Partyflock

Forumonderwerp · 936816
61656x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Onderstaand bericht is zojuist op q-dance geplaats­t. Jeeeee. de 14e kunnen we dus extra hard knallen­ op Inqontrol dat we verzekerd zijn van een weer e­en mooi feest!!!
--------------------------------­---------------------------
---------------------­--------------------------------------

Vijfde e­ditie Defqon.1 op strand van Almere

Op zaterdag­ 16 juni organiseert Q-dance op het Almere strand ­de vijfde editie van Defqon.1.
Dit jaar presentee­rt het grootste festival voor de liefhebber van de­ hardere dance wederom tien area’s, die allemaal e­en eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Z­oals je van Q-dance mag verwachten, is er weer vee­l tijd en energie gestoken in een dikke line-up en­ de creatieve invulling van de area’s. Meer hierov­er bij de presentatie van de line-up, die voor de ­start van de voorverkoop bekend gemaakt zal worden­.

De kaartverkoop begint op zaterdag 14 april o­m 18.00 uur.
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral­ niet te lang met het kopen van een ticket, want d­e editie van vorig jaar was binnen enkele dagen ui­tverkocht!

Mocht je alvast in de sfeer willen k­omen en wil je nog eens zien wat een vet feest Def­qon.1 vorig jaar was, check dan hier het afterfilm­pje van 2006.

Wellicht overbodig om te zeggen, ­maar koop je kaartje ook alleen via de officiële k­analen en voorkom zo een teleurstelling.

Groet,­
Q-dance

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 april 2007 om 16:49:
Die fucking trol vertelde maandag dat de kaartjes nog niet eens GEDRUKT waren..

elke trol vertelt daar wat anders :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: subwoofer henk :cheer: op vrijdag 20 april 2007 om 16:26:
heeft trouwens iemand zijn kaartje al binnen ? maak me nogal zorgen

nee, óók nog niet binnen:no: (n)
maaruh maak je niet niet te druk...
dat laat maar maar aan de compressor over, die is er voor gemaakt;)

KOMT ALLEMAAL WEL GOED:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: subwoofer henk :cheer: op vrijdag 20 april 2007 om 16:26:
heeft trouwens iemand zijn kaartje al binnen ? maak me nogal zorgen :|

ik heb dik een maand op mijn sensation white kaarten moeten wachten dus maak je nou niet druk als het een paar dagen duurt
Waarschuw beheerder
Ik werd zojuist opgebeld door een vrouw van Ticketonline.
Mn betaling is binnen en de kaarten worden opgestuurd terwijl ik eerst een mailtje had gekregen dta ik nog niet betaald zou hebben terwijl dit wle het geval was.
Gelukkig heb ik zelfs nog een extra kaart kunnen regelen.
Deze ga ik gewoon verkopen aan iemand die geen kaarten kon krijgen voor de normale prijs.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Masturbeertje op vrijdag 20 april 2007 om 17:33:
Deze ga ik gewoon verkopen aan iemand die geen kaarten kon krijgen voor de normale prijs.

:respect:

daar hou ik van! gelukkig net nog m'n eigen kaarten kunnen regelen :) dus voor mij is et niet aantrekkelijk maar kan me goed voorstellen dat er nog genoeg andere zijn die op zoek zijn naar kaartjes! goeie actie ouwe

Waarschuw beheerder
Niemand heeft ze binnen! Die fucking trol vertelde maandag dat de kaartjes nog niet eens GEDRUKT waren..

Ik denk dat ze dat doen om het vervalsen van de tickets wat moeilijker te maken. Als ze de kaartjes een week voor Defqon opsturen, hebben vervalsers weinig tijd :)

Waarschuw beheerder
donateur

Helemaal goed (Y)
Ik heb zelf geen kaartje, mijn geld wordt gewoon leuk terug gestort :x

Maar ik gok op de tweede voor verkoop, maar wordt wel blij om zulke dingen dan te lezen (Y)

Waarschuw beheerder
ik heb ze ook nog niet.. ben dus gelukkig niet de enige..
Waarschuw beheerder

