Partyflock

Forumonderwerp · 938894
1973x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Na een huwelijk van iets meer dan 3 maanden ben ik gescheiden.

We dachten dat we voor altijd bijelkaar zouden zijn maar mijn ex-man en ik konden elkaar opeens niet meer uitstaan, vooral na de dood van ons dochtertje ging ons huwelijk bergafwaarts dus hebben we besloten om er een punt achter te zetten.

Zijn er hier mensen die ook iets soortgelijks hebben meegemaakt? Dat je dacht voor altijd samen te zijn maar dat het allemaal anders ging?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:23:
dan laat ze me staan voor haar beste vriend , haar baas , een kennis van de fotoclub , en de echtgenoot van haar beste vriendin
soortgelijk genoeg ?

fakking hell :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:24:
dat lijkt me duidelijk

Vertel dat de admin maar eens, die meer dan genoeg topics gesloten heeft van haar maar die het belangrijker vind om mensen strafpunten te geven die het wel door hebben.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:03:
wat is die obsessie met trouwen bij de dames?

mijn ex vroeg mij ten huwelijk. we woonden nog niet eens samen. we kenden elkaar ook nog maar 4 maanden. maar toen hij me super romantisch vroeg voelde het ook meteen goed. kort nadat hij me ten huwelijk vroeg bleek ik zwanger te zijn. en kort voor de geboorte van ons dochtertje zijn we getrouwd.

het geluk lachte ons toe, ik had mijn dochter freanne en zoontje koos al. en nu zouden we ook nog een kindje van ons samen krijgen. helaas is ons dochtertje kort na de geboorte overleden.

mijn ex is daardoor ook zwaar overspannen geraakt. ik heb het verlies een plekje kunnen geven. ik denk natuurlijk nog steeds aan onze kleine meid, maar ik probeer wel m`n leven weer op te pakken want heb nog 2 kinderen die me nodig hebben.

mijn ex zit nu al sinds renee`s dood in de ziektewet en komt nauwelijks nog de deur uit. steeds kregen we ruzie. als ik bijvoorbeeld vroeg of hij op een zaterdagavond mee wilde naar de bios of naar een hardcorefeest dan zei hij dat hij dat we dat niet konden maken tegenover renee. en dan werd hij telkens kwaad op me.

daarom kon ik ook niet meer met hem verder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 26 maart 2007 om 21:26:
Vertel dat de admin maar eens, die meer dan genoeg topics gesloten heeft van haar maar die het belangrijker vind om mensen strafpunten te geven die het wel door hebben.

Halleluja :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 20:33:
dood van ons dochtertje

Ja dan gaat je relatie vaak kapot ja :/

Triest, maar waar!

Sterkte :knuffel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:17:
31 januari 2007 10:56
Na het verlies van mijn dochtertje ben ik opnieuw zwanger, mijn man en ik zijn helemaal gelukkig.

Dus je bent nu gescheiden en zwanger?

die onzin heb ik zelf niet geplaatst. heeft iemand gedaan via mijn profiel waar ik ruzie mee heb en waar ik eerst goed bevriend mee was.

ben dus niet zwanger, hoeft voorlopig ook niet. ben nog jong genoeg om een 4e te kunnen krijgen. maar zolang ik geen stabiele relatie heb wil ik geen 4e.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:27:
als ik bijvoorbeeld vroeg of hij op een zaterdagavond mee wilde naar de bios of naar een hardcorefeest dan zei hij dat hij dat we dat niet konden maken tegenover renee. en dan werd hij telkens kwaad op me.

tis ook heel belangrijk om te hakken als je kind dood is
daarom kon ik ook niet meer met hem verder.

tering... wat een reden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:30:
maar zolang ik geen stabiele relatie heb wil ik geen 4e.

echt niet normaal dit...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:30:
tis ook heel belangrijk om te hakken als je kind dood is

natuurlijk niet meteen. maar zelfs nu komt mijn ex het huis niet uit. tuurlijk, ik heb nog steeds verdriet. maar als je altijd maar in huis zit en je afsluit van alles en iedereen dan ga je je alleen maar ellendiger voelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:31:
afsluit van alles en iedereen dan ga je je alleen maar ellendiger voelen

en dan wil jij ook nog scheiden, arm schaap die ex van jou

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:32:
en dan wil jij ook nog scheiden, arm schaap die ex van jou

hij wil ook niet met mij verder. hij wil alleen zijn.
Waarschuw beheerder
zal die ex leuk vinden dat alles hier zo open en bloot gelegd wordt.. maar naar eerdere topics gelezen te hebben ben je voor mij niet zo geloofwaardig meer...sorry (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:34:
hij wil alleen zijn

en jij verspreid lekker al die verhalen op internet, nee dat zal hem echt helpen idd...
leuk ook voor zijn vrienden om te lezen, of voor hem zelf, als hij zit te flocken..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ** Magica ** op maandag 26 maart 2007 om 21:34:
zal die ex leuk vinden dat alles hier zo open en bloot gelegd wordt.. maar naar eerdere topics gelezen te hebben ben je voor mij niet zo geloofwaardig meer...sorry

