Partyflock

Forumonderwerp · 937057
Waarschuw beheerder
donateur
Nou?
Nou....?
Nouuuuu?;P

Ik houd het niet meer:bounce:
Vertel!

Hoé hebben jullie het gehad?
Wát heb ik allemaal gemist?
En wie heeft er de gaafste foto's gemaakt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTGR op zaterdag 17 maart 2007 om 13:03:
Locatie en showelement uitmuntend!
Muzikaal niet goed genoeg!
Dat laatste uurtje...WTF zijn dat voor platen?? Heel vervelend!

Voor een kick-off van zijn wereld tournee vond ik het echt teleurstellend.

Jij spoort niet volgens mij! Sorry! Het was retevet!Ik dacht namelijk niet dat je 4 uur lang alleen maar de nummers van je nieuwe cd kan gebruiken als dj zijnde. Hij deedhet subliem.
Maar ja, smaken verschillen.
Waarschuw beheerder
Ik hoor ook veel mensen die Elements of life een slechte plaat vinden. Kan niet geloven dat je dat na vannacht nog steeds kan zeggen :) Wat een ongelooflijk vette plaat is dat dan. moet er nog wel even bij zeggen dat van mij he's a pirate niet per se had gehoeven maar goed... Als je daarna dan eventjes flight 643 erin knalt :S

Ik hoorde ook nog Richard Durand - Slipping away erg vet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kira op zaterdag 17 maart 2007 om 13:32:
Krijg die glimlach niet van m'n gezicht af

haha lekker he :D
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, ik heb voor de verandering nog maar s het album opgezet :D :bounce:
Maar ben kapot, nauwelijks geslapen vanmorgen, dus ga zo nog ff tukken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jmbosch op zaterdag 17 maart 2007 om 14:24:
Als je daarna dan eventjes flight 643 erin knalt

ja idd :S
Waarschuw beheerder
donateur
Damn wat een feest weer. Moet wel zeggen dat de aanwezige mensen het ook weer maakten hoor :jaja:. Inderdaad veel ouder publiek en niet te veel dagjesmensen. Tijdens de Jes en het eeste half uurtje van Tiesto zelf stonden die nog vooraan, maar daarna waren ze wel weg (hard hè.. die bassen? :P ).

Ook voor mij onbekenden zwaar zien genieten en mee genoten (hoop ze nog eens te zien).

Maar het feest was weer compleet door alle lieve mensjes met wie ik toch graag een feestje als dit vier. :lief:

Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zaterdag 17 maart 2007 om 06:00:
Heb ook weer veel videomateriaal, maar helaas bij sommige video's hoor je heel duidelijk hoe overheersend de bass was.
Wat ik wel jammer.

Ik heb er dit keer ook een paar gemaakt. Ben ze aan het uploaden nu. En inderdaad, de bas is wel heel overheersend, maar het geeft wel een leuke indruk. :D

Ow en ook de foto's komen eraan hoor.... Zitten een paar hele leuke tussen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op zaterdag 17 maart 2007 om 14:30:
. Moet wel zeggen dat de aanwezige mensen het ook weer maakten hoor . Inderdaad veel ouder publiek en niet te veel dagjesmensen. Tijdens de Jes en het eeste half uurtje van Tiesto zelf stonden die nog vooraan, maar daarna waren ze wel weg (hard hè.. die bassen? ).

HAHA, inderdaad. In het begin zag je gelijk alle dagjes mensen helemaal vooraan staan. Snap dat nooit hoor, maar goed. De aanwezige mensen, echt top! Lekker sfeertje en iedereen begreep elkaar had ik het idee.

Buiten voor de deur was ook nog wel grappig kwam er zo een doos aan die vroeg waar de 538 ingang was... die dacht dat ze als vip behandeld ging worden ofzo. Gewoon dezelfde deur dus en aansluiten bij de rest van de 538 menigte aan de linkerkant graag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moet wel zeggen dat de aanwezige mensen het ook weer maakten hoor

:lief:

hehehe

hard hè.. die bassen?