Jammer dat je hem al hebt beloofd aan iemand anders :(
Ik heb zelf wel kaarten gelukkig maar een vriend van mij dus niet.. :S

naja misschien met de volgende verkoop

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 23:38:
Hoe kan dat nou? Betaald via overboeking? Mij vertelde ze maandag dat ze pas na 10 dagen de gegevens van global vollect kregen en konden zien of het betaald was! :s

jah maandag via overboeking betaald :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 april 2007 om 18:15:
Ik denk dat ze dat doen om het vervalsen van de tickets wat moeilijker te maken. Als ze de kaartjes een week voor Defqon opsturen, hebben vervalsers weinig tijd

stierenpoep
Waarschuw beheerder
Voor de mensen dat wil buj de meeting zijn..hier is de link...

see you all there ;)
Waarschuw beheerder
Niemand heeft ze binnen! Die fucking trol vertelde maandag dat de kaartjes nog niet eens GEDRUKT waren..

trollen zijn het wel jaa...

Maar goed als dit zo is he, hoe kunnen dan aaaaaaalll die mensen op marktplaats en andere site`s nu al hun kaartjes doorverkopen? Dit is dan gewoon fysiek onmogelijk:D stelletje loosers bij elkaar!

Fijn om te horen... ik had dat ook al gezegd gewoon doorverkopen aan bekenden voor de normale prijs... sprak vanmiddag al iemand die zei als ik extra kaarten heb dan verkoop ik ze wel door maar voor ietse meer:S

Ik niet snap, zit je zelf zonder kaarten door een fout...
Nou ik hoop dat als ik toch geen kaartje weet te bemachtigen dat er toch een iemand is die 2 of zelfs wel 4 kaarten aan mij wil verkopen voor de "normale prijs" ik reken er maar niet op maar misschien is er nog wel iemand zo lief voor mij! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op vrijdag 20 april 2007 om 22:24:
Maar goed als dit zo is he, hoe kunnen dan aaaaaaalll die mensen op marktplaats en andere site`s nu al hun kaartjes doorverkopen? Dit is dan gewoon fysiek onmogelijk stelletje loosers bij elkaar!

ummm niet echt chickie....de handelaars verkoop "lucht"op dit moment :yes: Dat kan...stockbrokers doet het eleke dag op de stock market in Amsterdam, New York, etc....

Dus alles kan geloof mij. Jullie begrijpen niet hoe sales & demand werkt :no:

Zo werkt de hele werld..zo werktNederland de laaste 400 jaar. Hoe denk je dat NL zo groot was bekomen 200 geleden ..dus kijk in jouw geschedenis en je zal zien dat het is zo geweest :yes:

P.S.

Sorry voor de engels maar was de best uitleggen dat ik kan :D en voor de foutjes in de grammtica .....
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=31131807]{element is niet toegankelijk}ummm niet echt chickie....de handelaars verkoop "lucht"op dit moment Dat kan...stockbrokers doet het eleke dag op de stock market in Amsterdam, New York, etc....

Dus alles kan geloof mij. Jullie begrijpen niet hoe sales & demand werkt[quote]

ik weet heus wel wat stockmarket is heb ook namelijk al 8 jaar engels:P
anyway je maakt hier wel een punt idd... maar dan toch hun zijn ook niet zeker dat ze wel kaarten hebben net als als die site`s die de verkoop doen als ticket2.nl enz enz. dat is ook lekker koop je daar vast je kaartje denk je nou dan maar 95 euro betalen maar kan ik er toch heen krijg je over 3 a 4 weken weer zn mailtje van lui: ja sorry maar je bestelling is niet goed gegaan zat een fout in de betaling:/(ze hebben gewoon niet zo veel kaarten!) Ik ga toch maar weer eens een mail naar q-dance sturen wil wel eens weten hoe dit mogelijk is:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik werd zojuist opgebeld door een vrouw van Ticketonline.
Mn betaling is binnen en de kaarten worden opgestuurd terwijl ik eerst een mailtje had gekregen dta ik nog niet betaald zou hebben terwijl dit wle het geval was.
Gelukkig heb ik zelfs nog een extra kaart kunnen regelen.

Hoe heb je dat kunnen regelen dan?

Ik heb zelf ook de kaartjes nog niet binnen maar dat is hierom denk ik:

Ik denk dat ze dat doen om het vervalsen van de tickets wat moeilijker te maken. Als ze de kaartjes een week voor Defqon opsturen, hebben vervalsers weinig tijd

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

dat zou nog best wel eens kunnen ja..(y)
ach ja, als het uiteindelijk maar goed komt hé:bouince:
Ik heb via ticketonline een paar dagen geleden ook een ander kaartje besteld en dat was er "gewoon" na drie dagen:S

(na drie dagen...als De-ff-Qon)

Waarschuw beheerder
Als ze nou de kaartjes op 18 juni versturen dan hebben vervalser helemaal geen kans om ze na te maken!!

