Partyflock

Forumonderwerp · 939449
Waarschuw beheerder
hier wou ik even mijn broer's stoere auto delen met de anderen, hij word helemaal identiek als de K.I.T.T van de Knight Rider, zo'n vette bak is dat! ik hou niet van auto's maar als ik deze zie en in zit nou nou nou :kwijl:

dit is mijn broers PF
https://partyflock.nl/user/229483

[img width=373 height=281 cacheid=000dc0040027621a267f52981a01d3730a]http://i78.photobucket.com/albums/j120/harley8118/Pontiac1.jpg[/img]
orginele staat

[img width=373 height=281 cacheid=000dc00b002762203717d0e71a01d3730a]http://i78.photobucket.com/albums/j120/harley8118/Kenteken3.jpg[/img]
kenteken plaat

[img width=373 height=281 cacheid=000dc0130027622e02cc5a6c1a01d3730a]http://i78.photobucket.com/albums/j120/harley8118/Kitt7.jpg[/img]
mijn broer bij ons voorhuis met zijn speeltje

[img width=373 height=281 cacheid=000dc01900276239f74cfcac1a01d3730a]http://i78.photobucket.com/albums/j120/harley8118/Kitt3.jpg[/img]

[img width=373 height=281 cacheid=000dc01e00276243410f3f8a1a01d3730a]http://i78.photobucket.com/albums/j120/harley8118/Kitt19.jpg[/img]

[img width=281 height=373 cacheid=000dc0200027624d01d7fcf01a01d3730a]http://i78.photobucket.com/albums/j120/harley8118/Kitt30.jpg[/img]

voor meer foto's kijk de website :
http://home.versatel.nl/knight/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op dinsdag 1 mei 2007 om 12:01:
Ik doe het je niet na

Nejtes gedaan met dat ledlicht in de gril..

;) dankje. zijn alleen geen ledjes ;) zijn 21watt gewonne lampies ;) (8 stuks) die zijn overdag teminsten te zien :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazz op woensdag 2 mei 2007 om 10:55:
Dit moet gewoon een grap zijn over die KITT wagen, ga je je ook verkleden als die David Hasselhof dan?

Yep hahahaha lol :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinatra op woensdag 2 mei 2007 om 11:57:
k zou zegge, zoek de dikste boom op met dat autootje en geef vol gas!

dat ding heeft nog nie eens een trekhaak

HAhahahahaha een sportwagen met een trekhaak ?????

Hmm hahahaha oke dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazz op woensdag 2 mei 2007 om 16:57:
Tja lekker oprotten met je grote muil, leeftijd zegt geen reet, kan zo invoeren in me profiel dat ik 60 ben, net als jij dat je 21 bent.

Geilen op een amerikaan met gekke lampjes voorin doe je maar op de kleuterschool.

Hahahaha tjonge jonge, jij geilt op je corrado hmm word ik niet echt bepaalt warm van ;)

Ene tja ach mensen die op een amerikaan geilen zijn pas mensen ;) ene op die speel goed auto's zijn turbo kleuters :D ma ja ieder zijn hobby ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazz op donderdag 3 mei 2007 om 11:03:
vraag me af of die wagen ook knopje heeft voor turbo boost enzo, beetje springen over de snelweg zo.,.. dik hoor.. wou dat ik het had allemaal....

Lach gas doet wonderen :D hahahahaha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 17:25:
Uitspraak van Dhr_WeedY op vrijdag 27 april 2007 om 11:15:
zulke autó's zijn wel mooi alleen nederland heeft er de wegen niet voor..

klopt, teveel bochten

Wat denk je van die k*t drempels?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bladerider op zondag 29 april 2007 om 22:37:
laat maar zeggen dat de jappanners de snelheid hebben door de toerentallen en minder gewicht, de amerikanen hebben koppel en een niet na te maken geluid, k kan het weten want ik heb een aantal amerikanen en 2 daarvan zijn trans am's, en een prelude vtec.

trouwens laatst stond er op marktplaats een dashboard, stuur, motorkap en bumper van een echte kitt te koop, ziet er wel super uit

Helemaal mee eens :D V8 geluid in is niet na te maken met wat voor demper dan ook :D

Ene heb zelf pontiac Firebird Formula ene een mazda mx-6 ;)

Klopt heb die dash wel zien staan ;) is van een maat van me ;) komt er bij mij op ten duur ook in :D stuur , motorkap en bumper en lichtjes zitten er al in :D

Ziet er zeker super uit :D staat elke turbokleuter bij te kwijlen :P

[img width=373 height=281]http://home.versatel.nl/knight/Afbeeldingen/Stuur/Stuur1.jpg[/img]

[img width=373 height=281]http://home.versatel.nl/knight/Afbeeldingen/Stuur/Stuur2.jpg[/img]

[img width=373 height=281]http://home.versatel.nl/knight/Afbeeldingen/Stuur/Stuur3.jpg[/img]

[img width=373 height=281]http://home.versatel.nl/knight/Afbeeldingen/Stuur/Stuur4.jpg[/img]

En anders ff kijken op mijn site :D kun je de update's in de gaten houde ;)

http://home.versatel.nl/knight
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op donderdag 3 mei 2007 om 11:36:
een audi waar maar 5 van in NL rijden...

