Partyflock

Forumonderwerp · 939051
1549x bekeken
Waarschuw beheerder
Helloo!

Ik kryg om de 5 weken een niewue stagiare,maar ze lopen alleen maa in de weg en ze snappen niks!
Deel ook vaak onvoldoendes uit,had er laatst ook een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven :lol:
Had overigens laatst wel een leuke meisje as stagaire,heb haar ruime voldoende gegeven,we gaan binnekort ook daten,dus ze zijn niet allemaal stom...Maar aan de meeste ik heb wel een hekel!

Wat jullie?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zolang ze maar door het stof kruipen is het goed toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimpie_Stylo op dinsdag 27 maart 2007 om 16:54:
gegeven,we gaan binnekort ook daten

jongetje of meisje?

Waarschuw beheerder
donateur
ooh las het al
Waarschuw beheerder
Ik denk dat hij zelf een verdrietige stagiaire is die een onvoldoende heeft gehad!

Waarschuw beheerder
donateur
Maar aan de meeste ik heb wel een hekel!

zij vast ook aan jou

Waarschuw beheerder
Deel ook vaak onvoldoendes uit,had er laatst ook een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven

heel goed(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
had er laatst ook een die was voor ajax

Aangezien hij voor Ajax is,is het wreed voor hem:roflol:

Voor de rest vind ik je een :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
domme mensen.

Waarschuw beheerder
had er laatst ook een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven

(y) top actie. Zou ik ook doen.

Daten met een leuke chick ook trwns :yes:

maar ik heb geen stagaires rond lopen bij mijn 2 baantjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 16:57:
Wat jullie

Je bent een eikel...

inderdaat..
Waarschuw beheerder
Je bent een eikel...

Waarschuw beheerder
een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven

Ja, hoe triest kun je zijn! Lekker toekomst verneuken omdat die op teletekst soms een joeletje maakt als hij ziet dat ajax heeft zien winnen!

Had overigens laatst wel een leuke meisje as stagaire,heb haar ruime voldoende gegeven,we gaan binnekort ook daten,dus ze zijn niet allemaal stom..

Pedo
Waarschuw beheerder
echt triest

zelf nooit stagiaire geweest ofzow??

had jij het fijn gevonden als ze jou zo hadden behandeld?

Waarschuw beheerder
donateur
Had overigens laatst wel een leuke meisje as stagaire,heb haar ruime voldoende gegeven,we gaan binnekort ook daten

Relatie: ja

:frusty:

Waarschuw beheerder
Je bent gewoon een kneus!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 18:16:
Relatie: ja

Met zijn linker- en rechterhand
Waarschuw beheerder
:nocheer:
Waarom werk je uberhoud op een functie waar je een stagair moet begeleiden?!?!?

:loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind het wel fijn, ze begrijpen misschien niet alles maar dat komt misschien omdat ze daar zijn om te leren :S moet blij zijn dat ze iets doen krijgen er niet eens voor betaald
Waarschuw beheerder
tjonge jonge... en jij begeleidt een STAGIAIRE???
Als je bij mij stage zou moeten lopen stuurde ik je eerst op een cursus Nederlands....

Ik neem aan dat je zelf ook ooit eens stage hebt gelopen... Blijkbaar hebben ze jou erg rot behandeld! Denk toch wat beter na!

Waarschuw beheerder
had er laatst ook een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven

:s dus omdat ie voor de verkeerde voetbalclub is krijgt ie n onvoldoende? hoe volwassen..

Had overigens laatst wel een leuke meisje as stagaire,heb haar ruime voldoende gegeven,we gaan binnekort ook daten,dus ze zijn niet allemaal stom

hoe toevallig.. ik zeg maar zo; ik zeg maar niks, want anders zeg ik al te veel :P :loser:

Waarschuw beheerder
:kwijl:

monica lowinski!!!

Waarschuw beheerder
Je bent een eikel...

:yes:

Waarschuw beheerder
:P mooi hoe sommige mensen serieus er op ingaan.... kijk naar ze andere topics :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>Danielle<< op dinsdag 27 maart 2007 om 18:11:
echt triest

zelf nooit stagiaire geweest ofzow??

huh hoezo, as ik een stagiare set dan willen ze heel vaaak na 1 weeek al na huis enso
Waarschuw beheerder
Uitspraak van s@ris op dinsdag 27 maart 2007 om 20:02:
Als je bij mij stage zou moeten lopen stuurde ik je eerst op een cursus Nederlands....

?
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 27 maart 2007 om 19:43:
Je bent gewoon een kneus!

:/ jaloers zeker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 21:16:
dus omdat ie voor de verkeerde voetbalclub is krijgt ie n onvoldoende? hoe volwassen..

:lol:

ben maar blij dat ut een Ajax fan was die gekut werd, voor hetzelfde geld was ut 1tje van PSV geweest :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 23:09:
ben maar blij dat ut een Ajax fan was die gekut werd, voor hetzelfde geld was ut 1tje van PSV geweest

ben je rassist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 23:09:
ben maar blij dat ut een Ajax fan was die gekut werd, voor hetzelfde geld was ut 1tje van PSV geweest :S

?

Waarschuw beheerder
lol

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je gewoon wat vaker je chick moet rampeneren...:jaja: Arme studentjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bako151 op dinsdag 27 maart 2007 om 23:10:
rassist

Ik iig wel! :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimpie_Stylo op dinsdag 27 maart 2007 om 23:12:
?

ehmm jah als je iemand kut vanwege zn voetbal-voorkeur dan kan je beter iemand van ajax kloten, wat mij betreft dan. Vind ut ook een kut club. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Whaa jij bent zielig een meisje wel een ruim voldoende geven :looser: als er maar wat te neuken valt hea ;)dan is het zeker RUIM voldoende
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:looser:

Waarschuw beheerder
mijn stagiare is wel leuk:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 02:47:
ehmm jah als je iemand kut vanwege zn voetbal-voorkeur dan kan je beter iemand van ajax kloten, wat mij betreft dan. Vind ut ook een kut club.

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op woensdag 28 maart 2007 om 08:07:
als er maar wat te neuken valt hea dan is het zeker RUIM voldoendelaatste aanpassing 28 maart 2007 08:07

maar als dat tegen valt dan is het ook nog een snol en een slet ( zo oordelen mannen nu eenmaal)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 12:46:
maar als dat tegen valt dan is het ook nog een snol en een slet ( zo oordelen mannen nu eenmaal)

is tog zo , ze mag ook een 4 as niet goed doet tog, net zo easy
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kryg om de 5 weken een niewue stagiare,maar ze lopen alleen maa in de weg en ze snappen niks!

Heeeeeel irritant.. moet je ze er gewoon op uit sturen voor iets wat niet bestaat :[ :lol: :rot:
Deel ook vaak onvoldoendes uit,had er laatst ook een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven

:respect: Had ie maar niet voor Ajakkus moeten zijn :lol:
Wat jullie?

Wat is nou eigenlijk jou vraag?
Waarschuw beheerder
had er laatst ook een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven :lol:

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
neej waarschijnlijk ben jij wel 1 van de betere werknemers:loser:

beetje stagiaiers beoordelen op hun geslacht en hun favoriete voetbalclub, jij spaced em echt heeeeeelemaal de pan uit!:lol::roflol:

Waarschuw beheerder
Helloo!

Had overigens laatst wel een leuke meisje as stagaire,heb haar ruime voldoende gegeven,we gaan binnekort ook daten,dus ze zijn niet allemaal stom...Maar aan de meeste ik heb wel een hekel!

Wat jullie?

Tjah en jij was zeker een super stagiare? Als dit verhaal waar is ben je wel een looser vind ik dan weer.....

Heb je een trauma over gehouden aan je eigen stage? mocht je daar als je geluk had de vloer boenen? hahahaha
Waarschuw beheerder

dan ben je echt een klootzak

Waarschuw beheerder

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 15:18:
mocht je daar als je geluk had de vloer boenen? hahahaha

met ajax gok ik..
Waarschuw beheerder
donateur
ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven

en zo hoort het :D!

