Partyflock

Forumonderwerp · 939500

Waarschuw beheerder
Tweede Kamer wil verbod op Blood & Honour

Uitgegeven: 29 maart 2007 19:01
Laatst gewijzigd: 29 maart 2007 20:22

DEN HAAG - De extreem rechtse organisatie Blood & Honour moet verboden worden. Dat vindt een meerderheid van de partijen in de Tweede Kamer, waaronder het CDA, de SP en de PVV.

CDA-Kamerlid Mirjam Sterk kondigde woensdag aan minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) te vragen om een verbod. "Wat ons betreft is het een uiterst gevaarlijke organisatie die verboden moet worden", zei ze in het actualiteitenprogramma EénVandaag.

De SP steunt het verzoek, maar wil eerst weten of het wel mogelijk is om de extreme organisatie te verbieden.

Verbod

Een woordvoerder van Hirsch Ballin liet in een reactie weten dat het aan het Openbaar Ministerie (OM) is om een verbod te bewerkstelligen. Het OM was donderdagavond niet direct bereikbaar voor commentaar.

Blood & Honour is een internationale organisatie van rechtse extremisten. In Nederland zou Blood & Honour tweehonderd leden tellen.

bron: nu.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op vrijdag 6 april 2007 om 13:59:
Kan het aub over B&H enz gaan ipv die onzin

Wat is er dan zinnig aan B&H?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op vrijdag 6 april 2007 om 13:59:
Kan het aub over B&H enz gaan ipv die onzin.

ben ik het wel mee eens dus bij deze ontopic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 6 april 2007 om 14:00:
Wat is er dan zinnig aan B&H?

Genoeg.

Dit topic gaat over B&H niet om wat voor een auto je rijd. :vaag:

Waarschuw beheerder
Dit topic gaat over B&H niet om wat voor een auto je rijd.

Die schijnen verboden te gaan worden. 8)

Weet niet of dat niet goed of wel goed is. Maar het zijn natuurlijk wel een stel kanslozen bij elkaar. In ieder geval moeten ze goed in de gaten worden gehouden en gepakt op alles waarmee ze de wet overtreden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 14:50:
Die schijnen verboden te gaan worden. 8)

Zal ze nooit gaan lukken. 8)

Waarschuw beheerder
'tuurlijk wel.. met een pennestreek..

Maar dan zijn ze verboden maar nog niet weg (dat bedoel je toch?)
Waarschuw beheerder
B&H is een internationale organisatie.

Ik wens ze succes met het verbieden. (Y) :lol:
Artiest Xerxes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 april 2007 om 13:43:
t gaat ze vooral om de joden

:no: Alles wat niet blank is moet er aan volgens deze gasten :/
Waarschuw beheerder
:x
laat maar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wens ze succes met het verbieden.

Ik snap je punt. Maar in België gaan ze verboden worden en in Spanje zijn ze dat al. Dat kan dus gewoon wel. Dan zijn ze hier verboden. Punt.

Waarschuw beheerder
Dit topic gaat over B&H niet om wat voor een auto je rijd.

Maar wat vind jij van de organisatie dan? En dan niet over het verbod want dat weet ik nu wel. Maar hoe sta je tegenover B&H?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 15:15:
Ik snap je punt. Maar in België gaan ze verboden worden en in Spanje zijn ze dat al. Dat kan dus gewoon wel. Dan zijn ze hier verboden. Punt.

Dat zal best, maar b&h zal nog steeds altijd blijven bestaan, verbod of niet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 15:16:
Maar hoe sta je tegenover B&H?

Leven en laten leven. (Y)
Ieder zijn/haar ding.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op vrijdag 6 april 2007 om 15:18:
Ieder zijn/haar ding.

daar moet ik haar gelijk in geven eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
Ieder zijn/haar ding.

Ook jouw ding?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2007 om 15:26:
Ook jouw ding?

Nee dankje.
Waarschuw beheerder
Leven en laten leven.
Ieder zijn/haar ding.

dat noem ik nou is een goede stelling (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Xerxes op vrijdag 6 april 2007 om 15:01:
Alles wat niet blank is moet er aan volgens deze gasten

waarom stond er op die site dan een heel artikel van een radicale moslim?

ze hebben niks tegen de radicale moslims omdat die ook voor segregatie en ieder in zn eigen land zijn.
Waarschuw beheerder
Blood & Honour mag net zo hard dood als die moslimextremisten...

