Partyflock

Forumonderwerp · 937278

Artiest Bo'oS
Waarschuw beheerder
Wie kan mij hier meer over vertellen.
Ik weet wat het is etc, ben benieuwd naar de gebruikersverhalen.
Waarschuw beheerder
1x gehad....
mer k vond ut wel lkker knalle...
vind ut wel voor herhaling vatbaar!!
:p

Waarschuw beheerder
Misschien niet populair hier maar...

Ik raad het toch aan om IM te spuiten. Het is echt de veiligste methode, minder verslavend, en ik hoor van vrijwel iedere IM spuiter dan snuiven het er lang niet bij haalt en zelfs een waste is.

Punt is alleen dat je absoluut zuivere Ket moet hebben, of originele flesjes voor injectie.

Wanneer ik terugkeer, geef ik deze methode de voorkeur.
Waarschuw beheerder
Spuiten van welke drug dan ook gaat mij toch echt iets te ver. Ik vind bloedprikken in het ziekenhuis al een nachtmerrie.
Waarschuw beheerder
donateur
IM=intramusculair....oftewel in je bilspier....redelijk veilig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EKG op maandag 19 maart 2007 om 17:20:
Afgelopen weekend voor het eerst gedaan. Nam eerst een sleutelpuntje maar dat deed niet zoveel. Vervolgens 2 sleutelpuntjes en dat deed iets meer maar nog steeds niet apart. Op dat moment had ik zoiets van ik ga slapen en verkoop die rommel wel door. Uiteindelijk dan toch maar besloten om een lijn van een dvdhoes breedte te nemen. En die knalde er hard in. Niet te vergelijken met die puntjes. Helemaal van de wereld alsof ik een regieseur was van mijn eigen film waarin ik de wereld rondvloog. We hebben alles gefilmd en het is echt bizar. Zeker een aanrader. Begin met een puntje om heel licht te voelen en neem daarna na een uur een lijn van 10cm. Zet wel een kotsemmer klaar.

Ben dan toch wel erg nieuwsgierig geworden naar die film ;)

Waarschuw beheerder
als je goede hebt is het zeker wel wat ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 19:18:
Ben dan toch wel erg nieuwsgierig geworden naar die film

Haha, Fear and loathing in Las Vegas!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EKG op zondag 25 maart 2007 om 12:54:
Haha, Fear and loathing in Las Vegas!!!!

:roflol: