Partyflock

Forumonderwerp · 936816
Onderstaand bericht is zojuist op q-dance geplaats­t. Jeeeee. de 14e kunnen we dus extra hard knallen­ op Inqontrol dat we verzekerd zijn van een weer e­en mooi feest!!!
--------------------------------­---------------------------
---------------------­--------------------------------------

Vijfde e­ditie Defqon.1 op strand van Almere

Op zaterdag­ 16 juni organiseert Q-dance op het Almere strand ­de vijfde editie van Defqon.1.
Dit jaar presentee­rt het grootste festival voor de liefhebber van de­ hardere dance wederom tien area’s, die allemaal e­en eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Z­oals je van Q-dance mag verwachten, is er weer vee­l tijd en energie gestoken in een dikke line-up en­ de creatieve invulling van de area’s. Meer hierov­er bij de presentatie van de line-up, die voor de ­start van de voorverkoop bekend gemaakt zal worden­.

De kaartverkoop begint op zaterdag 14 april o­m 18.00 uur.
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral­ niet te lang met het kopen van een ticket, want d­e editie van vorig jaar was binnen enkele dagen ui­tverkocht!

Mocht je alvast in de sfeer willen k­omen en wil je nog eens zien wat een vet feest Def­qon.1 vorig jaar was, check dan hier het afterfilm­pje van 2006.

Wellicht overbodig om te zeggen, ­maar koop je kaartje ook alleen via de officiële k­analen en voorkom zo een teleurstelling.

Groet,­
Q-dance
Uitspraak van Lievelien op dinsdag 15 mei 2007 om 18:08:
zou het misschien op alfabetische volgorde gaan ofzo?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:09:
Dan had Kitty ze allang moeten hebben

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:16:
Lijkt mij ook ja Mijn achternaam begint met een D.

Idd de mijne begint met een V:)

Is het aan de buitenkant van de envelop te zien dat ze van Ticketonline komen?

:jaja:
laatste aanpassing

Ik zie het namelijk zo gebeuren dat de postbodes ze achterhouden

Is niet te zien ;) En als dat gebeurd, ff bellen (Y) worden die andere kaarten onbruikbaar gemaakt en krijg je nieuwe opgestuurt, was vorig jaar ook :jaja:

Ze moeten allemaal door de scan bij de ingang dus dus :)

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 15 mei 2007 om 18:25:
:jaja:

Ja omdat jij het weeet, maar een postbode weet dat niet, het is gewoon blauw met je adres en een witte envelop
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:34:
Ja omdat jij het weeet, maar een postbode weet dat niet, het is gewoon blauw met je adres en een witte envelop

Ja das waar:)
heb nog niks binnen, maar zal nog wel komen, hopelijk...
Kaarten ook binnen gekregen :-D
Denk dat de gehele week bij iedereen nog kaarten zullen binnen stromen... Er moeten tenslotte ook duizenden verstuurd worden.

Als jullie mail hebben gehad dat je kaarten zijn gereserveerd en betaald, hoef je je echt geen zorgen te maken hoor

Daar moet je wel vanuit gaan :yes:
En anders moet je er achteraan gaan!

Ik heb er in ieder geval veel zin in :cheer:
laatste aanpassing

Hier ook net binnen :D

heb ze :D:D:D
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
maar een postbode weet dat niet, het is gewoon blauw met je adres en een witte envelop

Tenzij het ook een postbode is die ook met spanning zit te wachten op zijn eigen kaartje ;p

Maar ik heb ze ook in the pocket :cheer:

ook binne! :D party party!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:55:
Hier ook net binnen

:yes: hier ook
Had ze zaterdag binnen
En zaterdag ook kaarte voor decibel besteld via ticketonline, en die zijn nu ook al binnen. :)

Nog een maandje boiis! (en dames natuurlijk, zonder dames geen defqon dat moge duidelijk zijn ;) ) :d :d :d

wordt na 2003 m'n 2e x pas :cheer:
laatste aanpassing
heb ze vandaag ook binnen gekregen, maar vind niet dat ze discreet verpakt zitten:S zelfde envelopje als altijd, voor iemand die uberhaubt 1 keer van ticketonline gehoord heeft al herkenbaar. en hoe dikker hoe meer tickets:)

maar goed, heb ze veilig in huis

Uitspraak van X-X-X-X-L! op woensdag 16 mei 2007 om 00:22:
maar vind niet dat ze discreet verpakt zitten zelfde envelopje als altijd, voor iemand die uberhaubt 1 keer van ticketonline gehoord heeft al herkenbaar

vreemd dan..
mijn envelopjes zaten gewoon dicht? en verders niks om me zorgen om te maken..
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 15 mei 2007 om 18:07:
iemand hier vaker iets besteld??

ja ik heb wel is eerder kaartjes daar besteld en ging gewoon goed (Y)

Uitspraak van Masturbeertje op vrijdag 11 mei 2007 om 12:52:
3 van de 4 kaarten binne.
Hmm ik voorzie weer problemen

Ja ik ook, ik word hier naar van! Kheb er GVD 4 betaald, en maar 3 binnengekregen!!! Mss komt dat wel omdat ik 4x 1 losse kaart heb besteld ipv 1x 4 kaarten tegelijk. Mss komt die andere wel op een later tijdstip. IK HOOP HET!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 11:34:
mijn envelopjes zaten gewoon dicht?

envelop zat ook dicht, alleen het venstertje is super herkenbaar. ze moeten t adres gewoon op de envelop drukken, en het kaartje(dat ding dat geen ticketis) niet zichtbaar.
Uitspraak van Allaaaaaard op woensdag 16 mei 2007 om 13:48:
kaartjes binnen!!! :cheer: :D

Ik ook! Yes! :D Defqon1... Here I come!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:09:
Evilien op dinsdag 15 mei 2007 om 18:08:
zou het misschien op alfabetische volgorde gaan ofzo?

Dan had Kitty ze allang moeten hebben

me 2 en ik heb nog niks :[
wohoo heb er er ook binnen.
Defqon1 word superrr!!! :D:D:D
Kaartjes zijn binnen :cheer:
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 16 mei 2007 om 16:10:
me 2 en ik heb nog niks

je bent niet de enige
en morgen zullen ze ook wel niet komen, dus dan vrijdag.
Als ik ze dan niet heb dan gaan we maar weer bellen *zucht*

Kaartjes zijn eindelijk binnen :cheer:

Wat een opluchting zeg! Als ze vandaag niet binnen waren geweest, had ik ticketonline gebeld!
ik krijg ze pas paar dagen voor defcon ga met event travel,moet dus nog lang in spanning zitten

Ik heb ze al binnen!:D
Sinds zaterdag!:cheer:

Binnen :D :jaja:
Vandaag laatste ticket binnen gehad.. was ff bang dat ik er 1tje te weinig zou krijgen maar gelukkig niet dus (y) :D

Hey mensen!

Hier even een vraagje....
Heb vandaag op 2 verschillende adressen in nederland kaartjes weten te bemachtigen voor Defqon. Super natuurlijk!

Alleen we maken ons een beetje zorgen.

Op het ene adres hadden we 2 kaartjes gekocht (zaten netjes aan elkaar) en zaten in een mooi envelopje van Ticketonline. En het aankoopbewijs zat erbij.
Bij het tweede adres hebben we 1 kaartje gehaald. Ook deze moest de jongen afscheuren van de 3 andere en uit het envelopje halen. En had de bevestingingsmail van ticketonline erbij gedaan.
Niets aan de hand dus...

Maar nadat we de 3 kaartjes even met elkaar hadden vergeleken. Kwamen we tot de conclusie dat het ene losse kaartje uit een heel iets dunner/gladder papier bestaat. Verder zijn er eigenlijk geen verschillen te ontdekken. Behalve dat de letters iets feller gedrukt zijn. op de achterkant rechtsboven aan het logo/rondje licht blauw is en bij de andere 2 grijs/wit.
Nu wil het wel het geval zijn. Dat het ene kaartje van de tweede verkoopronde afkomstig is en die andere 2 van de eerste.

Weet iemand of dit kan kloppen dat het net iets anders aanvoelt?

En zo nee...Hebben jullie andere tips om te kijken of het echte kaarten zijn? (De namen van de beide verkopers waren wel bekend bij ticketonline) Dat hadden we al gecheckt;)

Alvast bedankt!(Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van Markiez op woensdag 16 mei 2007 om 19:52:
hopaa ook binnen alle 4

bofbips ;)

Wordt weer mooi feestje :jaja:
Uitspraak van Markiez op woensdag 16 mei 2007 om 20:14:
hoe was mayday nog??

:respect:

Echt vet.. daar weten ze de volumeknop tenminste nog te vinden.
Voornamelijk in de Empire area geweest, zeker op 't einde (y)
Mja je hebt de foto's van de lichtshow ook vast al wel gezien..
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op woensdag 16 mei 2007 om 20:17:
Echt vet.. daar weten ze de volumeknop tenminste nog te vinden.

op N1 ook gelukkig ;)

ziet u de 16e :bier:!

