Partyflock

Forumonderwerp · 938017
­
als jij dat zou willen waar zou je het dan laten doen?

en als je het al hebt waar heb je het en hoe bevalt het je?

groetjes (f)
had ik dus ook korstjes eraf en dat ik dus dacht er zit niets onder zelfs vorige week weer (en bij mij is het nu voor de 3e keer gedaan!) maar er zat wel kleur onder maar alsnog op sommige stukjes te licht....­ ik mot vrijdag weeeeeeeeer een keertje want het moet bijgewerkt worden maar dan ben ik er eindelijk vanaf!!!!yesss hahaha
:S wel gratis neem ik aan? wat raar joh :S nou ik mag hopen dat het bij mij meevalt :P want om nou elke keer 2 weken met korsten te gaan lopen :S durf amper huis uit :D
HAHAHA ... neeik had het vorg jaar bij iemand laten doen + 1 nabehandeling maar was nog steeds niet tevreden..! en nu heb ik 2 weken geleden weer opnieuw laten doen en nu weer 1 nabehandeling moet wel betalen maar nu gelukkig niet veel 75€ per uur maar ze is zo klaar zegt ze dus ben benieuwd :D maar jaa tis niet mooi maar bij bmij ist altijd de 4e dag dat de korstjes er allemaal af zijn :Dgelukkig haha
Nou ja dat valt dan wel mee, hoeveel betaalde jij voor de normale beheandeling?

nou bij mij zijn ze er nog steeds niet vanaf en het is al de 8e dag :S maar het ziet er echt niet uit joh :D maar wil weten hoe het eruit ziet eronder :[
eerste keer €275,- incl nabehandeling =­ 2x

En nu 95€ per uur was anderhalf uur dus 140€ en voor nabehandeling 75€ peruur dus dat weet ik vrijdag pas hahaha

maar 8 dagen sow das best lang moet ik zeggen!
naja je zal er super blij mee zijn als het eraf is...­ is altijd even spannend ik had de vorige keer ook het idee dat er niets onder zat maar was wel ! geduld loont zeggen ze altijd ghehe
oh oke dus ook zo duur als ik had, ik had voor 269,95 stom bedrag ook :S haha maar ja. en nabehandeling zit bij mij ook inbegrepen ja. daarom zou ik ook best terug kunnen gaan. maar ja eerst maar afwachten indd haha. ongeduldig type dat ik ben 8)
trouwens zat ff te kijken net op je profiel maar je heb wel hele mooie wenkbrauwen hoor :D maar ze zijn bij jou toch alsnog wel donker maar dat kwam dan zeker door nabehandeling?
nee bij veel foto's zijn ze alnog getekend... ;) ik heb eigenlijk nog geen 1 foto met mn 'nieuwe' wenkbrauwen erop hahaha doe ik binnenkort zo gauw ze egt klaar zijn :P;)
Bij mij hebben de korstjes er ook wel een dag of 7 op gezeten hoor.. vanmorgen viel het laatste stukje eraf:D haha!! ben er nu opzich best tevreden mee, ze zijn mooi gedaan! ik kijk ff over een week of 3 hoe ik er dan over denk en dan kan ik het altijd laten bijwerken:)
maar 3 nabehandelingen is wel veel zeg pff:S.. komt dat omdat het bij jou niet goed pakt of wat??
Uitspraak van × (L) × op dinsdag 25 september 2007 om 16:49:
maar 3 nabehandelingen is wel veel zeg pff..­ komt dat omdat het bij jou niet goed pakt of wat??

jeetje.. dat is indd wel veel.
ik denk dat het dan indd niet goed pakt en als jij het heel donker wil en het was heel licht jah dan ben je wel ff bezig ja ..:O :/
nee nee ik heb t gewoon 1x laten doen met 1 nabehandling en daar heb ik een jaar mee rondgelopen maar vond gewoon nog steeds de vorm te dun en was er niet tevreden mee....
en nu na een jaar ben ik naar een ander vrouwtje gegaan en heb ik ze totaal overnieuw laten doen andere vorm zeg maar en krijg ik nou vrijdag een nabehandeling! :D maar ben er nu blij mee alleen sommige stukjes mogen iets donkerder!

