Partyflock

Forumonderwerp · 939299
53807x bekeken

Artiest Chemo
Waarschuw beheerder
[img width=228 height=432 cacheid=0014034c002760f9f1770b431a01d334df]http://shapings.com/Merchant/graphics/00000001/PMX5570_lg.jpg[/img]

Panty-fetisjisten, wat zijn dat voor mensen?

Panty-fetisjisten zijn vrijwel zonder uitzondering heteroseksuele mannen met een voorliefde
voor panty's.
Zij vinden het opwindend om een vrouw panty's te zien dragen en sommigen van hen vinden
het leuk om ook zelf panty's te dragen.
Vaak heeft panty-fetisjisme een erotisch tintje.
Panty-fetisjisten vinden het vaak leuk om ook bij sex panty's te dragen,
ofwel door alleen de vrouwelijke partner ofwel door allebei.
Sommige panty-fetisjisten maken van hun liefhebberij een soort hobby en verzamelen foto's,
tijdschriften of films met vrouwen in panty's.
Ook is er een groep panty-fetisjisten die graag contact zoekt met andere (echt-)paren
waarvan de man panty-fetisjist is en de vrouwelijke partner hierin meegaat.
Soms is hier ook sex of partnerruil in het spel, dit echter lang niet altijd.
Vaak gaat het alleen om het uitwisselen van ervaringen, fotoruil of het samen maken van
video-opnamen, samen uitgaan, zonder dat hier wederzijdse sex aan te pas komt.
Ook kent panty-fetisjisme hele lichte vormen.
Bijvoorbeeld mannen die het prachtig vinden als hun vrouw panty's draagt en daar blijft het
dan bij.
Waarschuw beheerder
haha toevallig ken ik er 1 die helemaal wild wordt als je de panty kapot trekt b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sushi! op vrijdag 13 april 2007 om 12:25:
haha toevallig ken ik er 1 die helemaal wild wordt als je de panty kapot trekt

Als je me naam noemt, doe ik je wat!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jared B) op vrijdag 13 april 2007 om 12:30:
Als je me naam noemt, doe ik je wat!!

Hahaha nou toevallig is 't een ex van me ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sushi! op vrijdag 13 april 2007 om 12:34:
Hahaha nou toevallig is 't een ex van me

Oke nee want ik was niet bepaald een ex.. Ben een paar keer blijven slapen maar dat was het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jared B) op vrijdag 13 april 2007 om 12:38:
Ben een paar keer blijven slapen maar dat was het.

Kan me er weinig van herinneren anders b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sushi! op vrijdag 13 april 2007 om 12:41:
Kan me er weinig van herinneren anders

Ik vind het best kwalijk dat je dat zegt..

Beetje tactvoller had wel gekund.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 16:49:
Bestaat er geen spreekwoord

Zonder netkousen vis je achter het net.

Waarschuw beheerder
Hoe staan vrouwen tegenover panty-fetisjisten?

Heel verschillend. Om te beginnen moet de vrouw wel zelf panty's dragen of in ieder geval dit een keer proberen. De meeste panty-dragende vrouwen vinden het leuk als een man complimenten maakt over hun benen. Sommige vrouwen ontdekken dat het dragen van een panty een erotische werking bij de man oproept, en raken hier zelf ook opgewonden van. Er zijn groepen vrouwen die de panty alleen dragen omdat het moet (als onderdeel van beroepskleding of omdat het in een bepaalde branche gewoon van je verwacht wordt).
Eigenlijk vinden ze panty's ongemakkelijk, truttig of niet prettig zitten en trekken hem als zij thuis komen zo snel mogelijk uit. Toch vinden de meeste vrouwen die gewend zijn panty's te dragen het best wel mooi aan het been en nog prettig zitten ook. Ook zijn er vrouwen die panty's alleen op feestjes dragen of als zij op visite gaan. Ook deze groep vrouwen staat niet onwelwillend tegenover de panty, integendeel. Dus om te beginnen moet de vrouw "panty-minded" zijn. Om daarnaast ook nog van de partner een speciale passie voor dit opmerkelijke kledingstuk te accepteren, gaat wat moeizamer.
Veel vrouwen zouden best verder willen gaan, al was het alleen maar om speciaal voor de man wat vaker panty's te dragen of panty's te kopen van een bepaalde kleur. Om de panty onderdeel van de seksuele relatie te laten uitmaken gaat voor sommige vrouwen te ver, andere vrouwen vinden het leuk, spannend of gewoon "iets nieuws". De ervaring leert dat een grote groep vrouwen het dragen van panty's nog moet ontdekken maar als het eenmaal zo ver is, het fantastisch vindt. En ook degenen die regelmatig panty's dragen weten soms nog niet wat voor leuke dingen je met panty's kan doen, ook met de partner erbij!

Waarschuw beheerder
wie nog meer?

Waarschuw beheerder
Bijvoorbeeld mannen die het prachtig vinden als hun vrouw panty's draagt en daar blijft het
dan bij.

jeps