Uitspraak van Tuurrrrrlijk op woensdag 16 mei 2007 om 19:44:
Vandaag laatste ticket binnen gehad.. was ff bang dat ik er 1tje te weinig zou krijgen maar gelukkig niet dus

Zelfde voor mij, gisteren dacht ik echt dat ik gek werd, 4 kaarten betalen en maar 3 krijgen??? nu gelukkig de laatste ook binnen !!

HET FEEST KAN BEGINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
die van mij zijn gister ook binne gekome :bounce: yeaaaaaaah
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 20:08:
Weet iemand of dit kan kloppen dat het net iets anders aanvoelt?

Ik zou zeggen: OEPS....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 20:08:
Maar nadat we de 3 kaartjes even met elkaar hadden vergeleken. Kwamen we tot de conclusie dat het ene losse kaartje uit een heel iets dunner/gladder papier bestaat. Verder zijn er eigenlijk geen verschillen te ontdekken. Behalve dat de letters iets feller gedrukt zijn. op de achterkant rechtsboven aan het logo/rondje licht blauw is en bij de andere 2 grijs/wit.
Nu wil het wel het geval zijn. Dat het ene kaartje van de tweede verkoopronde afkomstig is en die andere 2 van de eerste.

Maar trouwens he, wat ik heb gehoord (weet niet of het waar is maar ik denk van wel) ieder kaartje heeft een barcode die barcode word gescand bij binnenkomst. Nou als jij dus de eerste bent die die barcode aanbied is er niets aan de hand... want die scanner kan immers niet zien of jou kaartje vals is die kan alleen die barcode lezen. Maar als je dus een barcode hebt die niet bestaat heb je dikke pech... dus als je denkt dat jou kaartje vals is zou ik gewoon zorgen dat ik er om 11 uur sta om als eerste die code aan te bieden... en heeeeeel hard gaan hopen dat je niet een niet bestaande code hebt...
Er staan op http://www.hollandticketservice.com/ nog 39 kaarten te koop voor 85E dus ik zou zeggen snel bestellen!
Wij hebben nu de groep compleet!

Succes!
Uitspraak van Danie78 op donderdag 17 mei 2007 om 20:45:
Er staan op http://www.hollandticketservice.com/ nog 39 kaarten te koop voor 85E dus ik zou zeggen snel bestellen!
Wij hebben nu de groep compleet!

Is die site betrouwbaar dan ?

KAARTEN BINNEN.... Eindelijk...

(Y)
Uitspraak van MarkB op donderdag 17 mei 2007 om 22:44:
Is die site betrouwbaar dan ?

word zo te zien ondersteund door ideal dus dat moet wel snor zitten..

Uitspraak van K * i * t * t * y op dinsdag 15 mei 2007 om 18:16:
Ik zie het namelijk zo gebeuren dat de postbodes ze achterhouden

Is niet te zien En als dat gebeurd, ff bellen worden die andere kaarten onbruikbaar gemaakt en krijg je nieuwe opgestuurt, was vorig jaar ook

Ze moeten allemaal door de scan bij de ingang dus dus

Leuk voor de handelaren.. Ze verkopen hun echte kaartjes aan derden.. Bellen naar Ticket online en zeggen dat ze nooit kaarten hebben gekrgen.. De kaarten die ze verkocht hebben worden geblokt en de handelaar krijgt weer nieuwe.. :/
en ondertussen heb ik nog steeds niks :/

Reactie van ticketonline: kaarten zijn onderweg.

dat geloven we dan maar he :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2007 om 15:37:
Leuk voor de handelaren.. Ze verkopen hun echte kaartjes aan derden.. Bellen naar Ticket online en zeggen dat ze nooit kaarten hebben gekrgen.. De kaarten die ze verkocht hebben worden geblokt en de handelaar krijgt weer nieuwe..

dat zou ook wel gebeuren Ja :S
maar gelukkig heb ik ze binnen :)
laatste aanpassing

Uitspraak van Danie78 op donderdag 17 mei 2007 om 20:45:

Lekker betrouwbaar die site. Zij kopen ook kaarten in van particulieren. Dat betekent dat die particulieren dat grapje met het blokkeren van kaarten nog makkelijker kunnen uithalen. Tevens is het niet eens zeker of je je kaarten wel krijgt en je krijgt ze sowieso pas een week voor aanvang van het evenement.