Wat is dat voor Audi :O ?
Uitspraak van Pontiac Firebird op donderdag 3 mei 2007 om 18:52:
dankje. zijn alleen geen ledjes zijn 21watt gewonne lampies (8 stuks) die zijn overdag teminsten te zien

:D ook goed...kvind et vet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op vrijdag 4 mei 2007 om 09:40:
Wat is een turbokleuter?

Iemand die niet in een V8 rijdt blijkbaar ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 10:14:
Audi 100 rijden er 1000en van in nl.....

Ja, maar dat is wat iemand anders zei...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op vrijdag 4 mei 2007 om 10:30:
Ja, maar dat is wat iemand anders zei...

je vroeg alleen wat voor audi het was :P dat er toevallig achterstond dat er zoveel in nl rijden was omdat ik geen zin had om moeilijk te doen :lol:
Waarschuw beheerder
Tja ik blijf erbij dat je gewoon een steekje los hebt als je bezig bent met gekke stuurtjes en knopjes in je auto aan het maken bent, dan maar een turbo kleuter maar ik kan tenminste wel zeggen dat ik geen dwaas ben die KITT met ze horloge oproept...
Waarschuw beheerder
tja en dat je kitt gewoon ziekelijk hard zoekrijdt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazz op vrijdag 4 mei 2007 om 10:59:
Tja ik blijf erbij dat je gewoon een steekje los hebt als je bezig bent met gekke stuurtjes en knopjes in je auto aan het maken bent, dan maar een turbo kleuter maar ik kan tenminste wel zeggen dat ik geen dwaas ben die KITT met ze horloge oproept...

mss heeft ie wel een moeilijke jeugd gehad:P

Waarschuw beheerder
kan dr geen slotje op ofzo?
Waarschuw beheerder
Ben ik nou ook een Turbokleuter ??
Waarschuw beheerder
Wat voor auto heb je dan?

En waar is dik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op vrijdag 4 mei 2007 om 15:58:
Wat voor auto heb je dan?

moet je ff me profiel checken, dan zie je vanzelf het koekblik ;-)

Overigens good old Duitse degelijkheid :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat stuurtje :x woehaha

turbokleuters zijn noest B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazz op vrijdag 4 mei 2007 om 10:59:

Tja gekke knopjes en stuurtjes ? ach jah turbokleuters gooien ook vanalles en nog wat op hun auto, een tering grote spoiler net als een vliegtuig ene allemaal troep aan en onder de auto tja en bij zulke zit er geen steekje los ? ;)

Yep turbokleuter ben je ;) geen smaak kwa auto's ;)

Ene jah ach iedereen zijn eigen hobby.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinatra op vrijdag 4 mei 2007 om 15:26:
mss heeft ie wel een moeilijke jeugd gehad

Wie weet joh ;) slaat ook werkelijk nergens op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op vrijdag 4 mei 2007 om 12:53:
tja en dat je kitt gewoon ziekelijk hard zoekrijdt

Tja je mag me zoek rijden of wat ;) maakt mij geen reet uit.

Kijk zet jou auto maar es naast die van mij ;) kijk dan maar es wie er meer bekijks heeft.

Kijk en ik rag me auto niet af met hoge toeren om meer geluid te maken, bij mij is het niet nodig een sportdemper of wat ook. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pontiac Firebird op vrijdag 4 mei 2007 om 20:08:
Tja gekke knopjes en stuurtjes ? ach jah turbokleuters gooien ook vanalles en nog wat op hun auto, een tering grote spoiler net als een vliegtuig ene allemaal troep aan en onder de auto tja en bij zulke zit er geen steekje los

een beetje echte turbokleuter doet dat niet,net zoals een echte liefhebber van een pontiac die er geen wannebee kitt van maakt :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op vrijdag 4 mei 2007 om 09:40:
Wat is een turbokleuter?

