Partyflock

Forumonderwerp · 937209
1 volger · 12049x bekeken

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat vinden jullie van het fenomeen MySpace? Ik heb het een tijdje aangekeken en toch maar aangemeld. Ik vind dat het een hele goede manier is om je muziek te promoten, en zeker als je de juiste mensen tegen komt kan het HEEL snel gaan.

En post hier ook maar je linkje als je al een acount hebt ;) Hier is de mijne :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is altijd wel mooi meegenomen dat beetje extra promoten. Zet zelf altijd mijn tracks van "erg" slechte kwaliteit neer (lager dan 128 kbps) om zo te voorkomen dat myspace er iets mee kan (mocht dat gebeuren).

www.myspace.com/jjesound :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 21:05:
Wat vinden jullie van het fenomeen MySpace?

heb het gehad, veel te veel reclame, en veel te veel niet-nederlandssprekende. Ik spreek liever nederlands (y)

dus Partyflock (y)

PS Partyflock is veel en veel gezelliger, mede dankzij Sandrietje :lief: ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heheh moest er van komen void :) ben er ook net een paar weken van lid en zitten inderdaad artiesten bij die vroeger voor mij aardig ver onbereikbaar waren ik vindt het een een bruikbare space om zo je skills bloot te leggen en je conecties uittebreiden :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bounz™ op zaterdag 17 maart 2007 om 21:09:
Partyflock is veel en veel gezelliger, mede dankzij Sandrietje

Waarschuw beheerder
Vroeger had je Wire.fm, dat vond ik een brute site (Y) Maar volgens mij is dat al een paar jaar niet meer actief :/

Waarschuw beheerder
donateur
Grappig om te zien dat er mensen die nooit in dit forum komen opeens in dit topic een reply plaatsen omdat ze denken dat ik reclame probeer te maken.. Dat is dus niet zo. :)

Ik probeer producers die het wat groter aan willen pakken te helpen, want laten we eerlijk wezen.. de kans is niet zo groot dat je hier ontdekt word? En bovendien, alle promotie is meegenomen.

Begrijp me niet verkeerd, Partyflock is erg leuk. Feedback uitwisselen is altijd goed maar om een label te vinden moet je toch echt meer doen dan alleen mp3tjes plaatsen in dit forum! :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nuncabeatz op zaterdag 17 maart 2007 om 21:17:
Vroeger had je Wire.fm, dat vond ik een brute site (Y) Maar volgens mij is dat al een paar jaar niet meer actief

Volgens mij is dat nu Last.fm, inderdaad erg gafe site!
Waarschuw beheerder
Ziet er inderdaad ook erg cool uit Void Pointer (Y) Maar zo te zien kan je nu alleen geen reacties geven, wat bij Wire fm wél kon :/ Bovendien had ik een kleine 100 tracks op Wire staan, wat nu dus allemaal plat ligt (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 21:17:
Ik probeer producers die het wat groter aan willen pakken te helpen, want laten we eerlijk wezen.. de kans is niet zo groot dat je hier ontdekt word? En bovendien, alle promotie is meegenomen

Idd, aangezien die site niet alleen door Nederlanders wordt bekeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 17 maart 2007 om 21:16:
en krijg er niets aan veranderd hoe ik het wel,

ik kreeg het perfect zoals ik het wou (y) maar ipv dat andere je berichten stuurde, gingen ze je gastenboek flooden , en dat vind ik niks om met elkaar te communiceren, liever zoals bij partyflock met pb'tjes.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 21:17:
omdat ze denken dat ik reclame probeer te maken

nee nee dat denken we niet, we spuien enkel onze gal over myspace :lol:

Waarschuw beheerder
En anders bestaat er altijd ook nog zoiets al Hyves voor artiesten:

www.jj-e.hyves.nl :bier:

Waarschuw beheerder
idd,moet het een beetje uitvinden..bij mij is het ook niet gelukt in 1 avond;)

Waarschuw beheerder
ff kijken of ergens anders een vuif is :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 21:32:
Daffy, het is inderdaad een beetje intimiderend in het begin. Maar als je het een beetje door hebt is het echt fun.. !

maar ik werd er woest in,

gewoon om feit dat me ex haar dochters (16/17) dat wel konden, en ik dus totaal niet :s:s:s

snap het ook ni snap je ...

vandaar ik er zo bot tege sta :)
Waarschuw beheerder
dan maak ik nog liever een website op HTML ofzo in dreamweaver, vind ik veel leuker :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 21:35:
En anders bestaat er altijd ook nog zoiets al Hyves voor artiesten:

NEE NEE NEE ook geen HYVES, gewoon PARTYFLOCK, en koop hiero* maar webspace van 1 gig daar kende je muziek wel op kwijt denk ik zo ;) en voor de rest flock je maar wat (y)
Waarschuw beheerder
Myspace is pas het toppunt van vriendjesrace :lol:
Waarschuw beheerder
weet ge ... msn zijn eigenlijk markt ho*ren, ...want voor msn, zat echter den grote'n hoop op ICQ en dat was 100x (y) beter,

ik heb ma msn genome, omdat iedereen nu op msn zat ... en al de rest rond dat msn gedoe heeft me altijd koud gelaten, vond het gewoon laag ten opzichte van ICQ ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
CrovaX
Waarschuw beheerder
*ik snap er niets van hoe je dat daar op krijgt*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 21:46:
JAJAJA

OWOWOW
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 17 maart 2007 om 21:44:
msn zijn eigenlijk markt ho*ren

niet eigenlijk, ze zijn het gewoon (y)
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 17 maart 2007 om 21:44:

:respect: maar ja die kut messenger zit standaard op windows, dus de hele meute maar op msn messenger overgegaan :/
Waarschuw beheerder
de versie dat msn nu heeft, is eigenlijk zoals de eerste icq programmatjes, ... msn heeft er jaren over gedaan eer dat zo te krijgen gelijk icq, en dan nog tzijn pure na-apers en commercial busters :s:s

en toch zit er nog meer in icq dan msn :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 17 maart 2007 om 21:49:
*ik snap er niets van hoe je dat daar op krijgt*

tis ook niet meer als gewoon html scriping ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 22:05:
tis ook niet meer als gewoon html scriping ...

ja maar je mot dan toch echt goed zoeke hoe en waar, dat heb je bij dreamweaver dan weer niet ...

(of anders ben ik lomp) :s:s