Zag ze laatst op TV met hun Nederlandse Hitler-look-a-like met z'n nep Fuhrer-accent. Het is echt een trieste vertoning. Iedereen met een beetje verstand kijkt dwars door zulke vertoningen heen... Simpele lui allemaal :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorre op vrijdag 6 april 2007 om 19:12:
Iedereen met een beetje verstand kijkt dwars door zulke vertoningen heen... Simpele lui allemaal :no:

daar ben ik het mee eens ik vind dat ook diep triest. wat ik vind van B&H is:het zijn wel organisaties die wel laten merken dat we ook aan ons eigen volk moeten denken.alleen soms op een te radicale manier!! maar van mij mogen ze blijven om nederland wakker te houden.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 6 april 2007 om 19:11:
Alles wat niet blank is moet er aan volgens deze gasten

waar ik als partime medewerker werk. werken net zo goed niet blanken mensen. en geloof me daar zitten ook goede moslims tussen, maar weet je wat nou zo jmr is DAT HET ER MAAR EEN PAAR ZIJN!!! en de rest Vern*ukt het voor de goede moslims.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjorre op vrijdag 6 april 2007 om 19:12:
Zag ze laatst op TV met hun Nederlandse Hitler-look-a-like met z'n nep Fuhrer-accent.

Die gast is niet van B&H, dat dat ff duidelijk mag zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 6 april 2007 om 19:25:
waar ik als partime medewerker werk. werken net zo goed niet blanken mensen. en geloof me daar zitten ook goede moslims tussen, maar weet je wat nou zo jmr is DAT HET ER MAAR EEN PAAR ZIJN!!! en de rest Vern*ukt het voor de goede moslims.

waarom quote je mij voor deze uitspraak??
Waarschuw beheerder
neej jij had da in jou staan van Bass froze denk jij staat tog eerder quote hem ff van jou maar was nie op jou bedoelt hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]Boerke[NL] op vrijdag 6 april 2007 om 19:50:
neej jij had da in jou staan van Bass froze denk jij staat tog eerder quote hem ff van jou maar was nie op jou bedoelt hoor

maaktet niet zo ingewikkeld 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 20:36:
domme lui zijn dat,zag net wel op tv. je moet ze niet alleen verbieden,maar ook uitroeien. achterlijken zijn het,beetje hitler en ssers verheerlijken.

dat is hun mening. Als zei Hitler en de SS willen verheerlijken, dan doen ze het maar, zolang ze maar geen aanslagen of zo gaan plegen, je mag toch je eigen mening hebben? Of is Nederland nu al zo ver gezonken dat je alleen je mening mag geven als je links bent???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zondag 8 april 2007 om 12:55:
dat is hun mening. Als zei Hitler en de SS willen verheerlijken, dan doen ze het maar, zolang ze maar geen aanslagen of zo gaan plegen, je mag toch je eigen mening hebben? Of is Nederland nu al zo ver gezonken dat je alleen je mening mag geven als je links bent???

Pfft hou toch op...
Alsof Hitler en de SS verheerlijken "zomaar" iets is. Je verheerlijkt personen die miljoenen moorden op hun geweten hebben.
Logisch dat mensen hier van gaan stijgeren, stel je vader is vermoord in een consentratiekamp en 1 of andere idioot loopt hitler op te hemelen.
Wat moeten mensen dan zeggen? Ach het is maar een mening en die jongens doen toch niets? Zulke dingen proberen meteen de kop in te drukken.

En nu heb ik het niet alleen over B&H maar ook over terrorisme en extremisten (links, rechts, moslim whatever)
Ergens is Osama bin Laden begonnen met "ook maar een mening"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [050 'T hoge Noorden 050](l)moontjuh(k) op zondag 8 april 2007 om 12:55:

Geld dat dan ook voor pedofilie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MamaDeLuxe op zondag 8 april 2007 om 14:13:
Pfft hou toch op...
Alsof Hitler en de SS verheerlijken "zomaar" iets is. Je verheerlijkt personen die miljoenen moorden op hun geweten hebben.

Dat doen wel meer mensen, alleen is het verheerlijken van die mensen niet verboden of geen taboe. Wat dat betreft zie ik het verschil niet. Maar het is nou eenmaal verboden om dat ene stukje geschiedenis of zijn simbolen te verheerlijken, en daar hebben mensen zich aan te houden. (of het nou terecht is of niet)
Waarschuw beheerder

Je hoeft niet links te zijn om Hitler niet te verheerlijken hoor. Hoveel VVDers ken je die Hitler verheerlijken?
Waarschuw beheerder
je mag toch je eigen mening hebben?

ja je mag je eigen mening hebben. maar het is juist erg jammer dat deze "helden" van jou, geen meningsvrijheid nastreven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 20:26:
Tweede Kamer wil verbod op Blood & Honour