Waarschuw beheerder
Helloo!

Wat jullie?

Als je al zo denkt en schrijft over stagieres wil ik niet weten waar jij werkt of je leermeester cq begeleiders diploma hebt gehaald.

Ook ik krijg veel te maken met stagieres met mijn werk, het doel van een stage is om ervaring op te doen en voor de stagiere ook orienterend bedoeld.
Niet alle stagieres zijn even goed maar het is aan jou om ze goed te begeleiden en te sturen en op te merken welk werk het meeste geschikt is voor hun. Als jij een stagiere omdat hij voor ajax is een onvoldoende geeft en in jouw ogen een lekker wijf ( waarschijnlijk mag je god op zijn blote knieen bedanken als zijn uberhaubt iets met je wilt )dan ben jij in mijn ogen gewoon een triest en onvolwassen ventje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 01:04:
Als je al zo denkt en schrijft over stagieres wil ik niet weten waar jij werkt of je leermeester cq begeleiders diploma hebt gehaald.

Ook ik krijg veel te maken met stagieres met mijn werk, het doel van een stage is om ervaring op te doen en voor de stagiere ook orienterend bedoeld.
Niet alle stagieres zijn even goed maar het is aan jou om ze goed te begeleiden en te sturen en op te merken welk werk het meeste geschikt is voor hun. Als jij een stagiere omdat hij voor ajax is een onvoldoende geeft en in jouw ogen een lekker wijf ( waarschijnlijk mag je god op zijn blote knieen bedanken als zijn uberhaubt iets met je wilt )dan ben jij in mijn ogen gewoon een triest en onvolwassen ventjelaatste aanpassing 30 maart 2007 01:06

darryl dese tekst kun je overslaan is niet ot
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 30 maart 2007 om 14:19:
gaan we weer.........

ben jij lefensmoe?

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 30 maart 2007 om 14:19:
wrom?? omdat hij misschien toch wel gelijk heeft??!!

ga jij niet over, ook al zou je wel wille
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 30 maart 2007 om 14:26:
staat dat woord in t woordenboek??!!

ga maar zelluf kijken, ben nied jou loophondje ofso

Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 30 maart 2007 om 14:26:
haha ga jij dr wel over dan??

hoor jij mei dat zeggen ofso
Waarschuw beheerder
dan maar
Waarschuw beheerder
vroeger op school waren er ook stagaigers , dat waren meestal wel mooie vrouwkes:P
Waarschuw beheerder
alleen mooie krijgen van mij voldoende (soms)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bako151 op dinsdag 27 maart 2007 om 23:10:
Uitspraak van :vaag: Sixth Sense :vaag: op dinsdag 27 maart 2007 om 23:09:
ben maar blij dat ut een Ajax fan was die gekut werd, voor hetzelfde geld was ut 1tje van PSV geweest

ben je rassist

psver of ajaxied.. da zijn geen rassen dus geen rassist.. en ook geen racist (................) duh..
Waarschuw beheerder
Heeft zin om zijn baas te bellen...en hem linkje van dit forum door te geven...Triest diep triest stel iemand wie bij je stage heeft gelopen leest dit?Tsjonge jonge.

Waarschuw beheerder
dan naait ie zn eigen. klaar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 21:46:
dan naait ie zn eigen. klaar

We gunnen het hem van harte(F)

Waarschuw beheerder
:jaja::jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L-uuk op vrijdag 30 maart 2007 om 21:43:
Heeft zin om zijn baas te bellen...en hem linkje van dit forum door te geven...Triest diep triest stel iemand wie bij je stage heeft gelopen leest dit?Tsjonge jonge.

wat praat jij kiddie
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een supergoeie stageloper :D

En daarbij HALLO stage dat betekent dat ze idd nog niet alles weten van t vak!!!

Verwacht ook niet dat ik meteen een sterrenkok bij me in de keuken heb staan!
Waarschuw beheerder
donateur
Helloo!

Wat jullie?

Volgens mij zuig je dit verhaal uit je negro-ide piemel
(want die zijn lang genoeg om erbij te kunnen)

:looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Patrick Allen B) op zaterdag 31 maart 2007 om 00:31:
Volgens mij zuig je dit verhaal uit je negro-ide piemel
(want die zijn lang genoeg om erbij te kunnen)

Racist :nosmile:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 31 maart 2007 om 00:34:
Racist

Nee joh :P

Kheb toch geen plaatje gezien..hij doet stom dus ik ook B)

Ik ben geen racist ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Patrick Allen B) op zaterdag 31 maart 2007 om 00:50:
Nee joh

Kheb toch geen plaatje gezien..hij doet stom dus ik ook

Ik ben geen racist

Maar wat jij zegt slaat echt nergens op, ook al heeft ie een kleurtje wat heeft het er mee te maken?
Dus als iemand stom doet, moet jij het ook maar doen? Volwassen zeg :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 31 maart 2007 om 11:57:
Maar wat jij zegt slaat echt nergens op, ook al heeft ie een kleurtje wat heeft het er mee te maken?
Dus als iemand stom doet, moet jij het ook maar doen? Volwassen zeg

Dat hij een kleurtje zou kunnen hebben, dat zie je nergens, heeft er niks mee te maken. Nou en B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Patrick Allen B) op zaterdag 31 maart 2007 om 13:06:
Dat hij een kleurtje zou kunnen hebben, dat zie je nergens, heeft er niks mee te maken. Nou en

Als het er niets mee te maken heeft waarom begin je er dan over?

Nou en? Je moet het zelf weten hoor, ik vind het een beetje kinderachtig. Dus als er iemand in de sloot springt spring jij er achteraan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 31 maart 2007 om 13:09:
Dus als er iemand in de sloot springt spring jij er achteraan?

Die slaat ook nergens op, wie doe ik na dan :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Patrick Allen B) op zaterdag 31 maart 2007 om 13:40:
Die slaat ook nergens op, wie doe ik na dan

Uitspraak van Patrick Allen B) op zaterdag 31 maart 2007 om 00:50:
hij doet stom dus ik ook

Ben je soms alweer vergeten wat je zei? :D

Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft deze kerel sowieso een zielig leven
hij opent alleen maar zielige topics.
Misschien word het tijd voor een ban? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Suusie Q op vrijdag 30 maart 2007 om 23:57:
En daarbij HALLO stage dat betekent dat ze idd nog niet alles weten van t vak!!!

:jaja: das ook wel zo, maar ik merk wel uit eigen eigen ervaringen met stage lopen, dat je toch altijd wel t gevoel hebt dat je alles MOET kunnen :9.. mjah ligt ook maar aan de stage plaats waar je zit.. sommige stageplaatsen verwachten wel heel veel van je en andere weer niet.. :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 maart 2007 om 13:57:
Misschien word het tijd voor een ban?

8) :jaja:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 31 maart 2007 om 13:45:
Ben je soms alweer vergeten wat je zei?

Slim van mij B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zaterdag 31 maart 2007 om 14:10:

Hallo? :/ huh?

Waarschuw beheerder
Wat ben jij een vette looser zeg :S:S... een stagiaire moet dat allemaal nog leren, als ze dan niets weten is het jouw schuld omdat je ze niet hebt verteld hoe het moet, en ze dan maar ff rotklusjes laten doen wat niets met hun beroep te maken en dan nog een onvoldoende....