Dan zijn jongetjes zie met een auto rijden met grote spoiler troep onder en aan de auto, achtelijk veel lawaai van de uitlaat en die altijd met hoge toeren rijden om maar meer op te vallen. ;)

Kijk dat zijn TURBOKLEUTERS :D

Waarschuw beheerder
zonder turbo? :/ dat zijn ricers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pontiac Firebird op vrijdag 4 mei 2007 om 20:14:
Dan zijn jongetjes zie met een auto rijden met grote spoiler troep onder en aan de auto, achtelijk veel lawaai van de uitlaat en die altijd met hoge toeren rijden om maar meer op te vallen.

:roflol: ah, dan ben ik er toch geen één.

Maarre Amerikanen vind ik ook cool hoor. Met name een classic Corvette Stingray ofzo of een 1967 Mustang. Helaas zuipen die bakken zoveel anders had ik er wel één gehad.

Neemt niet weg dat Duitse en Japanse tech superieur is ;-) En ik kan het weten want ik werk in de automotive bij één van de grootste Duitse automaat bouwers van de wereld ;-) .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat volgevreten McDonalds lichaam op die Kitt wagen kan al helemaal niet..!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pontiac Firebird op vrijdag 4 mei 2007 om 20:14:
Dan zijn jongetjes zie met een auto rijden met grote spoiler troep onder en aan de auto, achtelijk veel lawaai van de uitlaat en die altijd met hoge toeren rijden om maar meer op te vallen.

Tja meestal hebben dat soort jochies niet eens een turbo erop.....

Poor
Old
Nigger
Thinks
It's
A
Caddilac
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op zaterdag 5 mei 2007 om 10:26:
Poor
Old
Nigger
Thinks
It's
A
Caddilac

:respect: zo ist maar net :respect:

hoop niet voor em dat ie net als die gast van de knight rider ook zo aan de drank gaat:P Dan heeft ie nog een grotere kreukelzone nodig dan ie nu al heeft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazz op vrijdag 4 mei 2007 om 22:45:

Worden we grof jongetje?

Weet je wat je moet doen met je grote mond eens langs komen ;)

Ken ik je me mcdonals lichaam ff laten zien :P sukkeltje.

TURBOM*THERF*CKER
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinatra op zaterdag 5 mei 2007 om 11:53:
hoop niet voor em dat ie net als die gast van de knight rider ook zo aan de drank gaat Dan heeft ie nog een grotere kreukelzone nodig dan ie nu al heeft

Wie weet joh ;) heb in iedergeval kreukelzone zat, beter dan die maffe VW'tjes of wat ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op zaterdag 5 mei 2007 om 10:26:
Tja meestal hebben dat soort jochies niet eens een turbo erop.....

Uhu neej :D maar dat denken ze wel altijd met te hoge toeren rijden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 20:12:
een beetje echte turbokleuter doet dat niet,net zoals een echte liefhebber van een pontiac die er geen wannebee kitt van maakt

Nee dat doet een turbokleuter ook niet ;) om dat het te duur is :D een Amerikaan ;)

Kijk ik zet geen giga grote spoilers er op om maar op te vallen ;) en eind dempertjes met veel lawaai ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Dikkie- op vrijdag 4 mei 2007 om 20:22:
Maarre Amerikanen vind ik ook cool hoor. Met name een classic Corvette Stingray ofzo of een 1967 Mustang. Helaas zuipen die bakken zoveel anders had ik er wel één gehad.

Neemt niet weg dat Duitse en Japanse tech superieur is En ik kan het weten want ik werk in de automotive bij één van de grootste Duitse automaat bouwers van de wereld .laatste aanpassing 4 mei 2007 20:22

Kijk :D dat zijn leuke bakkies :D

Corvette stingray of een mustang :D beter als een VW'sje of wat ook ;) ene jah ze kosten natuurlijk wel wat maar dan heb je ook wat ;)

En jah ze zuipen maar jah als je een echte liefhebber bent dan moet dat nix uitmaken dacht ik ;)
Waarschuw beheerder
Maarre ff serieus ;-) Ik dacht altijd dat KITT een Pontiac Trans Am was. Zit ik nou naast??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Dikkie- op zaterdag 5 mei 2007 om 17:33:
Maarre ff serieus Ik dacht altijd dat KITT een Pontiac Trans Am was. Zit ik nou naast??

Klopt helemaal ;) een Pontiac Trans am recaro editie 1982

Maar jah verschil ziet je toch niet meer na dat ik hem heb opgebouwt, enige verschil origineel aan de buiten kant is dat de trans am van die lucht inlaten in de spatborden voor had en donkere achterlichten.

En jah had wat luxere bekleding enzo maar voor de rest weinig verschil.