Welnee, was prima te doen, juist lekker ;)
(Wél met oordoppen)
Waarschuw beheerder
Ik hoor ook veel mensen die Elements of life een slechte plaat vinden.

he's a pirate niet per se had gehoeven

Tja, mijn mening blijft opzich over die platen staan. Maar op zo'n avond in zo'n set, ga je inderdaad alles maar gewoon voor een keer goed keuren :yes: Al was dat bij He's A Pirate wel even moeilijk voor me :S :P

En over zijn mixen: Wat een lange en lekkere mix was het toen hij zijn toegift gaf!!! Hij stond zo lekker te kloten met die grote lach van hem :D Hij heeft idd erg staan genieten, wat me ook altijd erg goed doet :yes:

Tiësto's stijl is gewoon weer wat anders dan een jaar geleden. Zijn album vertelt ons al genoeg. Maar de manier waarop hij alles weet te brengen maakt dat alles bij hem zo goed blijft klinken :D Ik blijf gewoon verslaafd aan Tiësto :kwijl: :respect:

Uitspraak van bloesem op zaterdag 17 maart 2007 om 14:36:
Welnee, was prima te doen, juist lekker
(Wél met oordoppen)

Ik moet die dingen echt eens gaan regelen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op zaterdag 17 maart 2007 om 14:45:
Welnee, was prima te doen, juist lekker
(Wél met oordoppen)

Ik moet die dingen echt eens gaan regelen

ze kunnen ook het volume knopje eens een klein tikje terug doen :)

Toegift was inderdaad wel erg lang! Ik dacht dat het niet meer op zou houden! Maar goed hij heeft gewoon weer lekker avondje plaatjes gedraaid :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig!
1 minpuntje, dat je nergens echt kon zitten.
Normaal vind ik dat niet zo erg, maar ik heb m'n rug gebroken dus even zitten was wel een must eigenlijk.
Maar goed, voor de rest was het erg leuk, dus ben blij dat ik de kaartjes toch maar niet verkocht heb.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, mijn mening blijft opzich over die platen staan. Maar op zo'n avond in zo'n set, ga je inderdaad alles maar gewoon voor een keer goed keuren Al was dat bij He's A Pirate wel even moeilijk voor me

En over zijn mixen: Wat een lange en lekkere mix was het toen hij zijn toegift gaf!!! Hij stond zo lekker te kloten met die grote lach van hem Hij heeft idd erg staan genieten, wat me ook altijd erg goed doet

Tiësto's stijl is gewoon weer wat anders dan een jaar geleden. Zijn album vertelt ons al genoeg. Maar de manier waarop hij alles weet te brengen maakt dat alles bij hem zo goed blijft klinken Ik blijf gewoon verslaafd aan Tiësto

Ja idd, blijfik ook verslaafd aan hem. Had speciaal mijn lichtblauwe Tiestoshirtje aangetrokken.En hij heeft er echt plezier in idd. volgens mij hou je het dan ook het beste vol als dj. Zijn lach is fantastisch, doet je ook lachen! Ik was superblij weer eens hem in het echt te zien draaien!!!! by the way, als mensen lachen doet me dat altijd goed...
Trouwens nog wat last van mij keel. Heb veel te vaak heel hard woehoeeeeeeeeeee geroepen. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op zaterdag 17 maart 2007 om 14:46:
ze kunnen ook het volume knopje eens een klein tikje terug doen

Toegift was inderdaad wel erg lang! Ik dacht dat het niet meer op zou houden! Maar goed hij heeft gewoon weer lekker avondje plaatjes gedraaid laatste aanpassing 17 maart 2007 14:47

voorin was het idd erg hard! Ik moet ook maar oordopjes regelen de volgende keer. Maar ik had zeker nog wel een uur door kunnen gaan met dansen en springen. Toch had ik een voldaan gevoel hoor toen ik thuis kwam! woehoeeeeeeeeeee!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jmbosch op zaterdag 17 maart 2007 om 14:46:
ze kunnen ook het volume knopje eens een klein tikje terug doen

dan ben je er nog niet.
Met doppen ben je verzekerd van een veilig volume :yes:

Uitspraak van -Samantha- op zaterdag 17 maart 2007 om 14:47:
1 minpuntje, dat je nergens echt kon zitten.

sja.
Ik moet zeggen dat ik ook weinig mensen aan de kant heb zien ztten, op de vloer.
Meestal is dat wel het geval.
Goed teken dus ook (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Ice** op zaterdag 17 maart 2007 om 12:16:
Dat wordt de hele volgende week patienten met hartruisen waarschijnlijk

Precies ;) Allemaal een hartafwijking :P Zou ik niet erg vinden :P Als ze dan ook nog op de dansvloer komen, heb ik een aantal lotgenoten om me heen staan :lol:
Uitspraak van Aprillady op zaterdag 17 maart 2007 om 14:51:
als mensen lachen doet me dat altijd goed...

En jou niet alleen ;) :D Heerlijk gewoon, vind dat altijd mooi :) Even een rondje springen of gewoon de zaal in kijken en dan dat genot op vele gezichten zien... Leuk! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op zaterdag 17 maart 2007 om 14:57:
En jou niet alleen Heerlijk gewoon, vind dat altijd mooi Even een rondje springen of gewoon de zaal in kijken en dan dat genot op vele gezichten zien... Leuk!

:D :respect: :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik ging haast dood toen ik dit hoorde:

It's gonna be alright.... 2nite.... ohhhhh my.....
it's gonna be alright....oooo yeaaaaa...
come baby... the sun is gonna keep on shining
brighter days... on the horizon....... my love for you will always keep on rising....

The sun is gonna keep on shining.....
my love for you will keep on rising....

everything is gonna be alright....
everything is gonna be alirght....."

Om vervolgens een bijna hartaanval te krijgen bij dit :

You will always be my baby
I'm always thinking of you, baby
Yeah

Touch me in the morning
And last thing at night
Keep my body warm, baby
You know it feels right

Take a little higher
I'm thinking it too (too)
Tell me what you're feeling
I feel it with you
Waarschuw beheerder
donateur
Heb mijn foto's on-line gezet. Tsjek mijn album!

Video's zijn in aantocht!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op zaterdag 17 maart 2007 om 15:10:
Ik ging haast dood toen ik dit hoorde:

It's gonna be alright.... 2nite.... ohhhhh my.....
it's gonna be alright....oooo yeaaaaa...
come baby... the sun is gonna keep on shining
brighter days... on the horizon....... my love for you will always keep on rising....

The sun is gonna keep on shining.....
my love for you will keep on rising....

everything is gonna be alright....
everything is gonna be alirght....."

Om vervolgens een bijna hartaanval te krijgen bij dit :

You will always be my baby
I'm always thinking of you, baby
Yeah

Touch me in the morning
And last thing at night
Keep my body warm, baby
You know it feels right

Take a little higher
I'm thinking it too (too)
Tell me what you're feeling
I feel it with you

vond je hetnou goed of slecht :X Het eerste denk ik :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aprillady op zaterdag 17 maart 2007 om 15:12:
Het eerste denk ik

dat denk ik ook ;) Hey pedro waar kan ik je album zien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op zaterdag 17 maart 2007 om 15:16:
dat denk ik ook

maar eh... niet dood gaan hoor!
trouwens ik stond op een gegeven moment bijna te huilen zo blij was ik van alles. Tiësto de mensen en de sfeer
Waarschuw beheerder
Haha nee ga nog niet dood. Er waren hier en daar wel een aantal traanwegpinkmomentjes ja! En kippevel heb ik de hele avond gehad.
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 17 maart 2007 om 14:27:
hehe, ik heb voor de verandering nog maar s het album opgezet

Staat hier ook al heel de dag op repeat:)

Bright Morningstar en Break my Fall :kwijl:

Uitspraak van =Peter= op zaterdag 17 maart 2007 om 15:12:
Heb mijn foto's on-line gezet. Tsjek mijn album!