WTF hebben wij met vervalsers te maken!! Gauw opsturen die kaarten stel schijthuizen daar!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 14:36:
WTF hebben wij met vervalsers te maken!! Gauw opsturen die kaarten stel schijthuizen daar!

Idd ja, ik betaal €219,- voor 4 kaarten en wil ik wel een beetje zekerheid en die kaarten z.s.m. in huis hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FK82 op zaterdag 21 april 2007 om 17:11:
Idd ja, ik betaal €219,- voor 4 kaarten en wil ik wel een beetje zekerheid en die kaarten z.s.m. in huis hebben.

same here...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 14:36:
Als ze nou de kaartjes op 18 juni versturen

defqon is anders op 16 juni hoor :/

Uitspraak van FK82 op zaterdag 21 april 2007 om 17:11:

idem :jaja:

maar ik begrijp dus dat nog niemand zijn kaarten binnen heeft??

Waarschuw beheerder
Zo , ik kreeg vorige week telefoon dat mijn defqon kaarten geannuleerd werden. Maar gelukkig was er een hele aardige lieve meid van ticketonline die er voor gezorgd heeft dat ik toch me kaarten krijg.

Bedankt (F) :kusje2:

Oo trouwens er komen geen extra kaarten meer vrij , de personen die wel betaald hebben maar waarvan ze geen reservering hebben ontvangen maken nog steeds kans op hun kaart.

Dus ik hoop het voor jullie!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 18:08:
Zo , ik kreeg vorige week telefoon dat mijn defqon kaarten geannuleerd werden. Maar gelukkig was er een hele aardige lieve meid van ticketonline die er voor gezorgd heeft dat ik toch me kaarten krijg.

Bedankt

Was wel ff schrikken zeker 8)
Waarschuw beheerder
duurt altijd even. ik heb kaarten van sensation toen gelijk besteld kwamen gister binnen. dus duurt altijd ff
Waarschuw beheerder
donateur
Ja de ene keer wel de andere keer niet.. Heb vaak genoeg bij ticketonline besteld en 2 dagen na betaling gelijk binnen. Maja heb nog niks gehoord over annulering oid dus moet wel goed komen :)

Waarschuw beheerder
Ja dat was idd wel even schrikken en tevens erg teleurgesteld. Maar goed ik hoop dat ik ze over 2 weken in de bus heb dan is er voor mij 100% zekerheid.

Rozemarijn bedankt (K)

Waarschuw beheerder
Bij mij is iig die 219 euri afgeschreven dus maar hopen dat die kaarten snel in de bus liggen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ze mogen die kaarten nou weleens opsturen. Ben ik voor dit jaar weer klaar met ticket online :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 17:59:
defqon is anders op 16 juni hoor :/

Duh.. :S Als ze ze dan op 18 juni versturen hebben ze toch geen last van vervalsers?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 18:40:
Bij mij is iig die 219 euri afgeschreven dus maar hopen dat die kaarten snel in de bus liggen

bij ons ook, maar we krijgen ze niet:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salientje op zaterdag 21 april 2007 om 19:24:
bij ons ook, maar we krijgen ze niet:S

bij mij 164 en ik heb ook nog niks ontvangen

Waarschuw beheerder
Duurt nog zeker 2 weken voor dat iedereen ze ontvangt dus maak je niet druk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op zaterdag 21 april 2007 om 13:32:
Hoe heb je dat kunnen regelen dan?

Ik heb zelf ook de kaartjes nog niet binnen maar dat is hierom denk ik:

Ze zei alleen dat de kaarten opgestuurd werden maar niet wanneer. Voor de rest weet ik het ook niet maar ze belkde mij terug en ik heb er nu wel hoop in dat ik echt ga
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 18:08:
Oo trouwens er komen geen extra kaarten meer vrij , de personen die wel betaald hebben maar waarvan ze geen reservering hebben ontvangen maken nog steeds kans op hun kaart.

