Partyflock

Forumonderwerp · 937913

Vinden jullie leeftijd in een relatie belangrijk?
Je leert iemand kennen!
Je denkt te weten hoe oud diegene is!
En word binnen de kortste keren helemaal verliefd!
Blijkt diegene 8 tot 10 jaar ouder te zijn!
Vinden jullie dat nou een probleem
En kap je een relatie af?
Of is Age just a number!
Ik bedoel hier niet een meid van 15 met een man van 30!
Maar wat kan wel en wat kans echt niet!
En waar leg jij je grens?
Graag jullie reacties!
Uitspraak van Don Mega op zondag 13 mei 2007 om 18:13:
haha nee joh
was maar een geintje

hahah tja.. t ken tog :D

Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 13 mei 2007 om 18:14:
Leeftijd is niet belangrijk. Het gaat om het geovel. Of iemand nu 20 is of 29. Mij maakt het niet uit hoor

idd.. maakt mij ook nie uit.. zo lang t nie jonger dan mij is.. dan vink t best.. :D:D:D

Artiest Jay Steel
Leeftijd speelt wel degelijk een rol..

Al is de één 30, en de ander 25 maakt het geen reet uit, maar al is de één bijvoorbeeld voorbij de 23 en de ander 18 gaat het vaak wel botsen (er zijn uitzonderingen uiteraard)..

Verschil in ervaringen en volwassenheid kan echt botsen..
geen probleem denk ik als je egt om elkaar geeft niet..
Uitspraak van **Linny** op zondag 13 mei 2007 om 19:54:
geen probleem denk ik als je egt om elkaar geeft niet..

Precies:yes:
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 19:43:

Dit is niet gerelateerd aan leeftijd. Iemand van 15 kan al meer meegemaakt hebben in zijn/haar leven dan iemand van 25.
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 13 mei 2007 om 20:04:
Dit is niet gerelateerd aan leeftijd. Iemand van 15 kan al meer meegemaakt hebben in zijn/haar leven dan iemand van 25

idd.. ik ga allen nog voor een volwasse gozer.. anders begin k er geneens meer aan :no:

doe ze my maar wat ouder,

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 19:43:

jaa klopt, tussen 18 en 23 zit een boel verschil maar tussen 23 en 28 minder, als ik dan uit eigen ervaring spreek!

Leeftijd maakt niets uit...
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 13 mei 2007 om 20:16:
En gaat dat om volwassenheid op de forums of in werkelijkheid

werkelijkheid mop..
mn ex vriend is 24 en dat ging voor geen meter..
hij zat alleen maar achter zn xbox gameboy, psp en al die elende
nee thnx.. ik wil huisje boompie beesie.. en k moet iemand hebbe die ook al zo ver is.. t lieft nog wat verder.. trek k bij hem in ;p
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zondag 13 mei 2007 om 20:20:
werkelijkheid mop..
mn ex vriend is 24 en dat ging voor geen meter..
hij zat alleen maar achter zn xbox gameboy, psp en al die elende
nee thnx.. ik wil huisje boompie beesie.. en k moet iemand hebbe die ook al zo ver is.. t lieft nog wat verder.. trek k bij hem in

Dan is het goed:lol: Ik voel potentie:d Heb geen xbox, playstation of wat dan ook:D Heb daar het geduld niet voor uberhaupt. Ik heb ook de tijd van het hbb bereikt:d Alleen een eigen huis vinden is op dit moment financieel gezien een tegenvaller in de omegving hier:cry: Ben al 2,5 jaar aan het kijken naar iets betaalbaars:D
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 13 mei 2007 om 20:24:
Dan is het goed Ik voel potentie Heb geen xbox, playstation of wat dan ook Heb daar het geduld niet voor uberhaupt. Ik heb ook de tijd van het hbb bereikt Alleen een eigen huis vinden is op dit moment financieel gezien een tegenvaller in de omegving hier Ben al 2,5 jaar aan het kijken naar iets betaalbaars

ja idd.. das wat moeilijker.. ik ga voor een flatje.. :cheer: binnekort
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zondag 13 mei 2007 om 20:33:
ja idd.. das wat moeilijker.. ik ga voor een flatje.. binnekort

Dan trek ik toch bij jou in:D Ben toch op zoek naar een anderebaan.Zoek ik er el eentje die kant op:D
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 13 mei 2007 om 21:16:
Dat weet ik nog niet precies. een van de punten waarvoor ik er even tussen uit moet

ja idd.. is een goeie.. wat doe je nu dan :o
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zondag 13 mei 2007 om 21:18:
ja idd.. is een goeie.. wat doe je nu dan

werk nu als leidinggevende in een kledingmagazwijn, maar wil een wat hogere functie. Kan mijn kwaliteiten niet echt ontplooien en mis de waardering momenteel:(
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 13 mei 2007 om 21:20:
werk nu als leidinggevende in een kledingmagazwijn, maar wil een wat hogere functie. Kan mijn kwaliteiten niet echt ontplooien en mis de waardering momenteel

ja das klote lieverd.. dan moe je idd wat anders zoeke.. maare.. wat voor kleding O:) ;p

ach, leeftijd zegt niks hor, het gaat erom hoe jij met iemand om kan gaan..of jullie op zelfde denkniveau zitten..of je dan niks scheelt of 10 jaar...boeiend :)
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zondag 13 mei 2007 om 21:24:
ja das klote lieverd.. dan moe je idd wat anders zoeke.. maare.. wat voor kleding

Herenkleding in het hogere segmant. SETPOINT genaamd:D
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 21:28:
jullie op zelfde denkniveau zitten..of je dan niks scheelt of 10 jaar...boeiend

Hele wijze en terecht uitspraak(Y):D
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op zondag 13 mei 2007 om 21:30:
jmr.. d8 miss hebbe ze nog wat leuks voor mij

nou ja, er zit ook een dameskant bij, maar dat is inmiddels gesplits. Maar das meer voor de kouwe kak. Weet niet of je jezelf daar onder voelt:D
Uitspraak van Dodewaard maniac op zondag 13 mei 2007 om 21:32:
nou ja, er zit ook een dameskant bij, maar dat is inmiddels gesplits. Maar das meer voor de kouwe kak. Weet niet of je jezelf daar onder voelt

nou... neeee.. hahah. :D:D:D ofje moet dit shitje koude kak vinde :P <--------------

zolang ze ouder dan 16 zijn moeten ze het allemaal zelf weten.. ouder dan 16 en dan met een meissie van een jaar of 12 vind ik weer niet kunnen... Let nooit zo op leeftijd ;)
Als ik iemand leuk vind dan vind ik iemand leuk klaar dan ga ik me niet tegen laten houden al zou die 10 jaar ouder zijn dan mij.

(goed er zijn uitzonderingen ik hoef ook geen vent van 40 ik heb het liever tusse de 18 en 25 haha ruim genome ;) :P )

ben 26 en ga nu met iemand van 15,vonden elkaar al tijd leuk maar dacht kan toch niks worden,maar klikte toch wel tussen ons en hebben nu iets.
maar vind toch nog wel rare gedachte zo'n verschil
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 09:35:
maar vind toch nog wel rare gedachte zo'n verschil

dat is wel heel veel leeftijdsverschil, maar als het voor jullie werkt, waarom niet?:)

ik heb een vriend van 25 en ik ben zelf 17, ook 8 jaar verschil.:)

er zijn altijd mensen die er over zeuren, maar als wij er maar gelukkig mee zijn :yes:

Ik zou er ook niet aan moeten denken iets met een jongen van mijn leeftijd te beginnen, ik heb toch al redelijk veel meegemaakt en ben natuurlijk al moeder. Moet er niet van denken dat een gozertje van 17 die net begint uit te gaan enzo bij mijn dochter in de buurt komt :)
laatste aanpassing

Uitspraak van Don Mega op zondag 13 mei 2007 om 17:50:
rijbewijs enzo?

:roflol:

Ik moet zeggen dat dat zeker wel een voordeel is ja :P
Uitspraak van Britt (F) op zondag 13 mei 2007 om 22:02:
en op de achterkant staat NOW? ofniet

jupz.. :D:D haha hoe weet jij dat dan :o

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 14 mei 2007 om 09:38:
ik heb een vriend van 25 en ik ben zelf 17, ook 8 jaar verschil.

ik had een 'vriend' van 32 :x

20 jaar ouder maar gaat perfect en het past goed;D
Uitspraak van [NL]_Daantjuh_[NL] op maandag 14 mei 2007 om 12:33:
t gaat nie werken helaas

ahh..:(
das minder!

de vader van mijn dochtertje is ook 8 jaar ouder:yes:
heb het altijd op oudere mannen gehad:)

Ik vind dat te grote verschillen niet werken. Je krijgt op een gegeven moment andere interesses. Hoe jonger de leeftijden vallen hoe groter het verschil. Naarmate je ouder wordt, wordt het wel kleiner... Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk!!!

Ik en me vriend verschillen ook 8 jaar...Werkt prima hoor!:D

Ik en me vriend zijn nu 3 jaar samen en wonen sinds kort samen en het gaat goed!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2007 om 17:23:
Of is Age just a number

voel je niets van ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2007 om 17:23:
Vinden jullie leeftijd in een relatie belangrijk?

:nee: Zolang je gelukkig met elkaar bent, maakt de leeftijd niks uit O:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 13:22:
Ik en me vriend verschillen ook 8 jaar...Werkt prima hoor!

Mijn vriend en ik ook en bij ons werkt het ook prima 8)

Mijn vriend en ik verschillen 5 jaar, het is niet zo'n groot leeftijds verschil maar vind het geen probleem. Maar met iemand die me vader kon zijn, nee dat vind ik niet kunnen..

me mannetje en ik schelen 2 jaar...

heb een relatie gehad met iemand die 12 jaar ouder was...ging toen perfect,zijn nu nog vrienden.

Ik scheel vier jaar met mijn ventje en dat is een perfect verschil als je 23 en 27 bent. Ik leg mijn grens tussen de 23 en 35 bij een man. Boven de 35 ga ik me toch zorgen maken om zijn geestelijke leeftijd, want je zoekt toch iemand wiens leefwereld minimaal een beetje overeenkomt met die van jou. Tussen de 30 en 35 wordt het al een twijfelgeval, maar als het echte liefde is mag het eigenlijk allemaal niets uitmaken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 13:45:
Mijn vriend en ik verschillen 5 jaar, het is niet zo'n groot leeftijds verschil maar vind het geen probleem. Maar met iemand die me vader kon zijn, nee dat vind ik niet kunnen..

Nee dat vind ik ook niets nee, de gedachte dat het je vader zou kunnen zijn :dood:

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 mei 2007 om 13:37:
Mijn vriend en ik ook en bij ons werkt het ook prima

:D