Partyflock

Forumonderwerp · 938410

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

In Memoriam Shadow *06-08-06 +23-03-07

helaas is Shadow overleden, we vonden hem vanmorgen dood voor dat wij naar de dierenarts zouden gaan voor controle, het was dus idd lymfeklier kanker waar aan hij kapot is gegaan, 8 maandjes was onze lieverd nog maar, we zijn kapot en weten niet meer hoe en wat en we snappen het gewoon niet!!!! 13e kindje al binnen een paar maanden (half jaar) waarom moet deze elende ons allemaal overkomen, hebben wij dan nog niet genoeg mee gemaakt in die korte tijd! het is niet eerlijk wat wij moeten voorduren,
en dit keer was het ons klein kindje Shadow kapot en verslagen zijn wij van verdriet
Lieve lieve Shadow nu ben je bij je verloren zusjes en broertje en vriendjes / maatjes, lieverds zorg goed voor onze kleine Shadow ,
lieverd rust zacht

Onze lieverd we missen je nu al ontzetten er was geen katje zoals jou, je was mooi je was SUPER lief tegen iedereen en alles er zat totaal geen kwaad in jou en waarom moet het lot jou dit brengen? we snappen het gewoon niet, iedereen was gek op je en je moeder Harley is ook kapot en loopt jou te zoeken, oneerlijk gewoon ik weet niet meer wat ik moet zeggen, ik ben woest en tegelijkertijd kapot, lieverd wat je ons hebt gegeven is met geen pen te beschrijven en ook niet wat je achterlaat, 1 ding kunnen we je zeker beloven we zullen en kunnen je nooit vergeten en je zal een waardig afscheid en een laatste rustplaats krijgen.

Uitspraak van Mandy (l) Thorsten op dinsdag 27 maart 2007 om 12:28:
jij begon met het beledigen van onze kinderen dom ding! en ja wat je doet ken je terug verwachten! he dat noemt men KARMA! plus wie begon te lachen om 1 van onze overleden kindjes? en ons afkraken met de zorg van onze kindjes? ik zei alleen dat je gewoon moest oppassen met je eigen gedrocht in wat voor leefomgeving die zit is niet gezond! dus ga bvb eens goed voor het kind zorgen en maak bvb je huis schoon want hoe het eruit ziet is ONGEZOND voor de kleine! en dat is mijn mening op dat je ons en onze kindjes afkraakt je moet eerts op je eigen letten!

ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar ik heb jou 'kindjes' :rot: nooit beledigd
en jij weet niet eens waar ik woon dus hou je praatjes maar gauw voor je doos :rot:
en ik heb helemaal niet gelachen om je overleden beest
ach je ziet wat je wilt zien he
Uitspraak van AMSTAFFPOWER op dinsdag 27 maart 2007 om 12:34:
ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar ik heb jou 'kindjes' nooit beledigd
en jij weet niet eens waar ik woon dus hou je praatjes maar gauw voor je doos
en ik heb helemaal niet gelachen om je overleden beest
ach je ziet wat je wilt zien he

dan moet je maar snel even terug lezen stom kind, je weet niet eens wat je gezecht en gedaan hebt echt het toppunt van domheid (y) je ziet duidelijk dat je ons kindje en ons uitlacht :loser:
en nee nooit heb je onze kindjes beledigt? moet ik de berichtjes hier plakken? over dierenmoordenaar enzo en hoe je onze kindjes beledigt? kan zo hoor geen probleem :loser:

Uitspraak van AMSTAFFPOWER op zaterdag 24 maart 2007 om 13:37:
Uitspraak van (Cinderella) op zaterdag 24 maart 2007 om 12:21:
En weer een die het niet trok met jullie!

:lol: :x

dit is er 1 van :rot:

en nou rot je op uit mijn topic met je ruzie gezoek ja een beetje respect waar over dit topic gaat! over SHADOW
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 10:43:
als je dat wil voorkomen moet je je profiel niet volpleuren met alle dode beesten

en je werkt bij een dierenambulance??

hmm...
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 maart 2007 om 12:42:
handel met de chinees

of de shoarmaboer :D