maar bij jouw is het dus toch wel mooi geworden omdat je eerst dacht dat er ook niets onder zat>?? nou wel fijn en jaa tis wat je zegt bijwerken kan altijd nog heh!:)
Ooh dus eigenlijk was de nabehandeling niet perse nodig maar je was niet tevreden over de vorm..:)
ja dat kan natuurlijk ook he.. het moet wel naar je zin zijn natuurlijk! het zit in je gezicht en het vormt wel een btje je uitstraling vind ik!!
ja bij mij zijn de korstjes er nu af en ik ben wel tevreden:)
leek idd geen kleur onder te zitten maarja ik moet ook gewoon ff geduld hebben en niet meteen in de stress schieten haha;)
het ziet er echt wel natuurlijk uit, ze heeft er ook haartjes in getekend dus het is niet 1 dikke streep zeg maar..:)
nou er is nu een groter stuk korst afgevallen en er zit toch idd wel kleur onder maar volgens mij is het totaal niet gelijk qua kleur. volgens mij zitten er veel lichtere stukjes in, maargoed het begin eindelijk eraf te vallen :cheer: dus nog 2 daagjes denk ik en dan kan ik eindelijk zien hoe het eruit ziet 8)
het is ook wel frapant dat nou ik er de afgelopen tijd mee bezig ben zoveel mensen zie die het hebben laten doen.­ ik snap alleen nog steeds niet waarom sommige vrouwen/meiden het in zulke rare bogen laten doen dat het er niet meer natuurlijk uit ziet mja kwestie van smaak mischien ook wel
Jaa dat zal wel zo zijn jaa, smaken verschillen heeeeeeeeeeel erg ik zie ook wel eens dingen dat ik denk van hoe kun je het tekenen bij mij hebben allebei de vrouwtjes waar ik geweest ben gezegt dat ze niet alles tekenen wat ze dus niet normaal vinden. Maar jaa klopt bij mij in mn omgeving ook maar ik heb het zelf nu een jaar en vanaf dat ik het wilde begon ik er ook pas op te letten en zoooo veel mensen hebben pmu jaa! en ook veel bij hun ogen misschien dat ik datook nog wel ooit laat doen! maar mooi dat het bij jullie beide wel goed is gegaan dan .... ik vind ook wenkbrauwen is iets wat harstikke opvalt in je gezicht en het is je uitdrukken+straling jaa dus die moeten gewoon perfect zijn zoals je dat zelf wilt!ik vond het ook super belangrijk vandaar dat het nu voor de 2e keer is gedaan het moet gewoon perfect zijn! dus ben benieuwd naa vrijdag !:D:D
Zo'n grote boog vind ik idd ook niet mooi.. heel onnatuurlijk meestal!! bij mij zit er ook wel een boog in maar zo waren mijn eigen wenkbrauwen ook.. heb zelf alleen heel weinig en hele lichte haartjes..
roxxy foxxy, je moet het idd echt zien over een tijdje als alle korstjes eraf zijn.. als je een paar stukken hebt waar nog wel korstjes op zitten en een paar waar de korstjes al af zijn dan ziet het er idd best raar uit:)
:O ik heb een heel groot gat :O haha er viel een korst vanaf net. een groot stuk aan de binnenkant van me rechterwenkbrauw en er zit nu een heel groot huidskleurig gat tussen het donkere :O moet ik toch terug :(
jaaaaaaaaaa egt???
hmmm das balen heej!!
mareee... als je terug gaat kunnen ze dat echt heeeeeel mooi bijwerken...
alleen helaas dat je wel even moet w88 tot ze hebt mogen bijwerken 3 weken ongeveer!
maar wel jammr... maar komt goed;)
Zonde idd..­ is er toch een stuk pigment mee gekomen..­
kut dat je pas over een paar weken terug mag maar je kunt het altijd een beetje lichtjes bijtekenen misschien zodat het niet zo opvalt?
Ik laat 9 okt mijn werkbrauwen doen..­

Ben wel zenuwachtig, maar ben blij als ik weer kopje onder kan
als ik naar het strand ga..­ Hihi..­
Ik laat 9 okt mijn werkbrauwen doen..­

Ben wel zenuwachtig, maar ben blij als ik weer kopje onder kan
als ik naar het strand ga..­ Hihi..­
oehh spannend!!