(Y) stelletje verwarde nazi's

Waarschuw beheerder
zowaar keertje eens met kattivo

je bedoelt knoalster? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B&D]guus op zondag 8 april 2007 om 19:26:
Uitspraak van [Grunn]Deukertje[Grunn] op zondag 8 april 2007 om 12:55:
Of is Nederland nu al zo ver gezonken dat je alleen je mening mag geven als je links bent???

geniaal

briljant
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op maandag 2 april 2007 om 12:55:
Uitspraak van Oxygen op maandag 2 april 2007 om 12:48:
Moest je even melden hé, ben je ook weer stoer.. (Y) Germaanse zelfmoord commando.. :loser:

Als jullie zulke figuren al combineren met B&H. :frusty:

Kijk zijn profiel, gastenboek, en vrienden.

Lijkt me bewijs genoeg om te zeggen dat dit een wazi is.

Ja je hebt helemaal gelijk:D

Waarschuw beheerder
je mag toch je eigen mening hebben?

die mensen die volgens jou een eigen mening mogen hebben, vinden juist niet dat iedereen een eigen mening mag hebben :frusty:

Waarschuw beheerder
Maar hoe sta je tegenover B&H?

Leven en laten leven.
Ieder zijn/haar ding.

maar dat is dus schijnbaar niet de instelling van B&H %)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij kwamen ze hier pas mee aan toen Arres was gearresteerd...
Best raar, want B&H is er wel langer als vandaag :/

Van mij mag B&H blijven, alleen mis ik dat het goed georganiseerd is. (voor zover ik weet)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 17:38:
vinden juist niet dat iedereen een eigen mening mag hebben

Is ook een mening...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 9 april 2007 om 17:49:
Volgens mij kwamen ze hier pas mee aan toen Arres was gearresteerd...
Best raar, want B&H is er wel langer als vandaag :/
(voor zover ik weet)

:yes:

De 17e hebben ze idd bij Arris een flinke wapenarsenaal gevonden e.d.
En o.a. hij is in 2003 begonnen met B&H RVF.
Dus dat kan idd goed.

Uitspraak van Satanica op maandag 9 april 2007 om 17:49:
Van mij mag B&H blijven, alleen mis ik dat het goed georganiseerd is. (voor zover ik weet)

So true. :)

Waarschuw beheerder
Arris de Bruin :lol:

ook al zo'n fijn figuur.. NSB-embleempje op mouw, 88 op de hand getatoeeerd.. Kortom, ideale schoonzoon..

[img width=358 height=454]http://kafka.antifa.net/bruin.arris.de.jpg[/img]
alleen mis ik dat het goed georganiseerd is

Check de foto en je snapt waarom..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik kwam net door googelen op pagina uit van antifa, de tekst er boven.
Zaterdagavond 17 maart 2007 doet een arrestatieteam in Spijkenisse een opmerkelijke wapenvondst in een woning. Vuurwapens, munitie, kogelvrije vesten, een machinegeweer en verschillende spijkerbommen. Dat de bewoner van de woning, naziskinhead Arris de Bruin, een voorliefde voor wapens heeft is geen grote verrassing. Het is wel opmerkelijk dat iemand met een dusdanig gewelddadig profiel zo dom is om zo’n vracht aan wapens in huis te bewaren.

Waarschuw beheerder
Een vrije mening dat is Nederland en dat is maar goed ook.
Maar voor de mensen die even mee willen lullen hierow over B&H check hun site maar eerst even, om te zien wie hun idolen zijn..mja niet alleen hitler..maar veel meer van die rare wezens..

Ik heb het een paar weken geleden gechecked omdat ze in het nieuws waren en ik toch wel benieuwd was over waar het nou echt om gaat.

Hun site spreekt voor zich, en daar is niets goed aan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 april 2007 om 00:00:
Check de foto en je snapt waarom..

bullshit

je kent die gast nieteens.
Waarschuw beheerder
optiefen met dat soort kk zwakzinnigen... ben benieuwd wanneer ze weer een stad bezoeken om als boksbal te fungeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funtje (F) op dinsdag 10 april 2007 om 00:52:
bullshit

je kent die gast nieteens.

Idd, je moet kijken naar het innerlijke van iemand. nsb logo en 88 tattoo zien we dan maar even door de vingers:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mooimangz op dinsdag 10 april 2007 om 01:27:
optiefen met dat soort kk zwakzinnigen...

Precies!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op dinsdag 10 april 2007 om 01:37:
Idd, je moet kijken naar het innerlijke van iemand. nsb logo en 88 tattoo zien we dan maar even door de vingers:/

Dat krijg je met personen die alleen dat zien.