Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 22:01:een computerstem dat sms´je opdreunt..
dr pa zal de telefoon maar oppakken
niet met versieren, deze was na het versieren..aangeschoten met vrouwtje mee naar huis, samen in bed. zegt ze we moeten wel zachtjes doen mn vriend ligt ziek op het logeer bed.
dan ben je snel nuchter.
.. idd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 23:04:dr pa zal de telefoon maar oppakken
omg.. moet r nie aan denken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 23:04:dr pa zal de telefoon maar oppakken
het was d´r moeder...
Ik was met n hele leuke jongen aan het praten op n party,
enne toen vroeg hij mij om de tijd, maar ik niet wetend dat ik een glas bier in mn handen had, aan de linkerkant waar dus ook mijn horloge zat,
kukel gewoon dat glas bier over zn halve broek heen..
vond ie niet zo sexy..
was daarna ook wel snel weg
enne toen vroeg hij mij om de tijd, maar ik niet wetend dat ik een glas bier in mn handen had, aan de linkerkant waar dus ook mijn horloge zat,
kukel gewoon dat glas bier over zn halve broek heen..
vond ie niet zo sexy..
was daarna ook wel snel weg
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 23:55:Over tijd vragen gesproken..
Sommige meiden vragen dat,
terwijl er een paar vriendinnen om heen staan die ook n horloge hebben
Da's niet slim van ze dan
moete ze eerst ff weg uit hun groepje en dan op iemand afstappen..
da komt iig een heel stuk minder wanhopig over
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2007 om 14:36:Een gozer proberen te versieren, en dan van zijn vrienden horen dat je geen moeite hoeft te doen want hij is toch homo
dat zeg ik ook altijd tegen lelijke wijven...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 05:39:dat zeg ik ook altijd tegen lelijke wijven...
hoef je niet tegen ze te zeggen
weten ze vanzelf wel als ze je zien
heeft niks met lelijkheid te maken mop
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 11:06:hoef je niet tegen ze te zeggen
hehehe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 11:06:hoef je niet tegen ze te zeggen
sorry Yvette,
ben idd voor mannen gevallen toen ik jou meerdere malen voor je cam heb zien vingeren.
en dat zul je wel gaan ontkennen,maar zijn gewoon feiten...
Mop...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 18:53:ik ben gewoon bang om weer voor paal te staan