Partyflock

Forumonderwerp · 939734
1 volger · 1559x bekeken
Waarschuw beheerder
Ben je verlegen als je verliefd bent??
Hoe ga jij daar mee om??
Wat zeg je wel wat zeg je niet??
leef je uit!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@riekje op vrijdag 30 maart 2007 om 23:20:
Ben je verlegen als je verliefd bent??

met praten niet, maar met dingen doen wel :P

Hoe ga jij daar mee om??

Door feesten :P

Wat zeg je wel wat zeg je niet??

Ik zeg maar, maar vertel niets :D

leef je uit!!

gaat goed komen :P

Waarschuw beheerder
neeejjj Dat ben ik niet!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 13:29:
ik stotter een eind weg als ik iemand echt leuk vind

Hier nog 1 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte ik et?!? op dinsdag 12 juni 2007 om 00:19:
In het begin ben ik echt nog wel verlegen jaah!!1 natuurlijk niet met alles....
maar als ik echt mezelf ben dan ben ik echt wel anders als in het begin.... en jaah heb dan wel is gehoord dat ze niet hadden verwacht dat ik zo was!!! altijd eerst beetje de kat uit de boom kijken hoe de ander iss~!!!!

ja ken dat wel ja!

Waarschuw beheerder
:) ben zelf wel altijd verlegen als ik iemand echt leuk vindt.. kan dan altijd moeilijk de woorden vinden om te zeggen wat ik wil zeggen :P en komt er dan iets uit is het weer net niet wat je wou zeggen :P erg handig ahum...

Heb normaal helemaaaaal geen moeite om met mensen te praten en op stap gezellig met iedereen lullen! lang leven de lol en feesten! Maar zodra er een meisje is dat ik ECHT oprecht leuk vindt.. dan kan ik de woorden niet meer vinden :p wor ik erg verlegen en weet mezelf geen houding te geven :p zwaar frustrerend! En doordat ik verder nooit geen problemen heb met sociale contacten te leggen verwacht niemand dat van je :( handig is anders :)

Waarschuw beheerder
Grote mond maar een heel klein hartje.......maar dat zie je toch wel......lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juni 2007 om 09:30:
:) ben zelf wel altijd verlegen als ik iemand echt leuk vindt.. kan dan altijd moeilijk de woorden vinden om te zeggen wat ik wil zeggen :P en komt er dan iets uit is het weer net niet wat je wou zeggen :P erg handig ahum...

Heb normaal helemaaaaal geen moeite om met mensen te praten en op stap gezellig met iedereen lullen! lang leven de lol en feesten! Maar zodra er een meisje is dat ik ECHT oprecht leuk vindt.. dan kan ik de woorden niet meer vinden :p wor ik erg verlegen en weet mezelf geen houding te geven :p zwaar frustrerend! En doordat ik verder nooit geen problemen heb met sociale contacten te leggen verwacht niemand dat van je :( handig is anders :)

:jaja: klinkt zeer bekend allemaal :D

Waarschuw beheerder
ja, daarom laat ik ze ook moeite doen voor mij :yes: