Audi 100 rijden er 1000en van in nl.....
yup maar niet de uitvoering die wij hebben

maar goed altijd van die zogenaamde beterwetertjes he.... je weet niet eens over wat voor audi ik praat man

ik heb momenteel geen foto's van hem op de pc staan wegens we net een nieuwe hebben anders had ik ze even geplaats voor de serieuze topic lezers

ik kan je wel 1 ding zeggen hij stond bij de garage en er waren zoveel kopers voor die auto dat die man hem heel snel naar binnen heeft gereden want werd er gek van! ze hadden geen eens meer oog voor de auto's die wel van hem waren

nah dat was wel sneu, mensen wouden ons nummer hebben wegens ze hem wouden overkopen VOOR VEEL GELD!!! maar mijn vader wil hem voor geen goud kwijd! we hebben hem ook al jaren en rijden er ook al jaren mee het is al een klassieker en hij is alnog een godsvermogen waard! maja kwijt willen we hem natuurlijk niet wegens ja het is een beetje een mafia bak he je valt er zekers mee op en altijd bekijks heb je en hij rijd ook nogal hard 200 heb je nog veel gas over

en het is gewoon een prachtige wagen!!! dus tsja die keuze is dan ook heel erg makkelijk gemaakt dan

en hele mooie zwarte mafia bak daar in NL maar 5 van rijden... zou jij die voor veel geld weg doen??? nou ik niet teminste niet als je dat niet nodig hebt
FOTO'S VOLGEN BINNENKORT voor de serieuze mensen

hou het topic in de gate
Rich heb jij toevallig geen foto's van de audi op de pc staan???