Partyflock

Forumonderwerp · 936464
2411x bekeken

Waarschuw beheerder
Hebben jullie weleens van nintendocore gehoord? Ik heb zelf een mixje gemaakt als voorbeeld zie:

http://www.youtube.com/watch?v=P3iwSzo3rv0

Ik hoorde dat er meer van ditsoort muziek is gemaakt, waar kan ik dat vinden :P
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ik vind het wel wat hebben.
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op woensdag 28 maart 2007 om 15:10:
*wacht op reactie*

haha :9

jah ok maar jah goed euh.. (ok ik ben uitgeluld)

mja trouwes niet helemaal :P

kijk een gitaar klinkt ook altijd hetzelfde maar het is toch ook zo als je alléén een gitaar zou gebruiken voor verschillende nummers dan zouden die nummers toch op een gegeven moment ook op elkaar lijken enzo..

mja dus moet je meer instrumenten, andere instrumenten etc. etc. maar dat kan dus eigenlijk niet met 8 bit.. je kunt wel andere melodieën etc, maar wel steeds dezelfde toontjes..

maar ik probeer het niet af te kraken ofzo hoor maar ik kan me niet voorstellen dat mensen hier echt uren achter elkaar naar kunnen luisteren... wordt je gewoon beetje simpel van lijkt me :P
Waarschuw beheerder
het werken me Nanoloop hier gaat ook steeds beter b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, het zuigt echt hard :s...
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op woensdag 28 maart 2007 om 21:45:
kijk een gitaar klinkt ook altijd hetzelfde maar het is toch ook zo als je alléén een gitaar zou gebruiken voor verschillende nummers dan zouden die nummers toch op een gegeven moment ook op elkaar lijken enzo..

mja dus moet je meer instrumenten, andere instrumenten etc. etc. maar dat kan dus eigenlijk niet met 8 bit.. je kunt wel andere melodieën etc, maar wel steeds dezelfde toontjes..

maar ik probeer het niet af te kraken ofzo hoor maar ik kan me niet voorstellen dat mensen hier echt uren achter elkaar naar kunnen luisteren... wordt je gewoon beetje simpel van lijkt

Een gitaar is één instrument.

ALs je bv een muziekprogramma op je game boy hebt, maak je toch gebruik van meerdere samples?

En by the way, met een elektrische guitar kan je ook 1000-en dingen doen hoor :-D
Waarschuw beheerder
valt ook niet te vergelijken met elkaar :no: