Partyflock

Forumonderwerp · 936816
62836x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00
Waarschuw beheerder
donateur
Onderstaand bericht is zojuist op q-dance geplaats­t. Jeeeee. de 14e kunnen we dus extra hard knallen­ op Inqontrol dat we verzekerd zijn van een weer e­en mooi feest!!!
--------------------------------­---------------------------
---------------------­--------------------------------------

Vijfde e­ditie Defqon.1 op strand van Almere

Op zaterdag­ 16 juni organiseert Q-dance op het Almere strand ­de vijfde editie van Defqon.1.
Dit jaar presentee­rt het grootste festival voor de liefhebber van de­ hardere dance wederom tien area’s, die allemaal e­en eigen muzikale richting vertegenwoordigen.

Z­oals je van Q-dance mag verwachten, is er weer vee­l tijd en energie gestoken in een dikke line-up en­ de creatieve invulling van de area’s. Meer hierov­er bij de presentatie van de line-up, die voor de ­start van de voorverkoop bekend gemaakt zal worden­.

De kaartverkoop begint op zaterdag 14 april o­m 18.00 uur.
Wil je er bij zijn, wacht dan vooral­ niet te lang met het kopen van een ticket, want d­e editie van vorig jaar was binnen enkele dagen ui­tverkocht!

Mocht je alvast in de sfeer willen k­omen en wil je nog eens zien wat een vet feest Def­qon.1 vorig jaar was, check dan hier het afterfilm­pje van 2006.

Wellicht overbodig om te zeggen, ­maar koop je kaartje ook alleen via de officiële k­analen en voorkom zo een teleurstelling.

Groet,­
Q-dance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 18 april 2007 om 16:33:
ik bel je anders wel op als ik op het feest ben kan je het ff live meemaken zo ben ik dan weer wel

Dankje, maar dat hoeft niet want ik moet hier bij zijn, ik heb al een aantal snode plannen bedacht om binnen te komen..:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op woensdag 18 april 2007 om 14:17:
De rest van jullie met IDEAL.....later naturlijk

Dat is bull... Op ticketonline staat toch echt:

Creditcard

Je hebt er voor gekozen om via creditcard te betalen. Als de betaling goedgekeurd is door de bank dan ontvang je je tickets binnen 5 dagen thuis.

iDeal

Je hebt gekozen om via iDeal je tickets te betalen. Je hebt al goedkeuring gegeven voor de betaling en deze kan dan ook niet meer worden teruggedraaid. Je ontvangt je tickets binnen 5 dagen thuis.

Dus slaat nergens op dat je ze met creditcard eerder in huis zou hebben als met iDeal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet wel waarom ze iedereen die mail sturen dat de betaling niet binnen is. Kijk, de meeste mensen gaan dan direct bellen hoe dat kan omdat ze wel degelijk geld hebben overgemaakt. Stel dat er 10,000 mensen gaan bellen hierover; 10.000 x €.0,45 = €.4500,00. Dat is simpel inkomsten genereren ;) Het is toch belachelijk dat je al zo'n mailtje nog geen 2 dagen na je bestelling krijgt?
Waarschuw beheerder
ach pijp het systeem dan. alle jaren nooit problemen gehad met kaarten voor defqon te regelen toen je ze gewoon in de winkel kon halen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op woensdag 18 april 2007 om 18:27:
nooit problemen gehad met kaarten voor defqon te regelen toen je ze gewoon in de winkel kon halen.

! fuck da online gedoe!

Waarschuw beheerder
Ik moest even een bericht doorgeven van de telefoniste van Ticketonline.

Of jullie aub willen ophouden met dat paranoide gebel de hele dag, ze worden er namelijk schijtziek van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op woensdag 18 april 2007 om 18:04:
Dankje, maar dat hoeft niet want ik moet hier bij zijn, ik heb al een aantal snode plannen bedacht om binnen te komen..