Jij bent gewoon een waardeloze stagebegeleider die niets weet, anders gingen de stagiaires weg met een dikke voldoende en veel kennis :yes:

Tijd voor een baan voor jou bij de reinigingsdienst, past beter bij je denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 14:53:
Wat ben jij een vette looser zeg ... een stagiaire moet dat allemaal nog leren, als ze dan niets weten is het jouw schuld omdat je ze niet hebt verteld hoe het moet, en ze dan maar ff rotklusjes laten doen wat niets met hun beroep te maken en dan nog een onvoldoende....

heb je honger? :honger:
Waarschuw beheerder
laatst ook een die was voor ajax,heb m 5 weken lang alle rotklusjes laten doen en aan het einde van zijn stage een onvoledoelde gegeven

zo hoort dat ook natuurlijk

Waarschuw beheerder
Goedeng belangrijkeng topik mang(Y)
Waarschuw beheerder

ben blij dat ik wel een leuke stage heb :yes:

Waarschuw beheerder

hahahahahha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bako151 op vrijdag 30 maart 2007 om 14:16:
darryl dese tekst kun je overslaan is niet ot

volgens mij is die tekst behoorlijk on topic, btw zijn jullie broers? jullie schrijven beide beroerd Nederlands :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oh nee laat maar ik zie het al op je profiel, gemiddeld 3 feesten bezoeken op een dag tast natuurlijk je hersenen behoorlijk aan (Y)

Waarschuw beheerder
ik wil juist stage begeleider worden,
ik vind stage lopers in mijn beroep wel leuk, ze mogen bij ons in principe niets doen en alleen kijken omdat het nogal wat risico's met zich mee brengt maar is een goeie kans om te kijken wat zo iemand waard is, zo kan je gelijk kijken of je die persoon een baan aan wil bieden of dat je zegt van nee, die hoef ik niet.

als ze bij mij in de ploeg zitten heb ik er geen last van, vind het leuk mensen wat te leren en uit te leggen op de werkvloer, en vaak vinden de stageres het ook leuk omdat ze dan in de praktijk gaan zien wat ze in de theorie geleerd hebben, op dat moment krijg je pas het besef dat alles wat je op school geleerd hebt geen onzin is maar ook echt nodig hebt om dat beroep te kunnen doen.
Waarschuw beheerder
Zieke Geest! :P

Waarschuw beheerder
Beroep: Hoofd Inkoop BJH

Gewoon een omhooggevallen kermisklant :looser: Beetje stagiaires pesten omdat je jezelf te goed voelt :gaap:

ajax

Kampioenen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 14:55:
Beroep: Hoofd Inkoop BJH

Gewoon een omhooggevallen kermisklant :looser: Beetje stagiaires pesten omdat je jezelf te goed voelt :gaap:

?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 14:53:
Wat ben jij een vette looser zeg ... een stagiaire moet dat allemaal nog leren

inderdaad hee!

ik ben nu zelf stagière. voor 10 maanden. in het begin vroeg ik nog veel en liep ik mee met mijn begeleiders. zij gaven me het gevoel dat t ok is om dingen te vragen. daardoor kan ik nu alles zelfstandig en hoef ik haast niets meer van ze. bij jou zou een stagière alleen maar ontmoedigd raken en nooit iets leren... zonde van jouw en hun tijd dus.......!!!!

Waarschuw beheerder
ach ben zelf stagiaire :d en volgens mij hebbe ze niet echt een probleem met me op me stage. ikdoe nu na 5 maanden precies het zelfde als hun en verdien 10 keer zo weinig dus denk da ze nie veel te zeuren hebben.

en ja je moet het toch ooit een keer leren, dus dan is stage toch beste leerschool lijkt mij ! .
Waarschuw beheerder
ik ben zelf ook nog een stagiare en ik krijg als ik klaar ben met school al een baan aangeboden :D ze zijn duidelijk positief over me :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 19:35:
ik ben nu zelf stagière. voor 10 maanden. in het begin vroeg ik nog veel en liep ik mee met mijn begeleiders. zij gaven me het gevoel dat t ok is om dingen te vragen. daardoor kan ik nu alles zelfstandig en hoef ik haast niets meer van ze. bij jou zou een stagière alleen maar ontmoedigd raken en nooit iets leren... zonde van jouw en hun tijd dus.......!!!!

