook gun, en als hij thuis komt ben ik ook weer blij hem te zien, je hebt wat te kletsen over wat je beiden gedaan hebt. en hebt ook weer lekker behoefte om samen te zijn (y)

voor mij wordt het pas een probleem als iemand steeds thuis ''hangt'' en ik geen eigen privacy meer heb, daar ben ik namelijk wel op gesteld, moet soms de tijd hebben om te te kunnen terug trekken en om even alleen te kunnen zijn (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 11:57:
idd, ik wil me altijd verheugen op mijn partner , ipv de gewoonte overal maar van in zien. je moet geen gewoonte voor elkaar worden

Sleur is funest voor een relatie meestal. Gewoon een goede middenweg zien te vinden.

heel dom, merk je gelijk hoe veel waarde ze hecht aan vriendschappen

Helemaal niets dus. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat we naar de kroeg gingen en ik dan bijvoorbeeld een potje ging darten of dobbelen met wat bekenden en zij er gewoon de hele tijd bij komt staan te zuchten. Zo van 'geef me aandacht'. Werkt bij mij averechts, nu is het natuurlijk niet zo dat ik alleen aandacht geeft wanneer het mij uitkomt, maar dat soort dingen word ik echt niet blij van.

en hebt ook weer lekker behoefte om samen te zijn

Precies. Ik hou er bijvoorbeeld van om een goed boek te lezen of gewoon *kuch*kuch* een uurtje te gaan wandelen in het bos, maar och nee, je MOET GTST KIJKEN! Welnee :D
(de strekking is trouwens: blij dat ik van haar af ben)

voor mij wordt het pas een probleem als iemand steeds thuis ''hangt'' en ik geen eigen privacy meer heb, daar ben ik namelijk wel op gesteld, moet soms de tijd hebben om te te kunnen terug trekken en om even alleen te kunnen zijn

Exactly, je hoeft niet samen te zijn om samen te zijn. Lekker elkaar loslaten, vrijheid, blijheid (zolang dat niet inhoudt dat een heel voetbalteam haar slaapkamer bezoekt).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 12:06:
zij er gewoon de hele tijd bij komt staan te zuchten. Zo van 'geef me aandacht'. Werkt bij mij averechts, nu is het natuurlijk niet zo dat ik alleen aandacht geeft wanneer het mij uitkomt, maar dat soort dingen word ik echt niet blij van.

pfff letterlijk een blok aan je been dus, bah nee daar moet ik ook niks van hebben :nee:

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 12:06:
Exactly, je hoeft niet samen te zijn om samen te zijn. Lekker elkaar loslaten, vrijheid, blijheid (zolang dat niet inhoudt dat een heel voetbalteam haar slaapkamer bezoekt).

zolang er maar geen dingen gebeuren die niet horen in een relatie, vertrouwen in elkaar is één van de belangrijkste bouwstenen, als dat goed zit, kun je je partner ook zijn/haar deel vrijheid geven zonder dat dat een probleem is. je weet immers dat ze van zelf weer thuis komen :)

Waarschuw beheerder
Relatie :)

Waarschuw beheerder
ik heb zelf liever een relatie dan vrijgezel zijn. Vind het niet leuk om alleen te zijn. Als je vrijgezel bent hoef je natuurlijk ook niet alleen te zijn maar met een relatie vind ik het toch anders :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 12:32:
pfff letterlijk een blok aan je been dus, bah nee daar moet ik ook niks van hebben

Ik werd dat ook wel spuugzat. Ik zag het op een gegeven moment niet meer zitten tussen ons en begon ze over de toekomst, samenwonen, kinderen. :bye: was het toen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 12:32:
zolang er maar geen dingen gebeuren die niet horen in een relatie, vertrouwen in elkaar is één van de belangrijkste bouwstenen, als dat goed zit, kun je je partner ook zijn/haar deel vrijheid geven zonder dat dat een probleem is. je weet immers dat ze van zelf weer thuis komen

Wederzijds vertrouwen is het fundament, anders hoef je er natuurlijk geen eens aan te beginnen.
Waarschuw beheerder
Op een gegeven moment was het ook alleen maar ruzie maken daarover, ik vertikte het gewoon om te stoppen met honkbal voor haar. Je hebt een leven voordat je elkaar ontmoet en dat hoeft echt niet de vuilnisbak in op het moment dat je een relatie krijgt. Heel egoïstisch ook om dat soort dingen überhaupt te eisen.

Een relatie is een aanvulling op je leven, geen invulling.
Als mijn vriend dat soort belachelijke eisen gaat stellen gaan we nog veel ruzie krijgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 2 april 2007 om 13:21:
Als mijn vriend dat soort belachelijke eisen gaat stellen gaan we nog veel ruzie krijgen!

Vandaar dat ik nu gewoon weer vrijgezel ben, duurt al een tijdje, maar heb er weinig behoeft aan om nog eens zoiets mee te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 00:33:
het heeft beiden zijn voors en tegens

:jaja:
Waarschuw beheerder
Voorlopig ben ik liever vrijgezel...

Als ik ECHT verliefd word wil ik er natuurlijk wel voor gaan, alleen dat zie ik niet snel gebeuren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op maandag 2 april 2007 om 13:43:

Ik wel eens af van dat 'Relatie: nee'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 13:51:
Ik wel eens af van dat 'Relatie: nee'.

owww...ik niet.

Ik wil wel eens af van dat sextekort dat dat met zich meebrengt

Maar een vaste relatie komt me op het moment ff niet uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op maandag 2 april 2007 om 13:43:

Als ik ECHT verliefd word wil ik er natuurlijk wel voor gaan, alleen dat zie ik niet snel gebeuren

Precies :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op maandag 2 april 2007 om 13:53:
Ik wil wel eens af van dat sextekort dat dat met zich meebrengt

Ik ook. Maar daarvoor wil ik best een relatie hebben hoor o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 13:57:
Ik ook. Maar daarvoor wil ik best een relatie hebben hoor

ach ja...dat kan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondjee074 op maandag 2 april 2007 om 13:55:

Ik sluit me hierbij aan.

Waarschuw beheerder
Ik doe geen relaties (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op maandag 2 april 2007 om 13:58:
ach ja...dat kan

Genegenheid en warmte is ook belangrijk, niet alleen seks.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 14:01:
Genegenheid en warmte is ook belangrijk, niet alleen seks.

Alles goed? :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 april 2007 om 13:59:
Ik sluit me hierbij aan.

Ja daaag! Verzin zelf maar wat :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NilesBanks op maandag 2 april 2007 om 14:02:
Alles goed?

Doe eens, ik heb een milde dag o:)