ja bij mij mag er wel veel ritme en beat in zitten
What do u mean? dat er juist wel of niet ritme en beat in die cd zit?
Ik vind t nl zo'n abnormaal vette cd, die sound is te vet voor woorden, (vooral die lome beats en melodietjes, zo bruut imo)
blijf er ook (ja, cliché, srry) telkens andere dingen in horen'
Uitspraak van Blondjee074 op vrijdag 16 maart 2007 om 15:06:Benny Benassi - Satisfaction
ben hem aan het downloaden ik moet ff wachten.
Uitspraak van Blondjee074 op vrijdag 16 maart 2007 om 15:06:Benny Benassi Satisfaction
N.E.R.D - Lapdance
Christina Aguilera - Dirrty
vind muziek niet automatisch geil als er lyrics over sex in voorkomen, vind de liedjes die je opnoemt zelfs tamelijk tegenovergesteld aan geil
satisfaction (lompe, kale sound imo) zou je waarsch ook niet noemen als in de clip geen halfnaakte wijven voorkwamen en de titel net anders was
En dirrty -> ja, de tekst is behoorlijk dirrty, maar vind t niet echt geil ofzo.. maar vind t ook zon kutnr dat k niet meer objectief ben
satisfaction (lompe, kale sound imo) zou je waarsch ook niet noemen als in de clip geen halfnaakte wijven voorkwamen en de titel net anders was , Lapdance is gewoon vet, maar meer gewoon vrolijk losgaan-nr, niet echt horny imo
En dirrty -> ja, de tekst is behoorlijk dirrty, maar vind t niet echt geil ofzo.. maar vind t ook zon kutnr dat k niet meer objectief ben
ja ik wist niet meer hoe die satisfaction ging maar die is ook niet echt wat ik zoek.kwam net weer in mijn hoofd dat oude nummer van fever.die is ook echt goed.
laatste aanpassing
vind muziek niet automatisch geil als er lyrics over sex in voorkomen, vind de liedjes die je opnoemt zelfs tamelijk tegenovergesteld aan geil
satisfaction (lompe, kale sound imo) zou je waarsch ook niet noemen als in de clip geen halfnaakte wijven voorkwamen en de titel net anders was , Lapdance is gewoon vet, maar meer gewoon vrolijk losgaan-nr, niet echt horny imo
Ja, maar ik vind het meer geile dans liedjes
Uitspraak van Blondjee074 op vrijdag 16 maart 2007 om 15:42:Ja, maar ik vind het meer geile dans liedjes Zoals op Lapdance kun je wel lekker dansen
ja mee eens ......
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 16 maart 2007 om 16:35:Waar download jij je shit dan in godsnaam?
begin ik mij ook af te vragen idd
Uitspraak van Edutainment op vrijdag 16 maart 2007 om 16:35:Waar download jij je shit dan in godsnaam
limewire.maarre edutainment jij bent dj heb jij niet nog een paar lekkere geile nummers voor mij?
laatste aanpassing
Rui Da Silva - Touch Me
Uitspraak van [IKB]Vleeskeurmeester op vrijdag 16 maart 2007 om 20:10:Rui Da Silva - Touch Me
ja daar dans ik ook weleens op.hij is idd heel geil.
ginuwine, pony
Missy Elliot - Beep me 911
Tricky - christian Sans >>> Martina Topley Bird... übergeile stemmmm (Tricky ook btw)
Tricky - Car crash >>> Costanza übergeile stemmm)
Chicks on speed - Kaltes Klares Wasser
Björk - possibly Maybe
Alpha - Lipstick from the Asylum
Vive la fête - as-tu déjà aimé
Cocteau twins - grail overfloweth
Freedom Satellite - Trash
Shpongle - When shall i be free
Salt & Pepa - Push it (altijd wild gaan hierop