precies, gelukkig pak ik de dingen redelijk snel op, want ik wil niets liever dan alles zo snel mogelijk zelfstandig kunnen doen op me stage/toekomstige werkplek :yes:
Waarschuw beheerder
Stagiares worden uitgebuit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 19:35:
Wat ben jij een vette looser zeg ... een stagiaire moet dat allemaal nog leren

inderdaad hee!

se leren op sgool tog wat se moeten doen!
ze kome mij nogal dom over as zij den hele tijd vragen stellen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimpie_Stylo op vrijdag 6 april 2007 om 20:25:

nee jij komt lekker slim over :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimpie_Stylo op vrijdag 6 april 2007 om 20:25:

oke dan...

ze moeten het nog leren daarom vragen ze het ! ...
en nee je leert het NIET altijd op school !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2007 om 18:08:
oke dan...

jij moet gwoon een btje beter opletten as jij op de sgoolbanknen zit smatje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimpie_Stylo op zondag 8 april 2007 om 22:22:
Uitspraak van mndy8) op zaterdag 7 april 2007 om 18:08:
oke dan...

jij moet gwoon een btje beter opletten as jij op de sgoolbanknen zit smatje!

haha nou wat ik in de praktijk moe doen.. leer ik niet eens allemaal op school ! stage is toch wel erg handig
Waarschuw beheerder
donateur
Ben op het moment ook stagaire.. echt zwaar klote.. hoop ook dat ik een andere plek krijg, is echt nix :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op maandag 9 april 2007 om 20:32:
Ben op het moment ook stagaire.. echt zwaar klote.. hoop ook dat ik een andere plek krijg, is echt nix :no:

wat dan
Waarschuw beheerder
donateur
Wat jullie?

We nemen ze altijd in de maling, en dat loopt soms wel uit de hand :$

laatst hadden ze een nieuwe op de RMA-afdeling. Dus ik was daar en Maarten zei dat ik de nieuwe stagair moest vatten in het magazijn.. dus ik er naar toe en als een echte flikker dicht tegen em aan gaan staan en vragen of ie nieuw was 8)

die jongen kats benauwd en schuiffelde voorzichtig weer terug naar het begin van de hal waar maarten zat..

Volgende dag, hij zit buiten op het bankje te roken. ga ik er pal naast zitten terwijl er natuurlijk genoeg ruimte was. En ik heel ineressant vragen hoe het met em gaat en of hij het leuk vond hier blabla.. dus hij weer benauwd snel peuk uit en naar binnen.

Een collega van me stond die avond bij de bus te wachten met dezelfde stagair. Dus me collega vragen of hij z'n nummer mocht want ik vond hem leuk en wilde graag smsen, die stagair helemaal boos en bang :D

volgende dag kwam hij samen met maarten bij ons op de afdeling omdat hij het zo benauwd had en dus aan mij wilde vertellen dat hij echt geen homo was. Maar hij was zo bang toen ie voor me stond dat ie zei "ik ben geen hetero" waarop ik gelijk antwoorde "mooi, wanneer spreken we af lekkertje" Toen rende die weg en konden maarten en ik bij P&O op het matje komen, want hij durfde niet meer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The ultimatE op dinsdag 10 april 2007 om 19:30:
We nemen ze altijd in de maling, en dat loopt soms wel uit de hand :$

laatst hadden ze een nieuwe op de RMA-afdeling. Dus ik was daar en Maarten zei dat ik de nieuwe stagair moest vatten in het magazijn.. dus ik er naar toe en als een echte flikker dicht tegen em aan gaan staan en vragen of ie nieuw was 8)

die jongen kats benauwd en schuiffelde voorzichtig weer terug naar het begin van de hal waar maarten zat..

Volgende dag, hij zit buiten op het bankje te roken. ga ik er pal naast zitten terwijl er natuurlijk genoeg ruimte was. En ik heel ineressant vragen hoe het met em gaat en of hij het leuk vond hier blabla.. dus hij weer benauwd snel peuk uit en naar binnen.