haha you go for it girl ;) :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 18:26:
Dus slaat nergens op dat je ze met creditcard eerder in huis zou hebben als met iDeal

ff wachten wie hebt zijn kaarten eerst dan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ink passion op woensdag 18 april 2007 om 18:27:
ach pijp het systeem dan. alle jaren nooit problemen gehad met kaarten voor defqon te regelen toen je ze gewoon in de winkel kon halen

vorig jaar waren ze ook niet in de winkel te halen :)

ik heb nu al zin in de voorverkoop van volgend jaatr :cheeR:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 18:26:
binnen 5 dagen

dat zou sneller zijn dan verwacht.. :) lang leve de creditcard :[

Waarschuw beheerder
heb me kaarten binnen :woep:
naja etickets B)
alleen moet ik adobe reader downloaden
dus ik doe dat
krijg ik een melding dat me windows niet goed is ofzo :rot:
maar hij staat er wel op :/

iemand die me ken helpen :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 18:58:
iemand die me ken helpen :$

ik print ze wel voor je uit, stuur maar door:p

Waarschuw beheerder
verrassende opmerking :roflol: :nosmile:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 18:33:
Of jullie aub willen ophouden met dat paranoide gebel de hele dag, ze worden er namelijk schijtziek van

ik zal bellen dat me spijt
als iedereen dat nou even doet

Waarschuw beheerder
nou vooruit een telefoontje is wel op z'n plaats :p

helemaal geke.olk.OM. :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 18:27:
Stel dat er 10,000 mensen gaan bellen hierover; 10.000 x €.0,45 = €.4500,00. Dat is simpel inkomsten genereren Het is toch belachelijk dat je al zo'n mailtje nog geen 2 dagen na je bestelling krijgt?

per minuut en niet eens per gesprek
je hangt minimaal wel een minuut of 3, 4 aan de lijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 18 april 2007 om 19:24:
per minuut en niet eens per gesprek

Ja klopt, nog makkelijker zakken vullen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 18:58:
heb me kaarten binnen
naja etickets
alleen moet ik adobe reader downloaden
dus ik doe dat
krijg ik een melding dat me windows niet goed is ofzo
maar hij staat er wel op

iemand die me ken helpen

Het je legale windows?

Anders ergens anders uitprinten :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alex Moulas op woensdag 18 april 2007 om 18:40:
ff wachten wie hebt zijn kaarten eerst dan

Lekker boeiend ook :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
khad op tijd kaarten besteld, en glijk daarna het geld ervoor overgemaakt..
krijg ik gister een mailtje dat ik binnen 2 dagen moest betalen anders zoude ze vervalle..
kd8 nu wordt t helemaal grappig..
dus ik vandaag gebeld, gelijk zon miep aan de foon die me gelukkig kon vertelle dat alles in orde was en de kaarten zo snel mogelijk opgestuurd zouden worden.. :)
De boekhouding liep een btjuh 8r volgens haar.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op woensdag 18 april 2007 om 20:17:
Het je legale windows?

ik moet de nieuwste windows installer downloaden eerst :rot:
snap er de ballen niet van 8)

Waarschuw beheerder
krijg 1 keer mailtje dat ik het geld niet over heb gemaakt, kijk op telebankieren van rabo staat dat het geld over is gemaakt naar de juiste rekening.

ov 4403.39.464 t.n.v. Global Collect BV af € 54,75

waarom krijg ik dan van hun mail dat ze geen geld hebben ontvangen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 20:33:

Volges mij heb iedereen die standaard gekregen.. aangezien in 't weekend geen geld overgemaakt ken worden hé ;)

JWT.. Niet zo para doen :D
Waarschuw beheerder
Onze kaarten zijn betaald dus snel in huis :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 18 april 2007 om 20:36:
Volges mij heb iedereen die standaard gekregen.. aangezien in 't weekend geen geld overgemaakt ken worden hé

JWT.. Niet zo para doen

jah ok, maar wil me niet gebeuren dat ik straks problemen krijg dat ik mn kaart kwijt ben ... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Volges mij heb iedereen die standaard gekregen

:no: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 20:39:
jah ok, maar wil me niet gebeuren dat ik straks problemen krijg dat ik mn kaart kwijt ben ... :S

Als je er zker van wilt zijn ken je altijd met hun klante nr belle.. maar ik had preices hetzelfde en tege mij werd verteld dat de boekhouding 8r liep.. dus maak je maar niet druk! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 20:33:

Volges mij heb iedereen die standaard gekregen

idd is een standaard-mail die er altijd uitgaat:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 18 april 2007 om 17:50:
Idd.. Er is gewoon meer vraag dan aanbod :jaja:
Als 't bij elk feest of concert zo zou zijn, was 't systeem allang afgeschaft

Precies!! Als dit systeem echt zo waardeloos is was er echt wel een ander systeem bedacht! En ga niet zeggen dat kaartjes kopen @ ticketbox beter is! Volgens mij krijg je dan net zoiets als je tickets wil halen voor U2 ofzo, liggen er mensen dus voor de deur om de 1e te zijn. Dat wil ik dus ECHT NIET!!

