Partyflock

Forumonderwerp · 936439
17 volgers · 160299x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 mei 2008 om 19:57:
ik moet wel ergens een foto hebben van die auto.

ik bedoelde van jou in die auto :P

Waarschuw beheerder
zo heb ik het in iedergeval ook begrepen.
Waarschuw beheerder
donateur
Sips Dump in Groningen verkoopt nu ook Cavello, zag het gister toevallig.
Ze hebben de broeken met zwarte band, en paar verschillende kleuren broeken, niet erg veel.
en de nieuwe collectie wat net gepost is hebben ze (dus geen jacks!)
heb ze ff in handen gehad en ze waren opzich niet eens zo lelijk als dat ik dacht naar aanleiding van de foto's, maar voor mij toch maar niet, niet mooi genoeg :)

Waarschuw beheerder
dus fukko heeft concu?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een zwarte cavello broek maatje 48 te koop

PB bij interesse
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 16:38:
dus fukko heeft concu?

jups, mja fucko z'n winkeltje stelt toch niks meer voor zonder mij
(sorry als ik arrogant overkom)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op vrijdag 9 mei 2008 om 19:04:

geeft niet hoor, ik wist allang dat je arrogant was :P (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Oosterstraat, als je vanaf de herestraat voorbij fucko z'n winkeltje loopt dan links, bij us wear de hoek om dus, dan ongeveer 50 meter aan de linkerkant

Waarschuw beheerder
Ahh okay.

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Vooraan op vrijdag 9 mei 2008 om 19:04:
jups, mja fucko z'n winkeltje stelt toch niks meer voor zonder mij

Alsof het winkeltje uberhaupt ooit wat voorstelde.
Waarschuw beheerder
donateur
het was vaak rustig idd, maar heb dagen gehad dat het wel goed liep hoor :)

Waarschuw beheerder
Wat ik zelf erg jammer vind is dat cavello zelf zo ontzettend slecht levert en dealers verkeerd voorlicht over beschikbaarheid etc.

Als er wat meer continuiteit in de leveringen en bestellingen zouden zitten, zou je als ondernemer hier veel beter op in kunnen spelen en er enthousiast over worden.

Nu is het maar afwachten wat de winkel krijgt geleverd en de klanten worden teleurgesteld omdat de kleding die ze graag willen kopen niet hebben hangen.

Hier in Drachten precies hetzelfde verhaal. Ze hebben flink besteld, maar alleen een paar ruitjes kortebroeken geleverd gekregen en wat boxer shorts. :S

Van Cavello vertegenwoordigers krijgen ze te horen, dat de ruitjes broeken en shirtjes het beste lopen en die je ook beslist moet inkopen. Nu weten wij met z'n allen dat daar niet echt de run op verwacht wordt.

Zo'n nieuwe dealers wordt dus even op het verkeerde been gezet en krijgt zo wel een heel verkeerd beeld van Cavello.

Als de Cavello producten niet goed verkopen, wordt het niet meer ingekocht en verdwijnt het met dezelfde snelheid weer uit de winkel :S

Wat ik weer erg jammer zou vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 mei 2008 om 12:37:
Wat ik weer erg jammer zou vinden.

zou ook jammer zijn ja :s cavello is niet echt goed bezig :/
Waarschuw beheerder
donateur
k heb hun nummer nog wel B)
iedereen ff lekker zeiken over de telefoon :P
Waarschuw beheerder
Das zou idd erg jammer wezen:(
Maar slechte marketing kan het beste product idd kapot maken.
De sega dreamcast is daar een goed voorbeeld was z,n tijd ver vooruit toen ie werd uitgebracht.