De mijne is een Pontiac Firebird Formula 1987 ff iets nieuwer ;)
Waarschuw beheerder
aha I see.

Alleen dat stuur lijkt me echt kut rijden. In de serie is het wel leuk natuurlijk maar ff lui onderuit is er niet bij met zo'n stuur, of heb je daar geen last van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Dikkie- op zaterdag 5 mei 2007 om 18:02:
Alleen dat stuur lijkt me echt kut rijden. In de serie is het wel leuk natuurlijk maar ff lui onderuit is er niet bij met zo'n stuur, of heb je daar geen last van?

Het is op het begin wel lastig sturen ja ;) want je ken niet meer overpakken ;) maar als je er een tijdje mee rijd heb je er geen last meer van, stuur met 1 hand en lekker onderuit ;)

Maar tis zeker wel wennen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pontiac Firebird op zaterdag 5 mei 2007 om 17:30:
Kijk ik zet geen giga grote spoilers er op om maar op te vallen

ik ook niet(Y) weet zeker dat mijn turbokleuter mobiel meer aandacht trekt kwa geluid als menig amerikaan :9
Waarschuw beheerder
Ga echt niet langs een kereltje van 23 hoor... doe maar een menu dan met extra saus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pontiac Firebird op donderdag 3 mei 2007 om 19:01:
Uitspraak van Vetkaai :honger: op donderdag 3 mei 2007 om 17:25:
Uitspraak van Dhr_WeedY op vrijdag 27 april 2007 om 11:15:
zulke autó's zijn wel mooi alleen nederland heeft er de wegen niet voor..

klopt, teveel bochten

Wat denk je van die k*t drempels?

ik doelde meer op de wegligging van american steel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 19:17:
turbokleuter mobiel meer aandacht trekt kwa geluid als menig amerikaan

:/ :coke: (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bazz op vrijdag 4 mei 2007 om 22:45:

Damn... de domste opmerking van de dag (y) zeker te veel tijd over niet? je kunt beter gaan werken dan je handje bij de soos ophouden dan kun je ook een ECHTE auto kopen (y) jaloers sukkeltje :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 4 mei 2007 om 09:49:
Iemand die niet in een V8 rijdt blijkbaar

een turbo kleuter is iemand die bvb een GTI heeft en denkt dat het een vette bak is :/ en helemaal om pimpt zoals neon eronder meer geluid dan auto (sportuitlaat zowel als basboxen) waar bijna de auto van uitelkaar trilt een vleugel erop van heb ik jou daar (denken dat ze kunnen vliegen) dat zijn van die meewaaiers die denken dat hun auto een vette americaan is ofzo :/ en er ook zo in rijden of te wel wannabee's die niks beters kunnen kopen (betalen) en wel andermans dure bak af zitten kraken omdat zei dat wel kunnen betalen hoezo jaloers???? je hebt een mening en je kunt jaloers zijn ;) (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op donderdag 3 mei 2007 om 15:57:
Audi 100 rijden er 1000en van in nl.....

yup maar niet de uitvoering die wij hebben ;) maar goed altijd van die zogenaamde beterwetertjes he.... je weet niet eens over wat voor audi ik praat man :loser: ik heb momenteel geen foto's van hem op de pc staan wegens we net een nieuwe hebben anders had ik ze even geplaats voor de serieuze topic lezers :jaja: ik kan je wel 1 ding zeggen hij stond bij de garage en er waren zoveel kopers voor die auto dat die man hem heel snel naar binnen heeft gereden want werd er gek van! ze hadden geen eens meer oog voor de auto's die wel van hem waren :roflol: nah dat was wel sneu, mensen wouden ons nummer hebben wegens ze hem wouden overkopen VOOR VEEL GELD!!! maar mijn vader wil hem voor geen goud kwijd! we hebben hem ook al jaren en rijden er ook al jaren mee het is al een klassieker en hij is alnog een godsvermogen waard! maja kwijt willen we hem natuurlijk niet wegens ja het is een beetje een mafia bak he je valt er zekers mee op en altijd bekijks heb je en hij rijd ook nogal hard 200 heb je nog veel gas over(y) en het is gewoon een prachtige wagen!!! dus tsja die keuze is dan ook heel erg makkelijk gemaakt dan :D en hele mooie zwarte mafia bak daar in NL maar 5 van rijden... zou jij die voor veel geld weg doen??? nou ik niet teminste niet als je dat niet nodig hebt :)

FOTO'S VOLGEN BINNENKORT voor de serieuze mensen (y) hou het topic in de gate (y)

Rich heb jij toevallig geen foto's van de audi op de pc staan???
laatste aanpassing