1 gedachte :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:35:
en jij verspreid lekker al die verhalen op internet, nee dat zal hem echt helpen idd...
leuk ook voor zijn vrienden om te lezen, of voor hem zelf, als hij zit te flocken..

ik mag zelf weten wat ik doe, hij is geen baas over mij. en hij heeft me de afgelopen weken al genoeg ellende bezorgd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:37:
ik mag zelf weten wat ik doe, hij is geen baas over mij. en hij heeft me de afgelopen weken al genoeg ellende bezorgd

zo kinderachtig dit, en jij bent moeder...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:37:
ik mag zelf weten wat ik doe, hij is geen baas over mij. en hij heeft me de afgelopen weken al genoeg ellende bezorgd

zou je dat niet in de privé sfeer uitpraten dan? ipv alles hier zo open en bloot te leggen, als alles waar is wat jij verteld heeft die jongen het nou niet bepaald ook makkelijk :/

Waarschuw beheerder
Na een huwelijk van iets meer dan 3 maanden ben ik gescheiden

jee dat doe je snel zeg, ik deed het na 7 jaar.

Waarschuw beheerder
vooral na de dood van ons dochtertje ging ons huwelijk bergafwaarts dus hebben we besloten om er een punt achter te zetten.

dat was in ons geval ook zo.
Waarschuw beheerder
Sneu als je 22 ben, 2 kids en na 3 maanden gescheiden, denk niet dat er veel zijn die dat ook hebben meegemaakt...

want heb nog 2 kinderen die me nodig hebben.

Is een goede reden om door te gaan..

mijn ex is daardoor ook zwaar overspannen geraakt.

Is een goede reden om de ziektewet in te gaan..

op een zaterdagavond mee wilde naar de bios of naar een hardcorefeest

Goede reden om van jou te scheiden!!

Uitspraak van ** Magica ** op maandag 26 maart 2007 om 21:24:
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 26 maart 2007 om 21:11:
Eeuhhmm volgens mij is ze FAKE.

ik deel deze mening...

Ook ik deel deze mening, zelfs die foto in der album is nep..!! Als je 5 maanden zwanger ben kan je echt nie zo'n buik hebben hoor..!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ** Magica ** op maandag 26 maart 2007 om 21:38:
als alles waar is wat jij verteld heeft die jongen het nou niet bepaald ook makkelijk

heeft hij ook niet, maar hij probeerd mij nu bij mijn vriendenkring zwart te praten. volgens hem heb ik ons dochtertje vermoord, en dat hij dat beweerd doet mij heel veel pijn. vroeggeboorte is soms niet tegen te houden al denk hij van wel.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Natalie&Barry op maandag 26 maart 2007 om 21:44:
Ook ik deel deze mening, zelfs die foto in der album is nep..!! Als je 5 maanden zwanger ben kan je echt nie zo'n buik hebben hoor..!!

die foto is gemaakt toen ik in verwachting was van m`n 2e. en hij was toen al behoorlijk ingedaald, zat toen al in de 8e maand.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Natalie&Barry op maandag 26 maart 2007 om 21:44:
Is een goede reden om door te gaan

mijn ex wil niks van mijn kinderen weten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:44:
heeft hij ook niet, maar hij probeerd mij nu bij mijn vriendenkring zwart te praten. volgens hem heb ik ons dochtertje vermoord, en dat hij dat beweerd doet mij heel veel pijn. vroeggeboorte is soms niet tegen te houden al denk hij van wel.

dat is dan zeker niet goed te praten, maar ik denk dat het niet juist van jou is omdat met heel pf hier allemaal te delen die ellende... doe dat lekker thuis ;) das mijn tip

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:46:
mijn ex wil niks van mijn kinderen weten

Waarom ben je dan in eerste instantie met hem getrouwd? :/
Als hij niets van je kinderen wil weten dan doe je dat toch niet :S

Waarschuw beheerder
mijn ex vroeg mij ten huwelijk. we woonden nog niet eens samen. we kenden elkaar ook nog maar 4 maanden

dat is wel heel erg snel.
maar toen hij me super romantisch vroeg voelde het ook meteen goed

dat is geen reden om te gaan trouwen.

helaas is ons dochtertje kort na de geboorte overleden

mijn dochtertje Laura ook.
mijn ex is daardoor ook zwaar overspannen geraakt

dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
dan zei hij dat hij dat we dat niet konden maken tegenover renee

ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen, ik heb ook met zo'n schuldgevoel gezeten maar idd, daar moet je je echt overheen zetten maar alleen als de tijd rijp is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:48:
Waarom ben je dan in eerste instantie met hem getrouwd?
Als hij niets van je kinderen wil weten dan doe je dat toch niet

hij was eerst stapelgek op mijn kinderen maar na de dood van renee wilde hij niks meer van ze weten. omdat zijn enige kindje er niet meer is en ik nog wel 2 kinderen heb.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:49:
hij was eerst stapelgek op mijn kinderen maar na de dood van renee wilde hij niks meer van ze weten. omdat zijn enige kindje er niet meer is en ik nog wel 2 kinderen heb.

Dus gaf hij voor die tijd ook al niets om jou kinderen :S
Anders zou hij er wel het beste van willen maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:49:
ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen, ik heb ook met zo'n schuldgevoel gezeten maar idd, daar moet je je echt overheen zetten maar alleen als de tijd rijp is.

ik praat nu heel veel met een nicht van me over alles. volgens haar is de scheiding een goede keus en moeten we over een tijdje weer eens afspreken en praten.

maar voorlopig zit mijn ex bij zijn broer in amsterdam. ik hoop dat hij daar tot rust komt en weer zichzelf word. want ik hou nog steeds heel veel van hem.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 21:51:
ik praat nu heel veel met een nicht van me over alles. volgens haar is de scheiding een goede keus en moeten we over een tijdje weer eens afspreken en praten.

praten is altijd goed en helpt bij de verwerking.
ook mijn scheiding was een goeie keus, na een tijd konden mijn ex en ik weer fatsoenlijk met elkaar praten.
wat betreft de kids, zij hebben niks te klagen, hun vader woont om de hoek en mn ex en ik kunnen het prima vinden, we hebben allebei een nieuwe relatie en dat gaat super.

zo geef de hoop niet op om een normale band met je ex op te bouwen.
Waarschuw beheerder
want ik hou nog steeds heel veel van hem

Ik kan me best voorstellen dat hij jou nu haat, je gooit nu ook zijn hele leven op straat! Sneu hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Natalie&Barry op maandag 26 maart 2007 om 21:54:
Ik kan me best voorstellen dat hij jou nu haat, je gooit nu ook zijn hele leven op straat! Sneu hoor!

doet hij bij mij ook, ook de dingen uit mijn verleden. en dat is vele malen erger.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar ik ga er vandoor, ben doodmoe dus ik duik nu lekker mijn bed in.

doeidoei
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 22:02:
doet hij bij mij ook, ook de dingen uit mijn verleden. en dat is vele malen erger.

beetje kinderachtig gedrag, denk eens aan je kinderen en aan elkaar ( als jullie toch zoveel van elkaar houden als dat je beweerd )

Waarschuw beheerder
slaap lekker.
Waarschuw beheerder
Kan er weinig van zeggen denk ik. Vind 3 maanden wel erg snel om uit elkaar te gaan. Allebei zit je in een rouwperiode, lijkt me niet de juiste tijd om zulke beslissingen te nemen.

Hebben jullie wel hulp gezocht? Als je van elkaar houdt en er gebeurt zoiets dan kan het zijn dat je er met elkaar even niet uit komt omdat je tijd nodig hebt voor jezelf en het allebei op een eigen wijze verwerkt. Elkaar veroordelen op de manier van verwerken mag maar je kan van de ander niet eisen dat hij/zij hetzelfde voelt/doet/verwerkt zoals jij.

Als de liefde er is lijkt me vechten voor je relatie wel waar maar doe dat na de verwerking of probeer iig samen een oplossing van verwerking te vinden ipv verwijten naar elkaar maken.