Maar door slechte marketing is dat ding nooit verkocht bij bartsmit en intertoys en dus redelijk geflopt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Early Vooraan op zaterdag 10 mei 2008 om 17:53:
k heb hun nummer nog wel
iedereen ff lekker zeiken over de telefoon

Van Cavello? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Stalkuuuuuh :honger: :P

Waarschuw beheerder
Spijtig dat ik er niet bij was, had de tijd wat uit het oog verloren ;p
Carlo, foto is goed gelukt :d

G.I.T. Meeting @ Bassleader 10-05-2008

[img width=450 height=301 cacheid=00022f8d0005211d22969fa41a023cc08d]http://img230.imageshack.us/img230/7587/41043512an3.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Minigabber :[ op maandag 12 mei 2008 om 22:25:
Mijn nieuw cavello jasje

Gaaf :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minigabber :[ op maandag 12 mei 2008 om 22:25:
Mijn nieuw cavello jasje

Die had je 2 weken geleden toch ook aan, toen we jullie in Kinrooi tegen kwamen?

Mooi jasje is het zeker. Echte Old Style :kwijl:
Waarschuw beheerder
Vet jasje! Heb 'm ook:

[img width=402 height=605]https://album.partyflock.nl/9913413.jpg[/img]

Twee jaar geleden via MP gekocht... Jasje was 🇮🇸 in nieuwstaat, alleen de bijpassende broek was te ver afgedragen, dus die is de vuilnisbak ingegaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij blijft echt super vet :D dat jasje.
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=37537860alleen de bijpassende broek was te ver afgedragen, dus die is de vuilnisbak ingegaan.[/quote]

Mooi zonde:( want de printlapjes in die broek was vast niks mis mee dus die hadden zo over gezet kunnen worden in een andere nog wel goede broek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 06:36:
Gaaf

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 10:43:
Mooi jasje is het zeker. Echte Old Style

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 11:39:
Hij blijft echt super vet dat jasje.

Uitspraak van Natas_Gabber_Carlo op dinsdag 13 mei 2008 om 11:40:
idd echt wel super

Helemaal mee eens, ook een van de weinige cavello jacks die ik geweldig vind en naar opzoek ben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TekNoiz op dinsdag 13 mei 2008 om 11:56:
Helemaal mee eens, ook een van de weinige cavello jacks die ik geweldig vind en naar opzoek ben.

Een maatje van me heeft dit jasje. Was ook z'n enige jasje en aangezien hij jaren achtereen wekelijks naar feestjes ging is het jasje meer dan afgedragen.

Als hij nog goed was geweest had ik hem vast wel mogen overnemen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AK74 op dinsdag 13 mei 2008 om 11:54:
Mooi zonde want de printlapjes in die broek was vast niks mis mee dus die hadden zo over gezet kunnen worden in een andere nog wel goede broek.

Dat zou best kunnen, maar dat is me allemaal wat teveel gedoe.

Waarschuw beheerder
We hebben hier in de buurt een naai turk zitten :P. (sorry voor de uitdrukking, maar die gast noemt zich eenmaal zo oneerbiedig, ken d'r ook niks aan doen) en die heeft vaker dit soort klusjes voor mij gedaan (Y)

Ben van m'n geloof afgestapt: ik heb toch maar een zwarte ruitjes kortebroek gekocht :$ met een mooie zwarte tennispolo.

[img width=1024 height=768]http://www.hitshop2.be/Summer2008/Cavello/IMG_0495.JPG[/img]

Ik kan ook een net overhem aan in combinatie met deze zwarte ruitjes kortebroek. Ziet er dan net iets minder gabber uit en je draagt toch Cavello. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Doen jullie dit soort kleren aan naar je werk aan?

Waarschuw beheerder
Als je een baan hebt, waarbij persoonlijke presentatie minder van belang is (saaie kantoor baan of zo, omdat je dan geen klanten hoeft te ontvangen), zou je het inderdaad aan kunnen naar je werk.

Anders lijkt het me logisch dat je je kleding stijl aanpast voor de gelegenheid waar je naar toe gaat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 14:08:
Doen jullie dit soort kleren aan naar je werk aan?

:yes: polo's, tshirts enz wel ja!!
Vestjes niet ;p

bovendien ik heb nog heel wat te koop van cavello ;)
Waarschuw beheerder
Korte broek doe ik naar m'n werk soweiso niet aan, maar een Cav- of Aus-polo oid kan prima.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 14:10:
Als je een baan hebt, waarbij persoonlijke presentatie minder van belang is (saaie kantoor baan of zo, omdat je dan geen klanten hoeft te ontvangen), zou je het inderdaad aan kunnen naar je werk.