Ben die van mij ook aan het uppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kira op zaterdag 17 maart 2007 om 15:19:
Uitspraak van bloesem op zaterdag 17 maart 2007 om 14:27:
hehe, ik heb voor de verandering nog maar s het album opgezet

Staat hier ook al heel de dag op repeat

Bright Morningstar en Break my Fall :kweil:

Yeps! Nu draait In the Dark. Klonk gisteravond zo snoeihard wel errug lekker!
Waarschuw beheerder
En over zijn mixen: Wat een lange en lekkere mix was het toen hij zijn toegift gaf!!! Hij stond zo lekker te kloten met die grote lach van hem Hij heeft idd erg staan genieten, wat me ook altijd erg goed doet

Geweldig om dat te zien ja zo zijn er niet veel de gewoon zelf ook helemaal los achter de draaitafels staan ja en die glimlach:) heerlijk gewoon.

Ik blijf gewoon verslaafd aan Tiësto

:yes:hier nog een:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aprillady op zaterdag 17 maart 2007 om 15:24:
Yeps! Nu draait In the Dark. Klonk gisteravond zo snoeihard wel errug lekker!

lekker om die nummers kei en kei hard te horen, moest eerst wennen aan z'n album maar na vannacht.......Tiësto........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kira op zaterdag 17 maart 2007 om 15:27:
lekker om die nummers kei en kei hard te horen, moest eerst wennen aan z'n album maar na vannacht.......Tiësto........

woehoeeeeeeeeeeeeeeee! :respect:
Waarschuw beheerder
Whooehhh Wat heb ik genoten..

Donderdag had ik mijn kaartjes verkocht.. ik had geen vervoer.. een half uur later werd ik gebeld door een maatje van me.. hij had kaartjes gewonnen.. Dit was het lot.. Ik MOEST er dus heen blijkbaar!
Bij de vipbalie kregen we BIJNA vipbandjes om.. Potver.. Remko had de zijne al om en moest hem weer inleveren.. balen! Maargoed.. we gingen gratis naar binnen.

Lockerbox.. sorry maar ik vind dat echt een belachelijke company.. 5 euro voor een stom kluisje, terwijl je voor een normale garderobe minder kwijt bent, en meestal nog meer kwijt kunt.

Alles was prima geregeld, nergens lange rijen.. Goede drankjes, net als bij TE.. WC's ook prima, wat al gezegd is.. ik stond ervan te kijken dat ze er zelfs Deo hadden staan.. bij de dixi's :D

Bij aankomst hoorde ik het al.. Jes.. had alleen even niet door dat ze er live stond.. ZO GOED zong ze dus live!
Geweldig.. Ze zong imagination.. wat een heerlijk nummer vind ik dat van haar.. hierdoor begon het feest meteen top voor mij, geweldig om haar eens live mee te maken.

Al snel kwam ik erachter dat ik op 2 meter afstand stond van alle flockertjes. Gezellig! Bloesem zei me gedag en al snel volgden er meer! Een prima sfeertje. Jammer dat we zolang moesten wachten tot hij op kwam, wat een bagger muziek in die pause.. verveelmomentje..
Maar toen de stilte viel werden de mensen gek.. klappen, fluiten, gillen.. en de show begon.. Geweldig!
Mind blowing experience was duidelijk voelbaar.
Ik heb wel weinig van de Elements mee gekregen als ik eerlijk ben, maar daar heb ik me geen moment aan gestoord..
Ook Swimming places deed het voor mij he-le-maal.. wat een genot.. heerlijke clubby sound.. Het ibiza gevoel!
Ferry Corsten - Beautiful vond ik heerlijk, daarop ben ik helemaal los gegaan.. topplaat..

Uitspraak van RTGR op zaterdag 17 maart 2007 om 13:03:
Dat laatste uurtje...WTF zijn dat voor platen?? Heel vervelend!

Hier ben ik het als 1 van de weinigen wel mee eens.. het laatste uurtje was heel erg techno/progressive achtig.. keihard.. De bass stond ongelovelijk hard, als je in het midden stond bij "He's a pirate" kreeg je serieus gewoon koppijn.. Iedereen stond met vingers in zijn oren. Maar dat hij Flight 643 zo vet remixtte op het einde maaktte heel veel goed..
Verder heb ik de hele avond gewoon links vooraan gestaan en daar was het geluid gewoon lekker.. Nergens last van. Ik heb de hele avond genoten, van de mensjes.. het sfeertje, van Tiësto en zijn heerlijke lach, de muziek.. het was weer fantastisch!!!

Heel erg jammer dat de prijzen van Tiësto's Elements of life tour zo belachelijk duur zijn.. Sensation prijzen indeed.. Er werd gevraagd wat de prijzen van 2003 en 2004 waren.. in 2003 was het 35 EURO!! Toen stond andain er, Jan Johnston.. Dinand.. okee.. *mompel* en dikke live shows..
Toen kon het allemaal voor die prijs..
Maargoed.. 55 euro was het in 2004.. nu 5 euro meer.. moeten we niet klagen.. *maar ik doe het toch, over Vip dan maar te zwijgen*
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 17 maart 2007 om 14:21:
En JPL - Your whole life kwam voorbij vannacht :p

Dat was LNQ - Tired :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmsallabimm op zaterdag 17 maart 2007 om 15:32:
het laatste uurtje was heel erg techno/progressive achtig.. keihard..

Als je niet weet wat de termen betekenen... gebruik ze dan ook niet :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmsallabimm op zaterdag 17 maart 2007 om 15:50:
Dat weet ik zeker wel

Het heeft totaal niks met techno te maken en ook niet met progressive :). Maar dat lijkt me wel duidelijk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn filmpjes van gisteren. Niet het beste geluid van de wereld, maar je krijgt een leuke indruk.

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-707091978830812640&hl=nl} {ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-7696399166759125608&hl=nl}

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=1370149274250963906&hl=nl} {ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=2664908058011648427&hl=nl}

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=2869459501607083442&hl=nl} {ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-4546492788007675030&hl=nl}

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-4312664144639267987&hl=nl}

* Edit *
En nummer 7 is ook geverifieerd door Google.

Enjoy! :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee.. het was TRANCE wou je zeggen..

Is het miereNneuker of mierEneuker?? Juist..

Noem de stijl maar even dan
Waarschuw beheerder
Het was echt
SUPER gister zit te denken om ook maar naar Geldredome te gaan in juni!
Inderdaad stond de muziek wel behoorlijk hard mijn oren piepen nu nog!
Maar ja je moet er wat voor hebben he!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op zaterdag 17 maart 2007 om 15:53:
Mijn filmpjes van gisteren. Niet het beste geluid van de wereld, maar je krijgt een leuke indruk.

VET !!! Thx for sharing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmsallabimm op zaterdag 17 maart 2007 om 15:54:

Is het miereNneuker of mierEneuker?? Juist..

haahahh heerijk
Waarschuw beheerder
Wat een BASS Pedro!!!

Ik ga mijn filmpjes even bekijken.. en even zoeken waar ik ze kan uploaden..

Mooi die filmpjes van Jes.. die waren nog enigzins goed te beluisteren :)
Waarschuw beheerder

Dat wil ik inderdaad zeggen.. wellicht af en toe een techy invloed maar het is nogsteeds trance. Trance is breed :).

Techno is voor mij van: Ame (minimal) tot aan chris liebing (snoeiharde techno en schranz). Met als goede voorbeelden jeff mills e.d. Wat die mannen draaien is techno... Tijs is breed en tikt van alle stylen wel wat aan maar hij heeft zeker geen uur techno lopen rammen :no:

Progressive ansich is het diepere werk van Sasha & Digweed en wat Remy nog wel eens wil laten horen. Daarnaast zou je het nog kunnen hebben over progressive trance maar dan zit je meer in de richting van Markus Schulz (platen tot 136 BPM met een trance geluid). Wat mij betreft ook gewoon trance :).

Trance :)

Voor de duidelijkheid een tracklist van ongeveer het laatste uur:

34.Joop – The Future
35. ID
36. ID
37. The Prodigy – Smack my bitch up (Remix)
38. Silent Tears – Beam (Dj Shog 2 faces Dub)
39. Cosmic Gate – Consciousness
40. ID
41. Klaus Bedelt – He’s a pirate (Tiesto rmx)
42. Toneking – Pneu (Tiesto 2007 edit)
43. Tiesto – Flight 643 (Richard Durand rmx)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op zaterdag 17 maart 2007 om 15:53:
Enjoy!

Druk bezig:) loop echt heel de dag al na te genieten:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op zaterdag 17 maart 2007 om 16:00:
Dat wil ik inderdaad zeggen.. wellicht af en toe een techy invloed maar het is nogsteeds trance. Trance is breed

Voor mij is al snel iets hard..
Het was wel degelijk Techno.. maar ik kan goed begrijpen dat de stijlen voor iedereen iets anders betekenen.. Top 40 Dance wordt ook trance genoemd.. wat het ook niet is.
Trance is voor mij zweverig. Ik heb genoten van het stampwerk hoor, maar het was iets te hard en te eentonig.

Markus schulz draait gewoon lekker, een beetje 1 stijl in een set. Maar die sets zijn gewoon te kort ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmsallabimm op zaterdag 17 maart 2007 om 16:06:
Voor mij is al snel iets hard..

Ik zeg dat je geen termen moet gebruiken als je niet weet wat het is. Daar gaat het over, niet over wat jij al dan niet te hard vindt :).

Markus schulz draait gewoon lekker

Ben zelf ook groot Markus freak en vind dat ook beter dan het einde van Tiesto maar dat heeft ook niks te maken maar waar het om ging :P

Het was wel degelijk Techno

Zie TL, onzin :)
Waarschuw beheerder
Markus schulz draait gewoon lekker, een beetje 1 stijl in een set. Maar die sets zijn gewoon te kort

Markus....na gister misschien wel mijn nieuwe nummer 1!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTGR op zaterdag 17 maart 2007 om 16:10:

Hij rockte de tent ontzettend hard in de Panama in januari. Zijn show GDJB steekt al jaren met kop en schouders wat mij betreft :yes:
Waarschuw beheerder
Ik moet die dingen echt eens gaan regelen

Ik heb geen last van mijn oren door die dingen haha haha

Uitspraak van RTGR op zaterdag 17 maart 2007 om 16:10:

Hahaha hij draait inderdaad lekker haha
Samen met ferry wordt wel wat in belgie
Waarschuw beheerder
Hahaha Beat.. Dit is een zinloze discussie.. het gaat over wat wij vinden en niet wat nu de uiteindelijke stijl is.. Is er een rechter in de zaal?

Ben trouwens bezig met uploaden van wat filmpjes op google.. duurd een eeuw
Waarschuw beheerder
Zo heb er een verslag over geschreven, men kijkt maar hoe of wat jullie er van vinden ;)

Heb iedergeval voor 5,- euro Tiësto gezien :D

https://partyflock.nl/report/9297

Gegroet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmsallabimm op zaterdag 17 maart 2007 om 16:25:
Hahaha Beat.. Dit is een zinloze discussie..

Ja, maar ben wel benieuwd wat jouw opvattingen zijn betreffende deze stylen eigenlijk :). Ik hoor geen tegenspraak nog dus je bent het er wel mee eens blijkbaar.