Ik gaa drek weer pijnlijden jongens ...
ik moet ze nu hopelijk voor (voolopig) de laatste keer bijwerken hahaha
moet half 4 weer hopen dat t nu echt perfect word :D dus duim voor me ;)

ik wil ook.. maar moet dr nog maar ff goed over nadenken.. :)
hebben de meeste wat haren laten zitten of helemaal weg??
xXx
haartjes kan je gewoon laten zitten.­ hoogstens bij epileren.­

princessje als je wenkbrauwen voor de laatste keer gedaan zijn laat je ze dan even aan ons zien??:):)

Ben wel erg benieuwd:)
die korsten zitten er gewoon nog steeds op bij mij he :S is bijna nog niks vanaf. 2 weken morgen :S

Weet je wat je dan moet doen moet je vaseline ofzo op doen en heel zachtjes inwrijven dan wordt het zacht en gaat het waarschijnlijk sneller had ik toen ook ;)

Succes
Ja idd ik deed er ook elke keer voor ik ging slapen een flinke laag vaseline op..­ korstjes waren er na een week ongeveer af en heb t daarna nog een paar dagen gedaan

Boven mn oog en op mn lippen..
had ik t maar nooit op mn lippen gedaan:O
mjaa:O
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2007 om 17:55:
had ik t maar nooit op mn lippen gedaan

ziet het er zo erg uit dan :O

en trouwens het werk idd wel dat vaseline. maar zie al wat ook probleem is. mijn korstjes zitten vast in me wenkbrauwhaartjes :P dus ik kan sommige die nu al los ziten er wel gewoon beetje aftrekken, zolang ze niet meer aan me huid vast gehecht zijn.

Nee Het ziet er nu ook weer niet zo heel erg uit.. sommige mensen zien het niet eens.. maar mij stoort het zelf wel :O
:cheer: Yeeeeej mijn wenkbrauwen zijn vrijdag overnieuw bijgewerkt dan... en maandag waren de korstjes er al weer af (altijd bij mij na 4 dgn) en it is just perfect!!! eidnelijk is het zoals ik het wil!!! ik zal binnenkort een foto maken dan kan ik t jullie showen ik ben er zoo blij mee... en weet je wat ik wkijt was nu voor t bijwerken ?? 37€ hahaaaaaaa echt een lachertje gewoon!
maar ik laat jullie allemaal snel weten zo gauw ik nieuwe foto heb :P
:D:D
heej janina... ik heb maar meteen met cam foto gemaakt staat gewoon in mn album van alleen mn oof en wenkbrauw zeg maar ..:) maar moet ik wel zeggen dat door dat ik geen echt licht heb het er wel raar uitziet net of t alleen getatoeerd is zonder haartjes maar dat is dus niet heb heel donker haar van mezelf dus ze kunnen geen lichte wenkbrauwen tekenen maar het gaat nu dus bij die foto alleen ff om de vorm :) mooi ehhhhhhhh :D

hej princceje ik ga gelijk ff kijken ben erg benieuwd naar ;) laat het je zo weten:)

Nou ik heb gekeken ik heb daar een bericht achtergelateb;)
zeker mooi :)
nou bij mijn zijn nu idd alle korsten eraf. als ik laat bijwerken moet ik dus gwoon dat vaseline smeren dan gaan ze er idd sneller vanaf.

de linker is best wel mooi maar die rechter is echt een mess. dus moet wel echt terug. kan het natuurlijk wel bijtekenen. zal dat ook wel blijven doen maar is beter als het er ook echt goed op zit, dat ik ook een keer de deur uit kan zonder te tekenen. wat een gedoe alelmaal 8)

Uitspraak van Roxxy foxxy :banana: op donderdag 20 september 2007 om 23:11:
maandag me wenkbrauwen laten doen super gelukt echt heel mooi geworden.­ Ik zat dan ook bij een hele goede vrouw.­ ik kan aanraden het wel pas te doen als je zeker weet dat die zaak betrouwbaar is.­ ik wil het al heel lang maar kon geen goede vinden omdat ik niet wist hoe ze bekend stonden.­ en je ziet genoeg vrouwen met afschuwelijke wenkbrauwen (denkt aan groen/grijze wenkbrauwen of hele grote bogen).­ maar zag vriendin van me die het had laten doen en dat was zo mooi gelukt dat ik ook maar gelijk afspraak gemaakt heb.­ en het is zooveel beter.­ het is wel ff kut want loop nu met korsten op me wenkbrauwen maar het is het echt waard!

voor meiden die het willen en in de buurt van den haag wonen aanrader

Angelique
Willem de zwijgerlaan 23
2583 EE Den haag
06-24612286

Ik ben ook bij haar geweest!! Ze is super goed en ook heel aardig!

ik heb mijn wenkbrauwen laten doen,ideaal hoor(Y)
ik heb ook mijn wenkbrouwen laten doen, toen ik in china was.­ en dan bedoel ik op de chineze manier he, met zo'n soort stokje werd het erin geslagen om het maar ff grof te zeggen.­
Ik heb het alleen tussen mn wenkbrouwhaartjes door laten doen, anders vond ik het te nep over komen.­ dan zal je wel denken wrom laat je het dan doen? aan de uiteinde van mijn wenkbrouwe groeide de haartjes niet zo best meer, dus moest ik het elke dag tekenen..­ naja dat was me teveel werk dus heb ik het zo opgelost..­

de pijn agh..­ik had het er voor over al deed het wel veel pijn maar het is echt zoals hier boven staat: ideaal, ik zou het je echt aanraden, scheelt een hoop tijd, en het zit altijd goed!
Heej janina :D leuk je opmerking!!super lief(K) ben er ook suuuuuuper blij mee zoals ik al zei! egt de moeite dat ik het opnieuw heb laten doen ben nu alleen wel in totaal €450,- in een jaar kwijt geweest maar dan heb je ook wat :P;)
Mooi gedaan hoor princessje:D!!
ziet er echt mooi uit

Zou ik noooooit doen maar ieder zn ding.­
thnq(K)(K) voor de lieve reacties ben er ergggggggggg blij mee zal eens bij jouw checken :P
bij jouw is het ook harstikke mooi gedaan hoor super natuurlijk ... lijken gewoon je eigen wenkrbauwen en dat is belangrijk! hoe echter hoe mnooier (vind ik) vandaar dat ik er ook mijn eigen haartjes eroverheen laat staan :) mare wat zag ik nou * (L) * ?? jij ook naar reload bij ons in dongen johh :P vet ehhhhh :D:D mijn broer doet dat ook altijd mee organiseren ;) met zijn 'bend'/rapgroep egt tof feestje altijd! ;) (ff terzijde).
Ja die rechtse foto in mijn album op de 1e pagina zeg maar (met die zwarte kleren aan) is de laatste nieuwe.. toen waren net mijn korstjes eraf dus ze zijn nu nog ietsje lichter..
van dichtbij zie je idd niet 1 streep, maar een btje haartjes:)

ja daar ben ik geweest haha:D jij ook dan?? en wie is je broer..?

Uitspraak van :cheer: PrincessJe* op donderdag 4 oktober 2007 om 21:02:
Heej janina leuk je opmerking!!super lief ben er ook suuuuuuper blij mee zoals ik al zei! egt de moeite dat ik het opnieuw heb laten doen ben nu alleen wel in totaal €450,- in een jaar kwijt geweest maar dan heb je ook wat

Hej ja het is veel geld maar het ziet er mooi uit:)
Ik ga volgende week even naar schoonheidssalon die het hier ook doet ze wil eerst even me wenkbrauwen zien omdat niet altijd een andere kleur overheen gezet kan worden als het te grijs is zeg maar dus ik hoop dat het wel kan:)
Eyeliner zou wel makkelijk zyn :p

Het is zeker wel makkelijk ik heb dat zelf niet ik heb er wel eens aan gedacht maar ik heb dat nu al nooit meer op dus ja als ik het dan gedaan had was het zonde geweest, maar voor mensen die het altijd op hebben is het wel makkelijk ;)

ik wil mijn wenkbrauwen wel laten doen
en Janina al geweest naar een salon?? en zo jaa laat je het overnieuw doen ofniet??

enne * (l) * jaa tis mooi gedaan ziet er mooi uit, maare ik gaa oopk altijd naar reload ja ik woon in dongen he! en mijn broer heet roy aarts en heeft zelf een rap-band zo gezegt met bastiaan en marius en meer mensen :) wel super leuk is dat hoor! ga je komende keer ook weer naar reload???