Anders lijkt het me logisch dat je je kleding stijl aanpast voor de gelegenheid waar je naar toe gaat.

:yes: idd kan het niet beter verwoorden.

Als het consultatie is zoals nu, draag ik een deftig zwarte tshirt met jeans.
Indien er geen consultatie's zijn, zou ik wel eens durven een cavello shirt aandoen :) baas zegt daar toch niets op!
Waarschuw beheerder

:S Juist niet! Ik werk op kantoor en daar kun je absoluut niet komen aanzetten met een trainingspak :O Zie het al voor me :roflol: Zit je daar tussen allemaal directieleden:P Als je in een gewone winkel of supermarkt werkt zou het eerder kunnen lijkt me... niet bij een kantoorbaan :no: Dan moet je er netjes uitzien, je bent dan soort van visite kaartje voor het bedrijf / instelling!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadyHardcore op dinsdag 13 mei 2008 om 14:34:
Juist niet! Ik werk op kantoor en daar kun je absoluut niet komen aanzetten met een trainingspak

Als je mijn berichtje nog eens leest en je leest vervolgens je reactie op mijn berichtje. Misschien dat je je berichtje nog eens in overweging neemt :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb regelmatig cav of aus shirt/polo aan op werk, trainingsbroek mag niet, jasje heb ik vaak wel aan over me shirt, maar niet tijdens het werken, en nu ook niet, veel te warm voor jasje
Waarschuw beheerder
Al ruim een week geen jasje of trainingsbroek meer gedragen vanwege de warmte :-)
Op dit moment vooral Cav-short, Aus-short of voetbalshorts met daarop voetbalshirt of Nike-shirtjes oid.

Waarschuw beheerder
ik draag wel broek en shirt nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baronie op dinsdag 13 mei 2008 om 15:14:
Al ruim een week geen jasje of trainingsbroek meer gedragen vanwege de warmte

trainingsbroek vind ik wel lekker nu (in het weekend:P) Veel luchtiger dan spijkerbroek :D
Waarschuw beheerder
donateur
op me werk draag ik gewoon spijkerbroek, zodra ik thuis ben trek ik cav/aus korte broek aan of een basketbalbroekje
en als ik ergens heen ga doe ik 3/4 broek aan
Waarschuw beheerder
Werk is voor mij spijkerbroek en poloshirt of overhemd met korte mouwen (jaja, kantoorbaan :-)
In vrije tijd als ik ben op pad meestal toch spijkerbroek of 3/4 broek, wel meestel met iets van Nike of Adidasshirtje.
Thuis cav/aus korte broek of voetbalshort of basketbalshort idd (laatst paar nieuwe besteld in de VS tegen spotprijs mede dankzij lage dollarkoers)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 15:15:
ik draag wel broek en shirt nu

Dat is toevallig, ik draag ook een broek en een shirt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 11:39:
Hij blijft echt super vet dat jasje.

Heb hem nu dus in twee kleuren :kwijl:

Waarschuw beheerder
#*&$*W#Q@###% aaaarrrrggghhhhh

Hij wel weer :[ (Y)

Ik gun het je van harte :D kerel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 17:38:
#*&$*W#Q@###% aaaarrrrggghhhhh

Hij wel weer

Ik gun het je van harte kerel

Hahah leuk toch (h)

Uitspraak van Early Vooraan op dinsdag 13 mei 2008 om 18:07:
kereltje

Behave boy :d Wannebe klapkaak :d altijd nuchter jij :d
Waarschuw beheerder
donateur
saaie kantoor baan of zo

Dat je op een kantoor kan aankomen lopen in je traininspak? nee, vind ik niet
of je hebt een bijzonder laag tokkie kantoor waar je moet werken, maar daar kan ik me eigenlijk geen voorstelling bij maken