Waarschuw beheerder
Pff 3 maanden kan je toch geen huwelijk noemen..:/
Waarschuw beheerder
ik hoop dat hij daar tot rust komt en weer zichzelf word. want ik hou nog steeds heel veel van hem.

en daarom post je in zijn gastenboek dat het een stumper is :/
rare manier van houden van heb jij :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:26:
fakking hell :|

gezellig eh :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partystoeipoes op maandag 26 maart 2007 om 23:45:
en daarom post je in zijn gastenboek dat het een stumper is

:O dat noemen we dan met modder gooien, en dat is nooit slim. Als hij verleden tijd is dan moet je dat ook als verleden tijd behandelen, geen aandacht meer aan besteden.
Maarja, negatieve aandacht is ook aandacht zeggen ze :lol:

Waarschuw beheerder
Dat je dacht voor altijd samen te zijn maar dat het allemaal anders ging?

lag sinds kort ook bijna in scheiding door mijn vrouw wat die allemaal uitspookte .

gelukkig zijn we toen met zijn 2e een wek weg geweest naar disney en zagen in dat er toch nog een hoop te redden viel.
dus is het niet zo ver gekomen .

wij waren al 6.5 jaar bij elkaar..en bijna een jaar getrouwd .

alleen na 3 maanden is het ook wel erg snel om uit elkaar te gaan .. maar al;s je elkaar niet kan luchetn ja .. kan nooit zeggen hoe jullie je voelen tegenover elkaar , meestal is het goed er met zijn 2e helemaal weg gaat van de huiselijke situatie eniets leuks planned .
kom je mischien nader tot elkaar of je ziet in dat het echt niks is en kan je het vreedzaam afsluiten .

mischien ook wel gezonder voor jullie alle 2 om uit de huislijke sfeer te zijn gezien je constant herinnerd wordt aan wat jullie verloren hebben en dat werkt ook op je relatie en gevoel en gemoedstoestand in .

succes iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 09:09:
lag sinds kort ook bijna in scheiding door mijn vrouw wat die allemaal uitspookte

Dat mag ze toch van je? Jullie hebben toch zo'n goede stabiele relatie waarin je andere partners mag hebben?
Wat wij medeflockers dus al maanden roepen en je voor waarschuwden is dus gebeurd. En jij maar roepen dat jullie dat nooit zou overkomen omdat de relatie zo sterk was :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 27 maart 2007 om 09:23:
Dat mag ze toch van je? Jullie hebben toch zo'n goede stabiele relatie waarin je andere partners mag hebben?

nou dus niet op die manier . sexmaatje oke ..
maar achter me rug om speelde er zo gruwelijk veel af.. en was alles wat ze zei een leugen .
tot ze me dus vertelde dat ze niet meer bij me wilde zijn ..
ben uit huis gegaan .
en na een paar uur smeekte ze terug te komen .. ook al dacht ze dat al die tijd te willen ..
Swingen voor haar is dus afgelopen!
ze kon zich niet aan de afspraken houden . ze is ook wel heel beinvloedbaar en ken die gast die haar probeerde weg te kapen en die kan ook erg op iemands gevoel in spelen .
en gezien ons remoerige jaar .. Moeilijk zwanger raken veel stress en postnetale depressei van haar was ze wel gevoelig daarvoor .

maar gelukkig komt alles op zijn plek terrecht .

mochten we nog willen swingen dan gaan we wel gewoon naar een parenclub.. NIET meer in de prive sfeer,.. ben er nu wel achter dat dat (voor haar) veel te riskant is .
Doen nu wel gewoon een keer een triotje ofzo met mijn sexvriendinnetje .

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 27 maart 2007 om 09:23:
En jij maar roepen dat jullie dat nooit zou overkomen omdat de relatie zo sterk was

van mij kant wel ja ..
alleen ik werd besodmieterd bij het leven .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 09:31:
alleen ik werd besodmieterd bij het leven

En wat doet jou denken dat ze dat nu niet meer zal doen?

Waarschuw beheerder
van mij kant wel j ..
alleen ik werd besodmieterd bij het leven .

volg mij is dit een erg eenzijdig verhaal. vind het sowieso erg als je je partner verlinkt op het internet :/
Waarschuw beheerder
Swingen voor haar is dus afgelopen!

En jij blijft doorgaan? Totdat ook jij gevoelens krijgt voor een ander en er weer poppen dansen?
ze kon zich niet aan de afspraken houden

Ik ga het gewoon zeggen "Dat hebben wij je al voorspeld"!!!
van mij kant wel j ..

Tot nu toe.......je bent er zelf ook nog niet hoor

Als jullie zonodig sex buiten de relatie willen doe het dan samen ipv apart, dat verkleint de kans op gezeik lijkt mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Draak* op dinsdag 27 maart 2007 om 09:36:
En wat doet jou denken dat ze dat nu niet meer zal doen?

ow niks..
ze kan het best opnieuw doen .
enige verschil is dat ik er nu wel heel erg strak op toe zie!
eerst vertrouwde ik haar helemaal en dat vertrouwen is erg misbruikt... ben nu wel alert dat het niet nog eens gebeurt .. en mocht het nog 1x gebeuren ..

fool me once shame on me.. fool me twice ..........

Laatste kans voor haar anders pak ik me spullen en neem alles mee .