Een collega van me stond die avond bij de bus te wachten met dezelfde stagair. Dus me collega vragen of hij z'n nummer mocht want ik vond hem leuk en wilde graag smsen, die stagair helemaal boos en bang :D

volgende dag kwam hij samen met maarten bij ons op de afdeling omdat hij het zo benauwd had en dus aan mij wilde vertellen dat hij echt geen homo was. Maar hij was zo bang toen ie voor me stond dat ie zei "ik ben geen hetero" waarop ik gelijk antwoorde "mooi, wanneer spreken we af lekkertje" Toen rende die weg en konden maarten en ik bij P&O op het matje komen, want hij durfde niet meer :D

jeetje kan je het miisgien een beetej inkorten?>
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimpie_Stylo op dinsdag 10 april 2007 om 21:43:
jeetje kan je het miisgien een beetej inkorten?>

nieuwe stagaires wijs maken dat je homo bent net zo lang tot ze weg rennen!

Waarschuw beheerder
donateur
nou wij HADDEN een stagiaire :S

ik dacht echt serieus dat ie de dag ervoor drugs had gebruikt, zo uit zn pan liep ie te doen op t werk!!! echt niet normaal :no:

maar hij bleef ontkennen, tot hij zó eng ging doen dak m maar naar huis bracht,... en ff mams van m gebeld om in te lichten..

blijkt nou... die gozer had zwaar psychische problemen en zat weer in een psychose :nocheer:

voelde me best ff kut :$
Waarschuw beheerder
En dat in de gezondheidszorg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb geen eigen stagiare maar der lopen er bij ons wel rond... el wat langer als 5 weken dus da scheeld... maar je hebt goeie en kwaaie :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:00:
maar je hebt goeie en kwaaie :P

klopot

Waarschuw beheerder
donateur
:D hahaha
Waarschuw beheerder
Volgens mij zijn jou stagaire's niet echt gelukkig bij jou..
Waarschuw beheerder
as ze bijv. lelijk zijn,of voor ajax zijn ofso
Waarschuw beheerder
dat van ajax kan ik me voorstellen... maar dat andere niet..
Waarschuw beheerder
ik geef meeste jonges onvoldoende behalve as egt rlxte gast is,meeste meisjes die er wel goed uit zien krijg meestal wel ruime voldoende horo
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo zielig..
Zei moeten het ook leren.
Heb het zelf meegemaakt en ben toen geflipt tegen die gast.

Dat krijg je als je van alles wordt beschuldigt :P
Hoe zou jij het vinden om de stage opnieuw te doen.. door eikelig gedrag van jou!!!! Tenzij er een goede reden is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja idd.. ik ben het met me bovenganger eens!!!

ik vind niet dat stagaires alle rot klusjes hoeven doen.. je loopt er stage om wat te leren toch!!en daar horen ook de leuke klusjes bij!!!!

Waarschuw beheerder
Helloo!

Wat jullie?

Zij zullen ook wel een enorme hekel aan jou hebben. Zou ik wel hebben.

Uitspraak van Pimpie_Stylo op zaterdag 14 april 2007 om 01:00:
ik geef meeste jonges onvoldoende behalve as egt rlxte gast is,meeste meisjes die er wel goed uit zien krijg meestal wel ruime voldoende horo

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 15:23:
Zij zullen ook wel een enorme hekel aan jou hebben. Zou ik wel hebben.

darryl wordt aanbeden op t werk door de schone jonkvrouwen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 april 2007 om 14:55:
Gewoon een omhooggevallen kermisklant:loser: beetje stagiaires pesten omdat je jezelf te goed voelt:gaap:

:X:X:X:X:X:X:X:X:X

Heb je hem ook weer.. wordt tijd dat ze jouw eens gaan pesten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf een hele goede stagiaire.. helaas gaat ze over een maand weg na een schooljaar stage.

Stagiaires nemen een boelwerk uit handen, en je begint altijd met kut klusjes, maar als je dat snel op pikt, dan laat ik ze helemaal los (hangt wel van stagiaire af) nu is kijn stagiaire er helemaal klaar voor en komt ze alleen nog voor gesprekjes over opdrachten.