Nou tegen ons zeiden ze toch van niet geloof ik, en een jongen die ik ken had er drie besteld ook mis gegaan bij de ontvangst bevestiging en daar hebben ze gister tegen gezegd dat hij over 6 weken zn geld terug krijgt!!! dan is het hele defqon al zowat geweest man stelletje klote hommels daar bij die ticketonline

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 17:59:
maar ik begrijp dus dat nog niemand zijn kaarten binnen heeft??

Nee ik heb gister gebeld... Toen zeiden ze dat ze binnen 3 weken na de bestelling in de bus zouden moeten liggen...Dan hebben ze dus nog 2 weken...

Normaal gesproken zou het 5 werkdagen zijn als je met iDeal of creditcard betaald hebt...Maar door de drukte ging dat niet lukken...

Waarschuw beheerder
Ticketonline wacht zo lang mogelijk met het opsturen van de kaarten. Ik denk dat het ook een opdracht is van Q-dance. Zo hebben de zwarthandelaren minder tijd om hun kaarten te verkopen.
Een rede die hier genoemt word dat ze het druk zouden hebben klopt niet. Een vriend van me heeft 4 dagen geleden Emporium kaarten besteld, en die lagen 2 dagen later al in de bus.

Een goede actie van ticketonline om de kaarten pas laat te versturen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 april 2007 om 09:30:

vind ik ook..
van mij part vallen ze 1 dag van te voren in de bus..
laat die door verkopers maar eens zweten.
probeer ze dan nog maar eens door te verkopen voor VEEL meer. :lol:
Waarschuw beheerder
Hele goeie actie (Y)

:Respect:

Idem met de kaartjes van Sensation
;)

Duurt ook nog een tijd zeggen ze.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ticketonline wacht zo lang mogelijk met het opsturen van de kaarten. Ik denk dat het ook een opdracht is van Q-dance. Zo hebben de zwarthandelaren minder tijd om hun kaarten te verkopen.
Een rede die hier genoemt word dat ze het druk zouden hebben klopt niet. Een vriend van me heeft 4 dagen geleden Emporium kaarten besteld, en die lagen 2 dagen later al in de bus.

Zou wel een goede actie zijn :jaja:

Straks staat het vol met handelaren voor de ingang van defqon 8)
Waarschuw beheerder
Ja, idd...
En daar zouden ze dus een verbod op moeten zetten ;)

Een hele strenge
:p

Zo zitten ze met allemaal kaarten :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op zondag 22 april 2007 om 11:17:
Zou wel een goede actie zijn

ik hoop het hehehe
dat die *&@# maar tot op de laatst dag met hun kaarte over blijve zodat ze voor weinig geld weg moeten doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op zondag 22 april 2007 om 11:25:
En daar zouden ze dus een verbod op moeten zetten

ja maar al die mensen die dan nog een kaartje proberen te kopen van die handelaren voor 30 euro:P als wij geen kaarten meer krijgen van ticketbox zal ik zeker nog over die optie nadenken...

Waarschuw beheerder

Ik vind het dus echt geen goeie actie he! Ik vertrouw ticketonline niet meer. Vorig jaar hadden ze mijn kaart naar een verkeerd adres gestuurd. Gelukkig was diegene toen zo lief om mij te bellen en me kaart te versturen naar mijn adres!
Denk als het bij iemand anders in de bus gezeten ik ze nooit meer terug had gezien!
Wil dus het liefst zo snel mogelijk me kaart hebben want als ze het een paar dagen van te voren naar de verkeerde sturen zal ik niet op tijd een kaartje in huis hebben en is er wel dik geld van me rekening afgeschreven :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is best balen! maarja er zijn ook nog eerlijke mensen in Nederland! (L)
Waarschuw beheerder
kreeg mailtje dat de tickets zsm worden opgestuurd (Y)
Waarschuw beheerder
ik ben blij dat ik voor de optie E-tickets heb gekozen. Snel uitgeprint en ze liggen nu in de kluis! vorig jaar met TBY Solo al meegemaakt dat mijn kaartje een dag later kwam! Ik vertrouw de post dus niet meer en op deze manier heb ik gewoon meer zekerheid!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De betaling was binnen. Defqon 2007 is een feit :D :bounce:

Met mn 2x op een account bestellen en ook 2 accounts op hetzelfde adres.

Het werkt gewoon allemaal. Die soap hier op pf ook :P