Partyflock

Forumonderwerp · 938976

Waarschuw beheerder
In een ver, ver verleden werd de wereld opgeschrikt! De jeugd had tattoo's :O
Nu zijn het kinderen van 14 die beweren het meest originele aarsgewei te hebben, of lui met het mooiste, zelfontworpen (heel belangrijk!) tribals en als je een middag in een tattoo-shop gaat hangen zie je schrikbarende gebeurtenissen. Mensen willen met hun tattoo maar origineel blijven.
In Nederland kun je er zeker van zijn dat dik 1/3e van de bevolking een tattoo heeft...

Wil je dus nog 'origineel' zijn? Opvallen op het strand/bij het zwembad of in de kroeg? Laat je brandmerken of scarificeren! :respect:

http://fishki.net/comment.php?id=13134

Ikzelf zou graag gesneden worden, dit omdat het in combo met inkt gewoon supermooi is.

*edit* Ben je gebrandmerkt of gesneden? Plak je ervaring en je pic's natuurlijk hier! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gatver, werd er gewoon misselijk van :S

[img width=600 height=450 cacheid=000ec8770029f8ca2b3a98171a021a2b3d]http://de.fishki.net/mypics3/shramirovanie_8.jpg[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=000ec87c0029f8cf276a429a1a021a2b3d]http://de.fishki.net/mypics3/shramirovanie_49.jpg[/img]
[img width=560 height=350 cacheid=000cd44a0029f8d7ec36913f1a021a2b3d]http://de.fishki.net/mypics3/shramirovanie_59.jpg[/img]

bahbahbah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeu de Bouligan op zondag 9 december 2007 om 02:12:
Allah heeft je je lichaam gegeven niets aan veranderen is mooi zo toch?

:lol: Je hebt gelijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 18:16:
bahbahbah

Je moet ook het resultaat zien he... niet enkel net na het zetten ;)

Waarschuw beheerder
Ieee zitten echt gore foto's tussen :x
Niks voor mij !!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 10:01:
Je moet ook het resultaat zien he... niet enkel net na het zetten

nou.. door die foto's van net na het zetten..
ben ik gelijk helemaal afgekickt, niks voor mij.
Waarschuw beheerder
Ik vind dit toch best wel erg ziek worden....
Sommige zien er echt zwaar verminkt uit!
Waarschuw beheerder
ziet er echt vet uit, en khad er overlaatst al iets van gezien op televisie. lijkt me wel de moeite. heb ooit zelf eens met een passer "psycho" in mijn arm gekrast (de emo shit JWT) heeft er bijna 2 jaar gestaan, geen seconde spijt van gehad.
mensen vinden het ziek.. dus ik dig het gewoon!

zeker iets dat ik ga overwegen!
enige info omtrent prijs?!

Waarschuw beheerder
Kan wel wezen..
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met dezelfde tattoo.
En als dat wel gebeurd is dat nog geen reden om "dan maar" een scar of brandmerk te nemen.

Het kan best mooi zijn soms, maar ik zou er zelf geen hoeven.
Tattoo is beter zichtbaar en littekens blijven toch niet zitten bij me.
Veroordeel niks verder, ieder zn meuk :)
Waarschuw beheerder
Vind het wel super gaaf om te zien ... op de foto's dan als het helemaal 'klaar' is ...
Maar die foto's waar ze het net gedaan hebben ... bah bah ... Ik kan veel hebben, maar dit gaat me toch echt te ver ... brrr krijg er gewoon kippevel van ....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psycho87 op woensdag 12 december 2007 om 20:14:
zeker iets dat ik ga overwegen!
enige info omtrent prijs?!

Ja, kijk ook wat rond... Niet echt ervaren artiesten hier in NL die je zo 123 ontdekt. prijs maakt toch niet uit?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 20:41:
Kan wel wezen..
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met dezelfde tattoo.
En als dat wel gebeurd is dat nog geen reden om "dan maar" een scar of brandmerk te nemen.

is sarcastisch bedoeld vriend :lol:
Uitspraak van * Mayke * op woensdag 12 december 2007 om 20:52:
op de foto's dan als het helemaal 'klaar' is ...

gaaf he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 13:36:
Ja, kijk ook wat rond... Niet echt ervaren artiesten hier in NL die je zo 123 ontdekt. prijs maakt toch niet uit?

hmm, prijs maakt wel iets als je student bent (en dus geen vast inkomen hebt..)

maar dat is idd waarom ik vroeg achter de prijs, hier in belgie nog geen enkele shop gezien, of van gehoord dat ze scarification doen.. =/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 13:36:
is sarcastisch bedoeld vriend

hehe dat was duidelijk hoor ;)
Het klopt ook wel een beetje!
Heb je al een een scar inmiddels?
Waarschuw beheerder
d'r zitten mooie tussen, maar veel zijn er gewoon ranzig. gewoon vies om te zien en kzou 't nog niet eens aan durven te raken. bah bah. Dan liever een tattoo of piercing.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeu de Bouligan op zondag 9 december 2007 om 02:12:
Allah heeft je je lichaam gegeven niets aan veranderen is mooi zo toch?

Allah bestaat niet :S

Maar om even OT te gaan,

Nu ik dat filmpje heb gezien hoeft het voor mij niet meer...
Ik hou het lekker bij tattoo's :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psycho87 op zaterdag 15 december 2007 om 16:38:
maar dat is idd waarom ik vroeg achter de prijs, hier in belgie nog geen enkele shop gezien, of van gehoord dat ze scarification doen.. =/

Nee idd... Heb wel gehoord van mensen dat ze wel eens wat gedaan hebben, maar ja, dat soort gepruts is natuurlijk niet prettig met dit soort zaken ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 18:38:
Het klopt ook wel een beetje!
Heb je al een een scar inmiddels?

Nee, nog niet... Probeer nog te orienteren enzo.
Ik denk dat als ik iemand vind die wat ervaring met brandmerken heeft, dat ik dan gewoon eerst 2 sterretjes op m'n schouders zet ofzo, dat opleuken met inkt...
Straks is het minder lekker als je denkt en moet je een aardig project nog afmaken :lol: :P
Uitspraak van Betercore op zaterdag 15 december 2007 om 21:38:
kzou 't nog niet eens aan durven te raken.

:O zó erg is het toch niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 20:41:
zó erg is het toch niet?

nee, erg is het niet.. maar het ziet er inderdaad wel horror en gruwel uit he? veel bloed, en daar houden mensen niet van.
iedereen heeft zich al wel eens gesneden (per ongeluk) en we weten allemaal dat het pijn doet, dus dit zou dan in feite al sado machisme kunnen zijn. zoals ik al zei, mij doet het niet veel, ik vind het juist vet! alleen al om mee op te scheppen zou ik het laten doen!! om te shoqueren!