Vond het prima werken zo, wat zenuwslopend of ik ze nou zou krijgen of niet, dat wel, maar vind het beter dan voor de deur liggen bij een ticketbox!! Ze hadden wel een wat betere host mogen reserveren, maar ik had die 4,5 uur dat ik erin heb gestoken het zeker wel waard voor dit feest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap dat gezeik eerlijk gezegd ook niet. Bij Sensation white was het ook zo uitverkocht en dit was gewoon te verwachten:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [La]KimmY[Tieuw] op woensdag 18 april 2007 om 18:39:
komt er geen 2de verkoop zoals vorig jaar?

maakt niet uit ik huur een vliegtuigje en een parachutist die gaat dan samen met mij uit het vliegtuig springen en dan landen we gewoon op het defqon terrein...

moet alleen nog even bedenken hoe ik dit ongezien ga doen:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pilsem op woensdag 18 april 2007 om 20:54:
maar ik had die 4,5 uur dat ik erin heb gestoken het zeker wel waard voor dit feest!

Wat heb je in die 4,5 uur wel allemaal niet lopen doen dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I Rule So Fuck You op woensdag 18 april 2007 om 20:58:
maakt niet uit ik huur een vliegtuigje en een parachutist die gaat dan samen met mij uit het vliegtuig springen en dan landen we gewoon op het defqon terrein...

Dan neem ik mijn jachtgeweer mee (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -JoosTy- op woensdag 18 april 2007 om 20:59:
Wat heb je in die 4,5 uur wel alleem niet lopen doen dan?

Klikken, msnen, tv kijken en nog wat, maar weet niet meer wat

oh ja, ook nog forummen :+
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pilsem op woensdag 18 april 2007 om 21:01:
Klikken, msnen, tv kijken en nog wat, maar weet niet meer wat

oh ja, ook nog forummen :+

hahah pfft.. en dat voor die kaartjes!.. nouja iig beter als mij. Ik ben er niet tussen gekomen. van 6 tot half 8 lopen proberen. :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beetje schijnheilig bericht nu op partyflock!

Ik zie bericht op partyflock waarin ze aangeven het te betreuren dat het zo snel uitverkocht is omdat ze het iedereen gunnen die echt altijd gaan en blabla. Ook zeggen ze dat er verder geen negatieve invloed is van het verkopen via ticketonline.nl. Tot slot vinden ze het belachelijk dat er kaarten voor 3 á 4 keer de prijs worden verkocht.

Ik vind het een beetje fake betrokkenheid en zogenaamde spijtgevoelens tegenover echte partygangers..

- Verkopen via ticketonline verloopt niet eerlijk, handelaren gaan in groepjes of met familieleden achter de pc zitten en bestellen massaal kaarten. De site is vaak overbelast dus je moet maar hopen dat je een goede verbinding hebt en erdoorheen komt anders heb je dus gewoon pech. Terwijl iemand die echt graag wil gaan niet afhankelijk hoort te zijn van een internetverbinding maar gewoon bijtijds bij de sigarenboer kan zijn. De indruk wekken dat ticketonline dus een even eerlijke manier van verkopen is tegenover al je bezoekers is echt niet waar. Via de ticketbox worden er minder mensen teleurgesteld want de mensen die nu teleurgesteld zijn worden dubbel teleurgesteld, want die echte festivalgangers slaan nú de plank mis en kopen dan ook nog eens een kaartje op marktplaats of de zwarte markt voor 150 euro. Dus nu stel je mischien niet méér mensen teleur, maar je stelt ze wel dúbbel teleur. Ik bedoel:

op dit moment, 2 maanden voor het feest begint 269 aangeboden advertenties op marktplaats met een gemiddelde van 3 kaarten per advertentie, dan hebben we het nog niet over de adverteerders die nog niets erop hebben gezet en de louche internetbedrijfjes die hieromheen gebouwd worden die kaarten voor 150 euro aanbieden, dit zijn geregistreerde bv's.

- Ze vinden het belachelijk dat die kaarten drie keer over de kop gaan, terwijl ze als organisatie hier tegenop kunnen treden. Achter op het kaartje staat duidelijk dat het niet doorverkocht mag worden. Als ze als organisatie alleen al het beheer van marktplaats benaderen en hun hierover inlichten dan zullen zij de adverteerders verwijderen, aangezien het in strijd is met de reglementen van marktplaats.nl (lijkt me :p)

- Verder vraag ik me af hoe bedrijven zoals onlineticketshop.nl, toch gewoon een bij de kamer van koophandel geregistreerd bedrijf, talloze tickets aan kunnen bieden tegen prijzen van 155 euro. Hoe komen zij aan die kaarten? Krijgt dit bedrijf voorrang bij het kopen van een partij kaarten? In dit geval benadeelt Q-dance namelijk ook 'de echte festivalgangers' waar ze zo'n waarde aan hechten! Hetzelfde geldt overigens voor ticketunlimited.nl en nog wat andere louche sites die deze handel bloeiend houden en die bovendien allemaal geld verdienen aan het doorverkopen van kaartjes, waarvan op de achterzijde staat dat het verboden is. Hoe komen zij aan zoveel kaarten? En waarom treedt Q-dance hier niet tegenop? Of waarom proberen ze dit niet? Het zou ze sieren als organisatie en zeker een signaal afgeven dat ze daadwerkelijk betrokken zijn. Want de manier waarop dat nu gaat via berichten is maar halfzacht en de makkelijkste weg.

Algemene voorwaarden van www.ticketbox.nl:

"Een toegangsbewijs blijft eigendom van de evenementorganisator. Het is verboden een toegangsbewijs door te verkopen aan derden, of deze voor commerciële doeleinden aan derden te verstrekken. "

Als die internetverkopers zoals onlineticketshop die kaarten niet via Q-dance gekocht hebben zijn zij dus in overtreding of degenen van wie zij die kaarten hebben, er wordt immers verkocht aan derden? Als Q-dance die kaarten eventueel zelf aan hen verkopen voor andere doeleinden dan het verkopen voor de normale prijs, is dat dan niet een commercieel doeleind? Of mag de organisator zelf de commerciële doeleinden wel kiezen eventueel en hierover prijsafspraken maken met zulke bv's? Het zou in ieder geval misselijkmakend schijnheilig zijn als ze hier de woekerprijzen uitmaken voor iets belachelijks terwijl ze zelf die kaarten aan onlineticketshop.nl verkopen.

De voorwaarden voor ticketonline ken ik niet, ik wil die bekijken maar (hoe kan het ook anders) het is er weer eens te druk. Ik ga ervanuit dat zij precies de voorwaarden stellen die ticketbox ook stelt. Zo niet dan blijkt eens te meer dat ticketonline als verkoopkanaal wel een negatieve uitwerking heeft. Ik zal ook eens navragen hoe dat nou zit, en of dat legaal is die bv's. Kan me niet aan de indruk van een louche zooitje onttrekken.

Ik vraag me af of Q-dance openheid wil geven hierover, vooral over die www.onlineticketshop.nl, hoe dat nou werkt en hoe zij aan die kaarten komen en dergelijke. Anders weet ik genoeg :D
Waarschuw beheerder
Wat een verhaal. maar je hebt wel gelijk!

Ben benieuwd wat ze hier op te zeggen hebben.

Waarschuw beheerder
Opmerkelijk :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -JoosTy- op woensdag 18 april 2007 om 21:12:
Wat een verhaal. maar je hebt wel gelijk!

Ben benieuwd wat ze hier op te zeggen hebben.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 21:14:
Opmerkelijk :o

Kan iemand die tekst ff samenvatten? Mij te lang :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 april 2007 om 21:08:
Als die internetverkopers zoals onlineticketshop die kaarten niet via Q-dance gekocht hebben zijn zij dus in overtreding

Ja nep kaarten verkopen mag niet...

Verkopen via ticketonline verloopt niet eerlijk, handelaren gaan in groepjes of met familieleden achter de pc zitten en bestellen massaal kaarten.

Het is idd niet helemaal eerlijk, maar ze overtreden geen regels volgens mij? edit: als ze de kaarten alleen kopen, als ze gaan verkopen voor commerciele doeleinden....

ticketonline ken ik niet, ik wil die bekijken maar (hoe kan het ook anders) het is er weer eens te druk.

Dan heb jij wel een lame ass slechte verbinding (no-offence), ik kan er gewoon op!

Maar over die bv's... ik weet niet hoe ze aan die kaarten komen, dat maakt geen flikker uit. Ze zijn hoe dan ook in overtreding, ze verkopen kaarten die al gekocht zijn van Q ( mag dus niet worden doorverkocht ) of ze verkopen nepkaarten!

Edit:
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 18 april 2007 om 21:20:

kost je slechts 2 minuten ofzo :')
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 18 april 2007 om 21:20:

Samenvatten? Pff, dan moet ik het eerst lezen, en dat is me net ff te veel tekst :p
Waarschuw beheerder
Verkopen via ticketonline verloopt niet eerlijk, handelaren gaan in groepjes of met familieleden achter de pc zitten en bestellen massaal kaarten.

Best knap met ze allen achter 1 pc :rot:

Uitspraak van Pilsem op woensdag 18 april 2007 om 21:22:
kost je slechts 2 minuten ofzo :')

Ben nu tot de quote hierboven gekomen (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 21:24:
Samenvatten? Pff, dan moet ik het eerst lezen, en dat is me net ff te veel tekst :p

:D
_O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ff doorlezen... dit is nm een erug goed punt!

ben benieuwd of er nog een reactie op komt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja nep kaarten verkopen mag niet...

ik heb het over echte kaarten, want ze halen dus ergens echte kaarten vandaan die bv's. Dus óf ze regelen grote hoeveelheden via ticketonline (wat bewijst dat het een kutsysteem is) óf ze krijgen ze van q-dance die dan natuurlijk een percentage van de gigantische winst vangt (en in dat geval heeft er iemand een heel schijnheilig mes in de rug van zijn trouwe bezoekers gestoken die nu geen kaartje hebben)

Het is idd niet helemaal eerlijk, maar ze overtreden geen regels volgens mij?

Dat is mijn punt ook niet, q-dance zegt dat ticketonline verkoop even eerlijk is voor iedereen en dat is niet zo. Elke debiel kan 20 kaarten halen, met gemak, dus kom hier (als Q-dance zijnde ;)) niet het een zeggen terwijl het overduidelijk niet zo is want je beledigt mensen hiermee. Het is voor Q-dance de gemakkelijkste weg, en als dat niet de eerlijkste weg is so be it, maar ga niet beweren dat het even eerlijk is

Dan heb jij wel een lame ass slechte verbinding (no-offence), ik kan er gewoon op!

Zie sensation white en andere feesten, standaard overbelaste servers en overbelaste telefoonnetwerken (wat dat ook wel niet op zou leveren?) Ik denk dat er honderden zijn die dat kunnen bevestigen

Maar over die bv's... ik weet niet hoe ze aan die kaarten komen, dat maakt geen flikker uit. Ze zijn hoe dan ook in overtreding, ze verkopen kaarten die al gekocht zijn van Q ( mag dus niet worden doorverkocht ) of ze verkopen nepkaarten!

Nepkaarten niet want dan kunnen ze wel sluiten. Feit is dat ze kaartjes kopen ergens en ze grof doorverkopen. Als ze ze van Q-dance kopen is dat echt triest. Hier de vriendelijke jongen spelen en verderop zelf samenwerken met de oplichters van je trouwe bezoekers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr Dutchie op woensdag 18 april 2007 om 21:28:
ben benieuwd of er nog een reactie op komt...

Misschien moet je het es samenvatten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 21:31:
Misschien moet je het es samenvatten :D

:D

Denk toch echt niet dat iemand van Q-dance de moeite neemt op die lap tekst te lezen:)