Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 23:11:Deze laat je toch niet zomaar lopen
Die paar kilo's die er teveel aanzitten zweet ze er wel af voor je
Ghehe, hoop dat ze me wel ziet staan, kan me voorstellen dat ze liever wat gaat eten dan met mij optrekken
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 18 maart 2007 om 23:15:die hoogte kan jij niet bereiken
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 23:15:Hoop dat je haar ziet staan
moet wel lukken dacht ik zo
jep maar van een mooie tafel eet je "vaak"ook niet alleen
daar zorg ik wel voor hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 23:15:Zou je denken? Hoop dat je haar ziet staan
Zal pittig worden idd
Hoe dan ook denk ik dat ik het niet moet doen
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 23:17:Hoe dan ook denk ik dat ik het niet moet doen .
Dat is je eigen keus, als jij denkt dat dat t beste is moet je dat doen
Al zou ik er zelf helemaal voor gaan
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 18 maart 2007 om 23:24:lichaamshaar scheer dat maar niet meer is lekker zacht en kun je jezelf aan vast houden
Uitspraak van simone_1986 op zondag 18 maart 2007 om 23:24:niet iedereen gaat vreemd hoor
heb je gelijk in maar ong 75 %
mir...
een mooie tafel bij hem met alleen sla sla sla ijsbergsla
en vetverbranders en een lijntjes speed
je vergeet de tomaatjes en komkommers
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 18 maart 2007 om 23:24:dit zijn gewoon slappe smoesjes zodat je niet op aan de lijn hoeft te denken dan kun je ook wel zeggen lichaamshaar scheer dat maar niet meer is lekker zacht en kun je jezelf aan vast houden
en vetverbranders en een lijntjes speed
je kan ook gwn trainen
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 18 maart 2007 om 23:24:dit zijn gewoon slappe smoesjes
Uitspraak van simone_1986 op zondag 18 maart 2007 om 23:27:dat is veel
dat vond ik ook al idd
weet je hoe saai
heb je wel een mooi lichaam
en saai? ja ik vind van niet
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 23:20:Dat is je eigen keus, als jij denkt dat dat t beste is moet je dat doen
Al zou ik er zelf helemaal voor gaan
Dat snap ik, maar ik ben bang dat ze me dik vindt
Uitspraak van simone_1986 op zondag 18 maart 2007 om 23:35:ze heeft wel gelijk ik heb 3 exen en 2 gingen er vreemd
ik heb .. exen
na mij weten dan
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 23:30:Dat snap ik, maar ik ben bang dat ze me dik vindt
welke slappe smoesjes???